Gjest Vindelspev Skrevet 5. desember 2005 #2001 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #2002 Del Skrevet 5. desember 2005 La Traviata Ja det blir liksom travlere jo større ungene blir, for da er det jo så mye de er med på. Men det er nå kjket også da! Og du, jeg er heller ikke noe flink til å finne på ting å lage. Pi@ Vindelspev Hurra jeg skal på kino i kveld med 2 venninder! Deilig å komme seg ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 #2003 Del Skrevet 5. desember 2005 Titt titt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #2004 Del Skrevet 5. desember 2005 iss du har så kul avatar vennen.får nesten lyst til å danse jeg I morgen har charminamannen bursdag! Får sette Henrik i sving med å lage et fint kort når han kommer hjem fra skolen i dag! Har kjøpt han en flott sykkeltrøye fra ungene. Fra meg har han allerede fått kombinert bursdags og julegave. Nemmelig en sykkerulle med dataprogram sånn at han kan trene inne. ganske så stilig med ulike løyper han kan følge på enten dataen eller tv skjermen. Men han skal nå få kake og fint kort av meg da. Og om kvelden skal han ut og treffe masse kompiser. Det var avtalt for lenge siden da. Nei nå er det noen som våkner her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. desember 2005 #2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ønsker deg en fin dag snuppa! Kos deg på kino! Hva skal dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #2006 Del Skrevet 5. desember 2005 La Traviata Tror det var noe som het "I dine sko" eller noe? Er ikke helt sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #2007 Del Skrevet 5. desember 2005 For en kul presang da! In your shoes ja.. Den virker morsom, med Cameron Diaz, ikke sant? Koooose deg på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 5. desember 2005 #2008 Del Skrevet 5. desember 2005 Så flott at du prioriterer deg selv innimellom, det trengs jo spesielt når man har en liten nattevåker som Martine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. desember 2005 #2009 Del Skrevet 5. desember 2005 Heia! Bare liksom datt innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #2010 Del Skrevet 5. desember 2005 ¤Epica¤ Ja han er godt fornøyd med den gaven og har nå brukt den i noen uker allerede. Er jo så mørkt og ekkelt å sykle ute nå på denne tiden av året! Så nå slipper jeg å sitte her hjemme og være redd for han. Vindelspev Ja jeg tror det er litt viktig å gjøre det også. Føler iallefall at det gjør meg utrolig godt! Lille Ballerina Bare dett innom flere ganger du Filmen var kjempeskjønn og annbefales alle som har lyst på en skikkelig jentefilm. Jeg likte den kjempegodt og ble i skikkelig godt humør av den. Nå skal jeg prøve å komme meg i seng i normal tid for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #2011 Del Skrevet 5. desember 2005 Oj, det var jo ikke meningen å glemme deg Epica Det er den filmen med Cameron ja! Den var fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. desember 2005 #2012 Del Skrevet 5. desember 2005 Her var jeg jammen igjen :-D Har også sett den filmen, og den er så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 5. desember 2005 #2013 Del Skrevet 5. desember 2005 Så kjekt å se at du koset deg vennen! Deilig å komme seg ut litt ja! Tror nesten jeg må se den filmen jeg også! Måtte bare innom med en klem til deg og si at jeg ikke har glemt deg selv om jeg ikke har vært så flink å legge igjen hilsener til deg de siste dagene. Men akkurat nå så må jeg skynde meg tilbake til stuen for å se mere på turnusen min fremmover, skal møte avd.leder i morgen så skal jeg prøve å legge frem en fin turnus for meg fremover, helst prøve å få gjennom at jeg jobber fast mandag, onsdag og fredag + elgene mine selvfølgelig.... det hadde passet så bra med dagen til jonas i barnehagen.... Det er lov å håpe ihvertfall!! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. desember 2005 #2014 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hørtes helt herlig ut med den jentekvelden altså! Det er altfor lenge siden jeg var på kino...tror ikke jeg har vært på kino siden i juni, da så jeg Star Wars på Colosseum...Ikke noen typisk jentefilm det nei, men så gikk jeg med lillebroren min på 13 da..og han likte den veldig godt! Håper du får en flott tirsdag vennen!! God fra Madden Endret 6. desember 2005 av Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. desember 2005 #2015 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei Charmina! Den filmen har jeg hørt mye bra om! Så flott at du koste deg! Og så må jeg jo gratulere Charminamannen med bursdagen i dag! So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 6. desember 2005 #2016 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg og kunne tenkt meg å se den filmen, virker veldig fin den.. Gratulerer med dagen Charmina mannen!! he he klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. desember 2005 #2017 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. desember 2005 #2018 Del Skrevet 6. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. desember 2005 #2019 Del Skrevet 6. desember 2005 Grattis med dagen til Charminamannen!!! Hipp hipp hurra! Håper dere får en super bursdag. Den filmen har jeg og lyst å se. Snakket med en venninne som og ville se den, så håper vi kan se den til helgen eller noe. Ha en super kveld - BARE en uke igjen til Fruene!!! fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 7. desember 2005 #2020 Del Skrevet 7. desember 2005 Tittet bare innom,og legger igjen en til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå