Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Det er kjempegøy med lego, gleder meg til egne barn med 10kg lego :sjarmor:

Her lekesloss hundene som gale, de ligger nemlig på lading :ler: til fjelltur og pulktrekking i morra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille Ballerina :klem: Oj det var kaldt det-kjenner jeg fryser bare ved tanken jeg :ler: Nesnalabber hadde jeg alltid når jeg var liten.Fantastiske benplagg egentlig! Superlette,umulig å skli med og varme :)

Lillelou :klem: Så dere spiser dere også ja ;) huff her triller vi jo snart. Lenge siden jeg har følt meg så blubbete som nå. Men på mandag er det slutt altså. Da er det tilbake til en sunnere livsstil ja. Dette går bare ikke.Og du kan bare kuppe boka når du vil min kjære :)

Pi@ :klem: Fjelltur og pulk høres fantastisk ut!Kanskje jeg kan bli med å ligge i pulken :ler:

Så har vi spist og lagt som noen slakt på sofaen og sett på krim! For en tilværelse egentlig!Nå er klokka over tolv også og jeg burde jo lagt meg til å sove.

Kjøpte meg ny dunpute i dag og gleder meg til å prøveligge den. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:nissekonekyss: Charmis!

Det var så utrolig gøy å komme i dagboka og lese alle innleggene du hadde skrevet for at dagboka skulle komme opp i 100 sider. Jeg er et eneste stort leende smil,hele meg! :klem: :kys_2: :kys_2:

Nå er det full fest der inne, og det kan det egentlig bare fortsette med helt til midnatt i morra, når gamleboka blir stengt og nyboka ser dagens lys. Hvorfor avslutte en god nett-fest,liksom? :sjarmor:

Håper du sov godt på den deilige nyputa og at dagen har vært glimrende.Jeg har vært på atter et kakebesøk,og kjenner at jeg er ganske høy på sukker.På kjøkkenet står min slave,O, og lager deilig kveldsmiddag.

Bare en dag igjen av dette året nå! I morra skal vi stort sett ta det med ro, spise en bedre middag og late som om rakettoppskyting er Helt Normalt og ingenting å boffe for. Pinny HATER raketter,nemlig, og dylegen har sagt at vi bare skal prøve å være rolige og late som om alt er som vanlig-ikke noe gøy å dope henne ned,heller. :sjenert:

Nå skal jeg gå og finne meg noe SALT mat.

Ha en superfin kveld,kjære Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener:

:nissekonekyss:Eit Riktig Godt Nytt År :engel:

fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! :nisseblunk:

Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med deg i 2006

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillelou: De fungerer som bare rakkern til skjørt! Ser kjempe fint ut :sjarmor: Jeg bruker det iallefall, og har fått mange komplimenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Kjære Charmina! :kyss:

Nå er det ettermiddag den 31.desember,og årets siste dag går raskt mot slutten. Rundt meg skytes det villt med raketter-Gaaale trøndere! ;)

Vil ønske deg og din søte familie alt godt for 2006-Måtte det bli et godt år,som vi ser tilbake på med glede neste nyttårsaften.

:hjerte:

Stor nyttårsklem fra Pinny og meg :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei vennen min :klem:

Takk for flott innsats med å få meg over til siden 14. Du er nå bra god :klem::)

Håper du har hatt en fantastisk jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...