Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #1601 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nei så kjedelig med puslespillet då! Funne den igjen i støvsuger posen el? Må ha ei kjempe fin helg då vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2005 #1602 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ånei!!! Så typisk at det skal mangle én brikke da! Er innom for å ønske deg god helg! Lykke til med Martine i natt. De sier at det skal ta 3 dager å venne dem av med nattpupp, men min erfaring er at det i hvert fall tar 5 dager... og tilbakefall forekommer! Men stå på! Stooor helgeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #1603 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pi@ Har tenkt å legge det ut når alt er helt ferdig ja!Det er veldig avslappende å puzzle...........bortsett fra når det mangler brikker da Brunhilde Så godt å se deg igjen vennen ¤Escada¤ Det har ikke akkurat fristet å gå gjennom støvsugerposen ennå - har sentralstøvsuger så det er liksom en stund mellom hver gang det byttes - og jeg tør ikke tenke på alle godsakene som ligger oppi der ................edderkopper f.eks :hår: og de liker jeg liksom ikke da...................... La Traviata sukk 5 netter til med det sirkuset der! Gi meg styrke noen sier jeg bare :grine2: :grine2: Fredagen er snart over og det har nå vært en strålende dag i dag :smile: -Fått malt store deler av loftet, iallefall grunnet, flinke mannen min -Vært på Ikea og handlet bordben til bordplaten dukkehuset skal stå på,papir og bånd,vase,lys, lampe til loftet og masse servietter -lastet på en tilhenger full med boss som skal kastes i morgen -laget deilig hjemmelaget pizza -kost meg med unger og mann -most tåen min mot en spisestuestol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2005 #1604 Del Skrevet 8. oktober 2005 Huffameg, stakkars tåa di da Charmina! Høres ut som en fin fredag ellers! Håper dere får en fin helg. Formen min er litt bedre nå, men har ingen store planer for helga nei - bortsett fra å kose meg! Og i morgen skal vi ha raspeballer til middag (inspirert av DEG vennen!) Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. oktober 2005 #1605 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) !!!! Jeg er på nett igjen! Flinke O som klarte å skru sammen maskinen! For noen superyndige små dukkehusting! Oooo!Jeg blir helt mør, og får rykninger i fingrene-jeg vil oooogså ha sånne søte småting! Må være fantastisk artig å holde på med slikt, og for en superfin ting å ha å kikke på for barn-og barnebarn, når den tid kommer. Helt knall! Her er det skikkelig blåsbortvær, men jeg sitter trygt inne, for jeg deisa leggen i dusjkabinettet og har helgens største kul .Ser ut som søstra til noe skummelt noe! Og siden jeg er så hardt skadet (høhøhø) så faller det på O å lage middagen i dag. Ellers er ikke helga akkurat brolagt med heftige planer. Vi slapper av, og planlegger hvor vi skal gjøre shoppinga når vi kommer oss til Vilnius. Håper å få kjøpt noen julegaver-det begynner jo faktisk å nærme seg jul.På et vis. Håper du har det fiiiint, og at dere får en koselig kveld i Charminaheimen! Stooooor klem! Ps; Stakkars tåa di! Jeg blåser på og sier bestefars hemmelige "bli bra igjen"-rim nå! Endret 8. oktober 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2005 #1606 Del Skrevet 9. oktober 2005 Næmmen Charmina da, nå var det like før du havna på side 2! Det er jo ikke noe sted for deg vennen! Håper helga di har vært fin, avslappende og full av koselig aktiviteter. Hvordan går det med Martine om nettene nå forresten? Ha en fin søndagskveld og natt! Og en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #1607 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heisann! Denna tutto gjør på for tida då? :rosasmil: Håpe d står bra t i Charmina heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. oktober 2005 #1608 Del Skrevet 11. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 11. oktober 2005 #1609 Del Skrevet 11. oktober 2005 Heia snupp! Hvordan står det til hos dere da? Håper dere har hatt ei fin helg! Er været like fint hos dere i dag som hos oss? Skyfri himmel, sol og det er meldt 17 grader! *nyte* Ønsker deg en kjempe fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. oktober 2005 #1610 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kommer og jager deg opp fra side to. Der skal du ikke være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 12. oktober 2005 #1611 Del Skrevet 12. oktober 2005 Endelig på nett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 12. oktober 2005 #1612 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hei snuppelupp! Hvordan går det med deg? Har du noen kg-frie dager eller? Har ike sett deg her inne på mange dager joooooooo.... Savner deg..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 13. oktober 2005 #1613 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1614 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei alle godjentene som har vært innom La Traviata, Susanna, ¤Escada¤, Lillelou,og Vindelspev Har ikke fått oppdatert så mye i det siste. Martine er snylta og Henrik har vært litt asmatisk i det siste.Nettene gir lite søvn og når kvelden kommer er jeg ofte helt pumpet! Ikke så lett å da bruke tid her på KG når roen senker seg litt! Men nå skal jeg iallefall skrive litt og besøke noen dagbøker! Ble så glad her om dagen da jeg fikk igjen litt penger på skatten. etter at jeg giftet meg med charminamannen så har jeg jo søren meg fått restskatt hvert eneste år. Siden han er selvstendig næringsdrivende må jeg lignes samtidig med han. Men som sagt denne gangen ble det litt igjen! Og da klarte jeg jo raskt å bruke litt av de ja! Kjøpte meg en ny nydelig dukke til dukkehuset mitt jeg da En mor som sitter og ammer den lille babyen sin! Hun er bare helt bedårende, og jeg skal legge ut bilde av henne når jeg får henne. Hun blir sendt fra USA så det tar jo noen dager. Har ikke fått gjort så mye på dukkehuset som jeg hadde planlagt heller, tiden har liksom ikke strukket til denne uka. Men det blir bedre ut i neste uke tror jeg! Denne helga og til tirsdag skal jeg passe tre nabogutter ( den ene er Henrik sin bestevenn og de to andre er brødrene hans) Foreldrene skal på en utenlandstur og da sa jeg at de alle kunne være her imens. Det gleder jeg meg til for det er sånne kjekke unger!Men vi må jo liksom finne på noe da! Heldigvis er det visst meldt fint vær sånn at det går an å være ute litt da! Håper bare Martine kommer seg av forkjølelsen sin! På søndag skal vi ha 15 stk tilsammen her på middag og kaker og feire Martine sin 1 års dag en dag på forskudd. Så da går det vel litt tid på lørdag til baking og slikt! Ellers lurer jeg på å ta en tur til legen. Har hatt vondt i magen i flere dager nå og begynner å lure på om det er noe galt med spiralen min. Får se det an noen dager til Kjennes ut som skikkelige menssmerter, men det er liksom ikke tiden for det så det rimer ikke helt! Har hørt om flere i det siste som har hatt en spiral på videvanke hvor den faktisk perforere livmoren og må opereres ut Skremmende. Men det trenger jo ikke å være så galt da! Men som sagt er ikke formen helt toppers da! Ute bøtter det ned som bare det men vi har hatt noen vidunderlige dager i det siste med over 20 varmegrader og det er jammen ikke værst. Nå er det noen små som våkner her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 #1615 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei vennen min! Huff, høres ikke noe særlig ut med sånne menssmerter! Håper du finner ut av det Har også hørt litt av hvert om spiral og det er grunnen til at jeg nødig vil bruke det... Grattis med penger igjen på skatten da! :-D Den dukken hørtes kjempefin ut. Så gøy med bursdagselskap for Martine! Vi skal ha neste søndag vi. Blir topp! Håper hun blir kvitt forkjølelsen sin! Og at Henrik blir bedre av astmaen... Ha en fin dag Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 13. oktober 2005 #1616 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du er jo så snill da som holder liv i dagboken min når jeg ikke gidder... Jeg er inne og kikker da Deilig med penger igjen på skatten ja, det kommer godt med! Morsomt med dette dukke huset ditt- gøy å ha en slik hobby! Jeg får nesten dårlig samvittighet jeg av å lese inne her, du er jo den perfekte husmor!! Jeg som egentlig burde ha så god tid gjør jo bare det absolutt nødvendige (jeg kommer aldri til å bli noe godt kjærringemne ) Blir koselig med bursdagsfeiring i helgen da! Tenk så store barna våres har blitt, men morsomt er det! Ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1617 Del Skrevet 14. oktober 2005 La Traviata Magen er litt bedre i dag så jeg håper det er noe annet da! Spiralen har fungert topp den så jeg håper jo at den kan sitte der de neste fem årene uten noe tull! Silje:) Så kjekt å se deg igjen her inne.Men du - jeg er slett ingen fabelaktig husmor - du skulle sett hvordan det så ut her hjemme innimellom Men det jeg håper at jeg er er en god mamma som lar ungene skjønne at jeg elsker dem noe veldig!HAr jeg klart det er jeg strålende fornøyd Ungene er akkurat lagt og jeg er bare som snarest innom. Magen kjennes litt bedre ut akkurat nå, men ikke sånn helt normal. Masse luft iallefall som bobbler rundt! Får ta noe fruktsalt og se om det hjelper. Hosten min er blitt bra så nå er nettene så mye bedre. Martine var bare våken 1 gang i natt så jeg skal ikke klage på det heller Hun er så morsom når hun våkner, for det første hun sier når hun reiser seg og ser på oss er " BØøøøøøøøøø" også er hun bare så fornøyd med seg selv. Også er hun begynt å si nei nei nei mens hun rister på hodet (er vel kanskje det hun hører mest om dagen ) Tenk 3 dager til hun er 1 år :grine2: hvor er tiden blitt av??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. oktober 2005 #1618 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tenk at Martine er 1 år strax!!! Stor jente nå ja!! Blir helt matt av at du orker å styre så mye jeg Charmina!! Du har virkelig hendene fulle hele tiden! Makan til husmor altså! Jeg bøyer meg i støvet nok engang!! Her går dagene sin vante gang! Jobb og litt og så på jobb igjen! Kjedelige greier gitt! Tror snart jeg må finne på noe lurt!Bryte mønsteret liksom! Håper du får en flott fredagskveld snuppa!! Stoooort smell- fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. oktober 2005 #1619 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hun er så morsom når hun våkner, for det første hun sier når hun reiser seg og ser på oss er " BØøøøøøøøøø" også er hun bare så fornøyd med seg selv. :grine2: :grine2: :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. oktober 2005 #1620 Del Skrevet 14. oktober 2005 Martine er så morsom!! Ønsker dere en god helg med en kjempeflott bursdagsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå