Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Jeg har så innmari dårlig samvittighet for at jeg aldri er her å skriver mer,men vit at jeg tenker på deg fordi. det er bare så mangt og meget som skjer.

Håper du og dine har det bra,og at dere får en fin helg som straks kommer :)

Størst Bustis :klem: og :kyss: på kinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Sovet godt i natt? :P

Har du planer for helgen da? :kyss:

Håper du får en suuper dag! :klem:

Gleder meg til å se lokalet.

Har sett noen bilder, ser veldig bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤Escada¤ Ja jeg føler meg heldig også. :hjerte: Selv om jeg innimellom godt kunne lånt de vekk en uke - særlig om natten :ler:

Silje:) Du trengte den sikkert vennen min Tenker masse på deg vet du :klem:

"Glossy" (charmina roper :ler: ) Synes jeg ser for meg de to jentene våre oppi samme vogn på tur :Hehe: Og Glossy som vugger febrilsk på vognen for å få de til å sove litt :ler:

Bustetroll Ikke ha dårlig samvittighet vennen. Jeg skriver jo ikke hver gang jeg heller, men følger godt med deg vet du :wink:

Dark Angel Ikke så ille i natt nei - deilig. Da tar jeg meg liksom litt inn igjen.Hun var bare våken i tre tiden også sov hun helt til 07 så jeg skal jammen ikke klage.

I går gikk dagen fort. martine var litt suttrete da vi kom hjem etter vaksineringen, men det tror jeg var like mye fordi hun var så himmla trøtt. I natt sov hun iallefall ganske så bra! Charminamannen mente at hun burde få vaksine hver dag siden hun sov i natt :ler:

Henrik spilte den siste fotball kampen sin før ferien, og selv om det ble tap så synes han det er gøy da!Men han sto en stund i mål, og når jenta fra klassen som han er så begeistret for (det er gjensidig da) sto bak målet var det jammen ikke lett å konsentrere seg om det han skulle nei :hoho:

Ellers koste vi oss med Lost - spennende.

I dag forsov vi oss litt så jeg måtte hjelpe mannen å få Henrik igang. Han er nemmelig utrolig tung å få opp om morgenen når han skal på skolen. Men så snart helgen er der ja da spretter han opp av senga klokka 07 og lurer på hvorfor vi ikke gjør det samme :klø:

Martine og jeg dro da på posten når de åpnet og etterpå handlet vi inn middag. I dag blir det fiskepudding,grønnsaker og poteter.

Ute plasker det og det er jammen ganske kaldt også.

Nå får jeg heller begynne med litt :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallai, charming Charmis! står du midt oppi husarbeidet nå? :wink:

Dagen er ikke så verst her i heimen, det regner *surprise*, men det er skikkelig varmt og sommerlig! Værdepresjonen er kanskje i ferd med å snu!

Håper du får en knalldag,du også :klem:

Og be om at jeg klarer å holde min nye sunnhetslinje,og ikke stikker bortover til butikken og kjøper hobbysjokolade, som jeg av syke grunner fikk lyst på.Ikke smakt det på sikkert 15 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :):klem:

Gjett hvem som fikk tlf fra skolen i sted om at jeg måtte komme og hente min dyvåte sønn??????

Han hadde stått og dusjet under takrennen - med klærne på :o (det var jo forsåvidt bra det da men............ :ler: )

UNGER!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo snuppa! :klem:

Har vært uten nettilgang noen dager jeg, og begynte å få litt KG-abstinenser... savna spesielt å sjekke dagboka di vennen! :blomst_opp:

:ler: Hva var forklaringa til Henrik på dusjinga under takrenna da? :ler:

Bra at Martine sov ekstra godt i natt, skjønner at dere gjerne skulle ha det sånn hver natt!

Apropos barseltreff og utvikling på unger, så er det jo vannvittig forskjell ja! Tror Brage er veldig gjennomsnittlig jeg, nå klarer han å sitte ganske lenge alene, men krabbe, det har han ikke skjønt ennå, og den dagen han begynner med det får jeg det nok rimelig travelt! :ler:

Ønsker deg en fortreffelig torsdag snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :) En skikkelig tøyse gutt ja :tunge1:

Lillelou :) HAn hadde det nok kjempegøy mens det sto på ja, men satt ganske betuttet på benken og ventet på meg når jeg kom for å hente han.Var nok ikke så høy i hatten da nei.Tårene kom og han var nok redd for at mammaen skulle være rasende sinna. Men det var jeg ikke da. Sa bare at dusjing den tok vi i dusjen hjemme.

LA Traviata :) Ingen store forklaringer nei, men det sto en annen gutt og "dusjet" ute når jeg kom og hentet Henrik så det er tydeligvis veldig gøy da! :roll:

Men nå har han lovet sin mor å ikke gjøre dette flere ganger da! Han var jo våt helt inn til trusen!!!! Tror han syntes det var deilig å få hårtørk og tørre klær når han kom hjem ja! Og ikke minst en klem fra mamma! :hjerte: Nå håper og tror jeg at han ikke finner på det der flere ganger!

Senere i dag tenkte jeg og Charminamannen å dra å se på nye kofferter til turen. De vi har er rimelig slitte nå så de trenger å byttes ut i aller høyeste grad! De har en ny type har jeg sett som er sånne superlette saker. De veier nesten ikke noe. Og det er jo en fordel for når jeg er ferdig pakket har kofferter en lei tendens til å bli veldig tunge! Er jo litt pinlig når jeg sjekker inn og de klistrer digre røde lapper på koffertene med HEAVY på :oops:

Martine sover igjen, hun har vært kjempetrøtt i dag hun. Kanskje en liten ettervirkning på vaksinen i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gjorde en del sprell av den typen da jeg var liten,ja, og kjenner godt den "vente på mamma etter man har gjort noe man ikke burde gjøre"-følelsen. Håper jeg husker det like godt når jeg selv en gang får barn,og klarer å takle situasjonen like fint som du gjorde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou :) Ja jeg kjente også den følelsen i dag. Det er jammen ikke gøy å sitte sånn og vente huff! Og det var nok derfor han fikk klem istedenfor masse kjekt! men han fikk jo fortalt at jeg slett ikke syntes noe om det da! Jeg gjorde også masse sprell når jeg var barn så jeg kjenner lusa på gangen for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei vennen!

Flott "dekorasjon" med hilsner jeg fikk av deg i dagboka!! he he, virkelig søtt :ler:

Har hatt sluttevaluering idag, så nå er det bare morgen dagen igjen så er jeg ferdig med student tiden!!! :o

Skal ta ekstra vakter på barn i sommer og gleder meg sinnsykt!!!!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine :) Det kommer til å bli en fin sommer for deg vennen!

Her er jeg i full gang med middagen - litt sen i dag men sånn er det av og til. Henrik har bestevennen sin her og han skal få mat også.De henger sammen hele tiden, krangler og blir venner igjen. Det er ganske intenst egentlig for de er veldig avhengige av hverandre. Men sånn var det med venninda mi og meg også.Og vi holder god kontakt ennå selv om vi bor i forskjellige byer!

Potene koker og snart blir det mat å få. Charminamannen er på vei hjem også skulle bare noen ærend først.

Og Martine sover ennå :o ...............håper vi ikke får det igjen til natten nå da? Men det virker som om hun trenger å sove i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen snuppa!

Kjenner godt den der følelsen av å vente på mamma og grue seg til reaksjonen...

Godt at han fikk en klem sammen med "formaningen" da! :-)

Her i huset blir det nok litt senere middag enn hos dere - Traviatamannen kommer ikke hjem før i 7-tida pga ekstra oppgaver på jobben.

Brage sover og hva passer da bedre enn å surfe på KG og ta igjen for 2 dager uten internett! :ler:

God middag og kveld til dere i Charminaheimen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka - det var koselig. Jeg er ikke den flinkeste ti å skrive dagbok - heller ikke til å hilse til andre, men innimellom husker jeg det... Det gjorde jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :) Enig i utnyttelsen av tiden på KG ja :ler:

Brunhilde :) Så koselig at du stakk innom :klem:

Nå har gjesten til Henrik akkurat dratt hjem og gutten er på vei til sengen. Martine har spist og akkurat sovnet til natten,fornøyd med tommelen i munnen :hjerte: Og i dag gav jeg henne kokt potet når vi spiste middag, og gjett om frøkna var fornøyd med kosten :Hehe: Det gikk ned på høykant!

Nå har jeg sendt charminamannen ut på koffert shopping og selv skal jeg bare slappe av tenkte jeg! Og kikke litt her inne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Innom med en superstor :klem: til verdens beste Charmina!!!! :kyss:

Vi har virkelig fantastisk sommervær her også ja, regn og drøye 10 grader!!! :hoppe::tunge1::ler:

Kan ikke annet enn le av det...og håpe at det snart blir bedre!!

Ferien nærmer seg med stormskritt!!, og det samme gjør turen deres! Har du begynt å få litt reisefeber?! :)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Han gutten din er litt av en rakker. En herlig liten rakker!!!!

Høres ut som en deilig ting å sende mannen på shopping, men du slapper av. Skulle ønske jeg og kunne gjort det, men her blir det i stede tusen telefoner fordi han til satadighet glemmer hva han skal kjøpe - selv MED liste :wink:

Marthe og jeg har vært på Ikea i dag. Det var veldig koselig og Marthe fikk fin første leke kasse. Men jeg tror ikke det bli den siste for kassen er allerde full :ler:

I morgen blir det en super dag for meg. Først til frisøren og så på party med jobben! Stor gleder meg. Godt å komme seg litt ut og. Hørte rykter om tequila til velkommsdrink ---- JIPPI!!!! Her blir det LIV, rai rai :ler:

Ha en super helg vennen min!!!! Kos deg masse og gi masse godbedringsklemmer til Martine fra meg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Charmina! Innom en tur for å legge igjen en hilsen til deg! :D

Her går det i ferieplanlegging. Vi skal reise på tur om ca to uker, men har enda ingen tur å reise på. Vil vi klare det?? Følg med, følg med, i Flukten Fra 10 Grader og Regn..

Ønsker deg og dine en superduper avslappende deilig helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Stikker innom for å ønske dere en god helg!! Med masse sol og varme - prøver å sende over litt herfra for her har vi plenty! :briller:

Stooor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...