Charmina Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #1681 Del Skrevet 29. oktober 2005 Bursdagsbarnet i full gang med å spise opp armbåndet sitt Tror hun synes det er en morsom fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #1682 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nå er jeg veldig kry av meg selv som endelig fant ut av saker og ting med de bildene altså - de små grå var ikke helt døde alikevel!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #1683 Del Skrevet 29. oktober 2005 Masse nye bilder i albumet - omsider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 29. oktober 2005 #1684 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei og hopp Charmina Ville bare innom med en god helg-hilsen jeg! Åsså så nusk jenta di er Nå gleder jeg meg ekstra mye til at vår lille blir født. Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #1685 Del Skrevet 29. oktober 2005 Cecilia Så koselig med et nytt fjes i dagboka! Håper du kommer igjen Var og handlet meg selolje kapsler på helsekosten i dag! Er jo så plaget med smerter i leddene mine og nå må jeg bare prøve noe annet en smertestillende. Og disse har jeg hørt mye positivt om! Men når jeg leser at de er laget av selspekk kjenner jeg at jeg blir litt Men har nå fått svelget ned en dose. Må ta 4 stk om dagen! Er spent på om det har noen effekt jeg! Det er iallefall slitsomt å ha så vondt - enkelte dager klarer jeg nesten ikke løfte Martine......eller bla i avisen for den sags skyls. Det er verst i fingrene, knærne og tærne mine. Albueleddene verker også. Men legen finner ikke noe galt på hverken blodprøver eller røntgen. Håper bare ikke jeg blir værre. Da kan jeg jo bare glemme å ha en jobb hvor jeg må løfte og pleie pasienter iallefall. Har faktisk blitt værre etter hver graviditet. Og nettene er i perioder tøffe da jeg rett og slett ikke finner noen stillig som er god da jeg får trykkvondt etter kort tid. Sover på Tempurmadrass, men selv det er ikke godt nok. Det bekymrer meg ganske mye for jeg er så redd for å bli dårligere! Hvor i all verden skal jeg klare å jobbe da????? Klokka er kvart over elleve og jeg har sittet her leeeenge nå. Får vel gi meg og slange meg på sofaen litt! I morgen kommer noen gode venner av oss på et litt forsinket bursdagsbesøk til Martine. Han er fadder på henne men var ikke hjemme på selve dagen så da tar vi det i morgen istedet! Skal bake deilig snickers kake når jeg står opp i morge og shillingsboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. oktober 2005 #1686 Del Skrevet 29. oktober 2005 For noen skjønne nye bilder av de små! De er jo bare allldeles til å spise opp! Selspekk høres ikke noe speiselt godt ut-men,du vet, inuitene har jo spist det i mange tusen år, og se bare hvor blide og motstandsdyktige mot frost de er! Ondt skal ondt fordrive, heter det jo også. ......og her kommer jeg med kveldens dårligste trøst og hjelp mot vonde ledd og vonde selojekapsler. Forhåpentligvis har de god virkning mot leddsmertene dine, for de hørtes ikke gode ut i det hele tatt! Blir frisk-vibber sender jeg mot deg nå! Mangemange! <<<<<<<friskvibber>>>>>>> Her er det stille og rolig lørdag-vi døser foran tv og ser "American Beauty"-en av utallige filmer jeg gikk glipp av da den gikk på kino.Ikke verst å se den i sin egen stue ,heller. Pinny (som straks er over den slitsomme og desperate perioden) sender mange koser og ømme slikk! Stoooooooooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #1687 Del Skrevet 29. oktober 2005 Lillelou Er på vei til sengen, men ble liksom dratt mot dataen på veien Tusen takk for som vanlig koselig hilsen. Jasså du ser film du - jeg så den heller ikke på kino men leide den på video like etterpå. leeeenge siden nå gitt! Får håpe jeg blir blid og motstandsdyktig mot frost i tillegg til gode ledd nå da Klem Pinny skikkelig fra meg - kosevofsen! Natta (iallefall fram til Martine står i senga og sier Bøøøøøøøøøø) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. oktober 2005 #1688 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei! For noen nydelige bilder av ungene dine! Kjempe herlige er de! Har ikke kommet meg i seng ennå,. skulle koke noen nudler til kvelds men de klarte jeg å svi..... Hvordan i all verden klarte jeg å svi nudlene?? :klø: Tusen takk for koselige hilsner i dagboka mi, kjekt at du stikker innom Nei, får komme meg i seng! Stoooor klem fra bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #1689 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bertine Hei vennen, svidde nudler ja ........vel om det er noen trøst så klarte jeg å svi brødet jeg bakte til salaten min i går. Kjente plutselig sånn svi lukt og kunne liksom ikke skjønne hvor den kom fra Klokka er ifølge ny tid kvart på åtte, og her har vi vært oppe en stund allerede. Vel, charminamannen sover søtt da - aner ikke helt når han kom hjem i går jeg for jeg sov, men våknet av at han sto og pratet med sin datter som var i full sving oppi sengen klokka halv tre eller noe i natt! Nå har begge ungene spist frokost, Henrik ser på barne tv og Martine klenger på broren Nå skal jeg benytte sjangsen mens han ser til henne og hoppe i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. oktober 2005 #1690 Del Skrevet 30. oktober 2005 Forsinket bursdagsgratulasjon til Martine!! Så det på ticker'en din nå da du var innom dagboken min.. Litt sent, men bedre sent enn aldri! Kjempefine bilder av en kjempesøt bursdagsjente! God bedring med leddsmertene, Chamina. Håper legen finner ut av det og at det enten gir seg eller at du får noe som hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #1691 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Virker så koselig å ha unger Håper du får en suuuoper dag! Så i galleriet, de er så søte!! Skikkelig glad i hverandre ser jeg Endret 30. oktober 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #1692 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hulderjenta Heisann "Magan" Alltid koselig med bursdagshilsen vet du!!! Og takk for god bedrings hilsen, håper de finner ut av det jeg også, for man kan jo ikke bare avfinne seg med at det vil være sånn - iallefall nekter jeg det! Epica Det er faktisk kjempekos også - men samtidig veldig krevende i perioder. Men det gode er jo at man aldri blir lei sine egne unger! Sikkert fordi man vet at de alltid vil være der! Jeg er så utrolig glad i de og savner de jo med en gang de er vekke. De har uten tvil gitt livet en helt ny mening! Sånn.......nå er Snickerskaken bakt og jeg har laget vaffelrøre klar også. Deig til shillingsboller er ikke laget - litt tidlig ennå. Martine er akkurat lagt for en liten dupp så nå skal jeg hive meg i støvsugingen (ikke noe gøy men nødvendig) Henrik og pappaen er på håndball kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 30. oktober 2005 #1693 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vakre jenta! Jeg som aldri har vært interessert i unger, har plutselig fått øynene opp for hvilke herlige skapninger de er. Her i nabolaget er det mange sjarmerende barn. Vi skal definitivt kjøpe inn snop til alle barna som skal feire Halloween i morgen. Kanskje vi skal kjøpe kostymer til pelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #1694 Del Skrevet 30. oktober 2005 Vindelspev Tjiihiiii ja jeg synes jammen at du skal kle ut pelsene Synes jeg ser det for meg! Ute er det nesten 17 varmegrader så nå står alle vinduer åpne til deilig gjennomluftning! Men det begynte å dryppe litt i sted da! Skulle ikke tro at det var vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. oktober 2005 #1695 Del Skrevet 30. oktober 2005 Namnam, snickerskake og boller hørtes alldeles deilig ut! Håper dere koser dere skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. oktober 2005 #1696 Del Skrevet 30. oktober 2005 Høres ikkje særlig ut de der plagene dine då.... rart at ikkje legene finner noe... Har du noe sykdom i familien med lignende symptomer? Kjemep fine bilder av bursdags-barnet då.... ho er jo bare skam sjønn då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 30. oktober 2005 #1697 Del Skrevet 30. oktober 2005 Heisann! For noen nydelige bilder av barna dine da !! Gurimalla så skjønne!! Martine har jo blitt så stor, og så nydelig hun var på bursdagen sin da!! Gleder meg masse til å få se bilder av dukkehuset også en gang! Uff... ikke godt med vonde ledd... Min far hadde så vondt i et kne, legene kunne ikke finne noe galt.. Han begynte så på slike selolje kapsler, og er betydelig bedre! Det er sjelden han kjenne noe til smerten i kneet mere! Jeg har virkelig tro på det!! Ønsker deg en kjempe fin kveld vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. oktober 2005 #1698 Del Skrevet 30. oktober 2005 Heeeelt enig med de andre her: Et nyyyyydelig bursdagsbarn!!! Kjempestor bursdags- på etterskudd til verdens skjønneste lille Martine!! Her er det også kjempevarmt...20 grader både inne og ute! Ikke så mye nytt her i gården..ble litt mye rødvin i går, så hodet er bittelitt tungt i dag...sånn er det bare! Har hørt mange som har hatt god effekt av selolje, så det er jo absolutt verdt et forsøk! Har du prøvd homøopat? Jeg har hatt kjempeeffekt av akkupunktur/homøopatmedisin for leddsmerter...Greit å vite om iallfall! Håper det lar seg kurere! Ha en kjempefin uke snuppa! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 31. oktober 2005 #1699 Del Skrevet 31. oktober 2005 Åååå, for en fiiin avatar da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2005 #1700 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nyyydelige Martine! Skal innom albumet ditt også og se! Hun er så skjønn (og broren hennes også!) Håper du merker effekten av de seloljekapslene, det høres vondt ut å ha det sånn! Sender over noen gode klemmer og ønsker deg en fin uke! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå