Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei vennen!!!

Grattis med Martine 8 mnd da!!! hipp hurra. Jammen så tiden fyker. Husker oss på gravide forumet jeg og føler det ikke er spesiellt lenge siden. Du med datajente avataren og jeg med en fiskende frosk :ler:

Så bra at du koste deg på kurs. Spennende med ny lysekrone da. Trodde førts det var til den nye huset :ler: Gikk nok litt fort i svingene under lesingen der ja.

Marthe hadde forresten en sånn periode der hun ikke skulle ha flaske. Rare de ungene, for etter å ha prøve noen ganger så plutselig tok hun den igjen. Lurer på hva de tenker oppi hodene !!

Marthe har vært så vanskelig i helgen. Vet ikke helt hva som foregår, men veldig trøtt og sur. Har målt litt feber, men det slår ikke ut selv om hun er god og varm. Har begynt å prøve med litt grøt siden hun ikke legger på seg så godt og heller ikke er så fornøyd med pupp. Kan jo hende det er derfor hun er så sur. Kanskje tungt for magen i begynnelsen??

Håper det bedrer seg etterhver iallefall. Blir spennende å gå på kontroll i begynnelsen av neste mnd for å se om vekten øker.

Nå er det film og snop :sikle: Heia lørdager!!! De skulle vi jammen ha hatt flere av!! hi hi

Ha en super lørdagskveld vennen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Kom tilbake til Charminafamilien, soool, sånn at de ikke får solsjokk når de kommer til paradisferistedet sitt!

Håper du har en fiiiiin lørdagskveld!

Jeg har en snill sambo som står på kjøkkenet og kokkelerer ekte kinamat til meg.Snille mannen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy :) Nei tenk at tiden har gått så fort :o Husker også godt de gamle avatarene våre ja! Og jeg skulle også likt å vite hva de ungene tenker innimellom :klø: Håper Marthe ikke blir syk og at dere får en god natt.

Lillelou :) Håper virkelig at du lykkes i å få solen tilbake til meg snille venn!Kinamat kokken høres toppers ut :)

Der var det ei som våknet og griner etter mamma ja................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok roet hun seg med litt kosing. Prøvde å gi henne litt vann på en flaske siden hun har feber,men det ville hun slettes ikke ha!!!! Men som sagt med litt kos og trøst la hun seg bare til å sove igjen. Det viser jo at den nattammingen bare er en vane - hun er nok ikke noe sulten nei.

Fortsetter det slik går det jammen bedre en jeg hadde fryktet!

Flinke jenta mi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Martine :hoppe: Dette klarer hun så fint atte!!

Tenkt så deilig å reise på ferie å slippe natt ammingen. Det tenker jeg blir saker. For det er jo jammen ikke lenge til dere reiser!!

Det gikk bra med oss i natt og. Litt sutrning og litt ofte våken, men hun la seg til igjen fort. Til og med pupp ville hun ha. Så dette går fremover. Fikk ligge i mammas seng da, men det er bare ett unntak. Så da sov hun som bare det. Våknet ikke skikkelig før klokken 12.30 i dag :o !!

Nå skal vi til mormor å se fortball kamp og spise kinamat!!

snakkes snuppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glossy :) Men vennen da.......hvor er Marthe avataren din??? :klø: Kjente deg nesten ikke igjen jo............. :wink:

Dark Angel :) Super søndag til deg også

Holder på å tappe i badekaret og har tenkt å senke mitt legeme nedi der en stund! Synes jeg har vondt i hele kroppen jeg!Stiv og støl :tunge1:

Martine har feber i kveld også - men fremdeles ikke noe utslett!!! Lurer på hvorfor ???Kanskje det er tenner da? Men da burde hun vel ha feber på dagen også!Rart!

Har lagt på sofaen og sett Brann slå Rosenborg 4-1 :sjarmor: (jada jeg er trønder men............ :oops: )

Nå kom charminamannen og forkynte at jeg ville få selskap i badekaret :kline: så det blir jo koselig! Gjett hvem som skal få massere sin kones trøtte føtter :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :klem:

Håper det går bedre med Martine og feberen hennes! Så deilig at hun roer seg om natta med bare kos, det er rette veien å gå. Har dere prøvd med vann fra kopp istedet for flaske? Det kan være bedre, Brage nekter jo flaske men klarer å drikke fra vanlig kopp (og tutekopp hvis han er i det rette hjørnet).

Nå i det siste hvis Brage har våkna på natta har mannen tatt ham og gitt ham vann, og han har visst vært veldig tørst!! Og roet seg fint igjen etterpå.

Håper det fortsetter sånn og at nattammingen snart er en saga blott! :)

Så deilig med litt tid for seg selv innimellom, bare vandre rundt, spise på kafe og kose seg.

Og nå nærmer det seg jo avreise også!!! :hoppe:

Bare noen uker, stemmer ikke det?

Dere kommer til å få det sååå bra altså :Nikke:

Ønsker deg en fin søndagskveld!

Kjempeklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jasså, så du er trønder du! Men det er jo bare superfint, for det er sambo også, og han er jo verdens mest elskelige mannebein :sjarmor:

Heldige du som har badekar- det fabla jeg også om i forbindelse med badoppussinga, men har innsett at det bare ikke er plass. Ellers må vi ut for å snu... :tunge1:

Sløver på sofaen etter dagens pensjonistaktige utflukt til Melhus og Skaun på jakt etter gamle vikinger, sambo serverte grillmat og lollipop-sorbet, og jeg er helt salig.Sove snart :-)

God natt, Charmina, håper lille prinsesse lar deg få noen gode timers hvil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Ja klarte å slette avataren og nå får jeg det ikke til igjen!!!!! :evil:

Men jeg jobber med problemet :ler:

Nå har jeg tatt både sol og vært på tur. Veldig deilig, så nå kan jeg innta kvelden med god samvittighet.

Håper du får sove i natt og at Martine er ferdig med å våkne. Har ei som hoster på soverommet og våkner hver gang. Men vi får håper det går bra i natt og.

Natta vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så koooselig.. Var det god fotmassasje? :wink:

Setter nok pris på kafeturer når man ikke ellers har tid.

Håper dagen din er fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :rosasmil: Har prøvd med kopp ja, men det vil hun heller ikke ha den lille bestemte jenta mi (jammen vet hun hva hun vil :o :ler: ) Hun skyver det bestemt unna og ser på meg med det blikket!!!! Det er jo så dumt at vi ikke får i henne noe vann da - særlig med tanke på varmen vi snart skal ned i!!!! Men jeg prøver litt hver dag flere ganger om dagen så til slutt gir hun kanskje opp protestene???

Lillelou :rosasmil: Er nok trønder ja selv om det ikke akkurat høres sånn ut på dialekten lengre!!! Badekar er deilig ja - særlig dette med bobbler :sjarmor: elsker å slappe av oppi der! Blir jo som et nytt menneske etterpå.Fant dere noen vikinger da????

Glossy :rosasmil: Om du ikke får til den avataren igjen er jeg helt sikker på at søte,vakre,elskelige,skjønne,flinke,hjelpsomme (smisker veldig nå altså, men det er jo sant da........) La Traviata hjelper deg med problemet!!! :Nikke: Du kan iallefall spørre henne - hun er så flink med sånt skjønner du! Ikke så grønn med data som meg med andre ord :ler:

Dark Angel :rosasmil: Ble ikke så mye fotmassasje desverre - ikke så mye mann oppi badekaret heller. For Henrik våknet og kom ned til meg og ble der til mammaen kom og la seg sammen med han. Han hadde drømt og ville ikke sove alene. Så det ble ikke mye romantikk gitt :tunge1::ler: Men det er jo ganske fint å ha en liten gutt ved siden av seg i senga som sier at han "vil elske mammaen sin alltid da" :hjerter:

Martine sov fra vi la henne i 19 tiden i går til klokka seks i morges

:o

:danse:

:hoppe:

:)

:sjarmor:

Utrolig deilig. Så mange timer har jeg ikke fått sovet sammenhengende de siste 8 mnd.Vidunderlig!!!!

Nå sover hun igjen og jeg skal rydde i alle kjøkken skapene - det trengs virkelig!

Og ute plasker det bokstavelig talt ned :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina!

:hoppe::klappe::danse: Hurra for flinke Martine som sov så lenge i natt!!!

Så deilig det må være for mammaen hennes å sove så lenge! :Nikke:

Nå går det nok rette veien med lille frøkna di!

hehe... hun vil ikke ha kopp heller nei, du får heller gi henne vann med skje der nede på Mauritius tror jeg!

Kan jo hende hun drikker det når det er varmt, og hun virkelig blir tørst!

Huffameg, torden og brak, litt av et vær dere har for tida! Her er det ganske varmt og fint, litt mer overskyet enn i går, men vi klager ikke! :wink:

:ler: Med så mye smiger og gode ord så er det klart jeg kan hjelpe Glossy med avatar også! Vi vil jo se bilde av søte Marthe hver gang Glossy skriver innlegg! :-)

Fotmassasje eller ikke, badekar er DEILIG!!! Håper dere får tatt det igjen en annen dag!

Var det nå i helga dere hadde bryllupsdag forresten...? I så fall: GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Åååå, så koselig det må være når en liten gutt sier sånne ting :hjerter: *smelt*

Godt å lese at du fikk noen gode timer på øret også. Fortsett sånn, lille søte Martine!

Fant ikke mange vikinger, nei, men desto flere staute bønder.Og de virket så avbalanserte og stø at det var nesten litt skummelt. Allikevel tror jeg jeg foretrekker trønderbønder framfor vikinger.

Håper tordenværet gir seg snart!

Stor klem :klem: i det jeg går til min skjebne ( :husarbeid: ). Pinny hilser garantert,hun elsker alle som kaller henne favoritthund :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :) JA det gjorde fantastisk godt å sove så lenge. Kanskje er det feberen som gjør at hun sover ikke vet jeg? Men godt var det iallefall. Og gjett om hun syntes det var toppers å finne broren sin i senga med mamma når hun våknet da. Så da vekket hun han helt yr :ler: Og han var like glad for å se henne så i dag ble det virkelig en god start på dagen. Charminamannen mente at søsteren måtte vekke han hver dag for når han gjør det er det jo ikke akkurat samme gleden nei :tunge1: Da er det en som ikke vil stå opp og bare sover videre.

Bryllups dagen er den 17 juli vennen!Så jeg tar med meg gratulasjonen din på ferie jeg :Hehe:

Lillelou :) Tror også jeg hadde tatt bøndene framfor vikingene - de var jo ikke kjent for å være så snille nei :ler:

Tordenværet har gitt seg,men ikke regnet!

Ungene er hentet på skolen, og man kan trygt si at de var våte ja!

Charminamannen kommer senere hjem i dag.Han måtte stå på litt ekstra og ta unna litt pasienter før vi reiser.

Tror jammen jeg bare skal lage litt risengryns grøt til middag.

Og kjøkkenskapene er vasket og ryddet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen er ikke hos meg nei,det regner her og :) Men jeg smiler av den grunn jeg da,for i Bustisverden er sol styggvær og regn finvær. Gjerne med tåke :)

Fikk du rydda kjøkkenskapene dine?

Jeg må rydde hele leiligheten.. Men kommer liksom ikke helt igang.. :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er så får gjort noe vennen! Det er mer en jeg kan si. Laget middag til mannen kom hjem, men det er og det eneste. Kipt.... :roll:

Våknet ikke til liv før 10.30 i dag og det gjør ikke saken så veldig mye bedre. Men både jeg og tutta var trøtt så det gjorde godt.

Ellers har vi vært en tur på senteret for å se om vi fant noe gøy, men det gjorde vi ikke. Kanskje like greit så spare vi de pengene til Praha :wink:

Så flink Martine var å sove!!! Dette kommer til å gå veldig bra. Tenkte jeg snart skulle begynne å avvenne tutta her og. Hun har jo begynt å få grøt så da tenker jeg at magen holder igjennom natten. Må bare øke mengden grøt først. Nå er vi jo bare i start fasen, men hun liker det faktisk.

Nå er hun utolmodig her, mat kreves!! Ha en fin kveld snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: tjihi...da har vi bryllupsdag nesten samtidig vi da! Vi har den 19. juli! Helt sjokkerende å tenke på at det er to år siden vi giftet oss nå.... :o :ler:

Så herlig nå når det begynner å nærme seg avreise for dere...gleder meg som sagt veldig på dine vegne!! :hoppe:

Skulle gjerne vært på loftet ditt i helga jeg snuppa...det var iallefall temmelig ukoselig der vi var... :roll:

Her øser det ned også....passer godt nå som jeg skal jobbe da..men du kan være sikker på at i morgen blir det fint igjen..for da skal jeg sove bort hele dagen! :ler:

Ha en flotters mandagskveld snuppa mi!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...