Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #621 Del Skrevet 21. mars 2005 Håper du koser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 22. mars 2005 #622 Del Skrevet 22. mars 2005 GOD PÅSKE, kos dere på hytta. Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 23. mars 2005 #623 Del Skrevet 23. mars 2005 Innom for å ønske deg og de hærlige barna dine en kjempe fin påske! Håper dere koser dere masse på fjellet!! Mange påske fra meg og Jonas`n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. mars 2005 #624 Del Skrevet 23. mars 2005 Innom for å ønske deg en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #625 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei alle jenter - tusen takk for fine påskehilsner :-) Ja så er påsken nesten over - men jammen kan vi ikke klage på at det har vært dårlig vær!!!! Vi har iallefall hatt noen kjempefine dager oppe på hytta vår. Det gikk utrolig bra å være sammen med de vennene våre - så nå er jeg iallefall sikker på at ferien i sommer blir bra!Vi koste oss både voksne og barn. Ungene var ute nesten hele dagen og holdt på i snøen så gjett om de var trøtte når kvelden kom! Det tok ikke mange minuttene før de sov etter legging iallefall. Guttene hadde seg også et par dagsturer ned til Voss og sto slalom. Babyene måtte jo holde seg mest i hytta da så det ble masse hyttevegg liv på oss damene men det var bare kjekt! Martine fikk prøve pulken en liten tur ned til skirennet som går avstabelen skjærtorsdag men da hylte hun hele tiden. Det likte hun med andre ord dårlig!Selv tror jeg nå det var mest det skarpe lyset hun reagerte på. Men guttene fikk nå gått rennet og var ikke så rent lite kry av de skinnende gullmedaljene sine nei Vi fikk spist masse god mat og slappet av og kost oss skikkelig! Kom hjem på lørdag og siden synes jeg vaskemaskinen har gått her hjemme med klær. I går hadde vi middagsgjester og i dag skal vi selv bort til noen venner om ikke så lenge. Ute skinner solen og gutten min er ute og leker med flere unger utenfor. Charminamannen vasker bil. Martine sover og jeg nyter roen! Er blitt godt forkjølet igjen så formen er ikke helt toppers akkurat!Er jo ikke lenge siden jeg var syk jo så nå synes jeg jammen det er nok Nå må jeg kikke litt i noen dagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. mars 2005 #626 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei Charmina! Herlig med påskeferie og sol, ikke sant? Vi har også hatt masse fint vær, og kost oss med turer både på ski og på beina! Og nå som vi har kommet hjem begynner krokusen å stikke opp og jeg har en skikkelig vårfølelse! Så dumt at du er blitt forkjøla igjen da... :trøste: Du må bli fort frisk kjære vennen! God bedring, og fortsatt god påske (selv om det ikke er så mye igjen av den!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #627 Del Skrevet 28. mars 2005 Så godt at du er hjemme igjen! Jeg har savnet deg jeg Uff,ikke fint å være forkjøla Ta på deg ullsokker, pass på å ikke fryse, slapp litt av og drikk varm melk med honning. Eller te. Godbedringsklem får du også Jeg har faktisk vært på Voss, men det er mange år siden. Vi masjerte gjennom hele stedet føltes det som og det var gruelig varmt. Jeg hadde hvit ullkjole og støvletter og gikk helt fremst. Det sto masse mennesker i gatene å så på oss og enkelte var så snille at de spylte oss med vann fra hageslanger. Det var deilig, tror det var 35 varmegrader. Og steiksol! Håper kvelden er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 28. mars 2005 #628 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Velkommen hjem! Har savnet deg jeg også Høres ut som om du har hatt en fin ferie, bare synd du ikke er helt iform...stakkars.. Jeg er plaget med forkjølelses sår og et hovent øye..ikke gøy nei! Ha en fin kveld! Klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. mars 2005 #629 Del Skrevet 28. mars 2005 Velkommen hjem fra påskeferie. Stille her når alle de faste er borte... Klem fra en hjemmeværende Mayamor påsken 2005... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #630 Del Skrevet 28. mars 2005 JA så er påsken definnitivt slutt for denne gang. I morgen er det tilbake til hverdagen med jobb for Charminamannen og skole for Charminasønnen mens jentene i huset kan bruke dagene til hva de vil Og sånn som formen min er så tror jeg at vi i morgen velger å sove litt lengre når guttene har gått! Martine er ganske så urolig om nettene ennå - spiser fra 2 til 3 ganger så jeg kjenner jo utover dagen at jeg er trett! Skal på helsestasjonen på gruppe på onsdag og må si at jeg er spent på hva hun veier nå! Føler ikke at hun har lagt så veldig på seg akkurat! Skulle jo vært nede og veid henne etter forrige gang, men har valgt å ikke gjøre det! Synes at det er litt mye fokus på det med vekten på sånne små jeg!Ofte skaper endel helsesøstre unødvendig uro hos foreldrene. Jeg har jo hatt barn som ikke har lagt så masse på seg før så jeg er egentlig litt avslappet føler jeg! Så lenge Martine virker blid og fornøyd så er hun jo ikke utsultet eller noe.Og nå går det jo fort mot 6 mnd og da tenkte jeg å begynne med grøt til henne! Og når hun får fast føde vil hun vel kanskje sove bedre om natten også. Håper iallefall det! La Traviata Deilig med sol ja - blir straks i godt humør jeg da! Nå føler jeg endelig at våren er kommet!VIDUNDERLIG Bustis 35 grader og steik sol høres ganske hett ut gitt - og der på Voss kan det jammen være ganske trykkende gitt!Var du med i korps eller? Mayamor Takk skal du ha!Kjekt at noen venter på en Bertine Det er så kjekt å komme hjem og se at man er savnet - en god følelse. Sånt gjør en glad - håper du blir fort bra du også Ellers var det nå litt morsomt i påsken! Siden de vi hadde med oss opp på hytten er trøndere begge to så la jo jeg over til min morsmålsdialekt da etter noen dager! Dette til Charminamannen og sønnens store fortvilelse - for de strevde litt med å skjønne alt jeg plutselig sa og ekstra morsomt ble det når Jr prøvde det samme. Jeg lo sånn av alle de morsomme tingene som da kom ut av munnen hans En skarrende trønder er morsomt tro meg! Ellers er Charminas trenings og slankeprosjekt igang fra i morgen av! Nå er det rett og slett ingen bønn lengre!Jeg er jo tyngre nå en når jeg hadde Martine i magen :o og er bare nødt til å ta meg kraftig sammen! Skal jo om 3 mnd ha den badeferien og kan ikke si at det frister å hoppe inn i bikinien akkurat nå for tiden nei Men med viljestyrke og støtte fra dere skjønne jenter håper jeg at jeg klarer å gå ned i vekt fram mot den 4juli!Skal også begynne å trene Shaping og håper det går bra! Gikk på et Grete Roede kurs engang og klarte da å ta av 10kg på 8 uker så det er jo ikke umulig da! Så i morgen når jeg står opp er det opp på vekten - og så er jeg igang!Føler meg veldig motivert akkurat nå da men som sagt støtte fra dere hjelper også! Nei,nå skal jeg ta litt halsmedisin og komme meg under dyna - håper formen er bedre i morgen!Er så lei av renne nese og kaktus hals! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #631 Del Skrevet 29. mars 2005 STEIKE, bor det en trønder i dæ å? Du skal få så mye støtte og oppmuntring du bare ønsker fra meg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #632 Del Skrevet 29. mars 2005 Bustis Takk for det snuppa! Ja kan du tenke deg - ekte trønder rett og slett! Men har bodd 17 år i Bergen snart så dialekten dukker desverre bare opp når jeg har vært sammen med trøndere noen dager Tilbake til hverdag som sagt og det ble veldig stille i huset når guttene dro i morges! Henrik måtte selvfølgelig inn på soverommet og vise mamma at han hadde fått på seg de nye joggeskoene.....og Martine hylte etter mat så da var det egentlig bare å stå opp en liten stund etterpå. Da var søvnen på en måte vekke. Ute er det fint vær fremdeles og fuglene kvittrer som bare det - deilig å høre på for da vet man det er vår. Skal bruke dagen til litt rydding og ordning her hjemme. Det trengs veldig! Martine har akkurat sovnet så jeg får gjøre noe annet en å sitte her!Men føler liksom maskinen roper på meg innimellom :oops: Slankedag 1. Vekt 64,7 kg. Målet er å ta av slik at jeg kommer ned på idealvekten min som er 55 kg. Spist knekkebrød og drukket juice til frokost. Må huske å kjøpe inn litt magert pålegg i dag!Føler meg veldig motivert.........men så er det jo bare dag en også da : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2005 #633 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei Charmina! Tenk at du er skaptrønder da, det visste jeg ikke! :-) Har masse trøndere i familien og synes dialekten er kjempefin jeg! Og du har min fulle støtte når det gjelder trenings- og slankeprosjektet! Dette klarer du så fint så! Det er utrolig hva man klarer når man først går inn for det! Ha en fin tirsdagskveld - endelig er fruene våre tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. mars 2005 #634 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg synes du høres kjempeflink ut Charmina!! Det har vært deilig med påskeferie, men fint at det er tilbake til det normale igjen! Vi tenker litt på grøt elle fast føde etter hvert vi også, tror han egentlig klarer seg med melken jeg har foreløpig, men har prøvd med litt banan en gang i påsken. Haha, du skulle sett det uttrykket han hadde Ikke særlig fornøyd med smaken. Jeg hadde blandet det med morsmelk så det skulle smake litt kjent. Etter hvert nektet han bare å åpne munnen, men når han ble litt mer vant til smaken åpnet han i all fall munnen igjen Synes nok det er best med det gode gamle kjente ja Skal prøve noen flere dager, men har ikke fler bananer. Det hadde jo vært en hyggelig bivirkning om disse små hadde sovet bedre på natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #635 Del Skrevet 29. mars 2005 Håper det går bra med slankinga! Og ikke FOR slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #636 Del Skrevet 29. mars 2005 Flink er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 29. mars 2005 La Traviata :rosasmil: Skikkelig skaptrønder ja!Jeg liker også dialekten kjempegodt og er litt lei meg for at jeg ikke klarer å holde på den! Kjekt at fruene er tilbake ja, gjett om jeg koste meg i kveld!! Sandra :rosasmil: Så kjekt å ha deg tilbake igjen - du har vært savnet som du vet! Synes jeg ser for meg Marcusen når han kniper munnen igjen og slett ikke vil ha noen banan Er litt redd for at Martine kommer til å gjøre det samme. Tror hun er en ganske så bestemt liten dame! Dark Angel :rosasmil: Takk for hilsen og støtte, det trenger jeg for søt suget er der jammen Bustetrollet :rosasmil: snill som alltid Ja så er tirsdagen nesten over! Begge ungene sover søtt, charminamannen er ute og spiser middag med 16 andre karer for å feire bursdagen til en av dem. Selv har jeg kost meg med fruene på TV2...........uten snop og brus utrolig! I morgen er det helsestasjonen som står for tur. Det gleder jeg meg til for det er så kjekt å treffe de andre i gruppen og ungene deres. Er jo også litt spent på vekt og mål.Synes Martine er så åpen i hodet ennå, det har jo nesten ikke lukket seg i det hele tatt så det må jeg få helsesøster til å se litt på. Babyen til venninda mi som er tre uker eldre er mye mere lukket. Moren er jo lege og hun syntes også det var litt åpent oppi der :klø: ja ja det er sikkert ikke noe galt.Det er vel ulikt fra barn til barn det der også. Tror jeg har fått meg en liten bihulebetennelse jeg........det er så tett oppi der at det verker i hele hodet!Pøser på med nesedråper og håper det gjør susen. Halsen er heldigvis mye mye bedre. Føler søtsuget hele tiden men har klart å stå imot. Tror nok de første dagene er de verste.Synes å huske det fra sist jeg gjennomførte noe slikt!Heldigvis så elsker jeg vann og drikker massevis. Må kjøpe inn litt mere frukt, knaskegulerøtter og youghurt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. mars 2005 #638 Del Skrevet 29. mars 2005 Du er kjempeflink vennen! Vi skal også på kontroll i morgen, er det 5 md. kontroll dere skal på også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #639 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja Sandra det er 5 mnd kontroll på oss også ja!Litt morsomt at vi skal samme dag da! Vi skal klokka ti. Gleder meg til å høre hvordan det gikk med dere da! Lykke til så snakkes vi i morgen! Spennende å se om Martine haler innpå gutten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. mars 2005 #640 Del Skrevet 30. mars 2005 Blir så glad når du skryter sånn av meg vennen! Jeg er overhodet ikke noe overmenneske..derimot et veldig utpreget "raptusmenneske"...jeg får litt anfall avogtil..av arbeidslyst altså, og da bare girer jeg på til alt er unnagjort! Slik som i går! Jeg har planer for i dag også..men skal prøve å sove litt lenger enn i går da! Synes du er kjempeflink som går igang med kom-iform-prosjekt! Støtter deg 100% snuppa! Dette klarer du vet du! Jeg henger meg på jeg med oppbacking og sympati! Har begynt etnyttogbedreliv selv jeg!...kjøpte inn masse knaskegulrøtter, magerost og frukt i går...Og så har jeg gått løs på rugbrødene mine igjen! Nå skal det forsvinne noen kilo ja! Mannen kommer nok ikke til å kjenne meg igjen når han ser meg! (får vi håpe!! ) Håper onsdagen blir fin!! Gooooood fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå