Gjest lillelou Skrevet 20. desember 2005 #2121 Del Skrevet 20. desember 2005 Hallo, gode Charmina! Og tusen,tusen takk for det alldeles nydelige julekortet,som lå i postkassen min i går-det var virkelig yndig,og bildet av Henrik og Martine var alldeles .Utrolig skjønne,dine to små! Neste år tror jeg vi må prøve å få til et Pinny-julebilde til å sende med julekortene. Håper du snart får nettet opp og gå, for KG er ikke det samme uten deg,vet du.Samtidig håper jeg at du koser deg med juleforberedelsene,og har fine førjulsdager. Selv har jeg nettop innsett at vi ikke får malt listene ferdig til jul-men vi satser på dempet belysning i gangen (der de berømte listene er) i stedet. I dag skal vi kjøpe juletre,og det gleder jeg meg villt til! Stor førjulsklem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. desember 2005 #2122 Del Skrevet 20. desember 2005 Innom og legger igjen en hilsen til verdens beste Charmina! Håper dere får orden på nettet igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #2123 Del Skrevet 20. desember 2005 Skjønne skjønne jentene mine :grine2: Hurra mannen har ordnet nettet igjen så nå er det akkurat oppe og går igjen, og jeg er bare så glad Men akkurat nå har jeg ikke tid til å skrive da jeg må ordne huset og se fruene! Men kommer innom alle dagbøker i morgen - det lover jeg! Å så skjønne dere er som har holdt boka mni så livat mens jeg var vekke! Dere er bare så gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. desember 2005 #2124 Del Skrevet 20. desember 2005 Hurra for Charminamannen!! Deilig å ha deg tilbake igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #2125 Del Skrevet 21. desember 2005 Cecilia Så kos å se deg her inne igjen Pi@ Det var kos med mamma her ja og ungene nyter det jo.Takk for at du har holdt liv i dagboka mi vennen Lillelou Flott at du likte kortet vennen, men jammen fikk jeg nå et nydelig ett av deg også. Nå henger det i trappen til glede hele jula.Og så bra at mandlene dine ble bra da. Jeg må lage noen flere jeg for nå har jeg jammen gitt vekk alle sammen. 20 poser tror jeg Neste år synes jeg helt klart Pinny darlingen min må få figurere på julekortet ja - jeg gleder meg allerede. La Traviata Så fint du likte kortet.Jeg elsker jå å putle på med slikt jeg! Takk for at du holder liv i dagboka mi vennen, jeg blir jo så glad når jeg ser du har vært her! iss Skjønne jenta som er her og passer på at boka mi ikke havner alt for langt ned! Er så koselig å se. emei Tusen takk for komplimanget - det varmer Sky diva Ååååå så koselig det hørtes ut å vandre hjem med juletre i snøen. Er ikke akkurat det folk flest gjør her iallefall. Er glad vårt er kjøpt mens det var opphold iallefall. I dag bare bøtter det ned.Ikke mye å komme i julestemning av nei. ¤Escada¤ Kos å se deg Monja Så trivelig å se deg her inne. Og nå håper jeg virkelig at mandlene ble gode hos deg også? Susanna Så fint at du likte kortet vennen. Og gjett om kortet med Jonas nå henger i trappen og gleder meg hver eneste dag! For en skjønning! Og et utrolig koselig kort! Ble helt rørt jeg!Nå må dere ha en god tur til din far og etterpå til svigers. Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det etterpå. Ja så kom jeg meg endelig på nettet igjen. Jeg føler meg jo helt isolert jeg uten Men skjønne mannen klarte å fikse det og gjett om jeg skrøt uhemmet av hans dataprestasjoner da gitt! Hadde jo mamma på besøk i helgen og dagene fløy jo avgårde. Var i byen på fredag, og en kjapp tur på Lagunen på lørdag. Og da var vi også i teateret og så Alice i eventyrland. En fantastisk fin forestilling. Henrik storkoste seg og det gjorde jammen vi voksne også. Søndagen var vi i byen og spiste deilig middag alle sammen. det var skikkelig koselig! MArtine har gått enda litt mere til stor begeistring fra mormoren som syntes det var vaeldig stas å få se henne gjøre akkurat det før hun dro.Og gjett om Henrik ble overrasket da han sto opp på fredagen og fant mormoren på kjøkkenet. Han ble jo nesten helt stum. Og tro meg det er ikke ofte den minnen hannes står altså På søndagen fikk vi nå også kjøpt oss juletre og det var kjempefint syntes vi. Nå gleder vi oss til å pynte det. Og i år trior jeg at vi gjør som i fjor og pynter det dagen før lillejulaften. Det var nemmelig utrolig deilig å bare kunne slappe helt av dagen før dagen. Som regel har vi jo stresset på med det meste vi da. Henrik har kommet hjem fra skolen med 4 presanger pakket inn til oss og kry som en hane. Han er jo så spent på hva vi synes om det han har laget. Og jammen er jeg spent selv også. Ingenting slår hjemmelagete gaver fra ungene. det varmer virkelig. I dag er det siste dagen med dagbarna før jul - nå har jeg fri til 3 januar I dag har vi kost oss med kakemenn med sjokolade på og kakao til ungenes store glede. Bare så synd at jenten jeg passer ikke er frisk, men hun og mammaen var nå her en liten stund da så jeg fikk heldigvis kost litt med henne.De er jo så skjønne disse ungene og jeg kommer til å savne de masse når jeg slutter å ha de. Nei, nå må jeg inn og se i alle dagbøkene. Er jo helt sulteforet på akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. desember 2005 #2126 Del Skrevet 21. desember 2005 Tusen takk for det nydelige julekortet vennen!!! Helt imponert over kreativiteten din altså! Maddenmannen var også skikkelig imponert! Nydelig kort, og nyyyyydelige barn!!! Er virkelig sløv her inne for tiden, men det er utrolig mye jobbing akkurat nå...jeg kommer sterkere tilbake skjønner du!! Håper du nyter disse dagene nå og lar julefreden senke seg.... Jeg skal prøve å få jul her i heimen også... Gooood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #2127 Del Skrevet 21. desember 2005 Madden Så kjekt at dere likte kortet! Jeg elsker jo å putle på med slikt jeg da vet du!Sender deg nok en mail igjen også om en stund. Setter sånn pris på å ha deg! Du er så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #2128 Del Skrevet 21. desember 2005 EN GOD JUL ØNSKES ALLE SOM KIKKER INNOM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #2129 Del Skrevet 21. desember 2005 GOD JUL & GODT NYTTÅR SNUPPA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. desember 2005 #2130 Del Skrevet 21. desember 2005 Så utrolig flott bilde av de skjønne barna dine da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 21. desember 2005 #2131 Del Skrevet 21. desember 2005 God jul og godt nyttår til deg vennen! Og til de skjønneste barna i verden! Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. desember 2005 #2132 Del Skrevet 21. desember 2005 Nyyydelige barn! Skikkelige hjerteknusere! :grine2: Koselig at du er innom i boken min. Ting er ikke så enkelt alltid, men livet går videre. Herlig lesing i boken din. Kjenner at jeg smiler :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. desember 2005 #2133 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjempe flott bilde då vennen! De er no bare SÅ sjønne då! Må no ellers ha ei flott jul og et riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. desember 2005 #2134 Del Skrevet 21. desember 2005 Åhhhh herlige små!!!! God jul vennen min. Du er den beste!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. desember 2005 #2135 Del Skrevet 21. desember 2005 Så fine barn! Godt at Charmina-mannen fikk fikset nettilgangen deres, det tar ikke lang tid før du er savnet her inne vettu! Så deilig med juleferie da! Jeg har jo fri selv også, men mannen skal jobbe i romjula så det blir liksom ikke helt det samme. Men vi skal kose oss fram til 3. juledag da! Og så flink Martine er som går for mormoren sin da! Snart raser hun avgårde i lynfart! Sov godt og drøm søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. desember 2005 #2136 Del Skrevet 22. desember 2005 Så nydelig julebilde av barna . De er jo bare helskjønne. Høres ut som alt er klart for en riktig koselig julefeiring hos Charminafamilien. Kos dere med juletrepynting i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. desember 2005 #2137 Del Skrevet 22. desember 2005 *klemme lenge og vel på SuperCharmina* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2005 #2138 Del Skrevet 23. desember 2005 Herlig julekort. Ønsker deg og dine en riktig god jul med de beste ønsker for 2006. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. desember 2005 #2139 Del Skrevet 23. desember 2005 God - lille - julaften - morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. desember 2005 #2140 Del Skrevet 23. desember 2005 KJære gode Charmina! Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul og alt det beste for det nye året! Mange juleklemmer fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå