Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er jeg bare SÅ trøtt!

Tror Martine holdt det gående i tre timer i natt :overrasket: :grine2:

Fatter bare ikke hvordan vi skal få henne til å sove mere jeg!

Om ikke det snur snart må vi rett og slett få hjelp tror jeg!

Skal på helsestasjonen den 28 på 1 års kontroll, så jeg får ta det opp da!

Nå er det to små jenter som akkurat har våknet etter en bitteliten dupp (de var så trøtte begge to i morges at de fikk seg en halv time hver!

Skrevet
post-544-1128497863_thumb.jpgHer er en av beboerne i dukkehuset mitt - hun feirer bursdagen sin :)
Skrevet

Så nydelige ting til dukkehuset ditt... vil gjerne se mer! :hoppe:

Martine er jo også veldig nydelig da... ;)

Innom for å ønske deg en god dag! Her i huset er det bare sykdom for tida, bortsett fra mannen som heldigvis holder seg frisk!

Tudelu! :vinke:

Skrevet

La Traviata :klem: Neimen vennen da du må da ikke være syk!!! Bra at mannen er frisk og kan pleie dere da! Håper du kommer deg raskt vennen.

Nå sover begge småpikene og da ropte dataen på meg...................selv om jeg mye heller burde gjort unna den stabelen av klær som ligger her :rodme: Skal ta de om litt da!!

Ingen sol i dag, men det regner nå iallefall ikke, og bare det er jo positivt!

Hoster fremdeles, men det kommer seg det kommer seg :)

Skrevet

Grattis med å ha vunnet!! Kjempe søte, og ikke minst var beboeren din veeeldig søt!

Jammen eg har du det ikke lett med den sovingen. Kan jo ikke være som det skal vel? Eller kanskje hun er en av de som ikke trenger mye søvn. Men alikvell....

Spør på helsestasjonen du - det er sikkert lurt!

Håper du får en fin dag selv om du er trøtt....

:klem:

Gjest Bertine
Skrevet

Så nydelige dokker!

*vil også ha dukkehus med mange dukker*

Og Martine er jo bare herlig!!!

Ha en fin dag da snuppa mi ;)

:klem:

Skrevet

Martine er jo så søt!!!! -smelt-

Men den lille tulla mååååå lære å sove nå så mammaen hennes får sove litt og.

Jeg er barnevakt for en venninne og heldigvis har de data her og :ler:

I kveld er det internatet på tv norge og det er gøy!

Hade så lenge!

Skrevet

Håper du får en fin kveld Charmina! :klem:

Og at snuppa di snart skjønner hva som er dag og natt...

Skrevet

post-544-1128544542_thumb.jpgGlossy, Bertine og La Traviata :klem::klem::klem:

Bare som kjappest innom - skal se noe på tv (slave ja...... :sjenert: )

Ville vise en beboer til, er hun ikke søt?

Skrevet

Så skjønne dukkehusbeboere du har da vennen!!!! Jeg gleder meg bare sånn til å få sett huset når det er ferdigstilt!!!! :)

Men ærlig talt da...Martine er jo ikke sann! Bitemerker i marmor!!! :overrasket::overrasket: Den tar kaka ja!!!

Alt det krydderkakesnakket...jeg tror jammen meg at jeg skal bake gulrotkake i dag..jeg fikk såååå lyst på kake jeg nå! Jeg vet at jeg har en sånn pakke liggende i en skuff...så da blir det nok god dessert på jentene i natt! :sjarmor::ler: Vi er noen skikkelige kosegriser på natta altså...jammen litt godt at de pasientene våre får oss til å springe endel!!! :ler:

Ikke så mye nytt her i gården....same old same old!

Litt sløv på KG for tiden! Men jeg leser!!! :)

Ha en flott torsdag snuppa!!! :kyss:

Goooood :klem: fra Madden

Skrevet

Madden :klem: Hei kakemomsen min :ler: Gjett om jeg kjenner til det der med å ha lyst på noe godt på nattevakt da! Husker når jeg jobbet på Onkologen jeg - vi spiste jo støtt jo :ler: Jeg gleder meg også til huset blir helt ferdig nå. Skal gjøre en stor innsats i helgen mens charminamannen maler loftet!

Glossy :klem: Tror nok hun er av den typen som ikke trenger så mye søvn ja! Hun sover jo under halvparten av hva broren trengte når han var på samme alder. Og han er jo en sånn som trenger masse søvn ennå han.Håper du koste deg som barnevakt!

Bertine :klem: JA hus med mange dukker har alltid vært min drøm også. Har alltid elsket sånt jeg - blir nok aldri voksen ....................eller kanskje er det fordi jeg aldri fikk dukkehus når jeg var liten?? Når jeg er helt ferdig med mitt hus skal jeg begynne med et til Martine også.Henrik får arve mitt til sine unger (om han vil da selvfølgelig) også kan hun ha sitt eget!

La Traviata :klem: Ja hun kunne godt ha funnet ut av dag/natt etterhvert ja! Men i natt var hun "bare" våken 2 ganger! Fikk pupp en gang og bleie den andre. Jeg merket ikke at mannen var oppe med henne og omvendt så innimellom sover vi visst som noen steiner vi også

Klokka er snart halv ti og jentene sover sin første dupp!

Så nå skal jeg innta litt frokost tenker jeg!

Og i morgen er det fredag :sjarmor:

Gjest Mayamor
Skrevet

Nå har jeg lest igjennom en haug med sider her hos deg.

Det er så koselig å oppdateres i livet ditt.

Godt å lese om Henrik og Martines legebesøk.

Du takler dette utrolig bra! :klappe:

Blir mer "bekymret" over Martines marmorbiting... :ler:

Har du den vuggen med dåpskjolen også?

Den var bare utrolig nydelig... :hjerter:

Gleder meg til å se flere bilder fra dukkehuset ditt.

Ikke helt i form enda, men jeg gleder meg til å treffes en dag. :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Hei Charmina!

Endelig snart helg igjen! :sjarmor:

Er det fortsatt fint vær hos dere?

Vil Martine ha vann om natta eller? Her i huset har vi en "regel" (som ikke alltid blir håndhevet riktignok, spesielt nå som han har vært syk). Hvis Brage våkner før kl. 6 om morgenen, får han ikke pupp, bare tilbud om vann. Etter 6 er det "full pupp" :ler:

Morgenpuppen er nesten det eneste vi har igjen nå, pluss av og til på kveldene!

Er skikkelig imponert over det dukkehuset altså...

Så morsomt med en sånn hobby! :-D

Ha en fin natt vennen! :klem:

Skrevet

Innom snuppa mi for å ønske deg en riktig fin fredag!!!! :kyss:

Her er det strålende vær i dag...18 grader i halv seks tiden i dag tidlig!!! :overrasket::briller: Gjett om denne dama skal på luftetur i dag da!!!

Jeg må få meg noen timer på puta først bare!! Mannen har overraskelsesmiddag til meg i dag sa han...så her er det bare å lene seg tilbake og nyte!! :sjarmor: Elsker overraskelser jeg altså!! :hoppe:

Hvis været holder seg så blir det fototur i marka senere...det er så utrolig spennende lys ute for tiden...skikkelig flott fotovær!! :ler: Har blitt den hobbyfotografen jeg altså...storkoser meg!!

Snakker meg bort gjør jeg også!! :ler:

Ha ei strålende helg snuppeluppa!!! :kose: :kys_2: :vinke:

Skrevet

Mayamor :klem: Ja den marmorbitinga er noe for seg selv gitt! Nå har vi minne for livet i peisen, og gjett om kommer til å få høre det i årene som kommer :ler: Jeg har den vuggen og dåpskjolen ja - de er bare kjempesøte.Håper du kommer deg fort nå vennen

La Traviata :klem: Fortsatt fin vær ja - i dag er det bare helt vidunderlig med sol fra morningen av! :sjarmor: Martine blir rasende om jeg tilbyr henne vann om natten - hun ser på meg med det blikket og tenker sikkert at mammaen er helt kokkeliko. Men i natt nektet jeg henne puppen - og gjett om hun har holdt hylekonsert da! men etter laaaang tid sovnet hun nå. Våknet klokka 07 og da fikk hun pupp. Stakkars liten jeg hadde nå litt vondt av henne ja! Men kanskje om vi gjør det noen netter til så gir hun opp? "håpe, håpe"

Madden :klem: Det var deilig å våkne med sånt vær ja - helt vidunderlig!Så god maddemannen er :hjerte: sånne karer kan man like ja! Er spent på å høre hva du får servert jeg! Ønsker deg en kjempefin fredag vennen håper du får tatt noen fine bilder!

Endelig er det fredag!

Charminamannen har tatt seg fri i dag for å male på loftet. Henrik rydder rommet sitt og begge ungene sover :sjarmor:

Skrevet

:frustrert::frustrert::grine:

Puzzlespillet jeg har lagt i flere dager nå

DET MANGLER EN BRIKKE :sur::sur:

..........................er det mulig!!!!!!

Må visst tømme støvsugerposen :roll:

......................bare 999 brikker :grine2: :grine2:

Skrevet

Så utorlig nydelige ting til dukkehuset. Gleder meg til du er ferdig og legger ut bilder av hele greia. Håper du gjør det i alle fall :sjenert:

Kjedelig med den ene biten som mangler. Når jeg var lita la jeg pusslespill hele tida, det var kjempegøy. Tror jeg må gjøre det igjen en gang jeg får tid....

God helg, stoooooor :klem:

Skrevet

jeg kommer meg aldri på nett for tiden - eller jo, men jeg finner ikke roen til å skrive... Ville ihvertfall innom med en :klem: til helgen.

Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...