Litle Lady Skrevet 31. mai 2006 #2861 Del Skrevet 31. mai 2006 Hey! Leeeenge sida sist... sorry!! Blitt vekka på noen morsomme måtar i d sista og eller? Jammen vittig då... er jammen gode dissa små! Håpe alle blir friske i Charmina familien snart... ha ei flott veka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2862 Del Skrevet 1. juni 2006 La Traviata Det var kjempekos med lunch og ungene var bare så flinke. Og gjett om det er kjedelig å bare være inne i dette været. Men tar som sagt ikke noen sjangser med Martine, hun er slettes ikke bra ennå. Litle Lady Ingen morsomme måter i det siste nei.Men skulle ønske hun sov litt lengre enn til klokka 05.30 i dag sukk. Halsen er piggtråd, Martine er like slapp og ikke minst sutrete så dette ser ut til å bli en strålende dag Men sola skinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 1. juni 2006 #2863 Del Skrevet 1. juni 2006 Ush, synd dere ikke blir kvitt disse sykdommene Men det kommer seg vel.. Herlig med sol hvertfall da God bedring til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #2864 Del Skrevet 1. juni 2006 Cecilia sol er herlig ja uansett om man bare må se på den gjennom vinduet Vasker gulvene, fytti katta så kjedelig det er. Skulle ønske jeg hadde en bitteliten hushjelp inni skapet som jeg kunne tatt fram ved behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2006 #2865 Del Skrevet 1. juni 2006 Åh ja... jeg vil også ha en liten hushjelp! Men når energien ikke er på topp så får man bare lukke øynene for hybelkaninene... det prøver i hvert fall jeg, selv om det er veldig trivelig å ha det rent og pent rundt seg. Fortsatt god bedring til Martine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2006 #2866 Del Skrevet 1. juni 2006 Lo godt av Martine sin vekking! Hehe... Håper sola skinner lenge for dere! I allefall når Martine er blitt frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2867 Del Skrevet 2. juni 2006 La Traviata Ja hadde ikke det vært greit med en liten sånn som man kunne ta fram ved behov? iingvild sola dro sin vei gitt og nå regner det Halsen er fremdeles helt kaktus,mannen går rundt med likedan hals og den bass stemmen. Martine er fremdeles ikke i noen form, så her er det egentlig bare Henrik som holder stand. Og ute regner det igjen. Hvor er sommeren? Det kan da ikke vær den som var de få dagene i mai vel? Nå er alle lagt og jeg får prøve å ta huset litt Langhelg er det jo også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2006 #2868 Del Skrevet 2. juni 2006 Uffda.. Alltid noen som er litt syke hos dere.. God bedring !! Her er sola også dratt sin vei, regner selfølgelig når helga kommer.. Håper du får en fiiin helg, og kaktusen kommer seg ut av halsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2869 Del Skrevet 2. juni 2006 Ungene er lagt, mannen står på kjøkkenet og lager favoritt vegetar maten min. Og jeg har rundvasket hele stuen. Nå skinner det der inne og lukter så deilig Innimellom får jeg virkelig ånden over meg og bare må gjøre det. Halsen min kjennes litt bedre ut. Martine tok siste støyten av Penicillinen i kveld og nå håper jeg hun blir fort bra. Hun synes jo det er sååå kjedeli å måtte være inne hele dagen stakkars. Mannen er skikkelig hes og høres ti ganger værre ut enn Jørn Hoel I morgen skal jeg ha noen timer i byen helt for meg selv og det ser jeg fram til. Håper jeg finner meg noen klær også. Må jo etterhvert begynne å kjøpe inn litt tøy til å bruke i barnehagen også. Der blir det vel mest praktisk med dongeri og lettstelte gensre tenker jeg. Nei, jeg får gå ned og holde min kjære snille gode mann med selskap I går kom han nå hjem fra jobben med en nydelig orkide til meg siden jeg hadde hatt en så kjedelig inneuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2870 Del Skrevet 2. juni 2006 Epica mente ikke å glemme deg altså vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. juni 2006 #2871 Del Skrevet 2. juni 2006 ::Ha en riktig god pinsehelg, Charmina:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #2872 Del Skrevet 3. juni 2006 Trille Takk så koselig Klokka er kvart over syv og jeg og Martine har vært oppe siden halv seks. Hvorfor kan ikke den lille frøkna mi begynne å sove litt lengre om morgenen? Klokka halv syv hørte jeg "HJELP MAMMA HJELP" inne fra rommet til Henrik, og da jeg kom inn der hang han med hele overkroppen ut av den halvhøye senga si helt fortvilet stakkars liten. Hvor lenge han hadde hengt sånn før han våknet aner jeg ikke men han hadde ganske vondt og var stiv og støl. FOR noen unger jeg har Forkjølelsen er ikke akkurat bedre, men jeg SKAL til byen i dag uansett.Og ute regner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juni 2006 #2873 Del Skrevet 3. juni 2006 Håper du har en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juni 2006 #2874 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei, gode Charmis!!! Håper piggtrådhalsen din har gitt seg,og at Charmøren og Martine også er friske som små fisker! Au,stakkars Henrik.Sikkert ikke mye behagelig å henge sånn,men heldigvis kom en snill mamma og hjalp han. Klarer ikke å dy meg- de ungene dine er bare så skjønne at jeg må le litt. Her er det iskald,regnete,og ovnene står på for fullt. Litt av en stilig start på SOMMERMÅNEDEN juni,må jeg si. Men nå kan det bare gå èn vei,og det er oppover,og godt er nå det. Vi har vært og sett avslutningsutstillingen til kunststudentene,og der var det mye rart,og morsomt og etpar tankevekkende ting også. Artig. Etterpå bar det rett ned til Sponhuset med oss for å få fatt i vafler og te.Nam,nam. Håper du har en koooooselig pinsesøndag, Charmis,og at solen skinner på ditt blonde hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2006 #2875 Del Skrevet 4. juni 2006 Trenger du hjelp med å endre tittelen? God pinse! Om du i det hele tatt feirer den (det gjør ikke jeg), men kan tenke meg det er godt med fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2876 Del Skrevet 4. juni 2006 iingvild Lillelou Piggtrådhalsen har gitt seg litt, det er iallefall ikke så vondt å svelge lengre, MEN for en stemme jeg har. Skikkelig harry altså. Høres ut som en mann med pipestemme. Så nå er jeg bare så redd for at den forsvinner helt den stemmen min. Det har jeg nemmelig opplevd før, og tro meg det er ikke noe kjekt. På det verste var jeg uten stemme i 2 uker. Da følte jeg meg rimelig hjelpesløs gitt!Så nå prøver jeg å spare den mest mulig.Nam nam, vafler på sponhuset hørtes vidunderlig ut. Men hvor er sommeren egentlig? Phebs tror det går greit vennen min det er bare det at hodet mitt ikke klarer å finne på en passende tittelFeirer ikke pinsen vi heller, men deilig med en ekstra fridag da Ja så er søndagen snart over også. Jammen har helgen gått fort så jeg er glad det er en ekstra fridag i morgen. Henrik har kjøpt seg Playstation denne helga for sparepenger fra sparebøssen sin. Og mammaen har kjøpt seg inn i den med halvparten.Jeg hadde nemmelig utrolig lyst til å spille BUZZ og det har vi gjort flere ganger nå. Det er KJEMPEGØY I går slo mannen meg ned i støvlene men i dag fikk jeg skikkelig revansje. Kjempefestlig. Henrik har også prøvd litt men det er jo litt vanskelig for han da. Men han synes nå det er gøy alikevel da. Han fikk seg et Eyetoy spill og hærjer værre. Det er jo skikkelig trim det der. Han hopper og spretter så han må kle av seg siden han blir så varm I ettermiddag sto han igjen i bare trusen tilslutt Martine hopper med han innimellom og synes det er gøy hun også. Ellers har vi fått ryddet masse i gamle papirer og ting og tang inne på kottene. Vi har ikke bodd her lenge men jammen var det masse å kaste allerede. Hvor kommer alt fra egentlig??? Også har vi fått betalt ferien vår, så nå er det bare å reise i slutten av juli. Skal bli deilig med litt sol og varme ja! Men hadde jeg bare slippet flyturen så hadde jeg gledet meg veldig mye mer. Men jeg må jo om jeg skal komme meg noe sted, men hver gang tenker jeg at dette er siste gangen. Og her er det vi skal bo på Rhodos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2877 Del Skrevet 5. juni 2006 Da er mannen dratt på laaaang sykkeltur sammen med en av de han skal sykle Bergen - Voss med neste helg. De måtte prøve en langtur før den store styrkeprøven. Heldigvis skinner sola i dag da det gjør det jo litt triveligere tross alt! Jeg og ungene har akkurat spist frokost, selv om Martine spiste jo en med pappaen i 06 tiden også hun da Da lå jeg og sov søtt. Deilig!!!! Ellers ingen planer for dagen. Martine skal nå legge seg om en times tid for da trenger hun noen timer på puten. Henrik skal vel ut om litt så da blir det vel mere rydding i papirer og slikt på meg tenker jeg. deilig å få kastet og ordnet opp i masse gamle greier som bare blir liggende og samle støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. juni 2006 #2878 Del Skrevet 5. juni 2006 Innom og jager vekk alle dumme basselusker som herjer rundt i Charminaheimen. Blåser de bort: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2879 Del Skrevet 5. juni 2006 Skjønne Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #2880 Del Skrevet 5. juni 2006 Litt av en sporty mann du har, Charmisen! sykle Bergen-Voss, det er jammen meg et godt stykke! Lurer på om O blir sånn når han får knødd seg til å kjøpe sykkel? :klø: Håper pipegubbestemmen din er i ferd med å bli borte! Høres veldig morsomt ut,men ER sikkert ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå