Charmina Skrevet 18. april 2005 Forfatter #741 Del Skrevet 18. april 2005 Fikk en litt artig bok som heter Kjærringalarm og her kommer noen sitater : DU VET AT DU ER KJÆRRING NÅR : Ser på Da Capo sletter ut og tar vare på julegavepapiret til neste år blir lykkelig over en ny kjele rydder i dypfryseren snakker om gardiner i venninneselskap begynner å klage på akustikken i baren slutter å drikke kl 21 for å slippe å stå opp og tisse om natten synes det er festlig med fiskekabaret bestiller helt vanlig kaffe tar med innesko når du blir bedt bort synes middag kl 19 er sent begynner å sitere din mor .....og synes det er godt sagt sier når dere har vært på restaurant "vi tar vel kaffen hjemme........." står tidlig opp lørdag morgen for å få mer ut av dagen foretrekker dempet belysning på badet reagerer på at ungdommer sminker seg........de er mye søtere i virkeligheten kjøper flanellsnattøy på postordre kjøper "gode" sko soler deg i vanlig BH bare anvender selvbruningskrem opp til knærne har dobbelttak på veska skaffer deg trillebag synes det er praktisk med strikk i livet bruker grilldress og slippers har flere sorter i medisinskapet enn i barskapet får sexy undertøy av mannen og bytter det inn i sloggi-truser tror det er gjennomtrekk når ett vindu er åpent matlysten er større enn sexlysten må ha sex med lyset av sender klagebrev til busselskapet fordi bussen til jobben er for kald om morgenen og du er redd for å få blærekatarr går tur kl 07 søndag morgen for å unngå "rushet" klapper i hendene når charterflyet lander har en spesiell pung for mynter har brettete plastposer i vesken i tilfelle du skulle handle noe klemmer på alle brødene i butikken eier en hund som er mindre enn katten synes kassett er praktisk drar tidlig fra jobbfest med ordene "det er en dag i morgen også" Jeg må jo bare innrømme at jeg følte meg litt truffet et par ganger her :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. april 2005 #742 Del Skrevet 19. april 2005 Du er ikke alene kjære deg! Jeg følte meg temmelig truffet et par-tre ganger her jeg også... :oops: Det er da vel ikke noe galt i det?! Vi er nok verdens søteste kjerringer iallefall! Ble kjempeglad da jeg fant så koselig hilsen fra deg i dagboka...du er bare en knupp vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. april 2005 #743 Del Skrevet 19. april 2005 Hehe, må nok si jeg følte meg truffet et ar ganger jeg også, og jeg er 22 Hehe, det var mange morsomme der ja. SÅ bra at Martine liker grøten. Den småfolkgrøten har jeg ikke sett her i Oslo. Bare "vanlig", en havre,og en havre og bygg (tror jeg da) I dagskalvi prøve Nestlegrøt, men det erjo såmye sukker !! :o Blir nesten mest for å se om han liker noe. Han vil i all fall ikke ha havregrøt fra Småfolk, eller risgrøt fra Nestle. Bare fruktgrøt.. Høres ut som dukommer til å få en deilig dag. Fint å få fikset seg litt :-) Jeg skal bestille time hos frisøren så jeg får klietmeg nærmere 17. mai en gang. Har ventet så lenge mellom hver gang den siste tiden at jeg har måttet klippe en god del. Hadde hatt lyst til å bare stusse det denne gangen.. Håper natten har vært bra Charminavennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. april 2005 #744 Del Skrevet 19. april 2005 Kjente meg nok igjen i endel her ja Jeg er nok litt av en kjærring, men jeg ser i hvert fall ikke på Da Capo! Gratulerer med 50 sider da! Nå må jeg gå, kos deg med fruene i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. april 2005 #745 Del Skrevet 19. april 2005 Hi hi, mange gode der ja!! kan ikke si at jeg gikk klar alle punktene nei Ikke så fint vær i dag, litt kipt egentlig. Vi har jo ikke SÅ mye fint vær så det hadde vært fint om de holdt det de lovet Bading på Askøy her om dagen??? :o Bor du på Askøy? Det gjør jeg, og jeg var ikke akkurat t fristet til å bade nei! Det skal være visst. Nå skal vi snart på svømming. MEN det er heldigvis i et varmt basseng Håper Marthe liker seg like mye som sist!! Ha en super tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. april 2005 #746 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg er ikke truffet på noen av punktene Men jeg er vel velkommen er fordi? :dagensrose: Håper du har det fint vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 19. april 2005 #747 Del Skrevet 19. april 2005 Gratulerer med 50-sider :blomst_opp: Så bra at lille-frøkna har sovet om natten nå, håper det fortsetter Skjønner godt at sønnen din er stolt av å kunne sykle. Niesen min har også akkurat lært seg å sykle og er så kry. Hadde med sykkelen sist hun var hos besteforeldrene, men så måtte bestefar jobbe overtid, og da var det ei som ble lei seg...... Måtte mye trøsting til, og til slutt måtte mamman love at de skulle komme tilbake to dager senere..... Traff på noen av punktene jeg også, men føler meg ikke som noen kjærring av den grunn Håper du får en kjempefin uke, med mange søvnfulle netter! Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2005 Forfatter #748 Del Skrevet 20. april 2005 Madden :-D Enig i at vi nok er verdens søteste kjærringer ja Og ordet kjærring er jo egentlig et bra ord det egentlig selv om det ofte ikke blir brukt sånn! Det betyr jo at man setter det man har kjært i en ring! Sandra :-D Har kjøpt den grøten på en Ica butikk mener jeg!Martine synes den er kjempegod, men jeg synes nå mest den smaker ingenting jeg da!Enig i at det er masse sukker i de grøtene, det hadde vel ikke vært nødvendig det vel :klø: når ungene ikke er vant til søtt så trenger de jo ikke masse for å spise?Men men Henrik spiste grøten helt til han var 3 år han og han har nå aldri hatt hull i tennene eller noe! Han tar seg gjerne en porsjon sammen med søsteren også han da - og i neste mnd blir han 7 år :o Så babygrøt er viss snadder!!! LA Traviata :-D Koste meg med fruene ja, og ser heller ikke Da Capo Glossy :-D Bor ikke på Askøy nei, men er en del der ute da vennene våre som vi skal på ferie med i sommer bor der! Jeg synes det er kjempefint der ute! Det ser nå heldigvis ut som om været skal bedre seg i dag med mere sol Håper dere koste dere på svømminga Bustis :-D Alltid velkommen :dagensrose: Bamseline :-D Syklingen var stas ja! Nå må han få ny sykkel til 7 års dagen sin i mai! Den han har er jo bitteliten! Gleder meg allerede til å se han når han får ny! Men en stund til ennå da!Kjekt å se deg her igjen! Martine sover og jeg vasker meg gjennom haugen med klær! Servert noen måltider i natt også, men nå er det 2 isteden for 4 iallefall! I går var jeg i byen og koste meg sammen med Martine i det fine været! Fikk ordnet håret også og det var deilig!Kjekt å se litt skapelig ut igjen iallefall! Martine storkoser seg i vogna si, men vi får litt oppmerksomhet pga av den da! Mange som kommer og spør hvor vi har kjøpt den. Og i går var det to gravide som stoppet meg og lurte på hvordan den var i bruk! Vi er iallefall kjempeforrnøyd med den. Og nå ser jeg etterhvert ganske mange som har kjøpt den også!Den er superlett å trille iallefall!Og Martine nyter å sitte så høyt og ha full oversikt! Senere i dag skal vi på foreldremøte om Henrik! Det er jo alltid spennende å høre hvordan læreren synes det går med han på skolen! Sist fikk vi iallefall bare positive tilbakemeldinger! I morgen skal Henrik i bursdag hos en nabogutt og jeg skal i samme ærend til en god venninde. Fredag skal han i bursdag til en gutt i klassen så det går slag i slag med slikt! Skal senere i dag og kjøpe inn et lite lager med bursdagsgaver til disse ungene for han kommer jo stadig hjem med slike lapper! Men det er nå koselig også da! Om en drøy mnd er det jo vår tur!Koselig å stelle istand bursdag synes jeg, men jammen er man glad når de går igjen! De har jo ikke før fått trykket i seg den første pølsen før blodsukkeret stiger og det er fullt liv :o Nei, nå roper vaskemaskinen på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #749 Del Skrevet 20. april 2005 Nei, nå roper vaskemaskinen på meg Her også! Håper du får en fiiin dag! Er meldt 20 grader neste uke, så herlig med vår! Håper foreldremøtet går greitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 20. april 2005 #750 Del Skrevet 20. april 2005 Hei Gratulerer med overstått 6. mnd dag for Martine! Store jenta! Dagene dine går jammen unna ja, høres ikke ut til at du har tid til å kjede deg. Hørtes godt ut med time hos frisøren. Tenkte jeg skulle vente til jeg kommer tilbake fra syden jeg. Håret blir jo så slitt da alikevel. Får håpe Martine er inne i en god stim nå ja, jeg har hatt en mindre god natt i natt for Maren driver med tann.. Og jeg fikser jo ikke en natt med dårlig søvn engang- og hun har ikke vært våken men bare å putte i smokken. Jeg får vist ikke klage jeg. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2005 Forfatter #751 Del Skrevet 20. april 2005 Dark Angel Det høres vidunderlig ut med 20 grader!!! Krysser fingrene for at det blir sånn! Ellers lurer jeg litt på hvorfor ikke vaskemaskinen roper når charminamannen er hjemme :klø: Silje:) Stakkars lille Maren!Håper tannen kommer fort ut sånn at det ikke står på så lenge! Og nå er det jammen ikke lenge til dere skal kose dere i varmen!Sikkert lurt med frisør etterpå da ja Har vasket flere maskiner med tøy nå og alt ligger sirlig brettet sammen i skuvesengen! Desverre spaserer ikke tøyet vårt av seg selv inn i skapene så jeg får vel putte det inn der også om en stund! Slankedag?????? Har kommet helt ut av telling! HAr gått ned 2,4 kg.....ikke det helt store nei Men har trent flittig og merker at det begynner å strammes opp litt! Ganske utrolig egentlig hvor fort man ser resultater av trening! Ikke blir jeg så støl lengre heller! Har tenkt å begynne å trene litt inne på apparatrommet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #752 Del Skrevet 20. april 2005 Dark Angel Det høres vidunderlig ut med 20 grader!!! Krysser fingrene for at det blir sånn! Ellers lurer jeg litt på hvorfor ikke vaskemaskinen roper når charminamannen er hjemme :klø: Samme her, den roper aldri når min kjære er hjemme heller. men har sagt til han at jeg syns det er greitt å vaske klær osv når jeg ikke har jobb. (men skal nok mase mer når jeg får jobb ). Ja, det blir skjøøønt med mer sol & enda varmere!! Kose deg videre! Nå hopper jeg i dusjen! Ååå, babyen er supersøt! Hver gang jeg ser henne, får jeg veeeldig lyst å prøve nå.... !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2005 Forfatter #753 Del Skrevet 20. april 2005 Dark Angel ....vi har nok samme type vaskemaskin vi ja .....men skal ikke klage da for Charminamannen er faktisk veldig flink i huset sånn ellers altså Nå skal jeg gi Martine litt mat før jeg drar bort på skolen! Er virkelig spent på å høre hvordan hun mener han er! Og....på om han sier like mye rert på skolen som han gjør her hjemme :o Og Martine er i full gang med det etter hennes øyne stilie spyttetrikset så her er det bare å finne fram tørre klær først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 20. april 2005 #754 Del Skrevet 20. april 2005 Heia vennen!! Lenge siden jeg har vært innom deg nå!! Men det har sine grunner, mye pent vær!! Det er så deilig nå som våren endelig er her!! Hvordan gikk det på skolen i dag? Jeg er også spent, for den gutten din får virkelig sagt ting ja! Jeg er helt sikker på at han er en kjempe snill gutt! Må når jeg leser om Martine og hennes spytte øvelser! Ser henne for meg! Jonas driver også å spytter voldsomt for tiden, men han sikler også da... Men han er ikke like flink som Martine med å spytte, men jeg rekner med han finner det ut han også en dag! :o Gratulerer med 50 sider forresten!! :blomst_opp: Stoooor knipe klem fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2005 Forfatter #755 Del Skrevet 20. april 2005 Susanna Så kjekt å se deg her inne igjen! Har ikke vært så flink å skrive jeg heller! Gikk fint på skolen, det virker som om han klarer seg fint! De hadde testet elevene i bokstaver og tall og han kunne det han skulle. Særlig tallene var han god med og det er bra - for moren er ikke noen kløpper med tall Mattematikk var ikke min favoritt på skolen nei! Hun syntes han var en kjekk elev å ha og slikt gjør jo godt å høre. Martine var med oss og begynte selvfølgelig med det nye supertrikset. kunne ikke annet en å le heller da! Læreren er gravid så hun lot seg nok sjarmere ja! Gav Martine masse grøt nå i kveld, hun nyter det virkelig! Det dumme er bare at hun vil suge på tommelen etter hver skje med grøt hun får så dere kan jo tenke dere hvordan det ser ut da! Helst må noen holde hendene mens hun spiser! Merkelige ideer de får disse små! Da Henrik var vel under dyna gikk jeg i badekaret med henne og da kan dere tro det er ei som koser seg! Hun plasker værre og er helt vill. Har begynt å dukke henne under også og det ser ikke ut til å plage henne. Hun er like jublende etterpå! Nei, jeg får komme meg under dyna! Skal på 6 mnd kontroll i morgen tidlig og etterpå er det trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. april 2005 Forfatter #756 Del Skrevet 21. april 2005 Klokka er snart halv ni men i dag skal jeg ikke klage for Martine sov helt frem til klokka halv seks i dag Helt vidunderlig!!!!! Nå skal jeg få i meg litt frokost, stelle frøkna, dra på 6 mnd kontroll og ettrpå på trening! Det blir deilig! Utenfor huset hører jeg at det er kommet tømrere. De skal bygge på altanen vår og holder vel på å sette opp stilas nå tenker jeg! Det er skikkelig grått og tåkete ute i dag , men jeg regner med at solen kommer opp! Ellers har de lurt oss kraftig på værmeldingen i går. Skal bli spennende å se hvor mye Martine har lagt på seg etter at hun begynte med den grøten! Tipper hun er godt over 6 kg nå jeg! Nei nå må jeg få fingeren ut og få gjort noe så vi ikke kommer for seint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. april 2005 #757 Del Skrevet 21. april 2005 Tusen takk for kryssing inne hos meg. Tok to nye tester i morges. Begge negative. Nå kan du legge deg igjen... Kanskje ikke akkurat nå, men Martine og jeg (uforskyldt...) har har jo delt deg i å sove-våkne-holde sengen-stå opp... Ser for meg Martine som spiser grøt... *løper opp og tar fatt på dagen* Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. april 2005 #758 Del Skrevet 21. april 2005 Hei Charmina!! Så spennende med 6 md kontroll da! Vi var går vi. Ingen spennende å meddele, men legen sa at alt var bra. En stor, fin og blid gutt. Må klappe litt for flinke sove-Martine WoW så deilig! Tydelig at det går litt opp-og-ned, for nå har Marcus snudd og blitt en natterangler. Men vi har bestemt oss for å begynne aksjon Marcus-skal-sove-hele-natten igjen. Vi begynte i natt, noen som betyr at både Sandramannen og jeg ser ganske (og føler oss også) trøtte Så fint at du ser resultater av treningen! Det at vekten ikke viser så mye nedgang kan det jo være mange grunner til, men det er jo ikke det som teller heller. Kan jo hende det er mesklene dine som gjør utslag. Håer dere får strålende fint vær idag! Mange klemmer fra meg :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 21. april 2005 #759 Del Skrevet 21. april 2005 Så flink Martine har vært i natt! Håper at hun fortsetter slik!! Blir spennende å høre hvordan det har gått på 6 mnd. kontroll da! Kiloene er egentlig ikke så viktig når man slanker seg.. Det er hvordan man føler seg!! Treningen vil jo uansett stramme opp litt og det er det jeg syns er deilig! Dessuten kan det jo være flere grunner til at vekta viser hva den gjør som Sandra skriver. Syns du er flink jeg!!! Så heldige dere er som har folk som kommer å fikser ting og tang med huset. Vi skal liksom gjøre det meste selv vi da og det skal jeg si deg tar sin tid. Ikke at jeg får gjort så mye da, men sambiss er sånn handyman som fikser det meste selv. Jeg er bare en mester i å overtale han til å finne på ting sammen med meg og Maren i stedet Satser på 7 rette i lotto hver helg så vi snart kan leie inn noen her også! Hvis ikke blir vi nok ikke ferdige før om ti år!!!!! Kan tenke meg Henrik er en fin gutt og ha i klassen. Høres ut som han er en sånn man bare ikke kan bli sint på så mange gode kommentarer han har. Høres ut som Maren og Martine har funnet samme hobby- blåse utover og lage prompelyd slik at spytt og sikkel bare spruter! Herlige :-) Ekstra gøy når de spiser grøt og gjør det Ha en fin dag- og god treningsøkt! Stor fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. april 2005 Forfatter #760 Del Skrevet 21. april 2005 Mayamor DA jeg ble gravid med Henrik viste ikke testen det enda det var 45 dager siden siste mens! Så du skal aldri si aldri min kjære!Sender over en god klem jeg! Sandra Det var utrolig deilig at hun sov i natt ja! Jeg kjenner jeg blir helt kokko jeg når jeg bare får dekket noe av mitt søvnbehov! Trodde man trengte mindre søvn jo eldre man ble jeg, men hos meg er det slett ikke sånn! Håper dere får Marcusen inn i en god stim igjen!Han har jo vært så flink lenge han! Silje:) Det med at det kommer noen å gjør det vi skal ha gjort er ganske deilig ja! Men det var noe jeg krevde da vi flyttet! Har pusset opp ett digert hus helt ferdig og orket ikke tanken på å begynne igjen på dette! Og skulle Charminamannen tatt det hadde det blitt stående lenge før det ble ferdig! Han har jo ikke det store overskuddet etter en lang arbeidsdag, og i helgene ønsker jeg at vi gjør andre ting! Han er flink, men det tar helt klart kortere tid når andre gjør det ja! Og siden vi fikk så godt betalt for det gamle huset så tar vi oss råd til det! Fin oppførsel disse jentene våre har fått ja - har sagt til henne at de der lydene der ikke akkurat er særlig feminine Og ikke er det serlig festlig når det skjer under grøtmatingen heller! Ja så har vi vært på helsestasjonen og etterpå på trening! Deilig å få brukt kroppen litt men i dag syntes jeg det var ekstra tungt! Kommer nok til å bli ganske støl i morgen ja! På 6mnd kontrollen gikk det nå fint! Men de synes jo hun er litt liten og lett da! Målene er nå som følger : Lengde 62,4 Vekt 5775 Det ble også tatt mål av hodeåpningen slik at vi kan sjekke om den har lukket seg noe til neste gang! Hun er som jeg før har sagt veldig åpen oppi der ennå! En av de andre i gruppen vår traff jeg også på, og hun hadde begynt å krype rundt nå! Jammen forskjell..........Martine kan jo ennå ikke snu seg helt rundt hun! Tror hun er litt makelig den lille frøkna der! Nei, nå må jeg opp og koke spaghettisaus. Om litt skal Henrik i bursdag også, og selv blir jeg hentet litt over fem for å gå i bursdag til en venninde av meg! Tar en dagbokrunde i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå