Sandra Skrevet 15. mars 2005 #581 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei kjære Charminavennen! Det er nok ikke rart om du er litt sliten for tiden, det har jo vært ganske tøffe tider hjemme hosdere nå med all den sykdommen. Synes du er kjempeflink, og det virker som du har skikkelig stå-på humør. Er så positiv og omtenksom. Det hadde vært så koselig om du hadde kunnet være med på treffene våre. Føler jo liksom at du hører hjemme da Må si i fra når du kommer til Oslo og du har lyst til å treffe oss! Kameratenene til Henrik synes det sikkert er gøy å få laget seg så fine påskekort. Hørtes deilig ut med pizza :-) Høres ut som deter mye snø hos dere! Her er det nesten bart. Deilig, for jeg er egentlig inegn tilhenger av vinteren, og nå synes jeg den i all fall har vart lenge nok! Hehe, morsom video Stor klem fra Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. mars 2005 #582 Del Skrevet 15. mars 2005 Ikke bare jeg som ønsker meg vår her nå nei. For en dum teit snø!! Kunne kommet i desember og vært borte nå i stedet. Hørte på radioen at dere Bergensere ikke hadde råd til mer snø (eller snøbrøyting om du vil) Jaja, snart skal vi vel ikke ha sommer i dette landet Huff, høres ut som du har hatt en veldig slitsom periode nå. Håper ting snur seg i Charminaheimen og alle blir friske å raske igjen nå. Martine må sove litt mer også så mamman hennes får hvilt ut litt Men det er vel som La Traviata sier; hun skjønner vel ikke selv at hun er trøtt.. Stakkars, ikke lett å være liten. Håper dere får en fin dag i snøhølet Bergen fra kalde øst. (-11 gader her!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 15. mars 2005 Sandravennen Takk for utrolig flotte ord-blir helt rørt jeg! Særlig over ordene at jeg hører hjemme.Kanskje jeg får tatt meg en tur over til min kjære lillebror i vår en gang det hadde jo vært kos å treffe dere! Siljesnuppa ja jeg lurere litt på hva komunen har tenkt om det kommer mere snø jeg?Kanskje bruke de som bor her til snøplpger eller noe Heldigvis er det ikke kommet mer iallefall. I dag skinner solen så flott ute og hadde det ikke vært for at vi er i mars mnd ville jeg jammen fått litt julestemning gitt! Snøen henger tungt på trærne og det er sikkert en meter snø utenfor dørene her! MEN jeg vil ha vår jeg nå og slettes ikke noe som minner om jul Har akkurat satt på sengetøyet til Martine til vask siden hun nå ligger i vuggen sin oppe og sover! I natt sov hun nå nesten hele natten. Tror jeg må begynne å bade med henne hver kveld jeg - det er jo rene sovemedisinen det for henne. Det dumme er jo at det virker sånn på meg også da må jo bare jeg legge meg også da jo Nå skal jeg hive meg rundt og støvsuge og vaske litt her siden vi jo skal ha besøk av Henrik sine klassevenner senere. Ikke kjekt om de da blir anngrepet av hybelkaniner med en gang de kommer inn døra. Eller kaniner og kaniner - begynner mer å ligne gorillaer etter hvert :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. mars 2005 #584 Del Skrevet 15. mars 2005 Du har den mutant-rasen av hybelkaniner du også ja?! Jeg fant nemlig dinosaur-hybelkaniner på soverommet i dag!! :o Trodde virkelig at dinosaurene var utryddet for lengst!!..så hvis du lurer på hvordan de ser ut..så er det bare å ta seg en tur på besøk til meg!! Sånne dager som disse..når sola skinner og avslører alt det grusomme som mørketiden har skjult...ja så angrer jeg både på anskaffelse av hund..og at jeg ikke vasket ned til jul! Fy søren så støvete som det er altså! For ikke å snakke om vinduene... :oops: Tror Madden må ta et krafttak i dag jeg altså!! Så dere har masse snø?! Her er det faktisk vårstemning..sola skinner og veiene er bare..litt snø på markene fortsatt..men den er snart borte den også! Ikke mye til påskestemning altså..men det gjør ingenting! Jeg lager den innendørs! (med stæsj fra Ikea!!) Effektiv du som både støvsuger og vasker...jeg tror ikke jeg skal gidde det i dag.. Ha en kjempefin tirsdag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. mars 2005 #585 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Charmina! Er helt enig med Sandra i at du hører hjemme i "barselgruppa" vår! Hadde vært så fantastisk koselig å treffe deg og lille Martine en gang! :-) Så koselig for Henrik med vennebesøk og påskeverksted da! Du er en veldig snill og omtenksom mor som steller i stand pizza og alt for ham og klassekameratene! Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld med fruene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #586 Del Skrevet 15. mars 2005 LA Traviata Du skulle sett smilet mitt når jeg leste meldingen din! Der vokste selvtilitten mye gitt Jammen er det mange koselige jenter her inne! Ja nå er vaskinga over for i dag iallefall.Guttene er oppe og rydder rommet til Henrik for jeg sa at når jentene kom kunne det jammen ikke se sånn ut og da fikk de fart på seg Martine har jeg akkurat lagt i senga si på soverommet og jammen tror jeg ikke hun er sovnet alt...............joda øynene var igjen og tommelen var kommet i munnen!Håper hun sover en stund nå da! Madden Den Dinosauren og gorillaen er sikkert i slekt du Det er utrolig hvordan de kommer etter en på en måte! Nå har jeg fanget en god del av dem iallefall men det dumme er jo at de kommer så himmla fort tilbake da Og om det er noen trøst så er vinduene mine helt horrible - men er det noe jeg misliker så er det å vaske vinduer det er rett og slett pyton!Får gjøre det etter påske engang!Orker ikke tenke på det nå! Heldige deg som ikke har snø!Jeg er nemmelig helt klart et vår/sommermenneske jeg da og kan ikke utstå det der hvite greien som ligger utenfor her!greit nok til jul men................! Ikke har jeg fått kommet meg ut på Ikea og kjøpt noe påske stæsj heller! Men tror ikke jeg pynter her siden vi skal være på fjellet nesten hele påska.Og der oppe er det ikke plass til mer etter hvert! Nei, jeg får vel begynne å lage den pizzadeigen sånn at den er klar til de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #587 Del Skrevet 15. mars 2005 Tusen takk for koselig hilsen i boken min Ønsker deg og resten av familien en fin kveld :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. mars 2005 #588 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei du!! Det går en stund mellom hver gang jeg er her inne ja. Tiden fyker og tulla trenger mye tid. Du verden hvor mye tid en slik liten tar. Marthe er ikke særlig flink til å sove om dagen. Tror hun sliter litt med magen. Hører at det romler og skriker der etter hun har fått mat. Så da tar det litt tid før hun endelig sovner inn. I natt var det max to timer mellom hver gang hun våknet. Ikke mye gøy, for en kan jo ikke gjøre noe. Men ellers så stor koser vi oss. Hadde helsesøster på besøk i går og tulla har gått opp 500 g på en uke!! Ikke værst det. Og hun trenger å legge på seg så det var bra. Nå vet jeg iallefall at hun får nok mat Hun har endelig sovnet så jeg tenkte jeg skulle bruke tiden på litt Skal si ting hoper seg fort opp!! Ha en super fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #589 Del Skrevet 16. mars 2005 Anea kjekt med et nytt fjes Glossy Så fint at Marthe har lagt så mye på seg da - da har du iallefall nok melk! Høres ut som det er hektisk om natten hos dere også ja!Martine krever også nattservering ennå, men sovner heldigvis lett etterpå da!Det med magen pleier heldigvis å gi seg når de har passert 3 mnd. Det gikk kjempefint med vennegruppen i går. De spiste jammen nesten hele pizzaen og laget to fine påskekort hver!Tid til litt leking fikk de også! Da alle var gått hjem hoppet jeg opp i badekaret med begge ungene og vi koste oss skikkelig. Og da begge to var vel i seng lå det en litt sliten mamma på sofaen og ventet på at fruene skulle begynne! Kan ikke si at jeg var annet en trøtt da jeg etterpå krøp under dyna nei! Men jeg klarte nå å lage ferdig alle takkekortene etter dåpen da slik at jeg får sendt dem i dag!Laget de make som innbydelsene og bordkortene og de ble veldig søte! Brukte dette bildet HER!!!! I natt fikk hun nå sine vanlige nattmåltider men sovner heldigvis med engang etterpå.Og i morges var hun veldig livat når guttene sto opp ....lå og joddlet oppi senga og var så fornøyd med at broren kom og tullet med henne! Så da sto jeg opp og byttet på henne men når gutta var gått krøp vi opp i senga igjen!Og jammen sovna vi og sov til klokka elleve :o ! Utrolig deilig da! Klokka seks i dag skal jeg på prøvetime på trening!Må si jeg er litt spent da.Lenge siden jeg har gjort slikt nå. Også er det jo litt begrenset hva jeg kan gjøre også da med det bekkenet mitt som ikke er sp bra! Men å gjøre noe må jo være mye mye bedre en ikke å gjøre noenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. mars 2005 #590 Del Skrevet 16. mars 2005 Åhhh for et søtt bilde!!! Masse lykke til på trening i dag!! Pass på bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 16. mars 2005 #591 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Charmina! Er så spennende å lese om livet ditt med barn og husvask he he, var ikke en spøk altså, det er gøy å lese Så flott at du skal begynne å trene igjen! Jeg hadde en pause på 6mnd, og da jeg endelig begynte igjen var det herlig! Merker forskjellen allerede! Dåpskjolen og dåpsbarnet var nydelige begge to! Men mest Martine da Så skjønne unger du har #titter i albumet#. Ha en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #592 Del Skrevet 16. mars 2005 Bertine Håper virkelig at jeg synes det er gøy å trene i dag da ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på!Føler meg stiv som en stokk i kroppen så det blir sikkert bra å få beveget seg litt ja! Sitter og venter på at Charminamannen skal komme hjem!Jr har bestekompisen inne og Martine sover! Om ikke lenge er det avgårde på trening og jeg må si at jeg er litt spent! Ute høljer regnet ned fremdeles så nå forsvinner snøen i rekordfart tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #593 Del Skrevet 16. mars 2005 Glossy Takk for det - skal passe godt på bekkenet ja, men håper det blir bedre etter litt regelmessig trening også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 16. mars 2005 #594 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Charmina! En snikleser melder seg! :-) Har fulgt med deg ganske lenge nå, og jeg tror jeg enda ikke har lagt igjen noe spor.. :oops: Men jeg koser meg med å lese i dagboken din, det virker som du koser deg hjemme med Martine! Jeg må si du er flink som skal begynne å trene, det skulle jeg også så absolutt gjort.. Det blir liksom bare trilleturer med meg, det hadde vært godt med noen timer på treningsstudio også! Men ja, du må passe på bekkenet ditt.. Jeg hadde bekkenløsning da jeg gikk med Jonas, og jeg kjenner jeg enda ikke er helt bra.. Så kjedelig med bekkenplager.. Så heldig dere er som har regn da, et skritt nærmere våren!! Her ligger snøen enda.. :-? Er så lei av den!! Så fin dåpsbarnet ditt var på den store dagen da! Du har noen nydelige barn Charmina!! Ønsker deg ei kjempe fin uke Charmina! Stor fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. mars 2005 #595 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Charmina! Har visst ikke vært så flink til å besøke deg i dagboka di - men jeg vil bare si at jeg støtter jentenes forslag om at du bør ta deg en Oslotur og bli med på treff! Det er en god ide! Vi har hatt det skikkelig hyggelig når vi har møttes - og det hadde vært moro å treffe deg og den søte dattera di. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2005 #596 Del Skrevet 16. mars 2005 Åja, Charmina, du MÅ komme til Oslo så vi kan få treffe deg og Martine! Støtter den ja! Håper det gikk fint på treningen i dag, har veldig lyst til å trene selv jeg, planlegger å begynne å svømme. Det er jo så deilig å røre litt på seg! Men pass godt på bekkenet ditt, så du ikke blir verre. Jeg har litt vondt selv iblant, men ikke i nærheten av hvordan det var på slutten av svangerskapet heldigvis! Her har det også snødd og gått over til regn, like greit kanskje, vi skal jo på fjellet i påsken uansett, så der får vi all den snøen vi trenger! Ha en fortreffelig kveld Charminavennen! Du er min favorittbergenser altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #597 Del Skrevet 17. mars 2005 Susannaså utrolig koselig med en snikleser! Det kunne jeg like ja Har nå sett litt i boka di jeg også da uten de helt store sporene................................... En nydelig liten gutt du har - virkelig! Håper du kommer ofte tilbake og du er hjertelig velkommen til å legge igjen flere spor Hanni Så koselig med hilsen fra deg også! Og jeg må visst bare se å komme meg til Oslo snart ja!Det hadde vært så kos og møtt alle disse skjønne ungene og de flotte mødrene deres! LA Traviata Du er min favorittbergenser altså Du altså..................................... :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:Nå blir jeg skikkelig rørt altså Klokka er halv tolv og Martine ligger og sover formiddagsduppen sin.Hun spiste nå treretters i natt også hun!Men måtte le skikkelig av henne i morges når hun våknet!Da lå hun oppi senga si og laget de jubelropene skikkelig fornøyd med seg selv og da jeg så oppi der hadde hun på en eller annen måte kavet sånn oppi der at hun lå på tvers i senga. Litt av et syn - men tydelig at hun selv syntes det var kjempegøy da Treningen i går var kjempegøy! Shaping er jo noe ganske nytt her i Norge og det var litt uvant!Men deilig å slippe all hoppingen da!Det er nemmelig ikke noe for meg lengre. Men jeg kan love dere at jeg ble svett! La meg i badekaret når jeg kom hjem for å myke opp musklene litt og hadde ikke så vondt i kroppen når jeg la meg!Trodde jeg skulle slippe unna å bli støl etter treningen jeg.....................MEN så våkna jeg i dag da :o og har innmari gangsperr ser jo ut som en gammel dame når jeg går Men det viser jo at jeg har brukt muskler jeg ikke ante fantes da Regner med at jeg begynner å trene her etter påskeferien. Shaping kan dere lese litt om HER I dag skulle min sønn med klassen i kirken på påskegudstjeneste. Og da han fikk vite at en jente i klassen hans som han forøvrig da er litt kjæreste med ikke skulle i kirken (de er visst ikke medlem av statskirken og hun hadde da med mld om at hun ikke skulle være med)jo da sa han at han hadde heller ikke lyst til å være døpt når ....... ikke var det!!!!!Ja hva sier en mor og en far da?Men etter litt snakking fram og tilbake lovet han sin mor å gå pent i kirken og være snill gutt Da jeg kom hjem fra treningen gråt Martine veldig - hun syntes tydelig ikke noe om at mammaen hadde gått avsted med maten og det hele. Og da jeg låste meg inn sto Henrik rett innenfor døra litt oppskaket med følgende kommentar "ja nå var det jammen bra du kom med puppene dine mamma for nå er det visst krise" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mars 2005 #598 Del Skrevet 17. mars 2005 Hei Charmina! Må virkelig le av de kommentarene til sønnen din Han kan få sagt det! Hørtes gøy ut med treningen, sikkert bra å ikke hoppe for mye. Godt å bli litt svett, lurer på hvilke uante muskler jeg kommer til å få vondt i til påske, har ikke gått på ski på et år! Ellers må jeg jo gratulere Martine med 5 måneders dagen! Ha en fin torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #599 Del Skrevet 17. mars 2005 LA Traviata Takk for gratulasjonen - ja tenk at hun er 5 mnd i dag! Synes ikke det er lenge siden jeg fødte henne jeg! Ellers er jeg litt fargeglad om dagen og tester stadig nye farger :rosasmil: Denne heter TEAL Denne heter DARKSLATEGRAY Denne heter POWDERBLUE Denne heter TOMATO Denne heter CORAL Denne heter SEAGREEN Denne heter OLIVEDRAB Denne heter PALEGREEN Denne heter DEEPPINK Denne heter MEDIUMVIOLETRED Denne heter PLUM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 17. mars 2005 #600 Del Skrevet 17. mars 2005 Herlig han sønnen din ja! Gratulerer med 5 mnd. Martine Ja du har vist ikke noe valg nå, du er bare nødt til å komme til Oslo på treff. Da er det avgjort Det hadde hvertfall vært kjempekos! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå