Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Silje:) :) Ja det hadde vært toppers om hun begynte å sove til en forandring - kjenner jeg er kraftig lei nattevåk nå :-?

Lillelou :) JA de sommerfuglene ble kjempekoselige, og Martine er så begeistret når hun ser de. Men tror hun lurer felt på hvorfor hun ikke får fatt i de når hun tar på veggen. :ler:

La Traviata :) Ja jeg kunne ikke dy meg når jeg så den kjolen.Hun skal ha den på i dåp i begynnelsen av juli (dagen før vi reiser faktisk)

Glossy :) Spent på å høre fra helsestasjonen ja :)

Huff for en natt dette har vært :Gjesp:

Martine har hylt det meste av natten og som om det ikke var nok så kom Henrik ned i 02 tiden og ville sove med oss også. Jeg sa først at han ikke fikk lov siden han hoster sånn og at han da vekker martine når hun omsider sover litt, men så så jeg hvor lei seg han ble og da fikk han selvfølgelig bli. Han lå og hostet ned i puta si stakkars for han var så redd for at søsteren skulle høre han! :hjerte: Stakkars skjønne gullgutten min. Så med hans hosting og Martine sin hyling har det jammen ikke vært mye soving i natt nei.Skjønner ikke hva det er som plager henne jeg. Hun er jo mye våken ellers om nettene også, men da ligger hun ikke sånn og raser :o Og når jeg tar henne opp er alt såre vel :roll: Tror jeg gav henne pupp 5 ganger i natt, men bleien var jo nesten tørr så kanskje hun bare ligger der og sutter og ikke suger bare for å få ligge sammen med oss!!!!!

Aner ikke hva jeg skal gjøre snart jeg!!!!!

Orket ikke å gå på trening kl 10 i dag iallefall,får heller ta det igjen en kveldsstund.

I dag skal vi å ta ut noe sanitærutstyr til det nye badet vårt. Det er blitt skikkelig fint der oppe.Hvite fliser og mosaikkfliser i en deilig turkis farge. Svalt og lekkert.

Klokka er nå elleve og Martine har akkurat sovna. Tror jammen jeg må ta en liten høneblund jeg også. Orker knapt å holde øynene oppe jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen! :klem:

Ååååh, håper du får sove godt etter den natta der, hørtes utrolig slitsomt ut!

Rart at Martine oppfører seg sånn ja, det er ikke noe flere tenner på gang da?

Ellers vet de jo akkurat hva de vil, det beste er sikkert å ligge hos dere... Har ikke så mange råd å gi, er jeg redd. Det blir kanskje bedre når hun kommer på sitt eget rom? Å venne av med pupp om natta kan nok bli slitsomt ennå...

Sov godt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Huff dette hørtes slitsomt ut! Kan heller ikke skjønne hva som kan plage henne. Maren hadde et par netter hvor hun satte i å vræle sånn for ikke så lenge siden, men da viste vi at hun var hard i magen og at det var det hun sleit med. Men siden Martine får pupp enda, er det vel ikke sannsynelig at det er det som er problemet... Håpe du får en bedre natt nå da hvertfall!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA Traviata :-) Ja det er rart,men jeg kan ikke kjenne noen flere tenner og det virker ikke som det er noe i munnen som plager henne!Men sånn skriking må jo bety at det er vondt noen steder!Eller er det bare brele skriking for å få komme og ligge med meg :klø:

Silje:) :-) Begynner å lure på om det kan være hard mage ja. Hun bæsjet isted og det var jammen fast nok (detaljer ja).Tror jeg får kjøpe litt sviskesaft igjen og se om det blir bedre. Hun spiser jo grøt to ganger for dagen så kanskje det er grunnen?

Fikk ikke sove.Hadde akkurat lagt meg ned, men da måtte det selvfølgelig komme arbeidsfolk utenfor. Og de bråker :evil: så da var det bare å glemme det!

Tok istedet en koselig telefon til bestevenninden min i Trondheim som fikk datter nr 2 på Henrik sin bursdag :babyjente: Det var så kos å snakke med henne og høre de søte babylydene i bakgrunnen.

Solen skinner fortsatt den, men det er jammen ingen varme, selv ikke i solen! :roll:

Får gjøre litt :husarbeid: istedet! Kjedelig men nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ringte på døren her i sted også fikk jeg overraskende besøk av Henrik sin fadder. Hun kom med forsinket bursdagspresang til han. Utrolig koselig. Martine syntes det var kjempe med besøk,og koste seg på fanget hennes.

Hun jobber som helsesøster og er bare så flink og behagelig.Greit å få snakket litt om hun som ikke sover ja.Hun rådet meg til å la Arne ta henne en helg og da ikke gi henne pupp og at jeg legger meg et helt annet sted.

Nattamming var heller ikke særlig gunstig nå som hun har fått tenner! Da fikk man nemmelig lett hull i de pga av den søte melken!

Så til helgen får jeg sove på loftet kanskje og se om det hjelper! Stakkars charminamannen da skal han få travle netter :enig_animasjon:

Henrik er nå begynt å krysse av på kalenderen hvor mange dager det er igjen til vi reiser nå. Og kunne gledesstrålende fortelle at det nå var 32 dager til vi reiste :Hehe:

Martine har akkurat lagt seg igjen og Henrik er ute og leker. Når mannen kommer hjem er det ut å se på badeutstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper det hjelper at du sover på loftet! :-D

Hvor dere skal reise igjen?

Kose deg masse masse ikveld! :kose:

Blir hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

HeiHei!

Har du en fin dag? Her er spaghettien på kok for 3 dag på rad, har fått dilla på spaghetti med ketsjup.. :ler:

Men det er da billig!

Var ganske fint ver her før idag, men nå har det skyet til! :-?

Du har så nydelige unger vet du det Charmina :wink:

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse: Tusen takk for hjelpen!!! Du er god du!!

Huff for en kjedelig natt du har hatt. Alltid kipt når natte søvnen blir forstyrret. Håper du får sove bedre denne natten da.

Helsestasjonen i dag gikk veldig greit. Skrek litt da hun fikk vaksine, men ellers gikk det greit. Nå skal jeg lage middag til noen venner som kommer på besøk. Gleder meg til middag ja :sikle:

Det er faktisk ganske utrolig, men her hos meg er det sol enda!!!! :briller: Ikke hver dag det nei.

Jammen er det ikke lenge til du skal reise på ferie *vil bli med!!!!* Tror jeg må telle dagene mine jeg og. Er SÅ utrolig klar for å komme meg litt vekk. Og ikke minst slippe å ta på seg bobledress bare jeg skal utenfor døren :Nikke:

Ha en kjempe torsdagskveld!! Jippi - ikke lenge til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen snuppa!

Så koselig med besøk av Henriks fadder! :-)

Kan nok være lurt å la mannen din ta Martine og at du sover et annet sted... så det ikke er noe pupp i nærheten! Kan jo hende det er mest kosen hun vil ha også!

Kan tenke meg at Charminamannen får litt å stri med til helga ja :Nikke:

Misunner dere den reisa altså! Dere kommer til å få det supert!!!

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei, ha en kjempe fin helg om ikke lenge. Da får i alle fall du sove godt. ;)

:) hilsen fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :) Vi skal til Mauritsius i en hel mnd :Hehe: Gjett om vi ser fram til det du :sjarmor:

Bertine :) Samme middagen på meg og Henrik også i dag :ler:

Glossy :) Bare en glede min kjære snuppelupp :wink: Bobledress er tingen ja - fytti så lite fint vær vi har hatt til nå :sur: Men sol i dag da :)

La Traviata :) Charminamannen var ikke like entusiastisk da jeg fortalte om loftsoppholdet mitt :hoho::sjarmor:

iingvild :) så kos med en ny gjest

Klokka er ikke elleve engang men gjett hvem som nå skal komme seg under dyna?

Er så trøtt at jeg må ha fyrstikker om øynene skal holde seg oppe.

Martine sover godt ennå, så jeg lever i håpet :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Mauritius? Å fyttikatta for noen heldiggriser-det blir sikkert helt vidunderlig!Å,misunnelse! Ikke rart Henrik gleder seg :-) .Vi skal bare til iskalde nordnorge, vi, og plaske rundt i 10gradersbølger. :wink:

Krysser fingre for at Martine sover som en stein, og du får noe velfortjent søvn.Natti natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Mauritius høres ut som en drøm. :hjerter2:

Bestilte flybilletter til Spania i går.

Mindre eksotisk, men gleder meg likevell.

Ønsker deg og dine en strålende helg. :kyss:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er middagen i ovenen gjestene ventes hvert øyeblikk! Ha en super fredags kveld. her kommer det vel til å gå i Tommys popshow :ler:

:kose: til deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelou Til Mauritsius ja :sjarmor: er det rart vi gleder oss? Det har vært drømmen min i mange mange år. Og snart er vi der :Hehe:

La Traviata Takk vennen, natten var faktisk ikke så ille i natt :klem:

Glossy Så på Tommy jeg også og dro meg på sofaen. Ikke gjort så masse fornuftig i dag egentlig :oops: Men sånn må man jo få lov til innimellom. :Nikke:

Mayamor Spania er nå toppers det også da! Det er jo deilig bare å komme seg vekk litt. Så bra at dere har fått ordnet med tur! :)

Snart på tide å hoppe i køyen. Henrik og de har skoledag i morgen også de. Hele skolen er på en måte satt tilbake til 1905 og det skal bli gøy å se. De har jobbet lenge frem mot dette. Laget leker fra gamle dager ol, og det skal også være skikkelig bondebryllup på skolen i morgen.Sto masse om det i avisen i dag!

Martine ligger våken hører jeg, men selv om hun vil ha pupp så er jeg bare inne og stryker på henne , tar henne ikke opp. I natt fungerte det faktisk ganske så fint. Utrolig at hun fant seg i det spør du meg! Tror ikke jeg ammet henne før i seks tiden i morges. Men er ikke helt sikker da for det er ikke alltid jeg klarer å huske det!Er spent på natten igjen.

Ellers er hun bedre av forkjølelsen sin mens Charminamannen ikke er bedre. Men ................at det går an å bli så syk av en forkjølelse :roll: Har aldri hørt makan til klaging jeg :ler: og det er igrunnen litt rart for han klager da aldri :klø: Men gir han litt sympati da innimellom :ler: Dakkars......... :kose: Han er nå god også da kjære mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler::ler::ler: Kjenner godt til mannfolk og sykdom ja. Skulle jo tro de skulle omkomme hvert øyeblikk. Men de er jo så søte og da....

Her er det stille i huset. TUlla sover i sengen min og mannen er på jobb. Hun har begynt med noe nytt nå, hun skal ikke ha pupp u det hele tatt :roll: Jeg får det heller ikke i denne på andre måter enn flaske. Måtte bare kaste inn håndkle her i dag tidlig og varme en flaske til henne.Gikk heller å pumpet meg. Men tror du dette fortsetter?? hva gjør jeg? orker ikke pumpe meg for da blir jeg så innmari sår...

Ja, ja får se hva som skjer. Må utnytte tiden litt nå når hun sover til å gjøre litt :husarbeid:

ha en fin lørdagsformiddag da snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Innom med en helgeklem, og håper nettene fortsetter å gå bra!

Spent på rapport om loftsoppholdet ditt! :wink:

Dakar mannen din da, ingen som blir så syke som mannfolk :ler:

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...