Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser i albumet ditt. Du har utrolig søte barn, et nydelig hjem (det jeg har sett). Og du ser ikke så aller verst ut selv heller ;)

Veldig fine bilder i allefall.

Jeg ble så glad for ordene dine. Det er veldig fint å være tilbake.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa! :klem:

Typisk at helt nye bukser skal prøves ut i snøen! Jeg vil også ha snø... for da får jeg sikkert mer julestemning, og det vil jeg så gjerne ha! :nisse:

*Jingle bells, jingle bells... *

Må kjøpe meg adventslys jeg også. Det er jo ikke lenge til 1. søndag i advent! :)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: fant du på noe til middag da? Her ble det kjedelig Uncle Ben og ris. Ikke akkurat det store nei :forvirret:

Bertine :klem: Ja det er koselig ute nå, håper det holder seg en stund

iingvild :klem:

Bustetroll :klem: tusen takk for fine ord vennen

La Traviata :klem: Det blir straks litt mere julestemning med snø ja. Er liksom ikke det samme med gråsort asfalt og styrtregn!Skal bli kos å tenne adventslys snart ja!

Åhhhh så trett jeg er det var et skikkelig ork å stå opp i dag, Og det ennå Martine sov helt til klokka 05.Det er jo egentlig luksus for oss det.

Nå skal jeg tenne opp i ovnen og spise deilig rundstykke som jeg bakte i går før jeg la meg.

Henrik er dratt på skolen og de skulle på tur i dag med klassen. De skulle lære å bruke kompass, drikke buljong og tenne bål. Hørtes veldig koselig ut! De har sånn turdag hver fredag, og det synes jo alle er toppers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann snuppis! :kyss:

Ja, tenk, det er snart 1. søndag i advent! :overrasket: Føler tiden bare raser fra meg!!

Da er det endelig helg ja, godt er det. :Nikke:

Ja, enkelte dager så kjennes øyenlokkene ut som bly, og aller helst ville jeg ha lagt meg laaangt under dyna og bare blitt der noen timer til... :sove:

Hørtest ut som en koselig utflukt Henrik skulle på i dag sammen med klassen! :tommel: Av og til er jeg skikkelig missunnelig på de små barna, tenkt så bekymringsløst liv de lever....! De har jo sitt å stri med de også, det å få venner etc., men uansett.... *drømme* ...................................:ler:

Ble litt påvirket av den fine turen Henrik skulle på i dag, hørtest sååå koselig ut!! :Nikke:

Så det går litt bedre med Sovingen til Martine på natten nå! :tommelsmil: Det er jo flott da! Rekner med det går litt opp og ned hos dere også, slik som det gjør hos de fleste andre også med tanke på sovingen..

I dag er det bare slaps og rein her... Usj, grått og trist vær..

od helg da snuppa!! :vinke:

Gi gullungene dine en stooor klem fra oss!!

ps. jeg har ikke fortalt deg hvor missunnelig jeg er på det lange tykke håret ditt... :sjenert: Ikke i det hele tatt liksom.... :sjenert::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susannavennen :klem: Misunnelig på håret mitt :overrasket: vel det er ikke mye å misunne. Som regel synes jeg ikke det ser ut i det hele tatt! Og gjett om det er et ork å vaske det. Har mange ganger vurdert å klippe det av meg men da blir mannen ikke noe happy nei og girv tydelig beskjed hva han synes om det :ler: Har noen ganger klippet det til over skuldrene men så blir jeg lei av det også. Tror aldri jeg blir fornøyd med det uansett.Også er jeg jo blitt kjempemørk etter at jeg fikk ungene så nå striper jeg det da for å beholde litt av fargen iallefall.Hadde det bare ikke vært så kjedelig å vaske..........!Men det rare er jo at jeg hadde skikkelig tynt hår før jeg ble gravid med Henrik. Frisøren min trodde nesten ikke det var samme menneske som kom siden håret var blitt helt annerledes. Og med Martine ble det ennå tykkere. Snodige greier! men så har jeg nå også en fetter da som våknet opp og hadde fått krøller over natta nesten :overrasket::ler:

Henrik og de har det nok strålende i dette været her ja. Misunner de litt for det er jo deilig å sitte foran bål og bare kose seg.Og Martine har sovet noen netter innimellom nå, og selv om hun våkner i fem tiden er det jo stort framskritt for oss det.Melk får hun aldri om natten lengre om det ikke er helt krise da!

Ungene er akkurat lagt og jeg benytter sjangsen til å få litt orden på huset i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei!

Her er jeg endelig...

Endelig er jeg så opplagt at jeg orker å oppdatere meg igjen :) Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig på vei til å bli frisk! Og er veldig utålmodig etter å komme meg ut nå. Har vært fint vær her i flere dager jo, og jeg vil ut i solen :)

Og snart er det advent og jul! Gleder meg!

Stor klem til deg :klem:

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallais! :nissevink:

Ble middag i går også....kjempekreativt,nemlig pannekaker med blåbærsyltetøy. :)

O elsker det,så det var var jo greit. :sjarmor:

Høres deilig ut med sånn "ut på tur"-fredag som Henrik og klassen hans har!Fin måte å avslutte uka på,og så høres det ut som en ting som kan skape godt miljø i klassen.

:hoppe:

Utrolig rart med det håret ditt,altså,men gøy!En venninne av meg hadde kjempetykt,småkrøllete hår,men da hun fikk sitt første barn,mistet hun krøllene "over natta".Merkelig. :sjenert:

Nå må jeg svinge meg rundt og begynne å ordne meg-Skal på seinvakt på jobb, og rett på fest etterpå,så her går det unna i dag.

Ha en finfin fredag da,kjære du! Kos deg!!

Stor klem fra Pinny og meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Så rart at håret ditt forandret seg sånn da du fikk barn! Jeg synes det ser veldig fint ut på bildet jeg da... :kose:

Hørtes veldig gøy ut den turen Henrik skulle på. Leirbål og kos... *drømme*

Og i dag er det jo en perfekt turdag! :)

Sola skinner her og det håper jeg den fortsetter med i hele helga! For da vil jeg på tur...

Ha en strålende fredag og en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sky Diva :klem: Koselig å se deg igjen Jammen bra at du begynner å bli frisk igjen

Lillelou :klem: Pannekaker var nok tusen ganger bedre en det vi måtte spise - for det var ikke noe å skryte av!Håper du får en strålende fredag også. På fest og alt....... ;)

La Traviata :klem: De hadde hatt det strålende.Han var så glad og fornøyd når han kom hjem i dag!

Ungene er dratt så nå er det virkelig helg :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dukkehuset

gallery_544_92_140914.jpg

gallery_544_92_346758.jpg

Også måtte det jo komme noen besteforeldre innom.

Dette rommet er ikke helt ferdig da :)

gallery_544_92_906576.jpg

Holder på å sy nydelig blonde dyner til sengen der hvor den damen sitter og ammer babyen sin. Gjett om jeg koser meg med denne hobbyen. Ble nok aldri voksen jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønne bilder! :hoppe:

De dukkene ser så levende ut!! Nydelig den som ammer!

Og Martine da, så søt i vogna si! Og vogna var stilig! Hvilket merke er det egentlig?

Ha en fin helg, jeg skal jobbe ekstra i natt... Ikke helg på meg enda :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¤Escada¤ :klem: takk det samme vennen

Bertine :klem: Ja den som ammer er kjempesøt! Kunne ikke dy meg når jeg fant den nei! Vogna til Martine er en Stokke vogn. Den er ganske spesiel. Enten liker man den eller ikke tror jeg! Vi likte den med en gang vi så den, og Martine elsker å sitte så høyt! Også er den sist men ikke minst utrolig god å kjøre med!

Her kan du lese om den om du vil

Fredagen er snart over! Om ikke så lenge befinner jeg meg under dyna kjenner jeg! Var en tur ute og gikk meg en liten tur i kveld mens mannen la Martine. Det var deilig selv om det var ganske så mørkt! Føler jeg får gått alt for lite på tur!

Når kvelden kommer er det mye lettere å bare havne oppi sofaen ja beklageligvis!

Kaldt og fint ute ennå! Deilig!

I morgen skal vi ut tidlig og handle inn litt klær til Martine for alt er jo blitt for lite føler jeg! Også skal jeg se om jeg finner gardiner til loftet og litt annet pø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder av dukkehuset og Martine!

Det ser veldig forseggjort alle detaljene i huset ditt. Skjønner godt at du blir hekta jeg!

Ha en strålende lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor :klem: Du fortjener masse gode ord du vennen :klem:

La Traviata :klem: Det er ganske lett å bli hekta ja. Koser meg når jeg holder på inni der (kan det være for at jeg ikke fikk dukkehus som liten? Vel jeg fikk dukkehus da...................dvs min søster fikk først et nydelig Lundby dukkehus og jeg var bare sååå misunnelig! Ønska meg veldig et jeg også. Og så kjøpte de til meg da!!! Men vet dere hva jeg fikk? Jo en påbyggningsdel til min søster sitt hus som inneholdt ett rom og en garasje :overrasket::grine: . Ikke rart at jeg måtte kjøpe meg ett i voksen alder for å bli kvitt de traumene der :ler: )

Lørdagen er snart over. Har vært ute og handlet masse nye klær til Martine i dag.Hun hadde jo vokst fra det meste. Hun fikk nattdrakter,ullbodyer,ullstrømpebukse og andre sstrømpebukser i bomull, bukse, kjole,bodyer og ullsokker. Henrik fikk seg ny pysj. Og til kvelden stappet jeg begge oppi badekaret og så fikk de legge seg i nye pysjamaser begge gullungene.De var så søte atte :hjerte:

Nå skal jeg snart legge meg for jeg er ganske så trøtt kjenner jeg!

Er blitt mildt ute igjen! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...