Bustetroll Skrevet 19. november 2005 #1881 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Martine er SÅ søt. Jeg blir helt babysyk av alle de nydelige bildene av henne. Endret 19. november 2005 av Bustetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. november 2005 Forfatter #1882 Del Skrevet 19. november 2005 Bustetroll Du er så søt du!Jammen bra du kom tilbake igjen! Klokka er blitt halv ett og ennå sitter jeg her! Men nå skal jeg gå og legge meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. november 2005 #1883 Del Skrevet 20. november 2005 Legger igjen en liten hilsen her jeg...etter å ha sniklest lenge Nydelige bilder av Martine.Hun er så skjønn! Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 20. november 2005 #1884 Del Skrevet 20. november 2005 Måtte bare innom boka di, har lest første side. Virkelig en spesiell start på et svangerskap!!! Godt det ble som det ble, hun er så søt, så søt, den lille. Den store er sikkert også søt, men jeg fant ikke bilder av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2005 #1885 Del Skrevet 20. november 2005 Heisann snuppa! Håper dere får en fin søndag! Her er det fint vær, men formen er ikke helt på topp så det spørs om det blir noen tur i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1886 Del Skrevet 20. november 2005 Mrs.Potter Så trivelig med en liten snikleser da Skal nok kikke innom hos deg jeg også Corazon Veldig spesiell start ja - men resultatet ble jo bare en fantastisk glede. Så i dag er vi glad det gikk som det gikk. Henrik finner du bilde av om du trykker på bilde knappen i signaturen min. La Traviata Stakkars deg som ikke er bra vennen min. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg!Om det er en trøst blir det ikke mye tur her i dag, for regnet bøtter ned og all snøen er vekke Ingen god dag egentlig! Henrik ble skikkelig astmasyk igjen i natt og har det ikke bra i dag stakkars. Ute regner det og det er ikke noe trivelig! Prøver å rydde litt i papirer og rot og skrot! Og snart skal vi grille litt appelsinmarinert ørret - og det får være dagens høydepunkt tror jeg! Håper gullet kommer seg snart sånn at han kommer seg på skolen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. november 2005 #1887 Del Skrevet 20. november 2005 Hallo, kjære gode Charmina! God bedring, Henrik! Håper du snart føler deg bra igjen, er ikke noe gøy å være dårlig,det kan jeg godt skjønne. Heldigvis har du verdens beste mamma til å ta vare på deg! Appelsinmarinert ørret hørtes godt ut...tror jeg må lete etter en oppskirft på det. Her har det blitt alldeles skøytebane i dag! Olav og Pinny var ute og gikk en tur,men de bare rutsjet rundt,for det meste,stakkars.Pinny blir helt forvirra av blankis,og skjønner ikke helt hvorfor hun ikke får fotfeste. Driver og lager sjokoladekake,for vi får middagsbesøk,og så var jeg så utrolig sjokoladekakesugen. Godt med en unnskyldning for å gi etter for usunne fristelser, så føler jeg meg som en God Vertinne i stedet for en slikkmoms av en liten kulefisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. november 2005 #1888 Del Skrevet 20. november 2005 Stakar Henrik då.. Ikkje kjekt når ungene blir sjuke.. de forstår jo ikkje alt det der lika godt heller så d er jo ik så festelig... Håper han kommer seg til imorra då.. Håper ellers at du får en flot start på uko.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1889 Del Skrevet 20. november 2005 Kjære snuppeluppene mine Vi har problemer med nettet vårt, så om jeg blir vekke en stund er det derfor. Det forsvinner sånn plutselig og det er så irriterende. Men skal få noen til å se på det -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. november 2005 #1890 Del Skrevet 20. november 2005 Stakkar Henrikgutten da! Håper han blir bedre til i morgen! Regn er noe herk ja. Her er det fortsatt kaldt og klart vær, så lenge det varer! Men noe snø vet jeg ikke om vi får se før jul egentlig... Håper dere får fikset internettilgangen, så du slipper å "forsvinne"! Natta snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 21. november 2005 #1891 Del Skrevet 21. november 2005 Hiver inn et lite spor etter meg. *eksamenslesning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. november 2005 #1892 Del Skrevet 21. november 2005 Håper Henrik er bedre i dag. Synes det høres skummelt ut med astmaanfall, men med riktige medisiner så går det vel bra. Var bare helskjønn den dukka som ammer . Og Marting også. Riktig stilig vogn forresten og matchende pose. Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. november 2005 #1893 Del Skrevet 22. november 2005 Redder deg fra side 2 jeg vennen, for her skal jo ikke du ligge! Ha en riktig god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 23. november 2005 #1894 Del Skrevet 23. november 2005 la la la la lalalalal *Holde liv i dagboka mens Charmina er borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. november 2005 #1895 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Brus og kaker mens vi venter på at Charmisen kommer tilbake!! Endret 23. november 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. november 2005 #1896 Del Skrevet 23. november 2005 Bare innom med en liten klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 24. november 2005 #1897 Del Skrevet 24. november 2005 Side 2!!?? Nå må dere snart få orden på nettet ja! Kan ikke ligger her du, det er bare jeg som oppholder meg på side 2 Håper Henrik er bedre da, stakkars lille gutten. Nå er det snart helg!! Jippi Skal ikke noe spesielt jeg da, bare liker helgefølelsen Stor til Charminafamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. november 2005 #1898 Del Skrevet 24. november 2005 Håper dere har det fint, også savner jeg deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. november 2005 #1899 Del Skrevet 24. november 2005 Nå er det ikke lenge til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2005 #1900 Del Skrevet 24. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå