Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei vennen!!

Tusen takk for at du holder liv i dagboken min. Du er så god atte :klem:

Ikke bra å lese om lillegullet som er blitt syk. huff, det er så fælt når sånne små nurk blir så syk.

Ønsker dere masse god bedring iallefall!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Charmis! :klem:

Ønsker dere alle en kjempefin helg. Håper Martine er på bedringens vei nå!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei!

Håper lille Martine blir fort frisk!

Og at du koser deg med dukkehuset, kan jeg godt forstå, det er jo kjempe fint!

Har du en fin helg?

Klem fra B :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Oj, du er jo skikkelig flink jo! Ble skikklig imponert da jeg så bildene av dukkehuset! Åsså er vesle Martine skikkelig gull på bildene da. Får håpe at hun er på bedringens vei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))

God bedringsvibber fra oss!!!

Ha en super dag i dette fine været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle dere skjønninger som har holdt dagboka mi oppe alle disse dagene. Det er virkelig rørende jenter! Særlig var det kos å se Glossy her inne da for det er jo lenge siden! En stor :klem: og et smell :kyss: på kinnet til dere alle sammen!

Ja så er det jammen blitt tirsdag dere. Dagene har bare flydd avgårde og det har vært nok å henge fingrene i. Har lagt meg ganske tidlig om kvelden sånn at jeg iallefall hadde litt overskudd til de søte små. Martine er blitt mye bedre så medisinen virker iallefall bra ser det ut til. Dagbarna har også vært syke i tur og orden så jeg har bare hatt en her utenom Martine heldigvis. Det hjalp jo litt!

Og nå sover hun nå litt om natten igjen også den lille ranglefanten min!

På lørdag fikk jeg noen deilige timer for meg selv i byen. Først var jeg hos frisøren. Og der koste jeg meg noen timer! Stripet inn både litt lyse og noen mørkere striper i håret, kuret og klippet det litt! Også hadde de fått nye stoler og vasker der nede. Stolene var elektrisk styrte sånn at jeg kunne heve beina mine helt opp og bare slappe helt av mens jeg fikk den deilige hodebunnsmassasjen............behøver jeg si at det var vidunderlig for en sliten mamma? Etterpå traff jeg en venninde og spiste lunch!

Og da jeg kom hjem hadde mannen ordnet barnevakt og bestilt bord til oss på Bølgen & Moi. For en vidunderlig lørdag det ble. Nydelig mat og vi fikk endelig litt tid for oss selv uten ungene. Tror det er første gangen på over ett år jeg!

De har kjempedeilig vegetarmat der! :sikle:

Martine hadde nå stått opp når vi kom hjem og lekte seg på stuen sammen barnevakten. En skjønn jente som bor rett bak oss (hun er der annenhver helg til sin far og familien hans). Utrolig glad for at hun vil begynne å passe ungene litt! Og jeg må jo si Martine er ganske så fortrolig når hun bare synes det er helt greit at noen hun aldri har sett før tar henne opp og passer henne. Men sånn har Henrik også alltid vært! Og det gjør det jo litt lettere.

Henrik ja.........han hadde nå også hatt det kjekt på lørdag! Hadde fått lov av sin far å spikke litt utenfor med spikkekniven han fikk av mormoren til jul! Og han hadde spikket fine pinner og kost seg lenge da han sikkert har fått en eller annen strplende ide. Iallefall i hans lille hode. Nemmelig å spikke hele stammen på sin mammas elskede hengeselje tre som var blitt så stort og fint :grine: Så når jeg kom hjem lyste jo det en helt "Hvit" stamme mot meg fra den digre potten det sto i. Og oppe i vinduet sto en liten blek trist gutt og ventet med skrekk og gru på mammaen som skulle komme hjem! Nå har han sagt han skal ta av sparepengene sine og kjøpe nytt tre til mammaen sin når våren kommer!

Og kniven er inndratt på ubestemt til!

Men jeg kan jo ikke annet enn å smile litt for meg selv her jeg sitter - synes jeg ser han for meg mens han holder på. Han syntes sikkert det ble kjempelekkert han. :ler:

Ellers fikk vi nå endelig brev fra Haukeland om Martine sin operasjon. Så nå har vi fått time på mandag den 13 mars. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg nei! Ikke noe gøy å tenke på at de skal skjære henne i nakken. Også må de jo barbere vekk det fine håret hun har fått baki der, og det er jo nesten bare der hun har hår jo :ler::sur: Men det blir jo ok å endelig få vite hva det er også for man går jo å tenker alle slags tanker når man har noe som vokser på kroppen slik! Og gjett om vårt lille matvrak kommer til å bli blid når hun ikke får lov til å spise den dagen. Hun skal jo faste og blir ikke operert før 12.45 (og det blir sikkert forsinket kjenner jeg de rett) Vi fant ut at vi bare måtte ta henne med ut og gjøre helt andre ting enn vi pleier for å få fokuset litt vekk fra maten. Hun bare elsker jo å spise og vi kan jo ikke forklare henne at det får hun ikke lov til. Jammen kan det bli noen festlige timer ja!

Nei, nå må jeg innom noen dagbøker og oppdatere meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du igjen ja! Noen dager går fortere unna en andre!!

Søte søte mannen som ordnet med barnevakt og greier!!

Men du :sjenert: Kan jeg spørre hva Martine skal opereres for?

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem: Hun skal opereres fordi hun har en kul i nakken som vokser. Til å begynne med var den som en ert i størrelse men nå er den som en plommetein og den vokser stadig. De mener det er en cyste med vann i men kan ikke si noe sikkert før de åpner og sjekker den. Skal bli godt å få det gjort! Men jeg gruer meg veldig da!

Åååååå nå blir jeg så irritert! Prøver å skrive i dagbøkene deres men det forsvinner jo bare hele tiden. Har problemer med å komme inn i bøkene også :sur: Får prøve igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! :overrasket:

Nei nå fikk jeg kjempevondt av Martine..

Håper det går raskt og smertefritt og ikke er noe farlig :kose:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok se at det er noe ufarlig som de tar bort på en to tre!! Så slipper du å bekymre seg for det noe mer!!

Tror kg venter på ny ram eller noe, mange som har klaga på det samme.. håper det bedrer seg utover, for det er kjempe irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hørtes skikkelig deilig ut med frisørtime og deretter Bølgen&Moi da :) Mannen din har vært flink der, må jeg si.

Håper alt går bra med operasjonen og Martine :klem:

Ha en fortsatt strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...