Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei vennen :vinke:

Leser om pizza,og fikk skikkelig lyst på :) nams.

Men skal spise fetaostsalat,tomatsalat og pasta nå,så det får vel holde.

Håper alt er bare bra med deg og dine. Jeg er mye på farten for tiden,men er stadig innom deg og titter ;)

Super bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvis ikke må jo alle vi komme og besøke deg - og det blir jo litt folksomt :ler:

Grattis med fem måneder!

Og du er flink til å bruke farger - jeg er så lat når jeg skriver at jeg til og med holder meg til smileyene til venstre her. Har litt treig maskin da til mitt forsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Jeg ler så tårene triller av skjønne Henrik! :hjerte:

Han er bare så slagferdig!! :)

For et spennende konsept med det Shaping-studioet da! Jeg ble helt imponert!! Bare så synd at det var i Bergen da..blir litt langt å pendle for trening! :wink:

Sikkert kjempeherlig å komme igang..jeg har så lyst til å få sjansen til noe sånt jeg også! Var like før jeg bestilte meg pilates-video fra TvShop her om dagen..så desperat er jeg! :ler:

Det er utrolig godt å trene..men jeg har trent fra meg på helsestudio..det er ikke noe for meg lenger! Har ikke koordinasjon til å drive aerobic.. og styrketrening med apparater er jo så kjeeedelig! Så da blir det bare turgåing på meg da..men har behov for mer..så jeg grubler på hva jeg skal finne på!

Håper du får en fin torsdagskveld snuppa mi!

God :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SILJE :) Takk skal du ha!Tiden flyr, men det vet du jo alt om som har en liten selv da!Utrolig hvor fort de blir store ikke sant?

BUSTIS :) Jeg elsker Fetaostsalat jeg, og tomater også :sikle: Høres vidunderlig ut! Hvordan finner jeg din nye dagbok? :klø:

HANNI :) Jeg har god plass på loftet så det er bare å komme hele gjengen :wink::ler: Tenker vi hadde fått det gøy!

MADDEN :) Det er nå fint at gutten min får deg til å le!Selv må jeg ofte jobbe med å holde meg alvorlig når han forteller ting for han blir litt irritert på meg når jeg ler av han hele tiden.Men det er jo ikke så lett å la vær alltid da :ler:

Pilates video er sikkert ikke så dumt det skal jeg si deg - iallefall om du har viljestyrke. Jeg bare må gå et sted og trene jeg ellers gir jeg så fort opp.Det sto foressten masse om dette stedet i Ukebladet for denne uka!

Jammen har jeg vondt i musklene i dag gitt......det er ikke akkurat blitt bedre utover dagen nei :oops: :tunge1:

Jeg lo litt for meg selv her i sted, for jeg så for meg desperate Madden på sykkel avgårde til Bergen for å trene Shaping :hoho: Da hadde du blitt sprek da Maddevennen :wink:

Oj der kom gutta hjem fra fotballtreningen og lille frøkna våknet og griner etter mamma,får løpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Der forsvant charminavennen som vinden ja :ler:

svisj!

Hemmelighetene vedstår heter den.. Ligger da på forum A-E...

Jeg husker ikke hvordan jeg lager link ser du... :roll:

hint,hint

supergod :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Så mange fine farger! Visste ikke at det gikk an å få andre enn de på listen jeg :-)

Jeg synes du er flink som trener, jeg gjør det ikke. Har ikke noen god unnskyldning for å ikke gjøre det heller :oops:

:blomst::blomst::blomst: Gratulerer med 5 md dagen til Martine!!!!:blomst::blomst::blomst:

Det er utrolig at det er 5 måneder siden allerede. På den ene siden synes jeg det har gått veldig fort, men når jeg tenker over det føles det jo ut som en evighet siden jeg gikk gravid.

Jeg er glad for at jeg skrev dagbok da jeg var gravid og nå, for det er så fint å se tilbake på.

Og så har jeg jo blitt kjent med deg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Nikker kjenkjennende til det at det er mange koselige jenter her inne. :Nikke:

Men du... :sjenert:

Vi er jo flere fra Bergen som treffes innimellom.

Det er plass til flere på treff altså... *hint-hint* :ler:

Så kan du dra til Oslo å treffe de.

Da blir du kjent med mange da... :wink:

Har også lyst å trene.

Kanskje jeg bør besøke trenings-kgere sine dagbøker oftere og bli inspirert...? :Hehe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! :vinke:

Så hærlig Henrik er!! :hjerte: Lo skikkelig av utsagnet hans!! :ler:

Gartulerer men Marines 5 mnd dag som var i går!! :gratulerer:

Ønsker deg og dine ei kjempe fin helg Charmina!!

Stooor :klem: fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

forresten, Gratulerer med 5-månedersdagen i går ja :)

Håper du får en hyggelig helg.

Kjempesuper bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner i dagboka mi :klem:

For en ærlig sønn du har :ler:

Gratulerer med Martines 5-måndersdag :blomst_opp:

Håper du får en avslappende helg med familien.

:klem: Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra :) Hei vennen og takk for gratulasjonen på 5 mnd dagen! Koselig! Synes det er litt gøy at ungene våre har bursdag på samme dag!Hvem skulle ha trodd at det ble slik med deg på overtid og meg lenge før termin :wink:

Mayamor :) Hvem er det som møtes her i Bergen da? Jeg kjenner et stort press fra Oslo gjengen nå og må nok bare se og komme meg over fjellet snart :ler: Veldig deilig å trene...bare så synd det gjør så vondt etterpå :tunge1::ler:

SusannaTakk for gratulasjonen og god helg til dere også

Bustis :) Takk for gratulasjon fra deg også , Martine smiler fra øre til øre

Anea :) god påske til deg også

Ja så er det helg og for vår del også påskeferie.

I morgen reiser vi på fjellet sammen med de vi skal på ferie med i sommer. Med andre ord blir vi 4 voksne og 5 barn på hytta denne påsken.

Når jeg ser på all maten og snopet vi har handlet inn skulle man minst tro vi skulle være der i en mnd eller noe slikt :oops: :roll: Og de kommer jo også med masse mat så vi kommer iallefall ikke til å sulte nei!

Guttene skal ned til Voss på mandag og ha en liten stund sammen med en instruktør på slalom.Det gleder Henrik seg veldig til. Nå er han jo mest vant til å kjøre langrennski så det skal bli gøy å se om han liker det!Han synes iallefall det er kjempegøy å sette utfor bakkene så det går sikkert bra!

Vi jentene får kose oss mest i hytteveggen med en god bok vi. Martine og deres datter som er 3 uker eldre er jo litt liten til å være så mye i pulk ennå. Men når gutta kommer hjem får vi heller ta en liten tur på ski. Med bekkenet mitt er det jo uansett begrenset hvor mye jeg kan utfolde meg.

I kveld har vi nå kost oss med litt god mat og sett på Idol sammen med Jr - det synes han er kjempegøy.Da synger og danser han og lever seg helt inn i det til tider.

Synes det er litt kjekt jeg også da - men tar det ikke helt ut på samme måte :ler:

Om været ikke er så aller værst så blir vi på hytta til lørdag altså en uke.

Nå skal jeg myse litt i noen dagbøker også får jeg begynne å finne fram litt klær. Guttene reiser opp noen timer før oss og får varme i hytta til jentene kommer - kjekk løsning :sjarmor:

GOD PÅSKE ALLE SNUPPELUPPENE MINE :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg håper du for kost deg i massevis på hyttetur :klem: Kommer til å savne deg da,så blir fint når uken din er over ;)

Idol ja, Jr din burde sett det med meg han da :) Det er absolutt ukas høydepunkt! Gjerne med en øl eller et glass vin, da er alt perfekt :)

Veldig fornøyd med at David gikk ut i går også,da kan jeg få sikle på de pene damene som ikke har så fantastisk bra stemme men som ser superbra ut litt lengre.. ;):ler:

Kose deg masse vennen,send meg noen tanker innimellom da!

Superstor bustis påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN RIKTIG GOD PÅSKE TIL DERE OG. Håper dere får litt sol på hytta og at dere får kost dere skikkelig! Vi reiser på fjellet onsdag, så jeg og krysser fingrene for litt sol. Hadde vært deilig siden jeg og tulla for det meste skal holde oss i hytte veggen.

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina!

Høres kjempefint ut med hyttetur i påsken! Vi drar på fjellet vi også, men ikke før neste onsdag.

Ønsker dere en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Nå er det ikke alle som er like aktive brukere lenger.

Og det er sjelden at alle har mulighet til å være med.

Men de som er med er:

Hulderjenta, Bizzy, meta, magnhild, Iona, Pludre, ny dag og Hermione.

Mandag som kommer skal ny dag, meta og jeg treffes kl. 12.00.

Ser at du er på hytten.

Men jeg kan jo sende deg pm neste gang...

Det er mange koselig Oslo jenter, trøndere, nordlenninger etc her inne.

Men vi er ikke så ille vi heller... :Hehe:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Åååå..det høres kjempekoselig ut med hyttetur! Jeg er litt lei meg fordi hytta vår er så langt unna! Blir ikke så lett å forflytte seg til den iløpet av en helg når den ligger 18 timer unna med bil!!! :roll::ler:

Sånn er det...vi får nøye oss med å tilbringe sommeren der oppe...den er fantastisk!

Håper dere storkoser dere i påskesola...blir sikkert en flott forsmak på hvordan turen blir senere i år! Kan være lurt det! :)

En riktig god påske til deg også snuppa!!! :kyss: :klem2:

Gooood :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du har dratt på påskefjellet, men tenkte jeg skulle stikke innom og si

GOD PÅSKE

Håper dere koser dere masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...