Litle Lady Skrevet 19. januar 2006 #2301 Del Skrevet 19. januar 2006 Heisann... Inne å snoker litt.... Håper du blir frisk igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 #2302 Del Skrevet 19. januar 2006 Åhh så herlige små du har!!! Nydelige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #2303 Del Skrevet 19. januar 2006 Phoenix godjenta mi Ephemera Ja ikke sant de skulle funnet opp sjokolade som man ikke la på seg av i det hele tatt - det hadde vært noe det Jeg bare ELSKER sjokolade, sukk. Nå må du bli frisk igjen da vennen Susanna Så kjekt å se deg igjen vennen.Håper gullet er bra igjen? La Traviata Ha en fin kveld selv med lille gullet i magen :grine2: Litle Lady Så kjekt med et nytt fjes Glossy Takk vennen min Sukk både mannen og jeg kaster opp så her er det visst bare sykdom som gjelder for tiden! Blir sprø snart. Kanskje det var noe med middagen? Nå skal jeg krype under dyna og håper det er vekke igjen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 #2304 Del Skrevet 19. januar 2006 Ånei! Håper det var et engangstilfelle og at dere er bedre i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #2305 Del Skrevet 20. januar 2006 Huff... Håper dere blir bedre snart! Også håper jeg at dere får en riktig fin helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 20. januar 2006 #2306 Del Skrevet 20. januar 2006 usj!! Ikke si dere er syke igjen da vennen?! Håper formen er mye bedre i dag!! Jonas er noe bedre i dag, men ikke helt pigg enda nei... Hoster fælt, men bedre almenntilstand. Ikke så slapp og sløv som i går..! God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. januar 2006 #2307 Del Skrevet 20. januar 2006 Huff, skal dere bli sjuke igjen nå. Får tro det går raskt over igjen. God bedring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. januar 2006 #2308 Del Skrevet 20. januar 2006 Hallo,stakkars syke vennen! : Håper dere alle føler dere litt bedre i dag, og kanskje til og med MYE bedre? Håper det. Her i trøndelagen er det et gruuuuuuuuuuuuusomt vær i dag-det kjennes ut som Nordpolen,og jeg og Pinny leker polfarere:hun er Johansen, og jeg er Nansen. Blåser iskald veltevind og under snøen er det skummel is, så utendørs er ikke stedet i dag,jeg koser meg med en stor kopp te. Håper dere får en koselig helg i Charminaheimen,og at dere får ro på dere til å bli skikkelig friske igjen. Ta godt vare på deg selv nå. Stor bli-frisk-klem fra Pinny og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 20. januar 2006 #2309 Del Skrevet 20. januar 2006 Huff... omgang-syka er noe dritt... Håper dere kommer dere snart da... Må no ha ei god helg då... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 20. januar 2006 #2310 Del Skrevet 20. januar 2006 Huffa... omgans-syke er noe dritt.... Håper dere kommer dere snart.. Må ha ei god helg ivertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. januar 2006 #2311 Del Skrevet 22. januar 2006 Innom og klemmer litt på Charmina´en min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. januar 2006 #2312 Del Skrevet 22. januar 2006 Håper du får en kjempe fin uke! Bli frisk nå. Og håper hele resten av familien også blir frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #2313 Del Skrevet 22. januar 2006 La Traviata Heisann "magan" Nostalgia Susanna Pi@ Lillelou Pinny skulle vært her og kost litt med meg synes jeg Litle lady La Traviata iingvild Søndag................ja faktisk mandag snart!Helgene bare raser avgårde som vanlig! Omgangssyken gav seg fort heldigvis. Men jeg er blitt skikkelig tett igjen og hoster som bare det. Kjenner jeg er varm også så det er nok litt feber i denne kroppen. Har lagt og sovet på sofaen halve kvelden så det blir vel å ligg våken til natten da. Men jeg hadde ikke ork til noe annet.Mannen har tatt seg av de søte små, og nå hører jeg nå at Martine er våken der nede på soverommet! Det er nå bare utrolig at den jenten ikke kan begynne å sove hver natt snart!Men hun hoster hun også stakkars.Og det gjør jo det ikke enklere for henne å sove da. Men hun må nå være en som trenger lite søvn tydeligvis. Ute er det utrolig surt og ekkelt!Jeg kjenner jeg lengter mer og mer etter våren nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2314 Del Skrevet 23. januar 2006 Vi kan jo håpe på at hun blir en salig tenåring, for å gjøre godt igjen for barneårene uten søvn, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. januar 2006 #2315 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. januar 2006 #2316 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei snuppa! Kjedelig at du ikke er bra vennen. Og med sykebarn er det ikke lett å få slappet av selv heller! Sender over noen god bedrings-vibber jeg: (((((((((((((((((((((((((((((((((((bli frisk)))))))))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. januar 2006 #2317 Del Skrevet 23. januar 2006 Henter deg opp fra side to. DER kan du jo ikke ligge... Masse god bedring i Charmina heimen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #2318 Del Skrevet 23. januar 2006 Takk for hilsner Phoenix, iss, La traviata og Glossy Formen er elendig. Verker i hele kroppen og hoster til jeg kaster opp igjen. Får ta meg en tur ned på den lokale legevakten igjen i morgen når mannen kommer hjem fra jobb. Nå har jeg tatt en dugelig dose med cosylan hostesaft og håper på noen timer søvn i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 23. januar 2006 #2319 Del Skrevet 23. januar 2006 Stakkars Charmina da! Jeg er nettopp blitt frisk etter å ha syns synd på meg selv i 5 dager! Håper du blir frisk snart! God natt og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2320 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Så synd at du ikke blir frisk, nå har dere jo vært syke i evigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå