Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

*svetter* puh......*dytter*..... *dytter mere*.....*tar seg et glass kald og deilig blåbærsaft*

SÅNN!

Bort fra side 2 med deg! :sjarmor:

Skikkelig leit å høre at du fortsatt er så dårlig :klem: . Håper legen har en super-dunder-megamedisin han kan gi deg, sånn at du kan bli kvitt det der svineriet. :)

Fortsatt god bedring, kjære du- skjer ikke så mye her oppe.Jeg hopper tau,jobber og shopper og blir dratt med rundt på isen av en viss firbeint sak....

Enda mer gooooooooooooooood bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bertine :klem:

Phoenix :klem:

Lillelou :klem:

Vært på legevakten og etter å ha ventet i nesten 3 timer fikk jeg endelig komme inn.

Lungebetennelsen er blusset opp igjen og det er bare å sette igang med en ny antibiotika kur! Føler meg ganske tygget og spyttet ut igjen akkurat nå!

Orker ikke skrive så mye mere nå, må prøve å ta meg litt mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

:troest: :troest: :troest: :troest: :troest: :troest: :troest: :troest:

Dette unner jeg deg virkelig ikke Charmina... du har hatt mer enn nok allerede! Håper du får tatt knekken på lungebetennelsen en gang for alle nå!

Nå får du ta godt vare på deg selv og bli bra igjen. La mann og barn skjemme deg bort, og slapp av så mye du kan.

Bli frisk vibber oversendes:

((((((((((((((((((((((((((((((((((((bli frisk!))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Charminavennen!!!! Så utrolig urettferdig at du skal bli så plaget nå!

:troest::dagens-rose::kose::hjerte::kyss::klem1:

Håper du blir raskt frisk nå da, hvis du endelig har fått rett AB så burde det ikke ta så altfor lang tid!

Tenker på deg snuppa! :klem: Jobber fortsatt med å få skrevet ny mail...men den kommer altså!!! :sjenert:

Goooooood :klem1: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Charmina-vennen :klem:

Har tenkt så masse på deg og håper du er bedre, og at du denne gangen blir helt kvitt det!

God bedrings-klem fra meg og Brage :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Håper du føler deg bedre nå, kjære Charmina! Trist at du må starte det nye året med så mye sykdom :icon_frown:

Sender mange flere friskvibber <<<<<<<<blifrisk>>>>>>> og håper at dere får en koselig helg alle sammen!

Masse kos fra Pinny (som gjerne skulle vært der og trøstet deg nå) og meg :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en god bli-frisk-fort-klem!!! :klem1:

Håper at du føler deg litt bedre nå! La mannen få varte deg opp med toddy og pledd, og så hviler du til du har fått kreftene tilbake vennen!

Tenker på deg! :kyss:

God :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag til hele Charmina-familien! :klem:

Og en stor trøsteklem til mammaen i huset med ønske om fortsatt god bedring! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff... ikkke noe kjekt å se at du fremdeles er syk... har vart lenge nå.... :tristbla: Håper den nye antibiotikaen gjør susen da.. :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diger klem til alle jentene mine som har vært innom her og holdt liv i dagboka mi alle disse dagene. Jammen er dere skjønne altså :klem:

Formen begynner å bli bedre, men jammen har det vært en stri tørn. Legen begynte å lure på om jeg hadde fått kikhoste også. Men nå er det iallefall på retur og jeg får sovet litt om natta også. Tror aldri jeg har hostet så mye noen gang jeg! :overrasket: Har hatt ungene hele tiden, og har vært så sliten når de har gått hjem for dagen at jeg bare har lagt i en døs på sofaen. Også ble jeg jo nesten syk av å se hvor mye skitt og støv det ble i hele huset etterhvert også. Og mannen rakk jo ikke over alt da! Men i helga tok vi et skippertak slik at det ble levelig igjen. :)

Henrik er heller ikke helt på topp om dagen og vi pøser på med astmamedisinen hans. Holder det heldigvis i sjakk sånn at han kommer seg på skolen om dagene.Martine derimot er i storform - litt om natten også desverre :ler: Men hun er jo bare søt da. Har lært seg masse dyrelyder og sitter i senga og sier Møøøø, Nøff Nøff, Mjau, Vovvov og bæææææ. Kan ikke annet enn å le av henne da nei!

Nå må jeg se litt i dagbøker!

Bli ny prosjekt

Vekttap er nå 3,4 kg. Ikke det helt store men jeg er iallefall på rett spor da! Nå må bare formen bli bra sånn at jeg kan trene også.Og ikke minst må jeg komme meg litt ut i marka igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...