Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bustetroll, Vindelspev, og Lillelou :klem::klem::klem: Så søte dere er :klem:

Henrik ble så glad da han så at kalenderen han klar under trappa i morges. Etter at han hadde pakket opp og funnet 3 småting oppi der gikk han bort til sin lillesøster! Strøk henne over hodet og sa " bare vent til det kommer en litt større ting du Martine så kan jeg dele den med deg, men disse kan du få i halsen" :grine2: :grine2: :grine2: Jeg ble så rørt at jeg nesten begynte å grine. Skjønne Henrik`en min

:hjerte:

Torsdag, snart helg :sjarmor: Og bra er det for jeg er så trøtt og veldig klar for helg nå kjenner jeg!

Ute er snøen begynt og smelte og det er varmegrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snuppelupp! :klem:

Jeg har ikke snødd inne altså :sjenert::ler: Jeg har liksom bare ikke fått tid til å oppdater meg så mye her inne, har jo drevet med bilkjøp, husbyggings planer og så har snøen kommet, og vi har selvfølgelig måttet testet ut det nye akebrettet :sjarmor:

Gurimalla for noen nydelige barn du har! :hjerte: Henrik sjokkerer meg hele tiden, hvordan er oppskriften ppå en slik gutt egentlig?! For den er jeg nemmelig veldig interisert i! :ler: Det er ikke ofte en søsken er så omsorgsfulle for hverandre når de er så små.

Og for noen nydelige bilder av Ludde da! :hjertesmil:

Tenk i dag er det 1. desember! :overrasket: Tiden flyr fra meg synes jeg! Det er så koselig nå som vi går mot juletider!

Den flotte kalenderen du har laget! Den var kjempe fin!! :Nikke: Jeg er iomponert over at enkelte får til å lage slikt jeg!! Jeg eier ikke det talentet i det hele tatt.... :sjenert:

Så kjedelig med mildvær igjen da, her snør det heldigvis nå! :hoppe: Jeg får nyte det så lenge det varer, det er vel ikke lenge før det ligger slaps her heller.... :roll: Slik er det når en bor på vestlandet... Jippi!! :heiajente::forvirret:

Håper du får en kjempe fin dag vennen!! Godt å se deg på nett igjen!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanna :klem: Så fint å se deg igjen vennen min! Og gjett hvem som har make akebrett til Martine ;) Ja Henrik er litt spesiell, han er utrolig god om snill. Lurer litt selv vi på innimellom hvordan vi har fått en slik?????Han har jo klart sine dager han også da hvor jeg har lyst till å sende hanavgårde med flypost til Afrika eller noe :ler: men stort sett er han bare en skikkelig going :hjerte: Også sier han utrolig masse rart! De hadde hatt elevsamtaler på skolen,og da frøken hadde spurt han hva han syntes selv han ville lære mer om var svaret følgende " øve litt mere på små bokstaver og lesing også ville han lære mere om Jødedommen og sånn" :overrasket::hoho: Jødedommen liksom............................ :ler: Da fortalte frøken at hun strevde med å holde seg alvorlig! men det var jo ikke så lenge siden de hadde hatt litt om det da!

Nå er det visst noen småtroll som våkner her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ungene gått hjem, og Martine tar seg en liten 30 minutters dupp i senga si. mannen er i byen og klipper seg, og når han kommer tilbake skal han ta med Henrik og gå og få den siste dosen av reisemedisinen som vi tok i sommer. Måtte jo ha vaksine når vi dro til Mauritius og med denne dosen trenger han ikke å revaksineres før om 20 år tror jeg det var!

Selv skal jeg vel tilbake om 1 år og få min siste påfylling.

Ute er nå all sneen vekke og det er mørkt og trist! Ikke noe særlig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg er såååååå glaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:kyss: :grine2:

Hvorfor er du så glad vennen min.................løper inn i dagboka di med en gang :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Konkluderer med at Vindelspev er ei tøff dame! :hoppe::hoppe::hoppe: (hopper litt for gjennomført eksamen her inne også...)

Charmina,vi har så mye kulde her akkurat nå,at jeg er mer enn villig til å dele-og med kulde så kommer forhåpentligvis julesnøen tilbake! Unner deg definitivt den! :klem:

Han Henriken din er en utrolig go'unge, det må jeg si.Martine har vært skikkelig heldig med den storebroren. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Søte Henrik, det er nok fint å se hvor glad han er i lillesøsteren sin? ;)

Oskar, min lillebror, da han var 3 år og mamma ventet lillesøss, Mathilde, var han veldig opptatt av babyen i magen. Og en kveld da vi satt og koste oss med cgips og dipp, gikk han bort til mamma og klappet henne på magen og sa:

"Nå må babyen komma ut å få chips og cola", sa lo han :ler:

Her har alt snøen regnet bort i løpet av dagen... :sjenert:

Men heldigvis er det ikke glatt på veien lengre! Det er jo greit da...

Så Henrik ville lære mer om jødedommen??! He he he, så morsomt! :ler:

Jeg syns det var kjempe interesant på skolen, fikk S i kristendom, men da gikk jeg på ungdomsskolen da :ler: '

Ha en fin kveld charmina! Snart helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Snille deg som vil dele snø og kulde med meg! Det er jo så mye koseligere en regn og mørke!Martine er heldig ja det er sikkert! Får bare håpe at det fortsetter slik da ;)

Bertine :klem:

"Nå må babyen komma ut å få chips og cola", sa lo han
:ler::ler: Det var da vidunderlig sagt av han! Synes jeg ser det for meg!

Venter på at Charmøren og Henrik skal komme hjem med deilig pizza fra Dolly Dimpel :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Lillebror har alltid vært så skjønn, og snill. Kanskje fordi han har 5 søstre som lærer han å være snill? he he..

Nam!!, dolly pizza! Det er godt det :sikle:

Kos dere med den, skal spise salat jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera :klem: ja da har du litt av en lesejobb kjære deg :ler: Koselig å se deg her inne

Hehe... ja :ler: Jeg hadde da ikke sett at dagboka di var på nesten hundre sider!! Jeg har ikke kommet så langt ennå, for å si det sånn... men jeg har ihvertfall planer om å lese gjennom den ;)

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vindelspev

Det er ikke sunt for meg at du har så søte barn. :ler:

Og så jeg som er så svak for sånne ettertenksomme, litt veslevoksne og åpne gutter. De smelter meg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Så utrolig fin den julekalenderen var! Og skjønne Henrik da, som vil dele med søsteren sin... Han er virkelig noe for seg selv, tenker du er stolt av ham! :hjerte:

Her er det også snø og kulde, som vi gjerne deler med flere! Blir spennende å se om det holder seg. Typisk at det skal smelte bort før jul... :sur:

Ha en god natt vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera :ler: Nei som sagt jeg syntes jo du lå an til litt av en jobb der altså :klem:

Bertine :klem: Jeg hadde sikkert hatt mye bedre av salat jeg også. Og salat er jo snadder da! Jeg synes iallefall at det er kjempegodt! Oj snart 100 sider ja :overrasket: utrolig!!!!

Vindelspev :klem: Jeg er nok også litt svak for sånne du. Og synes jo det er litt fint at han ennå er en skikkelig mammagutt da!Han kan jo få være det noen år til synes jeg! men jeg synes IKKE det er like sjarmerende med gutter som fremdeles er mammadalter i en alder av 30!!!!Var engang sammen med en sånn og det var ikke noe særlig nei!

Skal snart hoppe i seng. Men så hører jeg lille frøken fryd er i full vigør der inne og det blir ikke akkurat roligere om hun ser meg da! Håper hun sovner snart så jeg kan liste meg inn der!Tror hun snart må få inn på eget rom selv om jeg fremdeles er litt redd for at hun skal "falle vekk" igjen da! :ler: nå hører jeg hun ligger og snakker med bamsene sine og sier "neeeeeii". Kanskje hun prøver å oppdra de litt! Hun er så søt når hun ligger sånn og babbler!

Også venter jeg på at klokka skal bli midnatt også sånn at jeg kan være den første som gratulerer venninda mi med 40 års dagen i dag!

Og det kan jeg gjøre nå................................. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse flotte bilder Charmis!!! :klem:

Den julekalenderen var skikkelig flott altså!

Du, jeg sier som Sanna...jeg må virkelig få oppskriften på en sånn gutt!!! Noe så utrolig skjønt som den ungen skal du virkelig lete lenge etter!!! :hjerter: Tenk å ha sånn omsorg for andre da! Han er noe for seg selv altså!

Her er det fortsatt vinterstemning inne og ute...

Har strøket juledukene, hengt opp julegardinene, baket og vasket klær jeg i natt...i tillegg har jeg jo hatt vakt og rykket ut på sykebesøk...her går det unna gitt!! :ler: Håper din natt har vært roligere!!

Nei..på tide å få stekt de siste bollene så jeg får legge meg!! :ler:

Ha en flott helg snuppa!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...