Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei vennen! :klem:

Høres ut som rommet til Martine ble veldig fint med sommerfugler og matchende gardiner! :)

Dumt at Henrik ikke er bra, og at Martine roter det til om natta igjen! :sur:

Fortell henne at sånn kan hun ikke holde på, for mammaen hennes trenger søvn!! :fy:

Skal bli godt med ferie snart da, når drar dere?

Skal prøve å sende over litt oppholdsvær herfra - i stad var himmelen blå, men nå kommer det litt mer skyer!

Ha en fin dag Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Hei Charmina! :klem2:

Alt for lenge siden jeg har vært innom deg her... Nå måtte jeg innom og hilse på! :D

Håper dagen ikke blir så verst, tross søvnløse netter og syke barn. :trøste:

Stor klem fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper nattesøvnen blir bra igjen snart!

Og at Henrik føler seg bedre stakkars...

Håper du får en koselig dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charminavennen :klem: Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen i dagboken min- du er en liten kunstner du :-)

Så leit å høre om Henrik med astma og lopper :o Har heller ikke hørt om sånne. Bra de ikke blir værende i hodet da!!

Du må få tatt noen bilder av rommet til Martine så vi får se, høres ut som et herlig jenterom ja. Rommet til Maren begynner å ta form det også, men må på ikea for å kjøpe inn litt møbler. Nå står alt rotet mitt der :roll:

:hoho: måtte le om klesvasksyndromet her inne. Klærne som ikke blir brettet sammen- kjenner meg igjen der ja. Ligger hauger overalt her. HATER klesvask, men gud så nødvendig.

Du får ha en super kveld snuppa! Håper nattesøvnen kommer tilbake.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!!

Fuglelopper :roll: Har jeg aldri hørt om. Stakkars gutt hvis det har klødd. Ikke greit å være liten... Men hvem skulle vite om sånne ting?? Ja,ja vi lærer så lenge vi lever sier bare jeg...

Gikk det fint på trening i dag?? Du er så flink atte. Får se å klare å bestemme meg jeg sånn at jeg kommer igang. Ikke SÅ lenge til vi skal til syden, så hadde vært greit å kommet i gang.

Heller ikke gøy med Martinemor som ikke vil sove igjen. Har ei her som prøver seg om kvelden og. Men nå er hun endelig sovnet. Jeg ser jo at hun er trøtt, men sove vil hun helst ikke så lenge hun er aleine. Men strenge meg gir ikke opp... :ler:

Eller skal vi få vaksine på torsdag, og det kan bli en spennende opplevelse for meg .Har jo ikke vært med på det før.... Går nok bra ja!!

Ha en fin kveld da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg en fin tirsdagskveld med fruene! Vi skal på babysvømming og ellers så lurer jeg på å ta en liten tur på kino. Greit å komme seg litt ut. Har ikke vært på kino på evigheter!!

tudelu... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss:Du er bare helt topp vennen!! Flotteste bursdagshilsen jeg noen gang har fått tror jeg!! :)

Go'jenta mi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Fuglelopper vet jeg alt om. Jeg og søstrene mine hadde dette av og til da vi var små. Det kom av at noen spurv hadde bygd rede i luftventilene våre. Etter at de fjernet det ble det bedre, men det klødde ja!!! :ler:

Sov godt da vennen!

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :) Alltid kos å snakke med deg vet du :wink:

Glossy :) Treningen går toppers den - fikk ny øvelse sist og trodde jeg skulle få helt krampe i lårene der jeg sto :o :ler: Håper vaksinen gikk fint!og at du kom deg på kino!

Dark Angel :) Takk skal du ha.I natt gikk det heldigvis bedre da :)

Silje:) :) Skal prøve å få tatt noen bilder av rommet ja. Tror Martine likte sommerfuglene også. Armer og bein går når hun ser de :ler:

Hulderjenta :) Alltid så utrolig kjekt å se deg her inne vennen :klem: tenker masse på deg :)

Bertine :) Har hørt om mange som har hatt lopper nå ja så det er visst ikke noe uvanlig fenomen på denne tiden av året!Men håper jammen han slipper unna flere sånne episoder!

Madden :) Måtte jo feire litt når godjenta mi hadde bursdag vet du :wink:

Onsdag og en ny dag! I går var jeg så trøtt at jeg bare stupte under dyna og sovnet tvert! Ganske deilig egentlig! Og i natt våknet nå Martine bare 1 gang så det har vært en fin natt her med andre ord.

OG UTE SKINNER SOLA :briller:

Jeg har nå fått innvilget 1 års ekstra permisjon fra jobben. Det vil si fram til den 01.10.06 :hoppe:

Skal passe to barn dette året og gleder meg til det! Martine storkoser seg sammen med andre unger og selv om det nok blir travle dager så har jeg stor tro på at det blir kjekt. HAr sagt ja til en skjønn liten gutt og i dag kommer det en liten jente med foreldre på besøk for å se om hun skal få være her også.

Har stor flott lekeplass rett utenfor her så der kommer de til å få være litt etterhvert!Også blir det en del tur ut i tvillingvogn med plass til 3 stk oppi.Og Henrik gleder seg allerede til å komme hjem fra skolen og leke med oss han snille gutten. Men dette skjer nå først etter ferien da.

Skal skatte av inntekten sånn at foreldrene får fradrag på skatten, og jeg pensjonspoeng og andre rettigheter!

Martine er fremdeles godt snylta og Charminamannen er heller ikke i noe strøk. Henrik hoster som bare det og må få medisin på skolen om dagene nå. Selv holder jeg koken enn så lenge.

I dag skal dagen brukes til husvask og rydding i noen skap. Og blir det varmere ute blir det kanskje litt solslikking ute på terassen også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmmmm................sol og sol :roll: blir nok ikke noe bikini slanging på terassen nei :tunge1:

Men det regner ikke da, og det er jo noe.

Og jeg rydder :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina! :klem:

Godt at det ikke regner hos dere da! Her er det lett skyet og oppholdsvær, ganske behagelig temperatur :-)

Og hurra for Martine som bare våkna en gang i natt! :klappe:

Høres kjempefint ut å ha et år ekstra permisjon og være dagmamma, det blir sikkert travelt, men du fikser det, det vet jeg!

Flott at Martine får to lekekamerater! Høres ut som Henrik også får glede av det :)

God bedring til Martine, Henrik og Charminamannen! Du må ikke bli syk du også da vennen!

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LA Traviata :) Nei jeg vil jammen ikke bli syk, synes de andre får ta seg av det der :ler: Nå skinner sola igjen trallala :Hehe:

DArk Angel :) Super dag tilbake

Har fått ryddet masse. Men er nå litt igjen ennå da. Å rydde inni skuffer og skap er ikke akkurat det gøyeste nei :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ungene hentet og Martine er akkurat sovnet i sengen sin.

Henrik er løpt opp til en kompis så det er ganske så fredelig her nå.

Klokka seks kommer de som jeg kanskje skal passe datteren til for å se hvordan vi bor og hilse på.

De hørtes orntlig trivelig ut i telefonen.

Fant noen fine gamle bilder når jeg ryddet isted. Koselig å sitte og mimre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlige bilder ja! Hun er ordentlig søt hun snuppa di :-)

Heldiggriser som skal snart på ferie ja! Teller vel dager dere nå!

Så fint rom, der får hun det fint hvertfall. Satser på mange, lange netter med søvn der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

.

heia, Charmina! :vinke:

Jeg og grisen min droppa innom for å sjekke tilstanden.Dumt med lopper og forkjølelse-håper de snart blir friske ,ooog at temperaturen snart blir litt mer sommerlig :-)

De nye bildene var kjempefine-Martine ser SÅ fornøyd ut i den nye kjolen-skikkelig liten prinsesse.Forresten;Jeg vil også ha sommerfugler på veggen i rommet mitt! Det var nydelig!

Tasser avgårde for å lage meg noe hot og god mat. Èn fordel er det ihvertfall med å være "gressenke"-kan spise så mye chili jeg vil :wink: /size]

Ha en fin kveld i Charminaheimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Nydelige bilder som alltid - den kjolen var kjempefin! Martine er bare så skjønn :hjerte:

Vakre sommerfugler også, det ble stilig altså! :-)

God kveld til dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Bare innom for å ønske deg en god natt. Er på tide å ta kveld her ja :sove:

Nydelige bilder!!! er så søt atte den jenta di.

Kommer med oppdatering i morra ang helsestasjonen...

Natta!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...