Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei Charmina.

Nå er det lenge siden jeg har tittet innom deg. Det var så koselig å se hilsen fra deg i boka mi, og da kan ikke jeg være noe dårligere :klem:

Så kjedelig med Martine som er syk... Stakkar lita. Vi får håpe hun kommer seg raskt og blir i form igjen.

Akupunkturen er helt fantastisk. Hadde jeg visst at det skulle ha slik effekt hadde jeg startet med det for lenge siden. Vet ikke om det har blitt noe ut av eggløsningen ennå, men bare det at syklusen en i gang er jo kjempebra synes jeg :)

Ha en strålende uke.

Masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phebs :klem: Kjenner til det der med dårlig tid vennen min

Bertine :klem: Ja det er synd du ikke jobber der oppe gitt :)

Pi@ :klem: takk vennen

iingvild :klem: takk for koselig hilsen vennen

cecilia :klem: Det håper jeg også, det er jo så kjedelig å bare være inne

Englemamma :klem: utrolig flott at akkupunkturen virker.Krysser fingrene for deg vennen min

Martine er blitt feberfri, så pennicilinen virker nok. Men den smaker jo så dårlig at det er med tvang vi får det i henne. Og det liker jeg dårlig. Stakkars hun løper jo for livet bare hun ser den medisinen. De kunne nå jammen gitt noe med god smak på til sånne små.Mannen smakte på den og han bare grøsset. :sprettoy::kvalm:

Ellers blir det lange dager inne nå da, kjempekjedelig. Men det er nå bare sånn det er det da.Det dumme er jo at de andre ungene må være inne også da til hun blir frisk.

Henrik skal i bursdagsselskep til en i klassen i kveld. Lurer på hvor mange bursdager det egentlig blir jeg iløpet av et år. det er jammen ikke få.

Ellers har det vært mye hopping på trampolinen i helgen ja. De koser seg veldig med den. Men da jeg skulle oppå og fikse en reim på sikkerhetsnettet kom det nå en festlig kommentar fra min kjære sønn "Mamma da, vet du ikke at den bare tåler 100 kg" Også så han bekymret opp på med sammen med vennenen sine :rodme::hoho: Lurer på om han tror jeg er så tung jeg :ler:

Og Martine hadde det festlig kl 06 i morges. Vi har sånne elektriske sengebunner. Og da hadde hun på en eller annen måte fått fatt i den kontrollen jeg styrer min med og der satt hun i senga si da og kjørte mammaen sin opp i sittestilling med ryggen, og beina rett til vers. IKKE noen kjekk måte å bli vekt på kan jeg si dere, men vi fikk oss nå en god latter da :hoho:

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

For en måte å bli vekt på! Martine er nå er smart liten jente da! :grine2:

Godt å høre at hun er bedre nå! Ønsker dere en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Ja det var litt av en måte å våkne ja. Trodde først jeg drømte eller noe jeg :ler:

En god ting med inneliv er at man får ordnet opp i masse papirer og greier som man skulle ha gjort for leeeeeenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Godt hun er feberfri!

Men kjedelig å måtte være inne hele tiden, lett å bli rastløs da ja.. ;)

:ler: trampoline er gøy! Virker som de fleste har det for tiden! :-D

:ler::ler: Så morsom måte å bli vekt på.

Merker jeg gleder meg enda mer til å få baby når jeg leser her.. ;)

:klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica :klem: Ja du har utrolig masse å glede deg til vennen. De er jo kjempeskjønne når de er babyer, men jammen blir det bare kjekkere og kjekkere etter hvert som de vokser til også. :hjerte: Artig å se hvordan de blir til små personligheter etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Martine hadde det festlig kl 06 i morges. Vi har sånne elektriske sengebunner. Og da hadde hun på en eller annen måte fått fatt i den kontrollen jeg styrer min med og der satt hun i senga si da og kjørte mammaen sin opp i sittestilling med ryggen, og beina rett til vers. IKKE noen kjekk måte å bli vekt på kan jeg si dere, men vi fikk oss nå en god latter da :hoho:

:hoho: :hoho: Synes jeg ser det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :klem: Ja sikkert litt av et syn på morgenkvisten :ler:

Mayamor :klem: takk min skjønne

Så er minstemann lagt og mannen er på vei for å hente diverse unger i bursdagsbesøk.Vi pleier å bytte på å kjøre vi som bor her i samme boligfelt. Det er jo bare dumt om alle seks foreldrene kjører med hver sin bil hver gang.

Ellers tenkte jeg at jeg skulle pusle litt på med dukkehuset mitt i kveld pluss myse litt på tv`n. Synes det er så gøy å se på designer spirene på Tv3, og Akutten etterpå.

Tv slave ja.................. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Huff, skjønner Martine godt jeg. Pennicilin smaker absolutt ikke godt. Hvis det er tabletter hun tar, er det et godt tips å legge det inni iskrem, f.eks. Det gjorde mine foreldre da søstra var lita, og det gikk ned på høyhals ;) Bare synd man får avsmak for det etterpå da, men is er jo ikke det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jammen er den datteren din artig.... Sååå søt!

Har har det gått i jobb og trening i det sure været. Vil har sommer NÅÅÅÅ!!!!

Håper du koser deg med tv3 vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilia :klem: takk for godt råd vennen, med iskrem hadde det nok gått ned ja. Men dette er desverre flytende. Bruker pimpette og sprøyter det inn i munnen mens hun gråter hysterisk. IKKE noe kjekt akkurat.Men så får hun noe godt å drikke etterpå og da gir hun seg fort med gråtingen. men hun har kastet opp hele sulamitten en gang.Bra det ikke er så mange dagene til nå.

Glossy :klem: Ja hun finner på mye rart den lille dama der :ler: JEG vil også ha sommer nå.Er så lei av dette været her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOLA skinner ute :overrasket::hoppe:

Mannen er blitt snylta forkjølet og selv svir jeg i halsen som bare det. henrik er også snufsete så dette lover godt for helgen :sur:

Men men SOLA skinner iallefall og da kan man ikke være i dårlig humør eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI!! Det er SOL her og :)

Men enda litt kaldt. Tenkte meg ut en tur, men tror det må varmes opp litt mer ja...

Lillemor sa sitt første ord i dag :Db Hun sa hade til mannen da han gikk på jobb. Stor stas i heimen ja :ler:

Ha en super dag snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :klem: Så gøy at hun sa sitt første ord da. tenker mannen var kry når han gikk da ja :hoppe: Skjønne Marthe. Ha en fin dag i sola da vennen min :klem:

Ungene har lagt sg så nå er det bare å finne fram vaskebøtta og få gjort litt her imens :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Hei, Charmis! :hoppe:

Her er det jammen meg noen dager siden jeg var sist! Sorry,altså. :sjenert:

Leit å høre om SykeMartine, er ikke det spor morsomt med medisinen,det kan jeg godt forstå! De burde absolutt kunne lage noe som smakte godteri til små unger! Da jeg var liten,husker jeg det fantes penicillin med jordbær-og banansmak (hver for seg). De var ikke hurra-gode,men ihvertfall bedre enn "ren" penicillin. Godt den funker da,ihvertfall, og at hun snart er sitt gamle jeg igjen. :)

De ungene dine er jammen meg artige. Jeg måtte :hoho: både lenge og vel, både da jeg leste om Henrik og din fiksing av sikkerhetsnettet,og om Martine og fjernkontrollen. :hoho: For noen skjønniser de er! :hjerte:

Fint å høre at solen skinner på deg i dag! :hoppe:

Her regner det,og de eneste som trives,er en del ekle meitemarker som kommer opp for å dusje. Blir ikke mye turgåing i dag, for Pinny er av en eller annen grunn hysterisk redd paraplyer. Klikker totalt.Lurer på om noen har dasket henne med paraply mens hun bodde hos sin gamle "far"? :klø:

En utrivelig tanke.

Håper den ruskedritten du har fått i halsen forsvinner i løpet av dagen! Drikk te med honning! Bøttevis!

Stoooor klem fra Barteland! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for sola! :hoppe:

Men kjedelig at dere begynner å bli forkjøla da! Går og snufser og hoster selv jeg, på 2. uka... :sur:

Ha en fortsatt fin dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss:

Du har fått sorten du også ja... Kjipe greier!!

Håper kvelden blir fin uansett snuppa!

Jeg har iallefall tenkt å kose meg sår hals eller ikke! Sådetså! :sjarmor:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: meitemark vær er ikke noe trivelig (særlig når jeg ikke liker meitemarker heller :ler: ), så jeg håper sola skinner på deg også snart.Og stakkars Pinny gullet da som ikke liker paraplyer. Hun har nok en dårlig erfaring med noe fra før der ja stakkars vofsen min.Hun er jo så bedårende søt den dama.

La Traviata :klem: Takk det samme til dg vennen

Madden :klem: Kjempekjipt. Men skal ikke klage så veldig da, synes det er mye værre at Martine er syk for man kan jo ikke forklare de hvorfor de har det så ille heller stakkars.Men hun blir vel bra snart tenker jeg. Men faktisk virker hun dårligere igjen i dag i forhold til i går.Håper vi slipper å oppsøke lege igjen.

Sola skinner i dag også.Og det er jo fint for alle som kan være ute. Tar ikke sjangsen på å ha Martine ute ennå,for hun er langt fra i form. Men vi skal opp til en nabo på lunch kl 12 og det blir kjekt. det er mammaen til Henrik sin bestevenn som lager istand. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Martine snart blir bedre så dere kan være ute igjen!

*krysser fingrene*

Koselig med lunsj da! :tommel:

Dere får ha en fortsatt fin dag i Charmina-heimen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...