Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Bertine :klem:

Da var vi tilbake fra Ikea - og nå har Martine fått klesskap :hoppe:

Charminamannen skal nå sette igang med å skru det sammen! Det ble et Hemnes skap. Syntes det var kjempefint og skikkelig solid! Det må det jo være når det veier 96 kg :o

Begge ungene sover søtt og det er deilig! Martine var kjempesulten i kveld og slukte en stor porsjon grøt og etterpå litt frukt. Etter puppen sovnet hun som en stein med tommelen i munnen! :hjerte:

Henrik har blitt lest for og sover søtt han også :hjerte:

Jeg blir helt varm inni meg når jeg ser på dem! Tenk at jeg har vært så heldig å få to friske skjønne barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Charminamannen skrur fortsatt - tydelig Ikea skap ja :ler:

Vi måtte se på Lost også - spennende serie synes jeg!

Ellers kjøpte vi dette på Ikea :

-glassmugge

-flytelys

-stort glassfat til flytelysene

-ris lampe til Martine sitt rom

-blomsterlampe til Martine sitt rom

-batterier av ymse slag

Blir alltid litt mer en det vi hadde tenkt :oops:

I morgen er det avgårde på trening!Ei venninde av meg sendte akkurat melding om at hun kom på samme timen så det blir kjekt!

Nå må jeg hjelpe Charminamannen litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er snart 09 og vi har vært oppe noen timer allerede :Gjesp:

Martine har vært våken noen ganger i natt og klokka 06.30 var det fullt liv!

Vekket Henrik kl 07 sånn at han fikk litt tid til å kose seg sammen oss før han dro på skolen - da er han bare mye mer fornøyd når han går! Han er og blir en skikkelig mammagutt, så han er veldig glad når mamma kommer og vekker han! Tror det er litt typisk for gutter det der! :rosasmil:

Nå er frokosten inntatt - bakte osterundstykker før jeg la meg i går og de var gode! Henrik er helt umulig når det gjelder å spise maten sin på skolen, men det gåtr litt bedre når han får med seg hjemmebakt! Blir litt fortvilet når han kommer hjem etter alle timene på skolen og nesten ikke har rørt maten sin!

Om en times tid kjører vi på treningen sånn at jeg rekker å amme henne litt før det begynner! Da pleier hun ofte å sovne ikke så lenge etterpå i bilstolen sin!Så hun i barnepassen har ikke akkurat så mye trøbbel med henne nei!

Ute skinner sola like vakkert - det er bare så kjekt å våkne opp til solskinn inn vinduene (det dumme er at da ser man også hvor sårt de trenger en vask :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du!

Jeg har lest feil i mailen din. :oops: Trodde du bare ville ha dem som avatarer :ler:

De var jo litt små de der da...

Skal fikse det, sender deg en ny mail..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige bilder Charmina! Martine har blitt stor hun også ja, ser forskjell fra de tidligere bildene. Herlig jente :hjerte:

Koselig bilde med begge barna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Helt enig med Silje, nydelige bilder av Martine! Og grattis med ny fin avatar! :-)

Hun har forandret seg mye synes jeg! Skikkelig god er hun :hjerter:

Kjempefin bunad mormor hadde strikka også! Brage har en strikkeglad farmor som har ordnet bunad til ham også! Skal legge ut bilder senere!

Håper dere får en flott dag i det nydelige været! Selv skal vi på barseltreff om ikke så lenge.

Ha det fint vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYE BILDER I ALBUMET :hoppe: Tusen takk til Sandravennen for at du er så snill og hjelper meg :kyss:

[url=http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=2606&password=&sort=1&cat=500&page=1]MARTINE 6 MND

[url=http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=2605&password=&sort=1&cat=500&page=1]FIN TIL 17 MAI

[url=http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=2604&password=&sort=1&cat=500&page=1]MORMOR HAR STRIKKET BUNAD

[url=http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=2603&password=&sort=1&cat=500&page=1]PÅ STELLEBORDET ER VI ALLTID BLID

[url=http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=2601&password=&sort=1&cat=500&page=1]KOSESTUND MED STOREBROR

Sånn nå håper jeg at jeg har fått det til og at bildene kommer i riktig str :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for hjelpen SANDRA :klem: Hva skulle jeg ha gjort uten deg?Kan godt være svimete meg som skrev feil i mailen også - er svimete stadig vekk jeg :oops: Men nå har jeg slettet de andre i albumet og sentd de på nytt igjen!Det tar sikkert litt tid før de blir godkjente da!

Det bildet av begge to er faktisk tatt med den nye mobilen min!

Takk for det SILJE:) :klem: hun er nok blitt en del større ja selv om hun fortsatt er liten. Men hun er liksom mere utfylt nå :ler:

Avataren ble fin ja LA TRAVIATA :klem: hun er alltid så smørblid når hun kommer på stellebordet!Uansett hvor mye hun griner på forhånd så smiler hun fra øre til øre når hun blir lagt der! Kjekt med en mormor som strikker ja - og oldemoren er like god så hun er heldig! Moren strikker nemmelig ikke noe særlig :sjenert:

Da er vi tilbake fra treningen, og i dag syntes jeg at det var tungt! Tror nok at jeg kommer til å bli litt støl i morgen ja!Venninda mi kom ikke så det er sikkert kommet noe i veien!Var faktisk flere av de faste som ikke var der i dag!Kanskje de er ute og nyter det fine været istedenfor!

Martine har vært våken hele tiden så hun sovnet som en dupp på veien hjem i dag! Og nå sover hun i senga si!Hun trenger nok det så nå får hun sove til jeg henter ungene klokka halv tre!

Ble ikke ferdig med skapet i går - så det får charminamannen ta seg av når han kommer hjem! Han skal nå ut på sykling også kjenner jeg han rett!

I morgen kommer mamma og bestemor - som jeg gleder meg :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så flink du er å skrive både i egen og andres dagbøker. :klem:

Har lagt dem jeg følger med på blandt mine favoritter.

Din må jeg stadig vekk oppdatere da sidene blir flere og flere...:Hehe:

Ja det er vel slik med disse guttene; alle vil være på det vinnende laget. Men jentene er nok ikke bedre de heller. Har to nieser som hater å tape! :wink:

Gleder meg til å treffe deg.

Snakket litt om det på tirsdag om vi skulle laget til et treff med barna også.

På fløyen, i en park el...

Tatt med niste eller engangsgriller kanskje.

Hadde vært kos det også.:Nikke:

Våre to gutter er det jo ikke så stor forskjell på heller...

For en liten blid jente du har. :hjerter2:

Hadde det ikke vært for ørene ville smilet gått helt rundt... :ler:

Storebror ser stolt ut ja. :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor :) Treff med unger og niste og engangsgrill høres jo toppers ut!!!!! :tommelsmil:

Vi møter vi - så sant vi kan :Nikke:

Ungene er hentet, og Martine er proppet full av grøt så nå ligger hun bare her og pludrer fornøyd! Av og til kommer det noen høye hviiiin :o fatter ikke at noe så lite kan lage lyder så høye jeg!!!

Hun har fått seg en liten betennelse på øyet stakkars så det er ganske grønt og stygt når hun våkner om morgenene og det renner litt av det sånn ellers! Har begynt å dryppe det med klorafenikol øyedråper og håper det hjelper!Hun har hatt det en gang før også. Lurer på hvorfor :klø: Kanskje hun har trange tårekanaler eller noe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg helt bestemt meg for å være hjemme med Martine ett år ekstra!HAr gitt beskjed til jobben også, og det var greit bare jeg leverte inn søknad! Kunne få ta ekstravakter om jeg ville!

men jeg har også tenkt litt på at jeg kanskje skal være dagmamma for et barn utenom - også enkelte dager kanskje passe en fra barselgruppen min! Der er det en gutt som bare trenger pass sånn av og til!

Det er jo kjekt for Martine å ha noen å leke med også!

Får se når vi kommer hjem fra ferien om jeg setter inn en annonse i avisa eller noe? Må gå litt i tenkeboksen!

Men helt fri skal jeg iallefall ha ut september! Deilig!!!!!

Så får heller Charminamannen fø litt på meg etter det ...........................det gjør han jo litt innimellom nå også da :oops:

Nå må jeg lage litt middag! :sikle: det rommler i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så kult bilde, hun var jo superskjønn!! :ler::wink:

Så lurt da, være hjemme et år til & dagmamma er sikkert også ok, at det er en lekekamerat også ;)

Håper du får en kjempekos dag! Gi en klem fra søte Martine fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

:vinke: Hei, Charmina!

Så utrolig søt og skjønn lille Martine er! Ja, og så storebror også selvsagt! Det begynte å skrangle kraftig i eggstokkene mine da jeg så bildene. :wink:

Takk for koselig besøk i dagboka- og ja, Pinny er ganske så skjønn. Rene kosegrisen er hun, og så grynter hun når hun koser seg mest...Skrullete liten sak :-)

Håper dere koser dere i vårværet.

klem- lillelou :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Å! altfor lenge siden jeg var innom her ja! Masse å oppdatere seg på! Dere har det iallefall bra, og det er godt å lese! Utrolig flotte bilder av nyyyyydelige barn Charmina! Du er bare så heldig! :hjerte:

Blir kjempekoselig da med besøk av mamma og bestemor! :) Vi har også skikkelig flott vårvær...så flott at jeg har tatt sjansen på å plante ut i altankassene mine! :) Det ser ut til å gå bra..det har vært rundt 10 + grader de siste nettene..så det er jo langt ifra frost! Mest stemor..men også noe lobelia..stemorsblomstene tåler jo godt kulden..det er verre med lobeliaen og den andre blomsten jeg også plantet ut (husker ikke navnet..) Vi får nå se...ikke verdens undergang om de dør da..mye fint hos gartneren! :)

Herlig med et ekstra år hjemme, det misunner jeg deg virkelig! Du kan jo ta ekstravakter når du føler for det da, og da er det jo straks mer lystbetont! :)

Håper du får en flott torsdagskveld snuppa! :kyss:

Og du.. tusen takk for at du holder liv i dagboka mi nå som jeg er litt sløv!!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det går unna med skrivingen din!!! Må jo lese mange sider hver gang jeg stikker innom. Kjempe gøy! Men så har jeg ikke så mye tid til å lese heller. Lillemor tar opp mye av min tid og vi farter masse rundt. Tusen ting som skal fikses og mange som vil være med oss :wink: Har stor familie og alle vil ha en liten bit av Marthe, hi hi.

Utrolig herlig bilde du har som avatar. Ei skikkelig god jente!

Treningen din høres forrsten veldig gøy ut. Skulle skjerpet meg på området jeg og, men det er liksom litt tiltak. De holder til på Minde de du trener hos eller?? Har en slektning som trener der og mener jeg. Hun har jo gått ned 15 kilo eller noe :o Det hadde vært noe ja!!

Ha en super natt, og jeg håper du får sove litt mer. Martine høres ut som hun liker å være med mammaen sin om natten ja. Tulla mi sover fra halv ti til halv fire, får mat sover til seks, mat og sover til åtte, og så til ti igjen! Så jeg klager IKKE :-) !!!

Ha en strålende dag i morgen. Hører stygge været kommer :veldigsur:

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi, den gjorde meg glad.

nå er det snart helg, det skal bli deilig.

Noen planer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...