Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Bertine :klem: Stakkars vennen min da! Hørtes ikke noe kjekt ut nei!Kos at du kom innom - har vært hos deg jeg også ;)

La Traviata :klem: Nå har jeg helt nedpå hostesaften og håper det hjelper!

Nå skal jeg krype under dyna, men med engang jeg legger meg hoster jeg jo bare værre en værst. Og hvem våkner da mon tro???............................men men hun våkner jo uansett så :roll:

Alt for sent som vanlig.At jeg aldri kan klare å komme meg tidlig i seng :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdag og i morgen er det endelig helg :)

Tror det er lenge siden jeg har sett sånn fram til en fredag. Føler meg så sliten om dagen.

Tung i brystet og hoster mye så det er kanskje ikke så rart.

Men nå kan det jo bare gå oppover ;)

Mannen har tatt med seg sin datter og gått på butikken sånn at mammaen skulle få noen minutter helt for seg selv!

DEILIG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god charmina vennen min!

Alltid kloke ord i dagboka mi :klem:

Du.... hvis du er dårlig, er det ikke best å ta seg fri noen dager?

Nå er det jo helg, men kanskje besteforeldre kunne ha barnebarn på besøk så du får hente deg inn litt?

Vet ikke hvordan familie situasjonen er, men du trenger nok litt egenomsorg?

Kanskje lett for meg å si som ikke har barn men..... :sjenert:

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Vet alt om alene tid. Det er av og til bare det beste!!!!!

blir uten nett noen dager siden jeg skal til Bergen, men kommer straks tilbake ;)

Kommer tilbake over helgen og gleder meg til å lese hvordan helgen din har vært!

kos deg masse og suss til alle barna.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, nå må du se å bli frisk igjen vennen.. :troest:

De ispinnene ja, de kjøpte jeg på en hobbybutikk, tror det er 30 (?) stk i pakken, koster 9 kr (!), så jeg tror det er billigere å kjøpe de der enn å spise en haug med is! :icon_lol: Selv om det hadde vært å fortrukket det også :icon_lol:

Er innom en veldig kjapp dagbokrunde, må rekke innom alle dagbøkene før Jonas våkner! :ler: Så blir det til at vi pakker ferdig og fyker avgårde til min mor. Skal være der i helgen. Hun har forresten bursdag også i helgen.

Kos dere masse i helgen!

Mange :klem: fra Sanna!

:vinke::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bertine :klem: Har nok ingen besteforeldre til å stille opp desverre. Mamma`n min bor i Trondheim, og Pappa har jeg ingen kontakt med. Charminamannens foreldre døde desverre fra oss i fjor. Så det er nok ikke så mange til å avlaste desverre. Men sånn er det bare og det blir jo en vane det også.

Glossy :klem: Alene tid er deilig ja, og det er vel noe alle trenger innimellom ikke sant? Håper helga blir super hos deg også vennen.

Pi@ :klem: Kanskje vi skal starte nytt kor med alle som har Jørn Hoel stemme for tiden :ler:

Susanna :klem: Ble litt bekymret for hvordan jeg kom til å se ut etter at jeg hadde spist 30 is jeg :ler::ler: Kos deg masse hos mammaen din da snuppa mi

ENDELIG FREDAG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en kjempeklem :klem:

og ønske om god helg fra Brage og meg! :)

Alenetid er DEILIG, spesielt når man har hatt det travelt med barn og hus og ikke fått tatt seg inn helt!

Bruk helga til å bli frisk da vennen :troest:

Fredager er bare BEST! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :klem: Fredag er best ja - men jammen er det ikke blitt søndag alt! Og det gikk fort gitt!!!!

Dark Angel :klem: Håper helga di har vært fin også

Pi@ :klem::klem:

¤Escada¤ :klem: Takk det samme

Lillelou :klem: JA nå må du jammen få skikk på den dataen altså for du er dypt savnet vet du

Dark Angel :klem:

Søndag allerede.

Henrik ser på tegnefilm

Charminamannen maler på loftet

Martine leker i lekegrinnen

Jeg sitter her :sjarmor:

Og ute...............regner det!

Men vi har nå vært ute og gått oss en fin tur før i dag og det var faktisk opphold nesten hele veien. Henrik syklet og Martine fikk en god dupp i vogna si.

Hun sov videre ute når vi kom hjem mens Henrik og jeg byttet på buret til Ludde.

Nå har jeg bakt krydderkake, for litt senere kommer det kanskje besøk av Mannens kusine og mann.

Hoster gjør jeg ennå, men formen er nå bedre.

I dag er vi late og siden vi har noen gavekort fra Peppes pizza så blir det det til middag i dag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hørtes nam nam ut med kake då! :sjarmor: Virka som du har fått slappa av og kostdeg litt og.. :klem: Håpe du får en fin start på uko imorra då! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: :hoppe:

Jeg elsker krydderkake, vil du dele oppskrift? :klem:

Toro Langpanne krydderkake :rodme::ler::ler::ler:

MEN - den er bare sååååå god :sikle:

Fikk den servert hos en venn her om dagen og ble helt overrasket når hun sa det var en sånn!

LØP og kjøp!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤Escada¤ :klem:

Snart sengetid kjenner jeg!

Må finne fram litt treningstøy til Henrik først! Han har jo høstferie denne uka og skal være med på fotball skole. Trene fra kl 09 til 14 hver dag og gjett om han gleder seg! Bestekompisen skal også gå og noen andre gutter fra klassen så det blir topp!

Jeg får det nå litt roligere i denne uka også da ene dagbarnet har ferie.

Også har jeg hentet dukkehuset mitt :hoppe:

Så nå skal jeg gjøre siste finishen på det! Lute gulvene, sette inn rekkverket på trappene, male det utvendig og ordne et bord som det skal stå på. Skal ha det inne i stuen. Ja også må jeg legge inn strømmen på det da til alle de fine lampene! Å som jeg skal kose meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så koslig det hørtes ut med dukkehus. Jeg har nettopp pakket sammen lilledukken min i dag, som hadde møbler fra sløyden i 6.klasse på barneskolen. Syntes det var på tide at skapet hun bodde i kunne brukes til andre ting. ;) Kanskje hun får sitt eget hus om en 10-20 år? Heheh... Håper forkølelsen som går over landet nå går over snart, for kjæresten er også syk, og han kommer på besøk på fredag! :)

Ønsker deg en kjempe fin høstferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iingvild :klem: Ja den dukken må du ta vare på. Er jo så kjekt å ha slike ting!Håper kjæresten blir bra fort!

Nå skal jeg gå og legge meg - og jammen ble det sent denne kvelden også! B menneske ja, men så er det jo det at jeg må være våken deler av natta da pluss stå tidlig opp - Dårlig kombinasjon :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...