Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

For en herlig gutt du har! :hjerte:

Jeg har bestemt at det skal bli vår NÅ, så bare slapp av, den er like rundt hjørnet. :klem:

Håper dere har en fin tirsdag der nede i kalde Bergen (fikk temperaturrapport av venninne der nede,nemlig). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelou :klem: elsker avataren din vennen. Skjønne Pinny :hjerter_rundt: Ja det er kaldt her om dagen. I morges var det faktisk 11 minus når vi sto opp :overrasket: og tro meg det opplever vi ikke så ofte. Synes det er rart kaninen Ludde ikke fryser av seg rumpa der ute :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Holdt på å le meg igjel av Martine inne på badet isted. Hun prøvde nemmelig veldig å ta på seg et truseinnlegg som hun fant i skuffen. Puttet det mellom beina, men fikk det jo ikke til å passe da........da ble hun litt oppgitt stakkars :hoho::hoho::hoho:

................utrolig hva de egentlig får med seg av saker og ting! :ler:

:grine2: :grine2: :grine2:

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoho::hoho::hoho: Det tenker jeg var søtt og morsomt,ja. "Hææææ?Denne bleien passer jo ikke!" :hoho:

Utrolig mye moro med sånne småttiser i hus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :ler: ja jeg tror hun funderte veldig der en stund skjønne jenta mi!Det er utrolig artig å se de utvikle seg fra små hjelpeløse vesner til selvstendige små individer!

Klokka er litt over halv ti, men jeg tenker faktisk å finne senga snart! Og tro meg det er ganske uvanlig at jeg legger meg så tidlig! Men dagen har rett og slett ikke vært min i dag. Har følt meg litt småtufs og slettes ikke i form!Kanskje fordi tanta er der akkurat nå.Føler jeg er deppa, sur og trøtt som en strømpe. Men det blir vel bedre om et par dager - men lenge siden det har vært slik nå.

I morgen er det kvinnedagen også!

Der jeg jobbet tidligere kjøpte sjefen alltid en diger bukett til hver av damene som jobbet der og gratulerte oss med dagen - fantastisk. Husker første gangen han kom bort med blomster og sa Gratulerer med dagen til meg! Jeg stotret jo fram at nok tok feil for jeg hadde da slettes ikke bursdag i dag :ler: En utrolig fin gest synes jeg!

natta :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glossy :klem: Gratulerer med dagen til deg også vennen

OG GRATULERER MED DAGEN TIL ALLE JENTER SOM TITTER INNOM HER I DAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gratulerer med dagen, Charmina og Martine! :blomst:

:klem:

Her skinner solen vakkert i dag,så jeg tror det blir en fin onsdag.Håper det samme hos deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Henrik er bare kjempeskjønn! En skikkelig god gutt som er glad i mamman sin! :Nikke: Hordan går det med Martine nå? Håper hun blir helt frisk i løpet av denne uken. Skjønner godt at du gruer deg til mandag, men jeg tror alt går helt fint.. Skal de ta noen prøver av den kulen? Og så fjerne den? Er ikke 100% oppdatert når det gjelder den kommende operasjonen, selv om jeg mener å huske du har skrevet om det for leeeenge siden..

Synd du ikke har hørt noe mer angående jobben. Kjedelig å få brev i ettertid at "stillingen er nå besatt" og så har man ikke vært vurdert en gang.. Har fått mange sånne brev i posten hvis det er noen trøst :klem: Men drømmejobben venter nok der ute, plutselig en dag kommer du over den! Og som du sier, du har jo jobb, så det er jo ingen krise! :)

Ønsker deg en fin dag, håper det er solskinn hjemme i regnbyen i dag! Her i Lille Filleby stråler i hvertfall solen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

*ler av Martine og truseinnlegget*

:hoho: :hoho:

*gikk glipp av siste siden, for jeg begynte å lese litt lenger bak..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Takk vennen og gratulerer selv!Pinny får klem selv om han er gutt i dag :ler:

Epona :klem: Kulen skal fjernes på mandagen og da vil de jo også se om den trenger å sjekkes nøyere. Mest sannsynlig er det en godartet cyste som vokser pga væskedannelse.Men det skal bli godt å få det ut. Man ser den jo ganske godt etterhvert også men det plager henne ikke på noe vis. Kjedelig å ikke få noen tilbakemelding ang jobb ja, særlig når man har så utrolig lyst! Og det er som du sier ganske kjiiipt å bare få brev om at stillingen er besatt uten at de har giddet å snakke med deg engang! Sola skinner ute og jeg har masse å være glad for, så jeg prøver å tenke på noe annet istedet! Og fine ord fra deg gjorde dagen bra den vennen :klem:

iss :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

haLloo!

DeTe er Pinny. Jeg er shEmpefornrmet for du si at jeg er en Gutt,og det er nemmelig basta ike sannt!For jeg er nemlig en jente,nemlig!

*men jeg liker deg supergodt for det*

Slikk og kos fra PiNny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PINNY :klem: Nå gremmes jeg virkelig altså! Tenk å ikke ha fått med seg at du er en jente. Tenker du hadde bitt meg hadde du vært her når jeg skrev det altså :ler: Så skjønne Pinnyvofsen min jeg gratulerer herved deg med dagen også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kvinnedagen Charmina! Her får du blomster av meg! :blomst:

Ser for meg Martine med truseinnlegget! :ler:

De er nå bra søte når de prøver seg fram med nye ting. Brage må også ha fått med seg et og annet for her om dagen skulle han støvsuge på stua, og jeg er rimelig sikker på at han ikke har sett meg støvsuge mer enn en gang...! :rodme:

Stor klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hallais, Charmina!

Her skinner solen,og livet er ikke så verst i det hele tatt. Håper du har en fin formiddag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :klem: Skjønne Brage som vil støvsuge. Martine har fått seg en liten lekestøvsuger som går på batteri, og gjett om hun synes det er gøy å bruke den :ler: Skal prøve å legge inn bilde etterpå.

Lillelou :klem: Nydelig her i dag også. Kaldt i morges men bedre nå. Jeg fyrer i både peisen og klebersteinsovnen så snart er det bare å kaste klærne :ler:

Averterte noen klesskap til salgs i går og jammen fikk vi ikke solgt de med en gang. Så i går brukte vi hele kvelden på å demontere de og vaske de. Kommer noen og henter de i ettermiddag.Glimrende. Vi skal nemmelig lage et stort klesskap av hele kottet. Så istedet for å ha skaper der inne blir liksom hele kottet et skap om dere skjønner. Ikke det at vi har så enormt med klær da men det er greit å få skikkelig hengesystemer og orden på alt!

Men vi fikk med oss Lost da alikevel - da måtte vi ha skru pause.

Ungene har akkurat sovna nå og jeg har egentlig masse annet jeg skulle ha gjort enn å sitte her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem: takk skal du ha! Og hun er faktisk ganske søt der hun valser rundt og støvsuger! :)

Har sendt en mail til barnehagene vi har søkt på for å høre hvordan vi likker an i køen - har ikke fått noen svar fra noen ennå. Huff det er jo nesten lotto å få plass her i Bergen. Er jo flere tusen i kø ja :frustrert: forbarskete politikere som ikke kan klare å bygge nok barnehager! Spesielt er det jo vanskelig å få plass for de små. Jeg har slettes ikke lyst til å være hjemme ett år til, men får vi ikke plass så blir jeg jo nødt til det da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...