Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:vinke:

Jepp, det var nettop klematis jeg mente. De er jo helt usannsynlig vakre! :hjerte:

Falt fullstendig for dem mens jeg bodde i Bergen, for der var det jo slett ikke uvanlig med klematis oppetter husveggen.

Heldigvis har jeg en kjæreste med veldig lik smak som meg,så det blir nok klematis her i gården. :)

Håper dere har like fint vær som oss! her er det alldeles nydelig,og buskene slåss om å bli de første til å springe ut. Jeg er sørpeforkjølt,og holder meg stort sett inne,men det er koselig å sitte og se på O og Pinny som holder på i hagen-O rydder og ordner ,og Pinny roter til igjen og herjer og vil baaaare leke. :ler:

Jeg har verdens mest fjompete hund. :hjerte:

Stoooooooor lørdagsklem til hele Charmisgjenget! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Godjenta! Blir så glad når jeg finner så mange hilsener fra deg i den forlatte dagboka mi! :grine2:

Jeg er håpløst fraværende for tiden, men lover å skjerpe meg!

Håper dere nyter finværet nå, vi har det helt utrolig flott her...gikk meg en kjempelang tur med Bono i dag, vi storkoste oss i finværet! Herlig å slippe å kle på seg hele garderoben før man legger ut på tur!

Håper søndagen blir kjempefin i Charminaheimen!

Goood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :klem:

Glossy :klem: Hørtes fint ut med blomster! Vært og kjøpt noen vi også men ikke fått plantet de ennå. Må få gjort det i morgen tenker jeg. Ellers er det godt å lese at de tar vare på deg vennen.

Lillelou :klem: Ja Klematis er nydelig. der vi bodde før hadde vi en kjempestor en ute i hagen og den var bare så vakker. Håper jeg kan få de til å trives like godt her også.Ellers ler :ler: jeg av fjompehunden. søte søte Pinny :hjerte:

Madden :klem: Det er bare så utrolig kos å se deg her inne. Jeg tenker jo så masse på deg vet du. Håper du har fått mailen?Koser oss i finværet vi også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Dèt var vel ikke siste liten,vel! Du hadde jo 54 minutter igjen,jo! ;)

Jeg var med O og leverte hans (en haug vedlegg,så han kunne ikke levere på nett..),og vi styrte rundt en god stund før vi fant likningskontoret....men til slutt fant vi en gjeng mennesker med konvolutter i hendene,som O kunne følge etter. :)

Nå ruller jeg sitroner i eggehvite og sukker. Forsøk på å finne på ny og billig pynt til bryllupet. Skal legge ut bilde,hvis teknikken er med meg. :sjarmor:

Håper dere har en deeeeilig 1maikveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem: Det du lager hørtes stilig ut, gleder meg til å se bilde :)

1 mai har vært utrolig fin med nydelig sol og det hele. henrik og jeg gikk tur med venner med hunder og koste oss i skogen. henrik er en liten Askeladden og bilen var selvfølgelig fylt opp av kongler, blader, kvister, stokker og digre klaser med blåbærlyng på veien hjem igjen :reise: Om han får plukke og samle så er han i sitt ess den gutten min.

Da vi kom hjem ble Charminamannen og Martine med på Hordamuseet på en sånn brukskunstmesse og det var fint å gå rundt der i solskinnet. Så har vi hatt middagsgjester og kost oss.

Og nå venter senga for jeg er bare stuptrøtt - sikkert all den friske luften i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg jo helt glemt å fortelle noe jo :hoppe:

Jeg hadde jo søkt på barnehagejobb og fikk beskjed om at jeg ikke gikk videre til intervju.

:grine:

Men så sendte de en melding om at det var skjedd en feil og at jeg var kommet med på feil liste, og at jeg alikevel fremdeles var med blant søkerne :hoppe:

Så kalte de inn aktuelle kandidater til et felles møte. Der satt de 3 stk og vurderte oss og så plukket de ut noen som skulle gå videre til intervju. Vi måtte blant annet gå sammen to og to og så etterpå presentere hverandre istedet for å presentere oss selv.

Og jeg gikk videre til intervju

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg hopper litt for intervju,jeg! Så superbra at du gikk videre! :hoppe:

Når er det intervjuet er? Skal krysse alt kryssbart for deg, jeg har kjempetro på at det går veien! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg hopper rundt her og krysser alt som kan krysses så lenge! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hils forresten Henrik-søtnosen og si at jeg syns han har bursdag i en veeeldig kul måned! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble grillet i en hel time :overrasket: . Men følte det ikke ubehagelig og synes praten gikk greit. Styreren og eieren av barnehagen som intervjuet.

Men så er det det da at jeg ikke er så god til å markedsføre meg selv kanskje? Er mye flinkere til å rose andre enn meg selv.

Men sagt er sagt og gjort er gjort så nå er det bare å vente på den endelige "dommen". Det skal ansettes 8 stk, og en dame har allerede skrevet kontrakt da hun kjente styrerer fra før og hadde 25 års erfaring. Så da er det 7 igjen og halvparten skal være menn så med andre ord kjemper jeg om en av tre plasser :grine: ............så jeg har ikke akkurat de største forhåninger akkurat! Og det geniale er jo at det følger barnehageplass med for de ansatte om de trenger det. For meg hadde det jo vært som å vinne i Lotto om jeg fikk jobben. Jeg har jo bare så utrolig lyst til å jobbe med unger, og Martine står jo uten plass ellers.

Er det rart det kribler i magen? Men de sa det var en veldig sterk søkergruppe og det hadde vært 300 :overrasket: søkere i utgangspunktet. Og nå satt de igjen med ca 20 stk å velge fra.

Ja ja livet går jo videre uansett,men kryss det dere har for meg da jenter :tommelsmil:

Lillelou :klem: Bare fortsett og hopp og kryss du vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, jeg håper sånn på at du får jobben Charmina! :hoppe:

Krysser alt jeg har! Når får du vite det?

Ha en ellers fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FIKK DU JOBBEN??? SÅ GØY!!!!!

GRATULERER VENNEN!!!!

:grine2: :klappe::hoppe:

Du skulle sett som jeg scrollet (er det det det heter??!!) for å se hva som kom på slutten av innlegget ditt!! :ler:

KJEMPE GODE NYHETER!!

Det er jo utrolig bra må jeg si, av 300 søkere så har du fått jobben!! De har skjønt det, du er at for spesiell til å skulle gi slipp på deg! :kyss:

Det er så lenge siden jeg har fått lagt igjen noen ord hos deg venne, men er innom å holder meg oppdatert på livet ditt uansett. Må jo det!

må hoppe litt til :

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

GRATULERER SÅ MYE SNUPPA!!!!

:klem::kose::flagg::smilyblomst::danse::tommelsmil::heiajente:

:mrgreen::klem::klem1::hoppe::hjerter_rundt: :TooHappy: :klappe::flagg:

Klart de ansatte deg vennen! Du er slik ei godjente at det kunne de bare ikke la være!

Det var jammen gladmelding å få!! Tenk nå ordnet det seg med plass for Martine også! Herlig!!!!

Du har rett i at mai er en flott tid...jeg synes faktsik mai er den flotteste måneden av alle!! (maibarn som jeg er!! :ler: )

Det er noe med det altså...våren er her, ...og DET er iallefall den herligste tiden! Det er så herlig at kveldene nå blir lengre og lysere for hver dag!! :)

Tusen takk for koselig mail forresten...jeg jobber fortsatt på den samme...må til å skrive ny tror jeg...! :sjenert: Er så innmari treig på å få unnagjort ting akkurat nå!

Ha en super dag og feir skikkelig!!! :tommel:

Goooood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:grine2: :grine2: :grine2:

GRATULERER MED JOBBEN CHARMINA!!!

Dette var fantastiske nyheter! :klem:

Er så glad på dine vegne! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...