Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. september 2005 #1521 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) uff så dårlig ho sover då... Blir ho ikkje skrekkelig trøtt om dagen?? :klø: Sjønner ikkje koss du klare detta her eg... Eg hadde no sikkert blitt så sur og grinete sjøl at eg hadde blitt heilt umulig å leva sammen med.. Håpe du får en fin dag idag då.. Endret 25. september 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. september 2005 Forfatter #1522 Del Skrevet 25. september 2005 La Traviata Trøst er alltid kjekt å få altså Dark Angel Natteravn med stor N ja ¤Escada¤ Innimellom blir hun veldig trøtt om dagens mens det andre dager igjen er like mye sirkus på dagtid. Hun trenger tydelig ikke så mye søvn den lille damen der! Søndag! Charminamannen er ute og beiser på garasjen og terassen og Henrik er dratt på kino med en jente i klassen og familien hennes. Martine har jeg akkurat lagt for en dupp (men hører at hun ikke sover) og selv sitter jeg her mens en stor panne med raspeballer koker oppe på kjøkkenet. Vi fikk nå tatt oss en tur til byen i går. Spiste deilig frokost/Lunch på Godt Brød og koste oss i det deilige været. Var inne på Noa Noa og der klarte jeg å falle fullstendig for en flott frakk. Og når jeg prøvde den var det gjort........................og jeg ble plutselig mye fattigere Kjøpte et flott sjal til også. Det er en sånn ganske sid frakk som man kunne ta ut foret i. Fargen er litt sånn ubestemmelig mer blågrønngrå. Så nå kan høststormene bare sette inn!!!!!! Nei, det er visst ei som iallefall ikke har tenkt å ta noen dupp hører jeg så det er vel bare å ta henne opp og finne på noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. september 2005 Forfatter #1523 Del Skrevet 25. september 2005 DA er raspeballene spist og Martine lagt for natten. Hun har bare vært så sur i hele dag og det er så ulikt henne. Men da jeg sjekket i munnen hennes så skjønte jeg nå hvorfor. For nede holder det på å komme ut 2 nye tenner - så nå har hun snart fått 8 stk. Jammen likte ikke hun også raspeballer, men hun fikk bare smake bittelitt da! henrik hadde kost seg på kino og hadde selvfølgelig snopt opp hver en krone han fikk med seg! Men det hadde vel jeg også gjort om jeg fikk sjangsen Mannen er ute og legger skikkelig tak på kaninburet sånn at det er helt tett når høststormene setter inn - og det gjør de jo! Selv går jeg her med skikkelig Jørn Hoel stemme - er så hes at det holder! Tror jeg har fått meg en skikkelig halsbetennelse. Drikker masse varmt og prøver å spare stemmen. Har det nemmelig med å miste den når jeg får slikt og det er bare så irriterende og frustrerende. Ellers puzzler jeg på Henrik sitt nye puzzlespill - artig men det tar jo sånn tid. Også blir jeg helt gal når jeg ikke finner de brikkene jeg leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. september 2005 #1524 Del Skrevet 25. september 2005 Hei Charmina! Å, raspeballer er så godt! Bare elsker det jeg!! Pusling er gøy, tusen brikker er ikke lite heller! På hytta en påske var vi tre stykker om å legge et stort et på 1500 brikker. Brukte vel tre dager tror jeg! Og da det var ferdig lagt var vi blitt så hekta at vi måtte ut og kjøpe et nytt puslespill! Håper det går fint med sprøytene til Henrik! Han er skikkelig tøff den gutten din altså, gi ham en klem fra meg! Håper halsen din blir bedre kjære Jørn Hoel, du får spare på stemmen som best du kan! Så satser vi på at tennene til Martine snart kommer gjennom så hun (kanskje) blir litt roligere om natta! Ha det bra vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 26. september 2005 #1525 Del Skrevet 26. september 2005 Raspeballer? det heter komler! he he Det er nydelig! Tenkte jeg skulle lage det til helga...na nam...gleder meg! Klem b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. september 2005 #1526 Del Skrevet 26. september 2005 Jørn Hoel du liksom!! Håper du ikke må dra på den såre halsen så lenge nå da! Mer solbærtoddy og hold varmen snuppa! Jeg fikk jo bare såååå lyst på raspaball nå du skrev om det her da...men jeg orker ikke tanken på å lage fra bunnen av...Gjorde du det? Jeg har en genial oppskrift på hurtigball...men det er klart at det smaker jo på langt nær det samme som ekte ball da! Grei nødløsning liksom! Pusling ja..det er utrolig gøy! Jeg og mannen hadde skikkelig pusledilla for noen måneder siden! Da ble det lagt masse puslespill på 500-1000 og 1500 brikker! Det er utrolig artig!Det som ikke er fullt så artig er å ta de ifra hverandre etterpå...jeg synes det er så utrolig demotiverende! Men så fortalte mannen til Susanna at bestemoren hans bruker å skrive nummer under hver brikke når hun tar puslespillene ifra hverandre...da er det jo innmari lett å kunne sette dem sammen ved en senere anledning Ikke det at jeg tror jeg vil gjøre det, men det fikk meg iallefall til å føle at all jobben var litt mindre forgjeves! Er litt smårar..jeg innrømmer det gjerne!! Håper du får en flott mandagskveld snuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. september 2005 Forfatter #1527 Del Skrevet 26. september 2005 La Traviata Klemmen er overbrakt! Han er bare så flink, jeg er kjempeimponert! I kveld kom han selv og minnet oss på at vi måtte ta fram sprøyten! Bertine Kjært barn har mange navn ja Madden Laget nok ikke de raspeballene fra bunnen av nei! Kjøpte sånne poser som man blander med vann - har alltid syntes at de er knallgode jeg! Det der med å skrive navn bak på alle brikkene satt jeg faktisk og tenkte litt på i går jeg Så jeg lo godt når jeg leste innlegget ditt nå! Halsen er ikke akkurat blitt bedre så jeg er bare så vidt nedom dataen for å myse før jeg løper opp trappen og legger meg under teppet igjen. Har fått begge ungene i seng og Charminamannen er ute på sin faste mandags sykkeltrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. september 2005 #1528 Del Skrevet 26. september 2005 Hei vennen! Sånne raspeballer man lager med pulver og vann er jo kjempegode! Fikk lyst på det nå jeg! Du får ha en riktig god natt og fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. september 2005 #1529 Del Skrevet 27. september 2005 Ska du ha noe spennande til middag idag og el? Skal bare ha kjedelig vanlig spagetti eg.. Hadde fårikål igår då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. september 2005 Forfatter #1530 Del Skrevet 27. september 2005 La Traviata Ja sant de er gode men jammen føler man seg tung i magen etterpå Ikke akkurat lettkost nei ¤Escada¤ Fårikål er jo da selv om jeg bare spiser kålen og potetene siden jeg ikke spiser kjøtt da I dag hadde Charminamannen med seg ferdiglaget kinamat hjem til sin syke kone smakte fortreffelig! Skal snart krype under dyna med halsdrops og snufsefiller. Formen er ikke akkurat på topp nei. Så jeg får ta dagboklesing en annen kveld. Nå vil jeg bare ..............................men kjenner jeg min lille datter rett så har hun helt andre planer om en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. september 2005 #1531 Del Skrevet 27. september 2005 Sov godt vennen! Håper Martine lar deg sove masse i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. september 2005 #1532 Del Skrevet 28. september 2005 Hei vennen!!! Ikke gøy å lese om en snufsete nese og en liten som ikke vil sove. Huff og huff. Håper du fikk sove av deg en del av den snufsingen. Men et er noe som går for tiden. ALLE rundt meg er og plaget. Mannen er i byn og han snufser og. Håper ikke han komme å smitter oss her oppe. Men han komme i morgen og ikke en forkjølelse i verden kunne holdt han borte Ha en super onsdag. Håper du såg Amy i går du og. Er bare SÅ koselig. Godt å se at datteren tok til vett til slutt og.... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 28. september 2005 #1533 Del Skrevet 28. september 2005 Har du kaniner du da? Søte dyra. Men er de litt "dum og deilig", slik som marsvina til Rainbow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1534 Del Skrevet 28. september 2005 La Traviata Hun holdt nok sin mor i ånde desverre Glossy Fikk nok med meg Amy ja Og synes selv oppi all gifte og babylykke at hun passer best sammen med Bruce jeg da........................... Han synes jeg er DIGG Digory Kaninen her i huset er nok ikke dum og deilig nei. Men en tøff gutt ved navnet Ludde. En orntlig kjekkas - og kosegris. Klokka er halv åtte og Martine sover søtt. Broren er fremdeles ute da det er dugnad i tunet her og masse folk. Isted kom han hylende inn her stakkars, hadde spilt ball, snubblet og falt på hodet inni en benk. Gjett om kulen i panna var stor og blå Huff jeg ble helt skremt med det samme og var bare sååå glad for at han ikke hadde truffet med øyet. La på litt is og trøstet masse så strøk han på dør igjen. Jeg selv hoster og hoster og er ganske tung i brystet og slimete. Håper det gir seg snart og ikke blir til noe værre. Jammen glad det er helg snart og at jeg da kanskje kan få slappe av litt! Ellers lite nytt fra denne kanten da. Det skjer liksom ikke så veldig mye på sofaen under et teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 28. september 2005 #1535 Del Skrevet 28. september 2005 Uff då... ikkje kjekt å væra sjuk.... Spise sjøl på c-vitaminer og anna ting og tang for å holda det på avstand.. Er så mange andre på jobben som har d og no... pluss leddvondt og magesyke..... er visst masse som går no.. Håpe du blir bedre snart då... Går d bra med småen som fikk kul eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. september 2005 #1536 Del Skrevet 28. september 2005 Uff da! Krysser fingrene for at du ikke blir ordentlig syk og at du får en deilig og avslappende helg Au, den kulen til sønnen din hørtes vond ut! Du får trøste han med at det ser barskt ut Kan jeg spørre om hva han heter? Ettersom datteren din har et så fint navn mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2005 #1537 Del Skrevet 28. september 2005 Godt det gikk bra med Henrik Har du det fint vennen? Uff, god bedring! Skal si det klaffer fort for noen mens andre må prøve lenge! Du får gi meg noen tips om du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. september 2005 Forfatter #1538 Del Skrevet 28. september 2005 ¤Escada¤ Er visst mange syke rundt om ja!Men bare ungene holder seg oppegående skal jeg ikke klage! Gikk bra med han som fikk kul ja, men det ser ganske ille ut!Stakkars! -Fisken- Håper på en deilig avslappende helg jeg også. Han heter Henrik gutten min, og passer egentlig til å hete det av en eller annen grunn Vi holdt lenge på før vi bestemte oss for det navnet!og heldigvis er han den eneste som heter det på sitt klassetrinn. Dark Angel Klaffet fort ja, men det gjør visst det hos enkelte som akkurat har sluttet med pillen etter mange år. Også er det jo vi som blir gravide selv MED pillen da ....sukk kan le av det nå og er jo vannvittig glad for Martine men jammen var det en stund sjokket var stort!!!!!!!!! Klokka er ni og jeg må liksom bare innom her og se litt jeg da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 28. september 2005 #1539 Del Skrevet 28. september 2005 Heia Måtte bare innom en tur, selv om hodet verker og magen skriker etter sult. Har vært på brannøvelse på jobb, DET var en sjokk opplevelse! Må virkelig pugget rutinene og pasient navnene osv.... ha en fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. september 2005 #1540 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Hei snuppeluppa! Du må bli frisk i helga Charmina! Dette høres slett ikke bra ut! Stakkars Henrik-gutten som fikk blåkul da! Heldigvis tåler disse ungene en del! Sender over litt hostesaft jeg: og en trøsteklem til Henrik: Sov godt! Endret 28. september 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå