Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2581 Del Skrevet 21. mars 2006 Epica Han hadde kost seg veldig han ja. Bursdager er alltid gøy vet du! JA jeg sovna som en stein og sov godt i hele natt - vidunderlige Martine sov helt til klokka halv syv. Tirsdag og nydelig vær ute. Har vært ute og lekt i snøen sammen med ungene. Selv om jeg synes den er noe dritt så synes jo ungene at det er kjempegøy med snø da! De er så søte. Har kjøpt flybillettter og skal reise i konfirmasjon til Trondheim i midten av mai. Det gleder vi oss til. Og jeg som hater å fly har nå flere uker å grue meg på- akkurat det kunne jeg klart meg uten da. Men så er det så langt å kjøre bare for en helg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2582 Del Skrevet 21. mars 2006 MARTINE Kjempeblid Her er jeg litt streng med mamma Tror jeg må telle alle tennene mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2583 Del Skrevet 21. mars 2006 Martine i noe annet enn rosa ( Tro det eller ei......................... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2584 Del Skrevet 21. mars 2006 Fest i dukkehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2585 Del Skrevet 21. mars 2006 Jammen ble det mange bilder............. Ungene sover og nå skal jeg innom noen dagbøker og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 #2586 Del Skrevet 21. mars 2006 Martine er bare sååå søt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #2587 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Martine er råherlig! Jeg ble i så fantastisk godt humør av å se de bildene at jeg ikke byr meg om at det er kritthvitt ute lenger-nå sitter jeg bare og smiler. Skikkelig stilig Martine i grønt og dongeri, det må jeg si.Noen har god smak når det gjelder klær. <------hormonell lillelou inne i babysyk periode...Si noe om sprutgulping,pliiiis,sånn at det går fortere over. Her oppe syn jeg verden omtrent har stoppet opp. Vi har frosset fast i noe som kjennes ut som en vinter som ikke vil slippe taket. Men på mandag var det vårjevndøgn, og da leste jeg et sted at "nå blir dagene så lange,og lyset varer så lenge at vinteren er DØMT til å slippe taket." Jeg tviholder på håpet. Trondheim??!!! Kult!!!! Der bor jo Pinny og jeg, jo! Endret 21. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. mars 2006 #2588 Del Skrevet 21. mars 2006 Jammen ble det mange bilder............. ← .... og jammen var det en nydelig unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2589 Del Skrevet 21. mars 2006 iss takk for fine ord vennen,slikt rører en mammas hjerte Lillelou Den grønne jakken har min bror og kjæresten kjøpt i København, og jeg synes den er så skjønn. Du skjønne babysyke snuppelupp, det er nok mye jeg kunne sagt for å få roet babylysten litt ja sånn som nattevåk, og bæsjebleier langt utover det normale men i bunn og grunn så er det jo mest bare helt vidunderlig da. Du kan bare glede deg til det blir din tur vennen min. Trille så nydelig sagt, og så kos å se deg her STØNN hvorfor i all verden trykker jeg i meg sjokolade når jeg så sårt ønsker å bli tynnere? Kan noen fortelle meg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #2590 Del Skrevet 21. mars 2006 Lillelou Har tenkt litt på at du bor i Trondheim ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #2591 Del Skrevet 21. mars 2006 STØNN hvorfor i all verden trykker jeg i meg sjokolade når jeg så sårt ønsker å bli tynnere? Kan noen fortelle meg det ← Sjokolade er GODT, og mentalt oppbyggende, så ikke vær lei deg eller ha dårlig samvittighet for det. Man skal spise gooode ting mens man er her i verden også,og ikke bare rugbrød og ukokt asparges. Jeg har stor tro på sjokolade på tirsdager, bare FORDI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #2592 Del Skrevet 21. mars 2006 Lillelou Har tenkt litt på at du bor i Trondheim ja ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. mars 2006 #2593 Del Skrevet 21. mars 2006 Herlige bilder av snuppa di! Hvem ligner hun mest på av deg og mannen din? Hvor mange tenner har hun nå forresten? Brage har plutselig fått 16 stk... dobbelt så mange på bare noen måneder! Kos deg med fruene i kveld (du har rett i at jeg har sett det før ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 #2594 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #2595 Del Skrevet 22. mars 2006 Så SØT hun er!! Wow, det dukkehuset var stilig! Jeg hadde eeelsket det når jeg var liten! Vet hvordan det er med sjokolade Det er såååå godt!!! Jeg kunne spist en hel sjokoladeby... Kjøp masse frukt, epler og druer & jordbær & sett det frem. Da får du garantert mer lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2596 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) lillelou Ja sjokolade er desverre alt for godt og min store last her i livet ........men jeg ELSKER asparges også jeg La Traviata Noen synes hun er helt lik meg mens andre mener hun er helt lik pappaen. Men ser vi på bilder av meg som liten så er hun kjempelik sånn som jeg var da! Man kan vel si at begge ungene våre er like på mammaen fra nesa og opp og på pappaen fra nesa og ned. Når det gjelder tenner har hun 8 som har kommet helt ut også driver hun på å får 4 jeksler nå da. iss epica frukt er kjøpt inn og sjokolade ikke........men det er jammen ikke få kalorier i frukt heller da. Får trøste meg med at det iallefall er sunnere og gir bedre samvittighet! Sjokoladeby hørtes deilig ut Torsdag allerede skal si dagene flyr.I kveld er det foreldremøte på skolen hvor man skal ta opp : Leggetider Mobiltelefon Ukepenger Databruk/Tid Bursdager Var sikkert mer også men husker det ikke i farta! Har ikke bestemt oss for hvem av oss som skal gå ennå.Men en blir det jo-den andre må nesten være hjemme. Henrik er liksom ikke stor nok til å passe søsteren alene ennå synes jeg!Han trenger jo pass selv svimingen min Tror gutter i den alderen der er ekstremt svimete. Hadde vi ikke vært sammen med han på badet om morgenen så hadde han jammen stått der inne i timevis, klødd seg i hodet og lurt på hva han gjorde der Endret 23. mars 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2006 #2597 Del Skrevet 23. mars 2006 Kjenner igjen beskrivelsen av Henrik. Tantebarnet mitt er akkuratt sånn! Helt i svime, og de bare løper rundt og er i sin egen verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2598 Del Skrevet 23. mars 2006 Kjenner igjen beskrivelsen av Henrik. Tantebarnet mitt er akkuratt sånn! Helt i svime, og de bare løper rundt og er i sin egen verden.. ← Ja det er nesten litt skremmende Ber han om å gå ned og gjøre ting også stopper han i trappen og lurer på hva han egentlig skal Tror det er ett guttefenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. mars 2006 #2599 Del Skrevet 23. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #2600 Del Skrevet 23. mars 2006 Henrik virker som en skjønn og følsom gutt. Her skinner sola! Dessverre blir jeg sittende inne noen timer til før det bærer på tur igjen, men det er jo fremtiden min jeg jobber for, så jeg skal ikke klage. Tenk om jeg kommer inn på skolen neste år da! Da skal det flagges, kanskje til og med en naken seiersrunde rundt huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå