Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Måtte bare fortelle en ting til!

Hva min søte lille datter gjorde i dag :overrasket:

- Pappaen hørte noen rare lyder borte med peisen - og hva drev frøkna med?

JO hun har da klart å lage tann merker i marmoren på peisen :overrasket::overrasket::overrasket:

HVA blir det neste?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vindelspev
Toro Langpanne krydderkake :rodme:  :ler:  :ler:  :ler:

MEN - den er bare sååååå god :sikle:

Fikk den servert hos en venn her om dagen og ble helt overrasket når hun sa det var en sånn!

LØP og kjøp!!!!!!!

:ler:

Will do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Tannmerker i marmoren?!? Hvordan i alle dager har hu fått til det??? :overrasket: Hjelpes! :grine2: Sjønner at den jenta klør i tannebissne sine altså! :ler:

Håper du ellers har en fin mandag då.. :klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de over her: hvordan i all verden klarer hun det??? :klø:

Brage biter også hardt til tider, altså... Men tror nok Martine går ham en høy gang akkurat der!

Er innom en tur etter å ha vært uten nett noen dager, merkelig hvor mye man får gjort uten nettilgang, men veldig kjekt å endelig oppdatere seg litt inne hos alle snuppeluppene mine!

Ønsker deg en kjempefin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

:klem:

Helga går alltid fort, vertfall for meg som jobber. Nettene fyyker avgårde ;)

Håper du får en fin uke og at du blir helt frisk snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindelspev :klem: HAr du bakt nå vennen :ler: Likte ellers godt de vibbene der altså, smilet og den gode stemningen kom tvert ja!

Dark Angel :klem: Ja litt av en bragd spør du meg

¤Escada¤ :klem: Kanskje vi må begynne å kalle henne jærnkjeven :ler:

La Traviata :klem: Skjønner ikke helt hvordan hun har klart det vi heller, men nå får hun streng beskjed om å holde tennene langt unna peisen ja :overrasket:

Bertine :klem::klem::klem:

Så var mandagen over!

Ikke gjort så mye fornuftig! Men har da klart å få skrivebordet opp på loftet - ikke den største bragden men dog :)

Ungene sover, og det skal jammen jeg gjøre også snart! Er kjempetrøtt kjenner jeg! :Gjesp:

Martine har helt gitt seg med puppen på dagtid nå - kommer jeg med tilbudet vrir hun seg unna og kniper munnen sånn igjen at man skulle tro det var rene giften jeg kom med , men kom igjen om natten - da er puppen toppers da :roll:

Så nå kjenner jeg at jeg har litt spreng om kvelden. Men det er jo flott når de bare slutter av seg selv da, for jeg har ingen store planer om å amme henne til hun er langt over ett år. Broren var interessert til han var 14 mnd så gav han seg av seg selv han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er bare ni og Martine og dagbarnet mitt har sovnet allerede. De var begge like trøtte i dag!

Henrik har dratt på fotball skolen og gledet seg veldig. De hadde hatt det så gøy i går. Og i dag ser det jammen ut som om de får fint vær også.

Her har vi ingen store planer i dag, kanskje få malt litt mere på loftet i ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er halv tolv alt - disse formiddagene bare flyr avgårde!

Har sittet litt inne på Ebay og sett på alt mulig! Det er bare så masse fint der inne.

Ellers står brøddeigen og hever seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Mye jeg kunne kjøpt på Ebay jeg også, gitt. Men straks vi snakker shopping fra utlandet blir jeg pinglete.... :sjenert:

Mens i norske nettbutikker shopper jeg uvørent! :ler:

Kan du ikke legge inn et bilde til av den lille engelen? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindelspev :klem: Må prøve å legge inn noen nye bilder ja! Ellers er det helt trygt å handle fra Ebay om du oppretter en paypal konto. Det fungerer helt utmerket!

Dark Angel :klem: Har kjøpt en del til dukkehuset mitt der pluss noen dukker og en klokke. Veldig fornøyd med alt jeg har fått!

Det er blitt kveld alt! Martine sover, mannen er ute og handler noe verktøy og Henrik er oppe til bestevennen sin og spiser kveldsmat!

Selv har jeg tenkt å slave foran tv`n og se "So you think you can dance" Kjempeartig program synes jeg - de er bare såååå flinke de som er med!

Sjalabais :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hullu, hvordan går det med gulvlutingen? Må være mye raskere og artigere å lute små bitte dukkehusgulv enn stuegulv :ler: . Og så blir det sikkert superfint-håper å få se ett bilde eller to etter hvert :) .

Hun lille bertelura di er jammen ikke sann! Gnage på marmor-kan det være noe da? Kanskje hun drømmer om å bli betongblander når hun blir stor :sprettoy::ironi:

Er fryktelig kjedelig uten nett - får ikke mye fornuftig ut av Pinny, og man BLIR faktisk lei av å se McGyver etter hvert også, tro det eller ei. Eller kanskje jeg klikker totalt, og begynner å tro at jeg ER han- McLou-piken som redder Verden ved hjelp av 15 cm hyssing og en gammel tyggis :sprettoy: . Eller jeg blir sånn som det gjenget i 7th Heaven som er kjempemoralske og vifter med pekefingeren til folk som er politisk ukorrekte og har 7-8-9 unger? Fort gjort! Redd meg, noen! :sjarmor:

Håper du koser deg med dansereality- den serien er faktisk ganske interessant, og jeg forsøker IKKE å herme etter deltagerne. ;) Take care, superCharmina!

Stooooooooooooooooooooor :klem: og en nuss til marmorgnageren! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!!

Tann merke i marmor????? Hvordan får den lille det til??? Jeg undrer og undrer. Gikk det forresten bra med tennene hennes?? :)

Åhhhhh ja på Ebay har de bare SÅ mye fint- Har vært der i dag jeg og. Men her i forrige uke fikk jeg en klokke jeg hadde bestillt og lørdagen fikk jeg sko. Begge deler er så bra! Skoene passer perfekt og jeg gikk med de på skolen i dag. Hi hi, alle elevene var så intresert i hvor jeg hadde kjøpt de. Masse skryt med andre ord - og det er jo litt gøy da! Mannen vil bare ha sånne dyre ting, og det er jeg er skeptisk til. Men vi får se. Er mest Prada han vil ha da..... hi hi.

Han ønsket seg seg en del der i fra til bursdagen da, og den nærmer seg raskt. Men det vet vel du som har en 1 åring samme dag :ler:

Tenker hun får en del gaver hun og ;)

Ha en super Amy kveld. Og ikke minst danse program.

Snakkes!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Hatt int vær idag hos deg og ja.. :-D Her og for en gangsskyld.. :briller2: Blei så innspirert at eg fikk lyst til å svømme i sjøen.. men eg gjorde ik d då.. er litt for kaldt til d no.. :ler: Men eg passa lillebroren min idag.. (hadde overnatta fra igårkveld hos meg..) Og då fant eg ut at vi kunne jo ta oss en tur på folkebadet her.. og gjorde så.. ;) Og hadde d egentlig veldig gøy! :sjarmor:

Har Martine vært i svømmebaseng før el? Hvis til ka syns ho om det? :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :klem: Det er så godt å ha deg her igjen! Gjett om du har fått smilet mitt rundt og opp til ørene da :ler::ler: Så liksom for meg deg som en kvinnelig utgave av McGyveren ja :hoho::overrasket: Hærregud du må bare komme deg på nettet igjen snarest!!!!!!!!!!!!!!

Glossy :klem: Jasså du handler på Ebay du også ;) Sko hørtes kjekt ut da-for da kan man jo få noen som ikke halve byen går rundt med ikke sant!!!Oj hadde mannen din bursdag samme dag som Martine - så gøy :gratulerer: Det nermer seg jo med stormskritt nå da!!!! Jeg har faktisk kjøpt en nydelig håndlaget liten englejente til henne på Ebay og får vite om noen timer om jeg også vinner en til sånn at hun får to. Tenkte å sette de inni en sånn liten titteboks også henge de inne på rommet hennes. Elsker engler jeg og disse var bare sååååå nydelige.

Skal legge ut bilde av de når jeg får de (vel iallefall en da som jeg vet jeg har fått, og kanskje to om jeg er heldig) Charminamannen er nok helt oppgitt over handlemanien min der inne, men det er jo så kjekt!

¤Escada¤ :klem: Martine var masse i bassenget når vi var på Mauritius i sommer og hun elsker det! Badet jo masse i havet med henne også da og hun nyter virkelig å være i vann den lille frøkna mi ja!Ser jo bare hvordan hun koser seg i badekaret også, og setter vi på bobblene blir hun helt vill av begeistring!!!! Artig å se på henne da ja! Ellers skjønner jeg godt at du ikke hoppa i sjøen i dag - litt vel kaldt kanskje :ler:

Fikk nok ikke malt noe i dag som jeg planla, men kanskje i morgen........... :sjenert: Hadde rett og slett ikke ork til noe følte jeg og det var bare vidunderlig å ligge på sofaen og sløve foran fjernsynet! For etter det danseprogrammet så begynte jo Amy og DET må jeg bare få med meg!!!

Og i morgen er det jammen onsdag alt!

Charminamannen skal gi blod etter jobben så da kommer nå han sent hjem. Jeg får vel innkalling snart jeg også. Tror de skulle kontakte meg igjen ett år etter fødselen. Men man kunne ikke amme fortsatt da - og det gjør jeg jo selv om det blir mindre og mindre av det nå. Faktisk bare om natten og det kan hun jo godt slutte med da! det er jo ikke noe serlig for tennene det der! Nå pusser jeg de hver natt på henne for jeg er så redd det skal bli hull i de av den nattdrikkingen hennes.

I natt skal jeg forsøke å ta med koppen hennes inn på soverommet og tilby henne vann istedet! Kan jo hende at det funker siden det jo er det hun vil ha på dagtid nå. Men så spørs det da om det ikke egentlig er kosen hun er ute etter på natten. Det er vel kanskje ikke akkurat tørsten som er det store behovet da nei!!!! Men det er nå verdt et forsøk. Har så inderlig lyst til at hun skal begynne å sove nå!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...