Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ephemera :klem: Kjekt å se deg

Så er klokka blitt halv tolv og det er på tide å finne sengen snart!

Nå er pepperkake hjertene hengt opp i kjøkkenvinduene og det ble bare så koselig med en gang.Også har vi klart å få det litt mere ryddig rundt oss. Så nå er det håp om at det blir jul her også i rett tid :)

Og om 4 dager kommer mamma :hoppe: Tenk så glad henrik kommer til å bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :klem: Ja det er helt pyton med sånne dager - jeg liker det dårlig! Men mann og barn kom seg vel avgåre og kom heldigvis ikke for seint!

Har laget flere mandeler, og nå sover ungene søtt! Martine har gått noen skritt til,men liker seg nok fremdeles nede på det trygge gulvet ja :)

Nå skal jeg sette meg ned og gjøre ferdig julekortene.

Det er kosejobb det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du koser deg med førjulsforberedelsene :) Og brente mandler har jeg også lyst på! Det har jeg aldri laget før, så kanskje tiden er inne for det...?

Og du - jeg lurer fremdeles på når jeg skal få tid til å lese gjennom den spennende boka di? :ler: Kanskje jeg skal bla meg tilbake til tiden rundt Martine ble født. (Babysyk, jeg? .... :sjenert: )

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss :klem:

Lillelou :klem: Jeg digger sånne klemmer :sjarmor:

Ephemera :klem: Bare lag for det er ganske enkelt, men man må ha litt tålmodighet da ;) Babysyk :sjarmor:

Vært hos en tidligere nabo på førjulsbesøk. Det er jo 10 år siden jeg flyttet derfra, men vi har nå holdt kontakten og møtes alltid før jul. Det er så koselig! Også får ungene julegaver - hun har to skjønne gutter!

Og i morgen skal jeg også ut - da er det julemiddag med klubben. Men vi skal ikke spise julemat da men Tapas :sikle: Å som jeg gleder meg!

Mannen er blitt forkjøla stakkars og ligger på sofaen under et pledd. Tror jeg får gå ned og jage han i seng jeg!

Får ta en dagbokrunde i morgen når englebarna sover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hjerte:

Da var jeg tilbake på KG, og er klar for inntog i dagbøker :klem: Må jo oppdatere meg på hva som skjer. Høres lekkert ut med tapas i morgen :sikle: Det tror jeg jammen jeg skal spise en gang på nyåret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

Sitter oppe ennå jeg vettu, måtte en tur innom å se hvordan det stod til med deg :klem:

Mannen sitter å spiller på xboxen sin, kjøpte advents gave til han idag, "the simpsons" spill! :ler:

Han koser seg ja ;)

God natt vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Bare innom og oppdaterer meg litt!! Så koselig med pepperkakehjerter i vinduet da!! jeg har lett lenge etter former til store pepperkakehjerter...men har ikke funnet! Kan jo lage mal selv da..men jeg er vel litt lat!! :ler:

Venter i spenning på om vi kan få litt snø til jul..jeg har sånn god julestemning innendørs..kongerøkelse, stearinlys, telys...en god bok...Elsker denne førjulstiden jeg altså! :hjerte:

Skal begynne på jobb igjen i kveld..og da har jeg bare to fridager før det er jul! Skal jobbe julen i år...så jeg gleder meg igrunnen mest til 4.juledag jeg da! Har fri derfra til nyttårsaften! :)

Håper du får en fin tirsdag vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille ballerina :klem: Jeg elsker den maten jeg! Masse godt for en vegeterianer der ja!

Bertine :klem: Så snill du er med din kjære

Madden :klem: Førjulstid er deilig ja! Ja jeg synes det er så kos med sånne hjerter i vinduene. Da er det virkelig snart jul føler jeg når de er kommet opp.Håper det blir rolig på jobb i julen da, slik at det blir litt kos også!

pi@ :klem:

Ute regner det som bare det ikke mye trivelig nei!

Nå skal jeg ned og slange meg på sofaen til ungene våkner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare ønske at det var enklere å lage, eller det er jo enkelt på en måte, men det tar så himla lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindelspev :klem: Tapas er spansk mat! Masse småretter. Utrolig deilig! Og nå har jeg spist meg alt for mett!Føler jeg triller snart!

Lille Ballerina :klem: Ja jeg orker heller aldri å lage det hjemme, det tar tid ja.

iingvild :klem:

Tilbake igjen etter en kjempekoselig stund. Vi har skravlet og spist enorme mengder deilig deilig mat!

Nå er det fruene på tv2 :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bustetroll :klem::ler: Ja innimellom er jeg nok klart en litt frustrert frue :ler: Sånn som hun med alle ungene foreksempel :ler: Men artig serie........og litt skummel også!

Onsdag-dagene går fort! Har bare ett dagbarn resten av uka så det er rolig. I dag skal jeg bake til Henrik og de sin fotballavslutning oppe hos treneren. Tenkte å lage en haug med muffinser, for det er jo alle ungene så begeistret for!

Nå må jeg løøøøpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...