iss Skrevet 14. desember 2005 #2101 Del Skrevet 14. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. desember 2005 #2102 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei Charmina! Må innom og gi deg en goood klem Du har gitt meg masse støtte og oppmuntrende ord, og sett ting positivt når jeg ikke har klart det selv. Du er bare supergod, Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. desember 2005 #2103 Del Skrevet 15. desember 2005 Men Charmis! Jeg fant deg jo langt nede på side 2,jo! Det går ikke an! Men det er jo straks jul, så jeg regner med at du kanskje står med hodet i kakedeigen mens jeg er her inne og babler. Etter noen traurige dager (værmessig sett),har det nå begynt å snø igjen, og da kom julestemningen sigende med èn gang. I dag skal jeg rydde og vaske litt,og lage brente mandler, for det har jeg rett og slett ikke hatt TID til før nå (og så har jeg glemt mandler hver gang jeg har vært i butikken... ). Men før den tid skal jeg og Pinny gå lang tur i snøen. Snø er det beste det lille lurvedyret vet- Hun blir helt vill av det, og så bliiiid at det halve egentlig hadde vært nok. Håper dagen blir god i Charminaheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. desember 2005 #2104 Del Skrevet 15. desember 2005 Håper alt er bra i Charminaheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #2105 Del Skrevet 15. desember 2005 iss Hulderjenta :grine2: jeg ble så glad når jeg så meldingen din vennen min! Tenker masse masse på deg! Skulle ha klemt deg skikkelig Lillelou står på hodet i husvask - mamma kommer snart!!!Også prøver vi å ordne litt annet også.Hjelp tiden går for fort La Traviata alt bra men fryktelig hektisk plutselig (typisk oss da) Kjære godjentene mine! her er det meste på hodet! mamma kommer med flyet snart og huset flyter! Mannen støvsuger for harde livet Kom plutselig på at vi manglet det meste av medisiner til vår sønn så da var det bare å dra avgårde og få fatt i det! Også ble det selvfølgelig mere vi måtte handle når vi først var avgårde. Nå er ungene lagt og om litt skal vi hente mamma på flyplassen. Blir nok ikke skrevet så mye fra meg her før søndag nå. dataen er på loftet og der skal mamsen sove! Tenker på dere og håper dere holder litt liv i boka mi så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 15. desember 2005 #2106 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei og hopp Charmina Lenge siden jeg har tittet innom nå, så jeg får prøve å lage litt "liv" her jeg da Får håpe alt er bra med deg i disse førjulstider, og at du ikke stresser alt for mye. Du får kose deg med besøk, og ha en fortreffelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. desember 2005 #2107 Del Skrevet 16. desember 2005 Ha en trivelig helg med mamma-besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. desember 2005 #2108 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Mandlene ble kjempe-kjempegode! Og så er de ikke sånne "tannknekkere" som brente mandler ellers kan være! I dag står laging av "jättegod,mjuk chockladkola" på tapetet. Håper det blir suksess. Håper dere koser dere med mammabesøket! fra meg og fra snøtrollet Pinny,som baaaaare vil være ute i den fine snøen. Endret 17. desember 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. desember 2005 #2109 Del Skrevet 17. desember 2005 Heisann! Dere får kose dere masse med mammaen din på besøk, og ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 #2110 Del Skrevet 17. desember 2005 Holde liv i Charminaboken :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emei Skrevet 18. desember 2005 #2111 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei Charmina. Jeg kikket i albumet ditt - flotte barn (mamma'n også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 18. desember 2005 #2112 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei vennen! Takk for at du har holdt liv i boken min! Ønsker deg en riktig deilig jul skjønneste du! Vi har jo fått skikkelig julesteming her hos oss da Var ute å kjøpte juletre like nede i gaten her i går, og snøen lavet ned da vi trasket hjem med treet over skulderen Jeg liker det, håper det varer resten av uken så vi får hvit julaften. Og jeg ønsker meg mer, sånn det var i fjor på julaften, det var perfekt Stor juleklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #2113 Del Skrevet 18. desember 2005 Koselig med besøk i helga el? Må ha en flott start på uka imorra då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. desember 2005 #2114 Del Skrevet 19. desember 2005 Hallo,Charmina! Tenk, det er bare 5 dager igjen til julaften!!! I dag skal jeg jakte hybelkaniner og lage pepperkekehjerter til å henge i vinduene. Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #2115 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei jentene mine Er på besøk og får låne nettet for å gi en liten beskjed. Nettet hjemme virker ikke Håper jeg får ordnet det snart! savner dere sånn Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. desember 2005 #2116 Del Skrevet 19. desember 2005 Håper internett kommer opp igjen snart da snuppa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. desember 2005 #2117 Del Skrevet 19. desember 2005 I skrivende stund prøver vi ut oppskrifta di på brente/knudrete mandler. Ser lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. desember 2005 #2118 Del Skrevet 19. desember 2005 Savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. desember 2005 #2119 Del Skrevet 19. desember 2005 Tusen takk for det fine julekortet Charmina! Det kom i posten i dag! Er imponert over hvor flink du er med hendene. Og så nydelig bilde av de to skjønningene dine! Julekort fra oss er på vei i posten! Ha en god natt så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 20. desember 2005 #2120 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Tuuusen takk for julekortet!! Det var bare nyyydelig! Det med å lage kort kan du virkelig vennen!! Kjempe flink er du! Og, sist men ikke minst, for et nyyydelig bilde av sjarmtrollene dine!! Håper du har det bra, og koste deg med mamma på besøk! ....Savner oppdateringene dine vennen.. ...Det er alltid så mye liv og røre i dagbøkene når du er innom liksom...! Så dumt med internetten din som ikke funker Savner Chammisen min!! til verdens beste Chammis! Jeg har ikke tid til så mye kg fortiden, rekner med jeg kommer sterkere tilbake etter jul! Det er noe som foregår hver dag synes jeg... I dag må jeg vaske og shine leiligheten, for i morgen reiser jeg hjem til pappa, vi blir der til 3. juledag, da reiser vi til mannens foreldre og blir der til over nytt år. Endret 20. desember 2005 av Susanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå