Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei vennen!!

Gikk bra med oss på klinikken (kan lese i dagboken). Ellers så venter vi i spenning på solen som skulle komme. Håper den komme i morgen. Vi er veldig klar for å komme oss mer ut og kunne kose oss litt i hagen. Forige sol periode så laget vi krukker med masse fine blomster. Veldig fornøyd med innsatsen ja!! :ler:

Ville bare ønske dere en riktig god helg!!! kos dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig litt tid på nettet!

Har rett og slett ikke hatt overskudd til å være her inne i det hele tatt de siste dagene!

Martine har holdt det gående det meste av natten nå i det siste og det merkes jammen :Gjesp: Føler jeg går rundt som en Zombie for tiden! :( De siste nettene har hun våknet med bare 1,5 timers mellomrom og krevd mat og det tar jammen på. Charminamannen har trådd til han også men da bare synes hun det er kjempefestlig å være oppe med pappaen! Nå har vi styrt på i hele dag for å holde henne våken! Ikke det enkleste da, men hun har bare sovet vel 1 time siden hun sto opp klokka 08 i morges. Nå har hun fått en stor posjon med grøt og pupp ganger 2 så om hun ikke sover i natt så :grine: jeg!!!!!!!

På lørdag var vi nå og så på fotograf bildene av henne, og det var virkelig mange fine bilder!Jammen ikke lett å velge ut ett nei! Men vi bestemte oss for ett der hun ligger på magen med en rosa caps på hodet sammen med en av lekene sine! Det bildet var bare helt utrolig levende og gøyalt! :)

Lørdag ettermiddag hadde vi noen gode venner her på middag. Serverte først asparges med skinke og parmesan til forett, and med fløtegratinerte poterter,sukkererter,gulrøtter,tomatsaus med pepper til hovedrett og jordbær med fløte til dessert. Kjempedeilig!

I dag har vi vært ute hele dagen! Henrik har omsider lært seg å sykkle uten støttehjul på :klappe: og var jo bare kry kan dere tro!

Etterpå dro vi ut og feiret 2 års dagen til datteren til noen venner av oss. Var ute og koste oss i solen hele tiden så dette har vært en vidunderlig dag! Og når jeg så værmeldingen i sted så var det rett før jeg :hoppe: av glede for det er jo meldt knallvær i flere dager!! :Hehe:

Martine er nå blitt litt forkjølet og snotter veldig!Renner litt av øynene også, men hun har nå ikke feber heldigvis! Håper det går fort over!

ELLERS ER MARTINE 6 MND I DAG :gratulerer::gratulerer::gratulerer::gratulerer: Jammen begynner hun å bli stor jente nå!!!

Hulderjenta :klem: Ja han sier mye rart den gutten

Sandra :klem: Har prøvd å ha henne i vuggen men det gjør liksom ingen forskjell! Men etter å ha holdt henne våken i hele dag så håper jeg veldig på resultater til natten :wink: De fruktbegrene liker Martine veldig godt også - da skal jeg love deg at hun gaper ja :ler:

GRATULERER SKJØNNE MARCUSEN MED 6MND DAGEN OGSÅ :hjerte:

Dark Angel :klem:

Bertine :klem: krysser fingrene for vennen min jeg også, det er lange uker å vente på svar!

Madden :klem: Håper helgen din ble super vennen(skal inn og lese etterpå :wink: )

La Traviata :klem: bok ja :ler: kunne vel blitt det etter hvert!

Bustis :klem: :rosasmil:

Mayamor :klem: Treff høres jo kjempekos ut da, og jeg tror kanskje det kan passe den dagen!Må høre litt med charminamannen

Glossy :klem: Så flott at det gikk bra - tenkt masse masse på dere!Håper dere nyter solen like masse som oss! Så faktisk noen som badet :o på Askøy i dag!

Anea :klem: :rosasmil:

Nå skal jeg lese i dagbøker :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lille store Martine med 6 måneders dagen! :gratulerer:

Så fort tida går, snart er Bragegutten også 6 mnd., det er så rart å tenke på!

Huff, Martine er fortsatt nattens dronning ja, håper inderlig at det hjelper med mer mat på dagtid! Spent på å høre hvordan natten deres var!

Så fint at hun liker frukt oppi grøten, det er jo sunt og godt. Brage elsker ferskenpure oppi grøten sin han, men banan vil han IKKE ha!

Ååååh, kan vi få se fotografbildet av Martine når dere får det? Hvis dere kan scanne det inn da? Det hadde vært utrolig gøy!

Så fint med venner på besøk da, den menyen hørtes kjempegod ut!

Kos dere i det fine været!

Sender noen sove-vibber ut i natten og håper de treffer Martine!

(((((((((((((((((((((sooooove!))))))))))))))))))))))))

Ha det godt da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La Traviata :rosasmil: Klart du skal få se bilde! Har scanner så det må jeg da få til på et vis?

Martine laget nå en liten lyd isted men jeg gikk ikke inn-og nå sover hun iallefall! Og måtte det bare vare!

Nå har vi det gøy her :evil:

Vasker klær også hører jeg bare at det plasker inne på vaskerommet!

her er noe gått tett sånn at det bare flommer over! Og inne på badet renner det jo bare såvidt ned i vaskene også :evil: :evil: :evil: ÅHHHHHHHH dette trengte jeg virkelig ikke nå la meg bare få si det :evil:

:sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur: :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur: :sur: :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur: :sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk nå har vi tørket vann i massevis!Ikke akkurat noen artig jobb nei! Men charminamannen var litt søt når han lå på gulvet med rumpa i været og tørket vann for harde livet da! Og buksene brettet opp til leggen :ler:

Og Martine sover ennå :o .............det er da noe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine :hjerte: sov til klokka fire i natt :o :hoppe: også fikk hun litt mat før hun la seg ned igjen og sov til klokka 08 :hoppe::hoppe::hoppe:

Så da kan man vel si at vi fikk litt lønn for strevet i går da :) Nå håper jeg at det fortsetter litt slik!

Har akkurat ringt til rørleggeren, men de kunne ikke love at de kom i dag. Men i morgen regnet de med å få tid! Håper de kommer i ettermiddag for dere vil ikke tro hvor mye klær det er å vaske nå!!!!Haugen med skittentøy rekker jo opp i taket snart!

Ute skinner solen og det er et vidunderlig vær. Om en times tid skal jeg kjøre på trening! Det gleder jeg meg til for det er så deilig å bevege kroppen litt!

Ellers er det fotballtrening for Henrik i ettermiddag pluss at Charminamannen har sykkeldag i dag! Så hele gjengen trener i dag med andre ord :wink: Ja ikke Martine da - selv om hun trener litt på alt hun skal klare hun også da............som å gripe alt hun kan få fatt i f.eks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Charminavennen!

Så deilig at det holdt til 4!!

Da fikk du iall fall lønn for strevet. Flinke Martine!

Og GRATULERER MED 6 MD DAGEN!!! i går!

Så flink du er som holder på med trening. Håper du får en god treningsøkt i dag!

Og de bildene kan jeg fikse for deg hvis du sender dem til meg. :) Vi er nysgjerrige :hoppe:

Vi har osgå masse skittentøy som skal vaskes, og vi trenger ikke akkurat rørlegger, heller en litt flinkere husmor :oops:

stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra :rosasmil: bildene går nok til deg ja......... :sjenert: som vanlig!

Nå er det jo sånn at det hadde jo ikke blitt sånne hauger med klær her heller om mor i huset hadde vært en skikkelig husmor :oops: så jeg kan nok ikke skylde på rørleggeren jeg heller!Men fikk ikke vasket i går da og Henrik er snart tom for rene bukser! :oops: :oops:

Har hatt en deilig treningsøkt mens Martine sovnet som vanlig hos barnepasseren!

Nå har hun fått litt pupp og ligger i senga si og sover!Hun må nesten få ha den duppen i denne tiden her!

Ute skinner sola og det er bare så deilig og varmt! :hoppe:

Ludde ser ut til å storkose seg ute i det store buret sitt!

Nei nå skal jeg gjøre noe så kjedelig som å beteale regninger over nettbanken :tunge1: Hvorfor må vi få alle de hersens regningene hele tiden? Det burde vært non mnd i året hvor de rett og slett ikke kom :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

;) Er sikkert det fine været som også gjør :husarbeid: til en lek!

Har vaska LITT jeg også, men ble for varmt i den stekende sola ;) Håper du og Martine får en koselig kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Huffda...kjipt med oversvømmelse! Godt at det er ordnet igjen! :)

Det hoper seg nok raskt opp med to små i hus kan jeg tenke meg! Jeg har akkurat tatt en liten razzia etter helgen...har vasket en maskin..men så var det tomt for vaskemiddel gitt!! :ler: Så nå har jeg liksom unnskyldning for å ikke vaske mer i dag! :sjarmor:

Gleder meg masse til å se bildene av Martine! Hun er bare så skjønn!

Jeg har lenge drevet og tenkt på å ta meg en tur på Bergenstreff...det går ikke denne gangen...men neste gang kanskje?! Jeg er så nysjerrig på disse koselige Bergensdamene! Har mye familie i Bergen, så vi er som regel nedover en tur hvert år...

Hadde vært koselig å møte dere!! :)

Ha en kjempefin mandag snuppa! :kyss:

Gooood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina! :klem:

Kjedelig med oversvømmelse, bra at dere fikk fiksa det så fort! Vet hvordan klesvasken hoper seg opp i rekordfart med bare tre stykker i huset, har vaska klær selv i dag, og enda er skittentøyskurvene så og si fulle!

Men så bra at Martine sov helt til kl 4 i natt! :hoppe::klappe:

Håper dere er inne i en god trend nå! Så du kan få litt mer normale netter!

Så fint at du koser deg med trening og at været er så bra da! Her var det overskyet til morgenen i dag, men det ble sol etter hvert! :-)

Helt enig i at vi burde slippe unna regninger noen måneder ja! :Nikke: Er ikke lenge siden jeg tømte kontoen for å betale noen selv...

Ha en fin kveld og natt da vennen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark Angel :) Vasker du også ja :wink: Nei, vi får heller komme oss ut og nyte sola!Og nå så jeg på værmeldingen at det skal bli sånn hele uka :hoppe:

Madden :) Å så koselig det hadde vært om du kom en tur til Bergen :Nikke: Da skulle du jammen fått en strålende mottakelse og en kjempe :klem: !!!

Martine sover søtt etter å ha blitt holdt masse våken! Har ledd veldig av henne i dag for gjett om hun har fjollet seg? Hun oppdaget nemmelig at hun kunne lage sånn rar lyd med munnen samtidig som hun spyttet :o Har aldri sett på maken!!!! Det var bare så det rant ut av munnen på henne :o :ler: Charminamannen var helt oppgitt! Også suger hun mer og mer på tommelen jo trøttere hun blir mens hun lager de go`lydene :hjerte:

I dag begynte jeg på en ny type grøt fra Småfolk med eple og gulrot tror jeg det var! Den likte hun kjempegodt og spiste en stor skål! Etterpå badet hun i badekaret sammen med broren sin, og etter litt pupp sovnet hun som en stein! Hun er utrolig flink til å legge seg om kvelden! Da griner hun aldri nesten! Bare finner tommelen og legger seg rett til å sove!

Henrik ble helt oppløst i tårer her i kveld da det viste seg at fotball treningen var flyttet fram en time og han ikke hadde fått det med seg! Kom jo da først når de andre var ferdige! Men pappaen sparket litt ball med han på banen, og da han kom hjem holdt han lenge på med naboen som også forbarmet seg over han! Så da han kom inn igjen i kveld var nå alt bra igjen!

Charminamannen er tilbake fra syklingen og selv har jeg lagt og slappet av på sofaen og sett på tv! Synes den nye svenske serien på NRK er litt fornøyelig jeg!

Klær har jeg ikke fått vasket så mye :oops: har bare vært kjempelat i ettermiddag! Men har da fått rene en maskin bukser til Henrik da sånn at han slipper å gå i bare underbuksen på skolen i morgen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LA Traviata :) Oj vi må ha postet samtidig vi for jeg så da ikke innlegget ditt isted!

Håper også at Martine er inne i en god stim nå! Det er jo ikke noe særlig å gå rundt og være så trøtt hele tiden! Gjør masse rart jeg da!Glemmer lett f.eks! Ikke bra!!!

I morgen skal de ha vårfest på skolen til Henrik (iallefall på SFO) så da kommer han ikke hjem før kl 16.30 DA har jeg med andre ord nesten hele dagen for meg selv.Martine er jo med meg da men det er jo sånn det må være!Da blir det kanskje en liten bytur og en tur innom frisøren i morgen da!!!! Det hadde gjort seg!

Får se hva natten bringer og på hvor trøtt jeg er i morgen!

Kos deg med gullet ditt :babygutt: og ha en god natt!

Kjempeklem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...