Gjest lillelou Skrevet 30. august 2005 #1381 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) YO! Her kommer jeg igjen og sprer tyll-og serviettstemning... Jeg har laget meg et lite album hvor jeg samler sammen bryllupsting,og ett sted inni der ligger også et bilde av meg og Pinny som løper om kapp i snøen.Gjett hvem som vant . Smått&Søtt Endret 30. august 2005 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. august 2005 #1382 Del Skrevet 31. august 2005 Tusen takk for kloke ord og omtanke vennen....du er nå god å ha du Charmina! Vi tar ting litt som de kommer...føler liksom ikke helt at vi har ytt ham helt rettferdighet når vi har fremstilt oppførselen...alle som har vurdert ham mener nemlig at han er en normal hund, som reagerer nøyaktig slik han burde og slik de aller aller fleste av hans artsfrender gjør! så...litt klokere dag for dag så blir veien til mens vi går! Han er liksom barnet vårt...og siden det kan ta maaaange år før vi får et lite Colombiabarn...ja så får han fungere som et lite substitutt så lenge! Du...jeg tror seriøst jeg må ta å reise til Bergen snart jeg altså...dette blir jo bare helt galt!! Martine må snart forstå at den skjønne mamma'n hennes ikke klarer å fungere med så lite søvn!! Godt at du fikk en natt nå da..men det er liksom ikke nok!!......blir helt frustrert på dine vegne jeg vennen! Håper inderlig at hun snart tar til vett og snur døgnet den "galne" veien igjen! (måtte jo få med akkurat den da..siden jeg nå er hardbarka nattevakt og skal krype til køys nå!! ) Ha en flott onsdag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 31. august 2005 #1383 Del Skrevet 31. august 2005 Innom for å ønske deg en fin dag Charmina vennen! Håper alt står bra til hjemme hos dere! Stor klem fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. august 2005 Forfatter #1384 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Susanna Så kos å se deg her igjen min venn! Også med den nyyyydelige avataren din da Han er bare en storsjarmør han gutten din! Synes det bildet er så flott. iingvild Kjekt å se deg også Silje:) Og kjempekjekt å se deg også. Skal bli greit å få sjekket ut dette ja - det er skremmende når det skjer! Ellers er heldigvis forkjølelsen på retur. Men nå er det jeg som har litt vondt i halsen nå da Lillelou Så kos at du har tatt deg tid til å lese alt det der da!Snuppa mi!!!! Og jeg har vært inne og sett på det artige bildet der du løper omkapp med Pinny - men jeg tvilte vel aldri helt på hvem som kom først da Masse lekre bryllupsting også - like it Madden Å vennen min, det var nå litt deilig å lese at dere hadde Bono ennå. HAn er jo så skjønn, og gir dere jo så masse. Kommer til å kjøpe meg en Grand danoise igjen jeg om noen år, men Martine må bli noen år eldre først. De krever jo en god del, så det er ikke bare bare liksom. Du er nå en skjønning er du. Og alltid velkommen til Bergen - ikke for å passe Martine men for å slappe av og kose deg. Du er alltid velkommen her hos meg kan skjønne Så er onsdagen nesten gått også. Gutta mine er på kamp og Martine ligger her på gulvet og leker med noen klosser. Hun har begynt å reise seg opp på knærne nå om hun kan holde i noe, men så eier hun jo ikke balangse da så hun må jo passes på hele tiden. Hun kan jo ikke sitte ennå Tror det kommer til å bli litt knall og fall med hun der ja!!!!! I kveld skal jeg opp til hun som holder på å gjøre ferdig dukkehuset mitt! Har ikke hatt ork til det selv i det siste så jeg ble så glad når hun tilbød seg å gjøre det! Gleder meg til å se hvor langt hun er kommet. Håper på å få det hjem snart og kunne begynne å sette alt det fine jeg har inni der! Når det er gjort skal jeg legge ut noen bilder av det! I morgen skal jeg jo til legen med Martine og det blir spennend e å se hva som skjer! Håper hun ikke bare bagatelliserer det eller noe. Martine har også en kul baki nakken som plutselig er blitt mye større så jeg lurer jo litt på hve det er da. Tenkte det er en fettklump eller noe jeg - men vokser de da????? JA ja i morgen vet jeg nå litt mere! Nå får jeg ta meg av hun på gulvet litt for nå syntes hun det var kjempekjedelig at mammaen satt på KG Endret 31. august 2005 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. august 2005 Forfatter #1385 Del Skrevet 31. august 2005 Bildet over er av Martine og Henrik som rir på en kjempeskilpadde på Mauritius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. august 2005 Forfatter #1386 Del Skrevet 31. august 2005 Her er Henrik på tur - det gikk faktisk ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2005 #1387 Del Skrevet 31. august 2005 Så skjønne bilder av små skilpadderyttere! *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2005 #1388 Del Skrevet 1. september 2005 *Inne og redder deg opp fra side 2.Der skal du jo ikke være* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. september 2005 #1389 Del Skrevet 1. september 2005 Bare innom en tur og oppdaterer meg i livet ditt. Sitter her med gåsehud etter å ha lest om Martine. Ta vare på deg selv, vennen! Håper vi får tid til å treffes en dag. Nå er du dagmamma, jeg er ikke - men vi får det nok til en dag. Varme klemmer fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. september 2005 #1390 Del Skrevet 1. september 2005 Å så sjønne bilder!! Fine unger du har då... Håpe ellers at du har en fin fdag og at du har d bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 1. september 2005 #1391 Del Skrevet 1. september 2005 Hei hei! Er det idag dere har vært hos legen?? Spent på å høre jeg og håper at alt er normalt og bra! Ha en fin kveld frem mot helgen. Jeg bare eeeeeeeeeeeeeeeelsker helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 1. september 2005 #1392 Del Skrevet 1. september 2005 Ååå... for noen nydelige bilder! Håper alt står bra til hos Charmina familien! Håper det gikk bra hos legen i dag vennen! Ikke noe særlig å gå å bekymre seg.. Har tenkt på deg i dag! fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2005 #1393 Del Skrevet 1. september 2005 Hei Charminavennen min! For noen fine bilder fra Mauritius - har kommet hjem fra ferie i dag, og har hatt det kjempedeilig. Men det er godt å komme hjem til sin egen seng, Brage syntes også det, han sovna før hodet traff puta omtrent! Håper det gikk greit hos legen i dag. Best å få sjekket ut at alt er ok, så slapper du nok mer av selv også! Gøy å lese om Martine som åler seg rundt og vil reise seg opp! Snart er hun over alle hauger vettu Håper dere får en god natt, stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. september 2005 #1394 Del Skrevet 2. september 2005 Håper alt gikk bra med dere i går-har tenkt på dere! Goood helg til store og små i Charminaheimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. september 2005 #1395 Del Skrevet 2. september 2005 Er også sååå spent på hvordan det gikk hos legen! Håper han tok deg på alvor! Håper inderlig at dere får en fin helg i Charminaheimen!!!! Det var forresten noen utrolig flotte bilder du hadde lagt ut Charmina!! Jeg smelter totalt av de to vidunderene dine!Makan til skjønne unger altså!!! Stooort smell- fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 2. september 2005 #1396 Del Skrevet 2. september 2005 Innom med en god klem! Og for å ønske dere en riktig god helg i Charminaheimen! Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. september 2005 #1397 Del Skrevet 2. september 2005 For noen fantastiske bilder....*smelt* De søteste barna du har!!! Ville bare ønske dere alle en fantastisk helg. JEg skulle egentlig komme til Bergen, men fikk ekstra vakter så da blir jeg her. Og i dag er det SOL så da er det topp å være her! Ha en super helg vennen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. september 2005 Forfatter #1398 Del Skrevet 2. september 2005 Fredag kveld og endelig litt tid foran pcèn. Dagene flyr og om kvelden er jeg ofte så trett at jeg orker ingenting. Var jo til legen med Martine på torsdag. Hun tok meg heldigvis veldig på alvor. Og hennes første tanke var faktisk å legge Martine inn med en gang som ØH, men jeg hadde liten lyst til det egentlig for hun virker jo så fin ellers når dette ikke skjer! Men hun har sendt brev til Haukeland sykehus og bedt om at hun blir nøye undersøkt der oppe fortrinnsvis på nevrologisk avdeling. Hun syntes også at dette var skremmende og skjønte godt at jeg sov dårlig og engstet meg masse. Vi snakket også litt om en sånn alarm, men det dumme med de er jo at de ofte går uten at det er noe galt. Skal også få legene der oppe til å sjekke ut den kulen i nakken hennes. Legen på helsestasjonen var ikke sikker på hva det kunne være, men kanskje en fettkul? Fikk nå også lyttet på henne siden hun jo nå har vært forkjølet i 3 uker, men det var heldigvis ikke noe å høre på lungene. Men hun var kraftig rød i halsen stakkars liten. Håper det nå ikke tar så lang tid før vi får time der oppe da - men med Haukeland er det nå aldri godt å si Venter ennå på den timen med Henrik når vi skal opp og få informasjon om de hormonsprøytene vi skal sette på han. De skulle innkalle oss i august...........og tar jeg ikke feil er vi vel kommet til september nå ja! Ellers har vi vært på lagunen i ettermiddag og handlet litt skoleklær til Henrik. Og etter det mat på en annen butikk. Martine fikk låne nøkklene mine mens hun satt i handlevognen, og da vi nesten var kommet hjem fant vi selvfølgelig ut at de ble liggende igjen når vi gikk derfra! Gjett om vi kjørte som noen gale tilbake for å lete etter de da? Vi hadde jo ingen andre, og det fristet ikke mye å ringe etter låsesmeden nei! HELDIGVIS lå de der fremdeles! Gjett om vi pustet lettet ut! Typisk oss da at slikt skjer! Lillelou takk for at du tenkte på meg vennen. Det varmer veldig vet du!Du er nå alltid så god du!Fint at du likte bildene Mayamor så kjekt å se deg igjen. Klart vi må få til å treffes.Det hadde jo vært såååå kos. ¤Escada¤ Takk skal du ha Silje:) Elsker helg jeg også. Nyter å kose meg med mann og barn. Susanna Så skjønn du er som tenkte på oss. Setter veldig pris på det vennen La Traviata Godt å ha deg tilbake altså.Rart det der ja hvordan man alltid savner senga si når man er vekke! Lillelou igjen Madden Som du ser tok hun meg på alvor heldigvis.Takk for unge skrytet, det varmer en mammas hjerte veldig vet du. Gleder meg til om en stund å kunne se bilder av din lille hjerteknuser Susanna igjen Glossy Tenk solen har skint her også - er det ikke deilig? Takk for skryt av mine små. Gjett om de koste seg oppå der!!!!Håper du får en fin helg også. I går var jeg nå innom på hagesenteret og kjøpte masse nydelig lyng, og flere ulike små skjønne vintergrønne vekster. Så nå er det nytt liv i alle krukkene mine her ute og det ble bare SÅ fint! Nå får jeg kikke litt i dagbøkene deres skjønne jentene mine :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. september 2005 #1399 Del Skrevet 2. september 2005 Så veldig kjekt å lese at hun tok dere på alvor. Men det skulle da bare mangle. Jeg tenker det at vi ikke tuller med den slags nei. Det får da være grenser Spennede med litt shopping. Skulle så gjerne ha gjort det selv. Men jeg har satt meg sommål at jeg FØRST skal være flink og sunn og SÅ handle litt klær. Så da er det bare å henge i. Har vært flink i en uke nå så det blir spennende å se om det har gitt utslag. Det er vel natta for meg nå ja.... Tidlig opp i morra. Natta vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. september 2005 #1400 Del Skrevet 2. september 2005 Hei Charmina! Så bra at de tar det på alvor, ble du litt beroliget vennen? Håper du sover bedre for tida. Dagene flyr nok fort for en travel dagmamma! Deilig med shopping alene da, kos deg i morgen! Ha en fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå