Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hoooo...jeg gjør det visst ikke så verst på antall innlegg.... :ler:

Er godt å være seg sjøl igjen, den gamle "drakten" satt ikke noe særlig bra. ;)

Når er det forresten dere skal på Trondheimstur? Pinny er veeeldig nysgjerring på det, skjønner du. :)

Og jeg også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pi@ :klem: Ja i den telefonkøen har jammen jeg stått noen ganger også. Er så glad jeg er ferdig med dem :sjarmor:

Glossy :klem: Klart jeg tenker på deg vennen. Skulle jo ha sendt deg en diger bukett med :dagens-rose: så du kunne hatt på rommet ditt da vet du.

Lillelou :klem: Vi drar til Tronheim torsdagskvelden den 11 mai. Hadde jo vært kjempekos å treffe deg da vennen min. Vi har liksom fullt opp de få dagene, men siden mamma bor på Lade like ved ladestien og sjøen så kunne jeg kanskje stukket ned der og så kunne du tatt med Pinny på en liten luftetur dit? Er det en god ide eller............ :sjenert: ??????? Deilig å se navnet ditt tilbake, du er og blir lillelou nemmelig ;)

Har vært ute og handlet mat (veldig spennende ......NOT) , og kjøpt sko til Martine (litt mere gøy). Og nå har vi hentet Henrik og bestevennen på klubben på skolen. De har danset og kost seg. Kompisen skal ligge her da moren skal på nattevakt og faren er vekkreist. Gjett om de gleder seg, men jeg tenker det blir en stund før de sovner ennå da.

Selv skal jeg kose meg med fruene om en stund :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Det hørtes ut som en veldig god idè, det,Charmis! Håper det blir fint vær mens dere er der, men vi går tur uansett vær,jeg og Pinny,altså. :)

Håper vi kan få det til å klaffe. :klem:

Nå begynner Frustrerte Fruer! Artig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Det hadde vært utrolig kjekt det da! Så kunne jeg tatt med Martine også kunne jeg fått tatt bilde av henne sammen med Pinny :hoppe:DET hadde vært noe det :Hehe:

Har kost meg med fruene - den serien er bare toppers!

Nå driver jeg og varmer varmepakning til å ha i senga også er det natti natti. Er så trøtt og gleder meg til å :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata og Lillelou :klem::klem::klem:

Klokka er blitt halv elleve og ungene sover søtt :sjarmor:

Og her sitter jeg da som vanlig! Men jeg har god samvittighet for huset ble shinet i går kveld og stabler med klær er vasket og brettet sirlig sammen.

Og om litt har jeg tenkt meg ned for å koke rabarbragrøt og rabarbrasuppe :sikle:Det er noe av det beste jeg vet.

Ute er det regn og sol om hverandre, ser ikke ut til at værgudene klarer å bestemme seg helt i dag. Men det skal visst være knallvær til helgen og det kan vi like!

Henrik sin skole arrangerer vårdag så det er nå der vi kommer til å befinne oss på lørdag. tema i år er Engelsk.

Ellers drømmer jeg om å begynne litt i hagen etterhvert. Den har vi liksom ikke begynt på ennå etter at vi flyttet hit så det er masse å ta fatt i da. Er ikke helt sikker på hva jeg vil ha der ute heller. Vi har kjøpt trampoline til Henrik som snart har bursdag og den vet vi iallefall hvor skal stå men ellers må vi bare huke tak i en gartner som kan litt og høre hva som lønner seg å plante og ikke. Jeg har desidert de mest ugrønne fingre man kan tenke seg - de er ikke så mye som lyselyselyse grønne engang så der er det ikke mye å hente gitt!

Men i krukker - ja der er jeg konge på å plante der :sjarmor::Hehe::ler2::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Namnam! Rabarbrasuppe og rabarbragrøt er namnam! O spesielt eeelsker alt som har med rabarbra å gjøre, og jeg bruker å lage en "over the top"-rabarbrasuppe som jeg har både vaniljestang og kanelstang i,og så lager jeg en mascarponekrem til å ha oppi suppen når den er lunken. Ikke akkurat slankemat,men fyttigrisen, så godt! :sikle:

Gleder meg til rabarbraen i hagen får fart på seg! :hoppe:

Hage,ja...vi har også et hageprosjekt på gang. Hagen her forfalt ganske krafitg etter at bestemora til O ble sjuk, så det er ville tilstander. Vi har trimma (ganske kraftig) noen busker,og pusset ned hagehellene,som var fulle av mose,men ellers er ting på planleggingsstadiet. Jeg vil ha en hage som jeg ikke må passe på hele tiden-en som kan leve sitt eget liv.Og så har jeg lyst på "bestemorsblomster" som klatreroser, peoner og "sånn-fin-blomst-som-klatrer-på-vegg-og-som-jeg-ikke-husker-navnet-på-akkurat-nå". :sjarmor:

Håper Bergensdagen blir fiiiin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Koslig å titte innom her. Skulle bare tipse om at jeg hentet fram linkene tli bildet av kattepusen jeg laget først. :) Den er ganske lik den jeg lagde nå. La bare til et par cm rundt hele.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou :klem: Hørtes jammen god ut den varianten din av suppa også da nam nam!Jeg bare eeeeelsker rabarbra da som agt! Sånne klatre på veggen blomster er kanskje klematis? De er så utrolig vakre og jeg kunne tenkt meg masse sånne uti hagen.Og roser, og masse masse stauder for de er jo så kjekke at de kommer igjen år etter år "drømme"

iingvild :klem: Å for noen kule katter,så flink du er da som kan lage slikt!

Ungene er lagt og roen har senket seg. Henrik var helt trøstesløs her i dag da han hadde sparket fotball og knust den ene krukken min på veggen ute! Den lå sirlig samlet sammen da jeg kom hjem fra butikken.Stakkars han var så redd jeg skulle bli så sint. men det er nå sånt som kan skje da og kjeft ble det ikke så mye av.De hadde spilt der de får lov å spille også hadde nå ballen bare tatt en litt annen vei. Så nå må vi få en ny når vi drar på hagesenteret neste gang. Tenkte kanskje å ta en liten tur i morgen for å kjøpe et slikt hengeselje tre. (Henrik har jo øvd seg med spikkekniven sin på det gamle......kremt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hvorfor kommer jeg meg aldri tidlig til sengs :sur:

.......også jeg som er så trøtt om morgenen :sove:

Du kan jo trøste deg med at jeg er hakket verre. Ref. til klokka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen!!!

Håper du koser deg i fine været. Solen skinner og da stiger iallefall humøret her i gården. Har vært ute å plantet i krukkene mine i dag jeg. Kjøpte søte blomster i masse farger i går. Så nå er jeg veldig fornøyd :)

Blir liksom litt mer sommerlig der ute med en gang. Men de står fremdeles under tak da, så det gjelder å huske å vanne de med gjevne mellomrom ja.....

Er hjemme i helgen og det er kjempe deilig. Skal kose meg masse disse dagene før jeg må opp igjen. Men det er veldig deilig å være der og, får masse god hjelp :)

Håper formen din er bra for tiden og!

Ha en super helg vennen, og kos deg på vårdag med Henrik.

Jeg tror du er verdens beste mamma jeg.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en god helg! :klem:

Vi har også masse planer for hagen (som vanlig!). Men det får vente til jeg er hjemme igjen fra DK! Stakkars mannen er jo helt overarbeidet for tiden.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...