Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Hei vennen!!

Endelig tilbake igjen. Har vært en lang uke, men nå har vi endelig fått nurket hjem igjen.

Tusen takk for masse koselige hilsner!!

Du er en knupp :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære søte snille jenter :dagensrose: her var det jammen mange fine hilsner og trøstende ord :hjerte:

Sandra :dagensrose: Vi var i begravelse ja. Men jeg skulle nok heller ha holdt meg hjemme sammen med ungene. Martine var urolig hele tiden også i kirken (men alle mente det var koselig å høre en baby i en sånn stund-nytt liv liksom).Henrik var superflink alle timene ,jeg var rett og slett imponert over at han holdt seg rolig alle de timene det varte både i kirken og etterpå.Selv hadde jeg dundrende hodepine ,rennenese og feber!Ikke noe gøy nei!

:dagensrose: Maddentusen takk for nydelige blomster!Og jo Charminamannen pleier så godt han kan men er jo ikke pigg selv da!Men han disker opp med favoritt maten min og tar seg av de små så godt han kan! :hjerte:

Bertine :dagensrose: Takk for tankene

Hulderjenta :dagensrose: Takk for den søte hilsnen da,ble helt rørt jeg over alle gavene

Bustis :dagensrose: Tusen takk ta vare på deg selv nå

La Traviata og Brage :dagensrose: Jammen er gutten din god på tastaturet jeg takker så mye

Glossy :dagensrose: Takk vennen. Så vidunderlig at du er tilbake. Og som mamma - kos deg masse masse

Ja er bare en liten snartur innom dagboka da. Kan jo ikke klare å la vær :oops: Også er det sikkert god medisin for en innfluensahærjet kropp. Jupp!

Lå og sløvet på sofaen i hele går og i dag kom jeg meg ikke ut av dynene før i halv ett tiden. Martine har lagt en god del inne med meg og kost seg skikkelig.Når hun får ligge sammen mamma intill der maten kommer fra ser hun mer eller mindre slik ut : :sjarmor::Hehe::sjarmor::Hehe:

Tror hun har økedager nå for hun er sulten støtt og stadig!

Ute skinner sola og det er jo sånn det pleier å være nåe man bare må være inne :tunge1: men det er jo fint for de som kan kose seg ute da!

Og egentlig er vel en forkjølelse ikke så mye å klage over heller når man tenker på hva andre sliter med :oops:

Ha en fin søndag kjære jentene mine - dere er alle unike :Nikke:

Vennskap fordobbler gleden,

og deler sorgen i to

En venn er en gave du gir deg selv

Vennskap er en regnbue mellom to hjerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss: Må bare innom og si

:hoppe: Glad for at du er bedre!! :hoppe:

..og tusen takk for at du alltid kommer innom med koselige hilsener vennen! Digger deg!! :klem2:

Håper at du får en fin søndag sammen med familien! Godt at gutta er bedre da...så får du sikkert maaasse omsorg fra dem! :kose:

Stooooor søndags- :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Maddesnuppa :kyss: De pleier meg godt de.Har fått Brownies med krem og greier :sikle: Og Martine har sovet lenge nå hun skjønner kanskje at mamma vil ha litt ro hun også.

Huff som man kjeder seg når man ikke orker å gjøre noe. Huset trengs litt rydding ja, men det får nå heller være det går jo ingen steder.Desverre

I morgen er det nå min tur til å begynne å hente unger etter skolen. 3 stk med min sønn som da skal plukkes opp klokka halv tre hver dag! Kjekt at vi kan dele litt på det.De går i samme klasse alle tre og leker masse sammen. De er så søte atte! :hjerte:

Håper bare at det ikke kommer mere snø nå da for da liker jeg slett ikke å kjøre bil! Er jammen glad det går mot vår og varmere tider nå ja.

Nå skal jeg opp og slenge meg på sofaen igjen. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er halv ett og jeg skal krype under dyna snart!Har fremdeles feber og verker i hele kroppen så det har ikke vært en særlig kjekk dag sånn sett nei!Men skal ikke klage så mye da!

Ungene har vært snille og rolige og Charminamannen har hjulpet til sånn at jeg har fått masse ro.Deilig!

Håper på bedre form i morgen!

Ser på et fantastisk program på BBC Prime som handler om en lege som redder babyer i magen som uten behandling ikke hadde overlevd.Utrolig fasinerende. Så det første programmet på tirsdag kveld men måtte bare se det i reprise nå. Neste kommer på tirsdag igjen. Det er helt utrolig hva de kan - og han legen er bare godheten selv! Anbefales!!!!

Ellers tenker jeg masse på Lillen og guttene hennes. Det bare gå bra med de :-( Krysser alt jeg har å krysse. :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff natten har vært elendig!

Først lå jeg kjempelenge uten å få sove. Nesen rant og hodet dundret mens det svidde skikkelig i halsen.

Lå også og tenkte masse på Lillen :-( er så bekymret for dem, men tror og håper det går bra da!

Så var det første mating av Martine sånn i to tiden og da var jeg ennå ikke sovnet!

Klokka tre hadde jeg vel akkurat blundet, og da våknet jeg av at hun lå og ilskrek. Da var hun tissevåt :sur: så da var det bare å komme seg opp av senga og ut på badet for å skifte på hele hun.Etterpå mat igjen. Så sov jeg litt til klokka 07 og de andre sto opp mens Jeg matet Martine igjen.

Nå har jeg akkurat lagt henne i senga si, spist frokosten min, lest aviser og nå skal jeg benytte sjangsen og hoppe i dusjen mens hun sover!

Ute skinner sola. Formen min er ikke noe bedre så det blir nok mest å ligge under dyna frem til jeg skal hente poden på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei NÅ er det på tide å blifrisk Charmina!

Jeg gir deg til i morgen, max.

Her kommer en stor bukett med godbedringsblomster:

:blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst::blomst:

Det er visst ikke bre Marcus som holde det gående på natten :sove: Stakkars deg som er syk i tillegg, da blir det dobbelt så slisomt med en gang.

Håper Martine får sovet litt i dag da, så få di slappet av litt. Håper i all fall hun vil ligge og kose seg i segen med deg så du får slappet av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina, og tusen takk for alle hilsenene i dagboka mi! Du er en knupp altså! :klem:

Så kjedelig med en sånn natt, når du er syk, vennen. :trøste: Håper Martine er rolig i dag, så du får slappet av!

Ønsker deg fortsatt god bedring! Her i heimen er mannen fortsatt tufs, mens jeg holder det gående sånn passe.

Ha en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra :) Takk for blomstene-de må da hjelpe :)

LA Traviata :) Takk for hilsnen, håper Mannen i huset ditt kommer seg også og at du ikke blir værre :)

Nå er ungene hentet! Og Jr ligger her på gulvet og gjør lekser - det er visst mye bedre en å sitte ved skrivebordet vi har kjøpt :roll::ler:

Martine har fått mat og er lagt i senga for en dupp men det spørs om hun er enig da!Det høres ikke helt sånn ut!

Men hun får nå protestere litt da!Om en liten stund gir hun opp og sovner kjenner jeg henne rett!

I dag er det spaghetti med tomatsaus som står på menyen. Charminamannen skulle kjøpe med brød og fersk parmesan som jeg rett og slett har fått helt dilla på!Det er så godt :sikle:

Oj nå kom jeg på en ting til han må kjøpe nemmelig Klinex - det går det mengder av her nå :ler: nesen min er snart rødere en Rudolf sin jo :tunge1:

Får ringe han.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:ler: Ja er det ikke typisk!! Måtte le da jeg leste om sønnen din som heller ligger på gulvet...enn å gjøre lekser ved skrivebordet sitt! :) Så typisk unger....

Trist å høre at du ikke er i form vennen...synes du er tapper...det er ikke enkelt å være syk når du har to små å ta deg av!! Håper du snart blir frisk igjen vennen!

Sender over noen bli frisk klemmer jeg...så skal du se at det blir ordnings!! :wink:

:kysse: :klem2: :klem::kose: :kysse: :klem2: :klem::kose:

Ha en fin mandagskveld vennen!!

Gooooo mandags- :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Temmelig typisk ja - tror nesten det var unødvendig med det skrivebordet jeg!JA ja han kan nå ha tegnesaker og slikt der om ikke annet!Unger er liksom ikke så nøye på det de-gulvet fungerer jo greit så hva skal vi med bord liksom :ler:

Har akkurat stått opp etter å ha sovet noen timer!HAdde sånn feber i sted at det bare rant svette av meg, da var det bare å overlate ungene til charminamannen og krype under dyna. Gjorde deilig å sove litt!

Nå er største barnet lagt og hun minste ligger i vuggen sin og pludrer fornøyd med seg selv etter et bedre måltid :sjarmor:

Charminamannen er ute for å handle inn litt mat til heimen..........og skulle også kjøpe en stor pose smågodt til meg :Hehe: må jo ha noe trøst ikke sant?

Ellers følger jeg spent med inne hos Lillen - klarer nesten ikke å tenke på annet jeg!Håper virkelig det går bra med dem!

Nå skal jeg slange meg under teppet på sofaen igjen med rudolf nesa mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei vennen! Håper virkelig du blir frisk snart! :-)

er bare innom kg en snartur, må legge meg snart...er kjempetrett!

klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertine :) skal snart krype under dyna jeg også,men spørs om jeg sovner så fort da som har sovet før i dag!

:hoppe: Hurra for Lillen som har fått de to guttene sine i dag,håper virkelig det går bra med dem :hjerte:

Klokka er snart halv ett og det er på tide å krype til sengs. Martine har fått ny bleie og mat så nå håper jeg at hun ikke våkner på en stund. Hun har sovet ganske mye i dag hun også så det spørs nå.

I morgen har jeg ingen andre planer en å bli bedre - er helt syk etter å komme meg ut.Det er så kjedelig når man være inne.Ikke gidder jeg å gjøre så masse i huset heller, men skal vel ikke ha dårlig samvittighet for det!Er man syk har man vel lov til å være litt lat ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff, håper den kroppen din blir bra igjen fort :blomst_opp: Hørtes ikke godt ut!!

God bedring!!

:klem: Silje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :klem: Silje:)

Formen er nok ikke bra i dag heller - synes den halsen min blir bare tjukkere og tjukkere jeg! Men har nå fått sovet litt i natt da siden Martine var så elskverdig å sove fra klokka ett til klokka seks i morges. Det er jammen en stund siden.

Har gått opp en str i Liberobleiene og det så iallfall ut til å hjelpe for det har ikke vært noen lekkasje i natt!De er litt digre til henne da men det ser ut til at det går bra alikevel. Det er litt artig det der hvor forskjellige bleier vi liker her inne. Noen sverger til Pampers og andre ikke. Tror det kommer an på ungenes kroppsfasong jeg!

Akkurat nå er det helt stille her. Charminamannen er jo på jobb, guttungen på skolen og Martine ligger og sover i sengen vår. Hun har sovet der i noen timer nå.Tror hun koser seg skikkelig under dyna vår. Masse deilig mamma og pappa lukt kanskje?

Nå er klokka halv tolv og jeg har ennå ikke fått i meg en matbit så jeg får kanskje gi meg her og gjøre noe med den saken. Men det frister ikke så veldig da å spise når halsen kjennes ut som en kaktus :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en litt merkelig dag! Martine har sovet nesten hele tiden. Tror kanskje hun er litt pjusk hun også, men hun er nå ikke noe varm da!

Selv er ikke formen så mye bedre nei, men det renner iallefall litt mindre i nesa. Til gjengjeld er halsen som en kaktus og hodet som en pose bomull :ler:

Men har nå kost meg på sofaen jeg da med fruene. Den serien er bare toppers synes jeg,bare synd det er en uke mellom hver episode da!Ellers har jeg gjort fint lite i dag!Huset begynner å se ganske så bombet ut etter hvert!

Charminamnnen kom hjem med en diger bukett med tulipaner i dag og gratulerte meg med kvinnedagen :hjerte::hjerte::hjerte: og jammen hadde ikke sønnen min på 6 fått med seg at det var kvinnedag også :o skjønner at han har kvinnelig lærer ja,det er bra de får vite sånt :wink: Men han syntes nå det var litt rart at pappaen kom med blomster og sa gratulerer med dagen når mammaen ikke hadde bursdag da :ler: Også lurte han på hva han skulle få når det var guttedagen :hoho:

Nei, jeg får få prinsessa i pysjamasen og ta nattbleie på. Kanskje hun bare har ligget og ladet opp til i natt nå :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye våken i natt ja så jeg hadde nok rett i mine mistanker om at hun lå og ladet opp :ler:

Men har nå fått sovet litt innimellom alikevel da!

Nå har jeg gitt henne mat igjen og håper hun sovner snart sånn at jeg også kan legge meg litt nedpå igjen! Kjenner at jeg er ganske så trøtt ennå. :Gjesp:

Når jeg står opp igjen må jeg bare prøve å få gjort litt :husarbeid: for hadde helsetilsynet kommet nå hadde de sett slik ut :hår: :o :sjokkert: , gjort sånn :fy: også stengt hele kåken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..men prøv å ikke slite deg helt ut da.

Det er vel bedre at du blir ordentlig frisk før du setter i gang med noe voldsomme ryddegreier!

På tide å bli frisk nå Charmina!!

Håper virkelig ikke lille Martine har blitt syk også. Syke barn er ikke noe hyggelig nei. Marcus hostet i flere uker han etter at han hadde vært syk.

I dag skal jeg ut på tur med Barselgruppen, og nå begynner Marcus å rope på mat.

Ha en fin dag! Og blir frisk nå!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra :) Trilletur i godværet høres deilig ut - mye bedre en å være inne å rydde :tunge1:

Martine ville selvfølgelig ikke sove isted. Og ikke er hun en sånn som ligger og koser seg alene heller - neida her skal det selskap og full underholdning til helst :roll::ler:

Også kom plutselig snekkerne en tur innom for å se på noe - gjett om jeg hadde lyst til å slippe inn folk sånn som det ser ut da :oops: Også blir jeg kjempeirritert på Charminamannen som de da har snakket med og som sier at de bare må komme :frustrert: greit for han som slipper å være her :tunge1: Jaja, han mener det sikkert godt - er jo ok å få ting ferdig også da!

Nå er badet snart gullende rent, har tilogmed tatt utav alle skuffer og skap og vasket inni så nå kommer det seg! Får fortsette .....................skjønner ikke hvorfor jeg blir dratt mot denne datamaskinen hele tiden....................................... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei vennen.

Tusen takk for mange gode ord,klemmer og omsorg de siste dagene. Det er veldig tøft,men jeg skal komme meg igjennom det.

Håper du er på bedringens vei, kommer snørret sjeldnere i dag?

Jeg er så glad jeg aldri kommer til å få en bustemann når jeg leser om din irritasjon siden han ikke rydder og ordner opp og bare sender snekkere hjem når huset ikke ser ut,men vetduhva han tenker sikkert ikke over det engang.

OI... :roll: når jeg finner den jenta jeg skal dele livet med blir jeg nok som en mann på slike områder... jeg tenker sjeldent over slikt skjønner du, det går liksom bare ikke.

Martine ja,våken om natten og sover på dagen.. Er sikkert veldig slitsomt, men du kan være glad hun i det minste sover endel når det passer henne. Jeg sov aldri som barn.. Barnevogna måtte trilles opp og ned vinkeltrappen i huset. Jeg sovna etter n 10 minutter,men våknet så snart det ikke humpet mer :ler:

Håpløst barn..? Ja, kansje :tunge1:

Så flink du er som vasker bad da :klapper:

Kommer du hit å tar mitt også? :)

Igjen, tusen takk for at du bryr deg om meg.

Stor bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...