Charmina Skrevet 5. april 2005 Forfatter #681 Del Skrevet 5. april 2005 Sandra Så dumt at du ikke kom deg på babykinoen da, men skjønner godt at du avstår fra de store bæsjebleiene akkurat der ja Martine må jo innimellom vaskes helt oppi nakken Fatter ikke hvordan de får det til jeg :klø: La Traviata Kanskje Bragegutten sutrer i sympati med Martine Må nok ut og kjøpe mega size smekker her også du! Grøten havner jo alle andre steder en inni munnen jo! Dark Angel Det gikk veldig fint takk Hulderjenta Ja som du ser er det travle dager innimellom, men det er nå kjekt også da bortsett fra det med sovingen da!De vibbene dine hjalp nok ikke så mye nei, men takk alikevel Og kjenner jeg frøkna rett så virker de nok om ikke lenge også har hun noen gode timer på puten (og kanskje skal mammaen hennes gjøre det samme) Å treffe dere hadde jo vært kjempekoselig!Når er neste treff? Dere får gi meg et lite ord så får vi se :enig_animasjon: Silje:) Det gikk supert på treningen, Martine likte visst veldig å være der hun. Hadde ikke grått i det hele tatt enda hun ikke fikk så mye melk siden mammaen var ute i siste liten som vanlig Måtte bare løpe inn i salen og slenge henne fra meg, men heldigvis var hun en engel! flinke jenta mi! I natt har det desverre heller ikke vært mye soving på den lille rakkerungen min!Akkurat der er hun bare blitt mer og mer umulig desverre! Kan jo nesten stille klokka etter når hun våkner nå! Vi legger henne klokka 20 og da sover hun som en stein fram til midnatt! Da får hun mat også sover hun fram til 02.30 mat igjen også en ny soveøkt fram til 02.30 - 03.00 også er det jammen påan igjen klokka 06. Og da kan jeg love dere at jeg er trøtt!!!! Mens hun ser ut til å være i storform. Iallefall frem til ca 10.00 da er det bare å slenge henne i senga også sover hun i flere timer! Ikke vet jeg hvordan jeg skal klare å snu henne! Tror det er like mye det at hun vil ligge sammen med meg som at hun er sulten. For hun ligger mest bare å kose sutter i seg den der melken! Nå sitter hun her i vippestolen sin og leker med lekene på babygymmen - og smiler fra øre til øre. Men øynene begynner å bli sløve så det er ikke mange minuttene før hun havner under dyna nå! Og da tror jeg jammen at jeg skal litt også! Slanking dag 8. Søtsuget begynner å gi seg litt og det er deilig! Treningen går også bra og nå skal jeg trene fast hver mandag og torsdag formiddag! Om ikke lenge skal de ta kroppsmåling og da får jeg laget mitt eget program utifra hvo jeg mest trenger oppstramning!Skal også på kostveileding og det blir spennende. Nå hopper jeg under dyna sammen med Martine ........oppdaterer meg i dagbøker litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. april 2005 Forfatter #682 Del Skrevet 5. april 2005 Det ble ikke noe soving på meg....................fikk akkurat tlf fra en nær venn av meg som fortalte at hun hadde fått kreft .Kjenner jeg har helt vondt i magen. Jeg har jo jobbet på kreftavdeling noen år og vet jo hva de må gjennom! Plutselig ble mitt lille søvnproblem bare helt latterlig...............................!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 5. april 2005 #683 Del Skrevet 5. april 2005 Å..så trist Charmina med venninnen din... Sender en kjempe stor knipe- til deg vennen! Hvilken krefttype er det hun har fått? Kan jeg få spørre hva du jobber med ? Du trenger ikke å svare om du ikke vil, skjønner de som vil være litt anonyme. Jeg er selv sykepleier.. Igjennom studietiden så var jeg innom kirurgisk avd. så også en del kreft der.. Det er vikelig en av verdens verste og mest grusomme sykdommer.. Mistet en nær onkel i fjor sommer av kreft.. Ville bare sende deg en kjempe god klem jeg vennen, ble så lei meg når jeg leste om venninnen din.. Håper du får deg noe søvn også vennen, for det trenger du, jeg skjønner det har vært en hard natt på deg! Å, jeg beundrer deg for du er så flink til å motstå godterier!! Jeg jobber med samme sak..! Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe litt crom jeg.. Kanskje det hjelper litt på godtesuget også! :-) *håpehåpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. april 2005 #684 Del Skrevet 5. april 2005 Da er bildet på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. april 2005 #685 Del Skrevet 5. april 2005 Hei Charmina! Huff, så triste nyheter om vennen din... :trøste: Får håpe at det er en krefttype som det går an å få bukt med. Kjenner jeg får vondt i magen selv jeg... Martine plages sikkert med den tannen, men det er ikke noe gøy når det er sånn! Man blir jo ganske så ødelagt selv! Vet hvordan det er å gå rundt som en zombie... Det er nok mye kos det går på om natta, ja. Men Brage sovner like greit om han ligger i vår seng eller om jeg legger ham over i sin egen, så lenge han er mett. Skikkelig matvrak han altså! Grøt er bare det helt store!! Flinke Charminavennen som spiser sunt og trener da! Jeg har såvidt begynt å trene, men kunne sikkert spist mye sunnere! Av og til slår søtsuget inn, men hvis det ikke er noe i huset må jeg stå imot, for det er litt lang vei til godtekiosken En kveld sate jeg i gang og bakte sjokoladekake bare fordi jeg MÅTTE ha sjokolade! Har bare skjedd en gang da... :oops: Kos deg med fruene i kveld da Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. april 2005 #686 Del Skrevet 5. april 2005 Innom med en stooooor god Charmina...det var virkelig trist å høre om venninnen din...har samme bakgrunn som Susanna, vi var på samme kirurgiske avdeling i praksisperioden...og fikk se mange triste tilfeller, men også noen som endte godt da! Håper som La Traviata sier at det er en krefttype som det går an å få bukt med iallefall!! Tenker masse på deg snuppa....håper at dere får orden på søvnproblemene også...det må være forferdelig slitsomt..særlig siden det ikke er bare deg og Martine du skal "fungere for"..du har jo vesle Henrik og din kjære mann også, som helt sikkert krever sitt av deg! Sender over noen søvnvibber jeg vennen, og håper at det ordner seg! Ellers så må jeg berømme innsatsen din! Du er jo kjempeflink som har kommet så godt i gang med prosjektet ditt! Jeg ønsker jeg hadde så mye tiltakslyst jeg altså! Lover meg selv hver dag at i morgen så skal det bli annerledes... Så derfor måtte jeg jo kjøpe en stratos i dag da...deppe litt siden gutta mine dro igjen! Stå på snuppa! Du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. april 2005 Forfatter #687 Del Skrevet 6. april 2005 Susanna :rosasmil: Takk for knipeklemmen - den trngte jeg virkelig! Hun har desverre fått Malingt Melanom så det er ikke særlig oppløftende nei!Særlig ikke når moren døde av det samme Og det gjør jo selvfølgelig redselen hennes ennå værre da! Jeg jobber som Hjelpepleier jeg Susanna og trives godt med det.Har jobbet natt de siste 7 årene og kommer vel til å fortsette med det så lenge ungene er små. Har jobbet i helsevesnet i 17 år nå, men det var nok årene på Onkologen som gav meg mest.Men etter noen år orket jeg bare ikke mere.Klarte ikke å legge fra meg alle sjebnene når jeg kom hjem fra jobb - og da blir man fort utbrent! Glossy :rosasmil: Marthe er bare såååå nydelig!En skikkelig liten hjerteknuser ja La Traviata :rosasmil: Zombie var jammen rette ordet ja Øynene blir jo bare mer og mer blå under føler jeg Det der med søtsuget kjenner jeg til ja!Jeg var også helt desperat engang og satte igang med å bake kake rett og slett fordi vi ikke hadde noe annet i huset :oops: Madden :rosasmil: JA det er litt tungt å ikke få sovet så mye. Heldigvis er jeg litt vant til nattevåk sånn jobbmessig da - har god øvelse får en si Men det er som du sier - jeg har jo flere en henne å ta meg av da. Kan ikke bare legge meg og sove når det passer, for Henrik krever jo sitt når han er hjemme fra skolen! I natt når søsteren var sovnet etter matrunden kl 03 så kom selvfølgelig han ned og ville ligge sammen med oss - og jeg kan jo ikke nekte han heller --------selv om jeg akkurat da føler for å hive de alle 3 ut av soverommet Gjett om jeg spiste masse snop dagene før jeg begynte slanke/treningsprosjektet mitt da Charminamannen lurte på om jeg spiste meg opp før jeg skulle spise meg ned igjen :oops: Lite søvn i natt også. Martine var jo som vanlig i storform og når begge foreldrene la seg samtidig ved midnatt tok hun jo helt av! Lå mellom oss og gjorde seg til til tusen. Babblet, lo og storkoste seg. Så snudde hun seg rundt og klarte selvfølgelig da å gulpe utover hele senga mi! Så da var det bare å stå opp og skifte på senga før vi kunne sove. Så sov hun fram til 03 og etter at jeg var ferdig med å mate henne så kom broren og ville ha litt mammakos! Men jeg skal nå ikke klage - det er jo masse masse kos med ungene. Jeg er bare så utrolig heldig som har fått dem og jeg elsker dem jo så vanvittig høyt...................men sove om natten synes jeg jammen at de kunne gjøre alikevel da I dag skal jeg opp til en venninde å se på kaninene deres. Lovet Henrik at han skulle få lov til å ha en kanin i utebur når vi flyttet. Så i helgen regner jeg med at vi bygger buret. Skal opp og se litt på hvordan de har laget det! Også skal Henrik få se om han virkelig har lyst til dette, for vi skaffer ikke dyr om det bare er en liten ide han har.Han må virkelig ønske det veldig og! Selv har jeg jo lyst på hund igjen, men må nok vente til Martine blir litt større ja! En Grand Danoise som vi hadde krever veldig mye så da må man ha masse masse tid. Særlig i valpetiden. En slik stor hund må man ha kontroll over! Men jammen er det deilige hunder! Her kan dere lese litt omJeg hadde en Harlekin tispe I morgen skal jeg og trene igjen. Gleder meg for det er virkelig kjekt! Ble ganske stiv i muskulaturen sist også, men kjenner at det blir mindre for hver gang!Men i morgen skal jeg dra litt tidligere sånn at det blir god tid til å mate henne først.Stresset jo værre sist da og det er typisk meg å ende opp med å ha dårlig tid når det er noe.Må prøve å skjerpe meg litt der! :fy: Men selv om jeg oftes får fryktelig dårlig tid så klarer jeg nå alltid å komme tidsnok til avtaler så det er da ikke så gale da! Nå skal jeg gjøre litt før jeg kjører ut for å handle litt! Så er det henting på skolen! Men aller først skal jeg innom og kose meg i noen dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #688 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg tenkte det sto jeg skal kose med noen dagbøker, istedenfor kose meg i, men det går jo an, begge deler Jeg blir så imponert over deg fordi du er så flink med mann,barn hus og hjem. Du gjør så mye og rekker så mye hele tiden! Skikkelig flott husmor og koneemne er du (og masse aent også). Ei slik som deg vil jeg ha en vakker dag også. Du må be mannen din passe ekstra godt på deg, hvis ikke skal han se at jeg kansje kommer å røver deg en dag Jeg er litt husmor hjemme hos Julia innimellom,men det er ikke så ofte. Her hjemme i leiligheten min blir det ikke så mye husarbeid. I allefall ikke nå. Jeg er inne i en skikkelig male periode og går konstant rundt med maling på hendene, buksa, fjeset og håret. Men det er vel slik det skal være det! Håper ettermiddagen og kvelden din blir god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 6. april 2005 #689 Del Skrevet 6. april 2005 Hei vennen! Tusen takk for hilsen! Det er trist med de syke barna...det er liksom det verste med avdelingen. Men jeg føler selv at jeg kan lære mye der og har til nå fått god kontakt med ungene... Håper jeg kan være med å gi foreldrene støtte og hjelpe dem så godt jeg kan... Men de fleste er nok litt skeptiske, i og med at jeg er ung (21, 22 i år), og ser ut som jeg er 15 Men men, barna liker meg Håper det går bra med venninen din, hun har nok en god venn i deg slik jeg ser deg Klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. april 2005 #690 Del Skrevet 6. april 2005 Hei Charmina! Det må være tøft å være hjelpepleier og se så mange skjebner. Har stor respekt for den jobben du og mange her inne har (av en eller annen grunn er det veldig mange sykepleiere her inne..?). Krysser fingrene for vennen din. Har tannen til Martine kommet fram ennå? Her i gården er det ennå ikke noen stripe som du skrev om, men det er veldig hardt der, en kant liksom. Det klør nok veldig i gommene, her i stad prøvde han å gnage i seg dørkarmen Fint med kanin til Henrik da! Det er sunt for barn å ha dyr, og lære seg å stelle for dem. Hunder er også fine, men som du sier, så krever de veldig mye! Sånn sett er det enklere med katter, de er mer selvstendige. Jeg er nok et kattemenneske, men kunne tenke meg hund en gang også. Vente til det ikke er så små barn i huset bare... Hehe.. kjenner meg igjen i det å stresse avgårde i siste liten! Det er meg i et nøtteskall det! Jeg lærer aldri. Lurer på hva Brage tenker når jeg stresser fram og tilbake når vi skal ut, "hu mamma er passe gæren" sikkert Ha en fin natt, og håper Martine roer seg om natta snart! Stapp i henne masse grøt før leggetid, det ser ut til å hjelpe her i gården (øker mengden litt for hver gang, nå er vi vel oppe i halv porsjon). Nattakos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2005 #691 Del Skrevet 7. april 2005 Skulle bare rett innom og si hei. Men en tur rett innom hos deg? Det går jo ikke... Det er så levende å lese i dagboken din. Føler vi sitter ved kjøkkenbordet og drikker te og maser i vei. Nå må jeg løpe i dusjen... :oops: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. april 2005 #692 Del Skrevet 7. april 2005 Hallo igjen Charmina! Takk for en hyggelig prat på msn i går, det ble litt brått avbrutt på begge kanter tror jeg! Brage våkna, og det samme gjorde sikkert Martine! Koselig treff i dag med Silje og Sandra, skulle ønske du kunne vært med også... Du må komme deg til Oslo om ikke så altfor lenge vennen! Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #693 Del Skrevet 7. april 2005 hei vennen savner skriveriene dine. alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. april 2005 #694 Del Skrevet 7. april 2005 Hei vennen! Hvordan går det i heimen! Jeg savner faktisk bergen! Gikk vk1 hjelpepleien i os, og var ofte inne i bergen by. Kjempe koselig by! Ha en fin natt og sov godt! Klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. april 2005 Forfatter #695 Del Skrevet 7. april 2005 Bustisen :-D Jeg er nok ikke så flink da bustis, men prøver så godt jeg kan!Måtte le av trusselen din om røveri! Synes jeg ser Bustetrollet komme over fjellet på røvertokt Skulle ønske du kunne sende over noen male vibber her også for det er så masse jeg skulle ha gjort sukk! Men jeg må bare innse at jeg ikke rekker over alt! Bertine :-D Syke barn er helt klart verst ja!Men det gir også masse å jobbe med de.Og at du ser ung ut skal du jo bare være glad for Så gøy at du har vært masse i Bergen da! Det er en fantastisk by synes jeg!Trivdes her fra dag en jeg iallefall! La Traviata :-D Virker som om det er mange helsearbeidere her inne ja vi dukker opp over alt! Tannen til Martine er kommet helt ut av gommen nå ja sånn at vi virkelig kjenner den!Og hun biter bare mer og mer på lekene sine! Lo godt da jeg leste at Brage hadde spist på dørkarmen Synes jeg ser han for meg! Jeg elsker også katter og har alltid vært i besittelse av en. Ja faktisk hadde jeg tre stk da jeg traff mannen min! Men da legene trodde Henrik var allergisk måtte jeg bare omplasere de. Savner å ha katt de er jo så kosete og selvstendige. Det er jo mye mye mere arbeid med hund da. Men hunder er bare vidunderlige gode på en annen måte! Turene jeg hadde med hunden min glemmer jeg aldri. Det var på en måte en egen bestevenn Ja vi ble litt brått avbrutt ja!Martine på mat også tror jeg hele greia streiket her som vanlig :evil: irriterende greier! Og ja - det må bare bli en oslo tur snart!Det hadde vært kjempegøy! Mayamor :-D For et fantastisk fint komplimang! Ble så glad når jeg leste de ordene dine over her! JA så er denne dagen omme også! Sto tidlig opp da Martine var lys våken når guttene sto opp i dag! Holdt henne våken helt til jeg dro på trening klokka halv elleve! I dag hadde jeg kroppsmåling og det var både litt rart og spennende. Hun målte meg fra topp til tå med et måleapparat som hun måler fettprosenten med. Følte meg ikke akkurat toppers i bare undertøyet nei, men treneren er så søt at det gikk helt fint! Hun forklarte etterpå hvor høy fettprosenten min var og hva jeg aller mest måtte jobbe med!Hos meg var det særlig ryggen og innside lår! Ryggen min er ganske svak så den må trenes opp ja! Nå er det ny måling om en mnd! Fikk også kostveiledning og plan på når jeg skal spise treningsdagene. Stortrives der nede og gleder meg til hver treningstime! Martine liker seg også godt på barneparkeringen og har ikke grått i det hele tatt! I dag tok hun seg nå en liten blund også! I morgen skal vi på babyfotografering og det blir jo spennende.Skal være der klokka tolv! Håper jeg klarer å få henne til å sove litt på forhånd da!Ellers blir det jo bare grinebilder Nå skal jeg faktis sove tenkte jeg! Føler jeg har helt underskudd på søvn! Kikker innom dagbøkene til dere alle i morgen! Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. april 2005 #696 Del Skrevet 8. april 2005 Så spennende med barne bilder. Håper hun har fått nok søvn og at dere får gode bilder da! Ha endelig fått til slikt album så nå skal jeg skjerpe meg med å legge ut bilder så du får se. Tulla har sovet litt men er på vei til å vokne. Da er det vel på tide med en liten tur. Ha en super helg og kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. april 2005 #697 Del Skrevet 8. april 2005 Hei! Jeg vil og ha sånt treningssenter her!!! Høres innmari bra ut da!! Også så godt at Martine trives på barnepassen, jeg har ikke turt å ta med Maren på treningssenteret her, er redd det bare blir stress- også går timene så tidlig at vi rekker ikke det når vi står opp sånn vi gjør nå. Men har tenkt jeg kan trene på egenhånd da, jeg kjenner hun som jobber der og hun har sagt seg mer enn villig til å se etter Maren mens jeg trener. Men sist Maren så henne så Skjønner ikke helt hva som skjedde da for hun er jo så flink med barn :klø: Kan jo være Maren var trøtt og sliten og ikke var interessert i å hilse på akkurat da. Det var jo om kvelden. Men jeg har lyst til å få til å trene på formiddagen en gang i uken også så det spørs om jeg kanskje skal prøve snart. Oj oj oj, dette ble som vanlig mye om meg. Jeg vil også ha hund! Har aldri hatt det da og sambiss er ikke like enig. Men jeg vet vel egentlig ikke helt hvor mye tid og stell som trengs av hund da og, skal vi bort må vel den ha barnepass også så det er kanskje greit å se ann litt. Men vil ha ja, bare vente litt. Jeg vil ha golden retriver eller labrador jeg da. Syns de er så koselige, eller field spaniel. Nydelige Så godt at tanna til Martine har kommet frem da, så gjør det kanskje ikke så vondt for henne. Syns det ikke er lenge siden de ble født jeg også nå kommer det plutselig tenner!!! Oj så fort tiden går. Du må komme til Oslo snart ja så du får være med på treff! Det hadde vært kjempekoselig! Håper vi får til det! Ha en fin fredagskveld og en fin helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. april 2005 #698 Del Skrevet 8. april 2005 Bare innom så snarest med en kjempe- Håper du får en flott helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #699 Del Skrevet 8. april 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. april 2005 #700 Del Skrevet 8. april 2005 Hei Charmina! Vil ønske deg og dine en kjempefin helg! :-) Er i lykkerus i dag, for mannen har endelig fått jobb etter å ha søkt siden januar! (Han har ikke vært arbeidsledig mer enn en uke, vikariatet hans gikk ut i mars og ble ikke fornyet...) Attpåtil ser det ut til å bli fint vær i helga, og vi skal på hyttetur! Brage hadde en bedre natt, så jeg føler meg faktisk nesten uthvilt! Håper det samme blir tilfelle hos dere snart! Helgeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå