Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Hei snuppa mi! :D

Tenker dere har det fint i paradis fortsatt jeg!

Her er det skikkelig fint sommervær..sola skinner og det er nesten for varmt!

Jeg sløver i skyggen enn så lenge...snart er det på tide å dra til landstedet vårt også...på søndag rettere sagt!

Ser frem til reisebrev fra Charminaen vår nå ja!

Gooood sommerklem fra Madden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!! Trygt tilbake fra Praha. Har shoppet nok for en del mnd fremover nå ja :Nikke: Men jammen har det vært gøy.

Håper du stor trives i varmen. Gleder meg til du kommer hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle godjentene mine :klem:

Ja naa sitter jeg her paa nydelige Mauritsius og skriver en liten reiseskildring til dere.

Her er det bare helt vidunderlig. Vi nyter deilige dager paa stranden og bader masse. Henrik er allerede blitt temmelig hvit i haaret og er jo mere under vann en paa land :)

Flyturen gikk over all forventning hva ungene angaar. Martine fikk seng som hun sov i og Henrik koste seg med tegnefilmer hele veien og sov lite. Selv graat jeg mine modige taarer :grine: da turbulensen var paa det verste.Akkurat det kunne jeg klart meg uten med flyskrekken min da!

Huset vi bor i er paa tre etg og vi har masse med plass aa boltre oss paa. Digert basseng har vi ogsaa men for det meste er vi paa stranden og nyter sand mellom terne vaare. (huff det er irriterende ute bokstaver som man har hjemme :forvirret: )

Martine storkoser seg under noen skyggefulle trer og lider ingen nod selv om det er varmt. Hun har badet masse og sover som en stein naar natten kommer.

Myggen har kun lagt sin elsk paa meg og ingen av de andre saa kanskje jeg har ekstra sweet blod eller noe???

Shoppet har vi ogsaa gjort og serlig charminamannen har kjopt seg masse nye kler her nede. Henrik er helt i ekstase over at spillene til game boyen hans bare koster knappe hundre kroner istedet for 5-6 hundre hjemme.Saa han kommer nok hjem med litt mere spill enn han hadde ja ;)

Det er utrolig billig aa spise her. Vi kan lett faa middag for 20 kroner. Og vil man gaa paa skikkelig fin resturang spiser vi alle for 400 kroner. Da er det flere drinker,brus forett hovedrett og dessert paa hele gjengen saa man kan ikke klage.Godt er det ogsaa.

Neste uke regner vi med aa ta den delfinturen vi snakket om. Det gleder jeg meg til. Har vert paa en tur med glassbunn baat allerede og det er jo akkurat som aa kjore i et akvarium.Kjempekjekt!

Folk er vennlige og veldig glad i unger.Martine blir baaret rundt baade i butikker og paa starnden og faar masse oppmerksomhet.Gjett om hun synes det er toppers!

Naa faar jeg slutte av for naa og rusle hjem til de andre.Om litt skal vi ut og spise middag.Vi ligger to timer foran norge.

En god klem til dere alle sammen. Faar lese i boken deres naar jeg kommer hjem. Nettet er er saa tregt at det er ikke noen vits i aa sitte her - det tar jo timer :ler:

Kjempeklem fra Charmina i Paradiset :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅ høres helt fantastisk ut!! Herlig å høre at alt har gått så bra og at dere bare nyter ferien deres. Regner med dere tar masse bilder som du deler med oss senere... :sjarmor:

Ble ikke så veldig fristende å begynne på kleshaugen jeg har liggende når jeg leser om deres dager.. :roll:

Ha det fortsatt kjempefint og oppdater når du kan!! Morsomt å høre fra deg :) Delfinturen blir nok helt knall tenker jeg. Må ta meg selv i å være ganske så misunnelig her jeg sitter ja :sjenert:

STOOOOOOOOOOOOOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Det hørtes aldeles herlig ut!

Jeg tar det til meg som et ferietips, og håper dere får et fortsatt fantastisk opphold!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen supergirls :klem:

En kjapp tur innom nettkafeen igjen mens Arne febrilsk triller paa en trott Martine utenfor :ler:

Har akkurat spist deilig lunch paa det lokale bakeriet!

Litt overskyet saa i dag har det ikke vert noe strandliv. Men det var egentlig bare deilig. Istedet gikk vi og tok en fabelaktig massasje paa et spa som ligger rett ved der vi bor. Det er et Indisk spa og den massasjen der er virkelig vidunderlig. Hadde bare lyst til aa legge meg rett ned og sove etterpaa.Gjett om jeg skal der flere ganger. Billig er det jo ogsaa.

I dag har jeg om min kjere mann 6 aars bryllupsdag :hjerter_rundt: og man kan vel ikke feire paa et mer romantisk sted enn dette! Martine har ogsaa 9 mnd dag i dag :gave: saa dagen er jo vell verdt aa feire.Skal ut og spise thai mat i kveld.

Ellers nyter vi bare det aa ha ferie sammen og ikke ha noen plikter som venter oss.

Kos dere videre jenter og nyt sommeren hvor enn dere er!

Kjempeklem fra Charmina :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Så gøy å lese reisebrevene dine! Høres virkelig ut som dere er i paradiset der nede på Mauritius!

Delfintur blir nok topp tenker jeg, er ikke så rent lite misunnelig nei :ler:

Gratulerer med 6 års bryllupsdag til deg og mannen! :dagens-rose:

Og hurra for Martine som er 9 måneder! :gratulerer:

Kos dere masse fortsatt, gleder meg til å høre mer fra deg vennen :klem:

Ha det bra så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så fantastisk å lese om reisen din. Høres helt kjempe supert ut. Har såååå lyst å komme å være med dere :ler:

Her hjemme går du aldeles ikke glipp av noen verdens ting, bare masse regn og kald guffent vær. Jeg teller dagene til jeg skal til syden selv, så ikke skynd deg med å kom hjem ;)

Hils alle gullungene så snakkes vi når du kommer hjem. Gleder meg!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhhh nå MÅ du snart komme hjem.... Vet jeg sa du ikke går glipp av noe og det gjør du heler ikke. MEN jeg savner deg jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner deg også vennen! :klem:

Håper dere fortsatt storkoser dere på ferie, alle sammen!

Kjempeklem og suss :klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har solen vært her i Bergen. Stor stas. Men må ærlig si at det ikke er mye soling på meg for tiden. Har liksom så mye annet å gjøre. i dag har vi vært på besøk hos Marthes mormor og oldemor. Kjempe koselig å gå fra besøk til besøk :ler:

Iallefall mye god mat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå begyner jeg virkelig å telle dager til du kommer hjem! savner deg masse!!! I dag er Marthe mnd gammel. Jippi. Jammen flyr tiden!

Kjeder meg max i kveld. Lite som skjer og bare dritt på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia!! :storfot:

Høres ut som den ferien din er helt topp då!! :sjarmor: Kosa deg kongelig vidare... :roll:

Reise nett på camping i helga.. :ler:

Ha ei riktig god helg då!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå synes jeg også at du skal komme hjem snart Charmina!

Husker ikke helt når det var, men... :sjenert:

Gleder meg til å lese om ferien deres og kanskje se et bilde eller to! :)

Håper dere har en helt nydelig ferie fortsatt!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...