Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldig mann du har som har fått en slik sykkelrulle. Kunne jeg tenkt meg også, så hadde jeg slippet å jogge på glatta. Men nå er det straks skisesong :hoppe:, men det er jo litt begrensa hvor bra trening det blir med to hunder foran. Moro er det om ikke annet.

Ha en riktig fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa mi! :klem::kyss:

Stikker innom for å ønske deg en fin dag! :)

Her snør det litt igjen, men det ser ikke ut til at det legger seg noe særlig. Men det er jo bedre enn regn!

Førjulsklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj :overrasket: her var det mange hilsner :)

Lille Ballerina x2 :klem: Utrolig koselig å se deg

Susanna :klem: Håper de klarer å lage en fin turnus til deg vennen. Og det perfekte hadde jo vært at det passet med dagene i barnehagen ikke sant?De må da kunne gjøre det best mulig iallefall.

Madden :klem: Ja jentekveld gjør godt innimellom ja! Ikke minst det å få skravle litt! Blir jo litt kokko i hodet når man bare går rundt med tre ettåringer hele dagen. Blir ikke de helt dype samtalene nei :ler:

La Traviata x2 :klem: Charmøren takker for hilsnen. Håper du blir bra snart nå vennen min.

Bertine :klem: takk for hilsen til charmøren fra deg også

Lillelou :klem:

iss :klem:

Glossy :klem: takk for hilsen til charmøren fra deg også. Ja dere må se den filmen for den vil du sikkert like.

Vanessa :klem: Kos at du stakk innom.Har lest i boka di også,og jeg skal inn der og skrive litt nå etterpå

Pi@ :klem: så søt juleavatar du har fått deg vennen.Jo han er godt fornøyd med den gaven skal jeg si deg. Og det er jo ikke noe serlig å sykle ute når det er både mørkt og glatt!

¤Escada¤ :klem:

Ja så er denne dagen gått også. Tiden bare flyr fra meg! Har akkurat sittet nede og sett på Lost. Det må jeg bare få med meg!

Ellers i dag har jeg fått bakt litt og det var jammen på tide. Det er jo ikke lenge til jul jo! Bakte kokkosmakroner og berlinerkranser. Og noen deilige chiabatta.Da Henrik kom hjem fra skolen fikk kakene bein å gå på skal jeg love dere. :ler: Spørs hvor mye som blir igjen til jul da om det fortsetter slik. Men det er jo egentlig nå før jul at de kakene der smaker godt ikke sant?

Ellers var jeg en liten tur på en butikk med Martine i kveld mens gutta var på fotballtrening! Og det var så morsomt! Hver gang hun så en nisse der inne ble hun helt i hundre og ville bort for å se på. Også vil hun kose med de og vinker til dem. Det er sånne digre i plast da som står rundt i butikkene. Hun synes ikke de er skumle i det hele tatt.Også er hun blitt helt kosebamse gal. Bare hun ser en bamse så må hun klemme den. Og her hjemme er det jo snart ikke plass til henne i senga pga av alle bamsene.

Noe annet den lille frøkna er begynt med er å gnage på sengen sin. Nå er det jo snart ikke mere lakk igjen rundt kanten, og jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å slutte med det der :overrasket: Gode råd taes imot med glede, hun kommer jo ikke til å ha tenner igjen hun om hun fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bertine :klem: Er du natterangler du også ;)

Ååååååå så trøtt jeg er i dag! Har egentlig lyst til å ligge under dyna og bare sove :sove:

Skal på julekos med Henrik sin klasse på skolen i ettermiddag!

Så er det jakten på kjærligheten på tv2 :Hehe:

Og etter det tror jeg jammen jeg skal legge meg så kanskje jeg får noen timer søvn for en gangs skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg med julekos med Henrik :klem:

Åja, jakten på kjærligheten! Har glemt å følge med :sjarmor:

Spennende ;) ?

Håper du kvikner til etterhvert vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du likte avataren min.

Godt du minnet meg på "jakten på kjærligheten", det er jo den siste store utvelgelsen i dag :hoppe: .

:klem:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica :klem: Litt spennende er det jo. Også veldig kos da!Sånne kjærlighetsgreier gjør meg alltid i godt humør ;)

Pi@ :klem: Ja vi må følge med i kveld vennen ;)

Ungene er lagt og nå skal jeg i nettbanken og betale en haug med regninger :sad:

Noe meningsløst :tunge1::tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, regninger da gitt! :sur:

Har ikke fulgt med på Jakten på kjærligheten jeg da, men det høres spennende ut! Ha det fint på julekos med Henrik! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1: arrrh, jeg betaler regninger hver mnd, og det er alltid liiite igjen av lønna.

Kjedelig :sur:

Vi får tippe lotto, kanskje vi vinner.. :ler:

Har du bilder av noe du har lagt?

Lager du kort? Album kanskje, om Martine? ;)

:klem: Ha en fin kveld & håper du får tid til stempling & embossing snart..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei!

Var litt natterangler i natt ja.. hadde vært på julebord... ;)

Regninger er noe tull, jeg har en på 2000kr jeg skal betale, tannlegeregning... :(

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :klem: Ja siden det er jul kunne de regningene godt holdt seg unna synes jeg!Men neida, de kommer nok dumpende de...... :sur:

Epica :klem: Å vinne i Lotto hadde vært drømmen ja. Men med min flaks i kjærlighet så er det ikke noe igjen i spill :ler:;)

Har ikke lagt ut noe jeg har laget nei, og nå er det jo en stund siden jeg gjorde det også! Får se i det nye året kanskje.Det er mest kort jeg lager ja, men har tenkt å lage flotte album til begge ungene også.

Brunhilde :klem: Så utrolig kos å se deg vennen

Lille Ballerina :klem: Det er så fint når du kommer dansende innom ;)

Bertine :klem: Åååå så det var derfor du ranglet ja - lurte litt på det der :ler: Tannlegeregning er bare så kjiiipt!Dyrt og irriterende å bruke penger på er iallefall min mening!

iss :klem:

Jada jeg vet jeg sa det før i dag at jeg skulle legge meg rett etter jakten på kjærligheten.......................men her sitter jeg da :sjenert: Er helt umulig når det gjelder å komme meg under dyna i rett tid!

Det var nå artig å se at jeg hadde tippet rett på alle gårdbrukerne da! Håper de har valgt riktig nå da ;)

På skolen var det kjempekoselig! De laget masse fint og underholdt oss med sang og litt dans. Skjønne unger og en veldig fin klasse med masse hyggelige foreldre. Martine syntes det var kjempegøy med alle menneskene og var riktig i storform.Hun ville bli holdt av alle og jo mere liv det var jo mere strålte hun. Ingen kan si at hun ikke er sosial av seg nei!

Ellers har jeg fått lagt sammen hauger med klær og ryddet på hele vaskerommet pluss litt annet. Men sukk....ennå er det jo så masse igjen å gjøre her hjemme. Men nå er klokka snart halv tolv så da skal jeg ikke rydde en tøddel mere det er iallefall sikkert!

På lørdag skal jeg endelig til frisøren igjen! Jammen skal det bli deilig for nå ser jeg bare ikke ut på håret! Selv når det er nyvasket ser jeg jo helt kræsjet ut

Huff jeg ble helt deppa isted. Fikk en mail som hadde gått rundt i hele verden med et bilde av en nydelig liten jente som ingen vet hvem er. Hun ble funnet i Thailand etter Tsunamien, foreldrene er døde, og jenta kan ikke gjøre rede for deg. Ingen har meldt henne savnet og ingen aner hvor hun kommer fra. Det var med bilde av henne i håp om at noen der ute skal kjenne henne igjen. Hun er helt lys, har endel skalder i fjeset og ser bare så trist ut! Jeg fikk jo helt vondt inni meg jeg! Stakkars stakkars barn.Bare tanken på at en av mine skulle oppleve noe sånt gjør at det vrenger seg inni magen min :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fått den! Tenkte først at det kanskje var bare en tullemail, men så kom jeg fram til at folk kan umulig være så ondskapsfull. Stakkars jenta :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også fått den! Tenkte først at det kanskje var bare en tullemail, men så kom jeg fram til at folk kan umulig være så ondskapsfull. Stakkars jenta  :tristbla:

Tenkte tanken jeg også faktisk. Men sier som deg ingen kan da vel være så ondskapsfulle? Håper virkelig ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...