Litle Lady Skrevet 24. februar 2006 #2481 Del Skrevet 24. februar 2006 Du er jammen flink som vasker vinduer og greier då..! Blir d litt varmere i været skal jeg jammen vaske mine også.. Ha en flott helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. februar 2006 #2482 Del Skrevet 24. februar 2006 Den sykdomen som jeg har fått slår ut på prøvene hos meg, men jeg fikk beskjed om at det ofte ikke gjorde det. Og at det ofte ikke slo på leddgikt heller. Da jeg var hos lege første gang å tok revmatisk prøve slo det ikke ut. Noen mnd seinere slo de ut. Så be de tar en prøve igjen.... Så kan det jo hende det er noe nytt der og. Håper det går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. februar 2006 #2483 Del Skrevet 25. februar 2006 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. februar 2006 #2484 Del Skrevet 25. februar 2006 God lørdag snuppis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. februar 2006 #2485 Del Skrevet 26. februar 2006 Håper dere får en fin fastelavenssøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2486 Del Skrevet 26. februar 2006 nå er det 2 gangen det lange innlegget mitt forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2487 Del Skrevet 26. februar 2006 DRITTDATA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #2488 Del Skrevet 26. februar 2006 God søndag til deg, Charmis! Vi har en lat dag i dag, det passer bra, for det har blitt lange turer og besøk osv i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2489 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Phoebia late dager er deilig vennen min Prøver på nytt å skrive noen ord. Forsvinner det igjen nå så går hele datamaskinen på hodet ut vinduet og siden jeg sitter på loftet og skriver er fallhøyden stor. Så hører dere ikke mere fra meg på noen mnd så vet dere hvorfor! Da er Charmis uten datamaskin!!!!!!! iss Lillelou Se & Hør hund høres artig ut Litle Lady det var iallefall kjekt å se ut igjen Glossy Du er god å ha La Traviata Håper helga di har vært strålende også Ble så irritert da jeg våkna og så ut vinduet i morges! Snø er da slettes ikke det jeg ønsker å se. Jeg hadde jo begynt på våren jeg nå. Har tilogmed sett for meg hva som burde gjøres i hagen. Og tro meg snø var slettes ikke med i mine planer!Jeg VIL ha vår Martine våknet kl 06 og var da klar til å ta fatt på dagen. det var ikke jeg så mannen sto opp med henne. Nå sover hun som en stein men det er jo ikke rart da! Mannen oh henrik er nede i huset etter mine svigerforeldre og gjør det klar til overtakelsen på tirsdag.Og kjenner jeg Henrik rett er han ikke i noe godt humør når han kommer derfra! han er så følsom den lille gutten min og tar alltid til tårene når han har vært der. Han savner de veldig. Men så vil han jo så gjerne være med da............! Men det blir nok litt spesielt i dag da siden det nok er siste gangen.Han begynner jo alltid å gråte når han da kommer hjem igjen. Men jeg skjønner jo følelsene jeg har det jo sånn selv også. Det er utrolig vondt å ikke ha de lengre. Spesielt er det sårt for meg å tenke på at de aldri fikk vite om Martine.Jeg var jo gravid med henne når min svigermor lå på det siste men vi så liksom ingen grunn til å fortelle henne akkurat det da.Men det var knalltøft å sitte i kirken under begravelsen hennes og kjenne alt livet i magen.Men Henrik sa noe vakkert engang jeg var så lei meg over akkurat det at de aldri skulle få se henne. " men mamma sa han da, det er jo ikke noe problem. Når babyen er kommet ut av amgen din så bare løfter vi henne høyt i været opp mot himmelen sånn at de kan se henne skikkelig der fra himmelen" De ordene har faktisk gitt meg masse trøst :grine2: Får finne fram videoen jeg har av de sånn at vi kan minnes de gode stundene sammen. Og jeg gleder meg til å fortelle martine om den flotte farmoren og farfaren hennes.Eller farmor og besten som vi alle kalte de for. I ettermiddag skal vi i middagsselskap til en gutt som fyller 5. Det er alltid så kjekt å komme til duk og dekket bord. Får vel snart gå ned og finne fram finklærne til ungene. Og ellers har jeg nå gjort det store og søkt på jobb i en barnehage.............! Har jo tenkt på det lenge og oppdaget jo etter å ha begynt som dagmamma at jeg bare storkoser meg sammen med unger! Og etter å ha pleiet syke og eldre i 17 år så føler jeg veldig for å gjøre noe annet! Men nå er jeg jo ikke utdannet fpr å jobbe med det da så jeg har ikke akkurat noen stor magefølelse på at det blir tilbudt meg noen jobb nei. Men den som intet søker inet vinner sier nå jeg! Blir spennende å se om ejg blir innkalt til intervju da. Dere får krysse det dere har for meg, men som sagt magefølelsen min er utrolig dårlig akkurat nå! Endret 26. februar 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2490 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. februar 2006 #2491 Del Skrevet 26. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 #2492 Del Skrevet 26. februar 2006 Kanskje det er en ide å kopiere innlegget ditt før du poster? Sånn i tilfelle det forsvinner kan du jo bare lime inn det på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. februar 2006 #2493 Del Skrevet 26. februar 2006 Åh så koselig med jobb søknad. Tenker du er den perfekte til jobben!!! Vet jo hvor glad du er i små... Bare så synd du ikke skal ha flere selv Tror du er den perfekte mamma Håper dere har kose dere masse på fastelavenssøndagen. Det har vi, og jeg er stapp mett av kaker og boller. Ha en super kveld vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2494 Del Skrevet 26. februar 2006 Kanskje det er en ide å kopiere innlegget ditt før du poster? Sånn i tilfelle det forsvinner kan du jo bare lime inn det på nytt? ← Hei Monja så kjekt å se deg her inne Jo det er akkurat det jeg pleier å gjøre når jeg har skrevet litt lengre innlegg, og det er mens jeg driver på med det at det bare forsvinner - nesten i løse luften føles det ut som ...........og da blir jeg så irritert! men det varer ikke så lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2495 Del Skrevet 26. februar 2006 Glossy Ja gjett om vi er stappmette her også. Fikk servert deilig Mexikansk mat og spiste alt for mye. Og det var kaker,boller og is etterpå så vi manglet liksom ikke noe da! I morgen er det tilbake til vann og grovbrød det er iallefall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. februar 2006 #2496 Del Skrevet 26. februar 2006 Glossy Ja gjett om vi er stappmette her også. Fikk servert deilig Mexikansk mat og spiste alt for mye. Og det var kaker,boller og is etterpå så vi manglet liksom ikke noe da! I morgen er det tilbake til vann og grovbrød det er iallefall sikkert! ← Huff, ikke her. Her er det bursdag i morra og. Men tirsdag, DA er jeg klar til en sunnere livsstil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. februar 2006 #2497 Del Skrevet 26. februar 2006 Kanskje du klipper ut i stedet for å kopiere? Bedre lykke neste gang i alle fall, kjipt når masse man har skrevet er blitt borte. OG lykke til med jobbing i barnehage. Det er jo kjempe koslig. Synes dagene går fort som bare det. Ha en kjempe fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. februar 2006 #2498 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei snuppelupp! Så rart at innleggene forsvinner! :klø: Hva med å skrive dem inn i Word først, og så kopiere over i KG-innlegget etterpå? Håper du får den barnehagejobben, du virker så utrolig flink med barn at det tror jeg hadde vært perfekt for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2499 Del Skrevet 26. februar 2006 Glossy Ja det er jammen ikke lett det der med å gå ned noen kilo! Jeg har ikke orket å gå på vekten i det siste for jeg var jo så flink her en stund........men nå, nå føler jeg meg som en julegris igjen! MEN i morgen skal jeg bare ta meg kraftig sammen. iingvild Håper iallfall at jeg ikke somler vekk flere innlegg for det er bare så utrolig irriterende når de forsvinner slik i løse luften. Når det gjelder den jobben så har jeg ikke så store forhåpninger da, men om man ikke søker så får man iallefall ikke en sjangse. Men kryss fingrene for meg! La Traviata Det med words var jo lurt! Det skal jeg jammen gjøre på lange innlegg om det fortsetter slik som nå. Takk for fine ord vennen min. Jeg er iallefall utrolig glad i å være sammen med unger! Elsker å lese for de og være sammen med de. Og får jeg jobb får jeg også barnehageplass for Martine og det hadde jo bare vært helt perfekt.Hun hadde kommet på en annen avdeling da og det er jo helt ideelt. Men som sagt jeg har ikke den helt store feelingen på at det går min vei.......................! Klokka er litt over elleve og jeg kjenner at det ikke er så lenge til jeg skal finne sengen. Skal jo tidlig avgårde til byen med ungene i morgen. Gleder meg til å besøke barnehagen til Henrik igjen. Også skal vi se på litt klær til Henrik. Også håper jeg at jeg får overtalt han til å klippe seg. Han har nemmelig fått den stråååålende ideen at han skal ha litt langt hår for det har nemmelig bestekompisen hans og da er det jo kjempestiiiiilig men det synes selvfølgelig ikke mammaen hans da! Men så kan jeg jo ikke tvinge han opp i frisørstolen heller da! Men jammen skal jeg prøve i morgen det er nå iallefall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2006 #2500 Del Skrevet 26. februar 2006 Godt å høre at det ikke er bare meg som skal på vann og brød fra i morgen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå