Gjest Bertine Skrevet 24. februar 2005 #501 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei C!! Stakkars charmina barna da, ikke greit å hoste slim :o Det er godt de har en omtenksom mamma Jeg setter utrolig pris på hilsnene du legger igjen i dagboka mi, er ikke så flink å skrive så mye jeg, er ganske travelt med hovedoppgave og treningn osv... Så jeg er ganske sliten når det nærmer seg kg tid Men uansett: en stooooor klem til deg charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 24. februar 2005 Sandra Bertine Nå kan dere takket være Sandravennen min kikke på nye bilder http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...=500&ppuser=544 Ellers har det ikke vært så kjekk dag for noen. Syke gutter er ikke gøy, og på toppen av det hele er Martine ganske så sutrete. Er virkelig spent på hva hun veier i morgen på helsestasjonen. Nå er det jo en mnd siden sist vi var der.Håper iallefall at hun har lagt på seg noe. Er så redd for at hun sutrer fordi hun er sulten jeg! :klø: Kjenner stadig etter den tannen jeg trodde kom, men kan ikke kjenne noe ennå iallefall. Etter helsestasjonen har jeg tenkt meg en tur til byen for å treffe hun venninda mi som vi skal på ferie sammen med. Trenger virkelig å komme meg ut av huset litt. HAr time til fotpleie også og det gleder jeg meg til. Er det noe dere bør unne dere jenter så er det akkurat det! Det føles nesten som om man svever etterpå.Skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #503 Del Skrevet 24. februar 2005 Huff. Slitsom dag Håper den blir bedre nå med bustis og hilsen Kos deg masse i morgen,det FORTJENER du virkelig Lykketil i sykdommens hus *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2005 #504 Del Skrevet 24. februar 2005 Hallo Charminavennen Først og fremst: så utrolig nydelige bilder av Martine!!! Hun var så skjønn i dåpskjolen, jeg ser at hun har vokst masse også! Helt til å spise opp er hun. Håper ting går seg til i "sykestuen". Godt at du og Martine holder dere friske da, men ikke noe gøy med syke gutter.. Lykke til på kontroll i morgen, og kos deg med venninnetreff og fotpleie! Høres helt skjønt ut! :-) Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 25. februar 2005 #505 Del Skrevet 25. februar 2005 Ahhhhhh....jeg går og drømmer om fotpleie selv, men har ikke kommet så langt å fått bestilt time da. Trenger en tur til frisøren også, men har ikke fått ringt dit heller. Dagene bare forsvinner... Baaaaaaare hyggelig å hjelpe deg med bildene Charmina Må egentlig gjøre litt husrbeid mens Marcus sover, men merkelig nok havner jeg her likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. februar 2005 #506 Del Skrevet 25. februar 2005 Å for noen skjønne barn du har Charmina!!! Helt betatt jeg! Så deilig med fotpleie!! Det burde flere unne seg...jeg går regelmessig og nyyyyter det! Håper helga blir fin til tross for sykdom! Stooooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. februar 2005 #507 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei på deg Charmina! Så du skulle mellomlande i Paris og lurte på det med RERen! Jeg har bodd i Paris og mamma i flere år, så jeg er godt kjent der. Det tar ofte litt tid å komme seg inn til byen, fordi du først må bytte over i en shuttlebuss og så ta RERen (lokaltog) inn til byen. Det tar nok bortimot en time i all fall. Hvis dere skulle finne på å dra inn til Paris kan det være greot å gå av på stasjonen som heter Chatelet les Halles. Der er det ganske koselig, spesielt hvis dere kommer dere til et sted som heter Le Marais. Det er uansett mange spisesteder der, og et stort shoppingenter, men dere rekker vel ikke å shoppe så mye uansett.. Hvor lang tid har dere? Hvilken terminal flyr du til? På terminal 1 er det ganske dårlig tilbud, men det er noen fastfoodkjeder nede i kjelleren, pluss noen få butikker. Oppe ved gatene er det dårlig med servering. Bare en liten kiosk med kaffe og sandwicher og sånt. Dårlig Tax-free utvalg også, men dere skal vel ikke kjøpe så mye sånt uansett. Gardermoen er veldig bra i forhold. På terminal 2 er det litt bedre. Litt butikker man kan titte i i all fall. Ble dårlig medrydding i går, så vi driver egentlig med storrengjøring vi nå da... Får komme meg tilbake, men måtte bare svare når jeg så du lurte på det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #508 Del Skrevet 27. februar 2005 Her i Charminaheimen er alt på hodet så jeg har ikke tid til noe KG desverre akkurat nå! Vært på legevakten med gutten min som er kjempedårlig - og resten av familien er heller ikke særlig spreke :veldigsur: Sender bare en klem til alle som har vært innom også er jeg tilbake igjen når det er litt mindre sykdom i heimen Glossy fikk nå sin lille prinsesse Marthe i dag -måtte bare innom og se for jeg var så spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #509 Del Skrevet 27. februar 2005 uffe. så trist at det er så mye sykdom Håper virkelig alle blir friske og raske snart. :dagensrose: Store varme bustis er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. februar 2005 #510 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei Charmina! Håper virkelig ting har bedret seg med de syke og sengeliggende! Sender noen "bli frisk"-vibber jeg: (((((((((((((((((((((bli friske (fort!))))))))))))))))))))))) Håper det hjalp litt i hvert fall? Ta vare på gutta dine og lille Martine, og ikke minst deg selv. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. februar 2005 #511 Del Skrevet 28. februar 2005 Huff da Charmina! Sender over noen friskevibber jeg også, så kanskje det går dobbelt så raskt. ((((((((((((((((((((((((bli friske!)))))))))))))))))))))))))))) Håper det går bra med Henrik Charmina God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #512 Del Skrevet 28. februar 2005 Sandra La Traviata Madden Bustetroll Takk for koselige hilsner jenter - det setter jeg sånn pris på! Her i Charminaheimen går det i hostesaft ,penicilin, forstøverapparat og paracet! For et styr! Stakkars Henrikgullet mitt har ikke vært så syk på det jeg kan huske. Charminamannen har lagt oppe med han disse nettene mens Martine og jeg har tronet soverommet alene. Ikke noe kjekt. Var på legevakten med han i går for da var han bare helt elendig med 40 i feber for 4 dag på rad.DA vi gikk derfra igjen tror jeg hele Bergen satt på venterommet så vi kom visst i rett tid. I dag er feberen nede i 38,7 så vi er nok på rett vei om ikke annet.Men han får nå holde seg hjemme noen dager til tenker jeg.Kommer vel en fra klasse med litt lekser til han snart sånn at han får litt å gjøre på. På fredag var jeg nå til fotpleie - utrolig deilig som alltid,føler jo at man flyger ut på nye føtter! Etterpå traff jeg to venninder på cafe og det var koselig. MArtine derimot klarte jo selvfølgelig å bæsje århundres bæsjebleie akkurat da sånn at det gikk gjennom alle klærne hennes. Og den flinke mammaen hennes hadde selvfølgelig ikke med skiftetøy i stellevesken så det var bare avgårde på H&M og kjøpe ny body og strømpebukse.Veldig festlig Før alt dette var vi på Helsestasjonen og det er nå alltid kjekt.Artig å se hvor ulikt alle ungene utvikler seg. En kan rulle over fra mage til rygg, alle kan gripe bortsett fra Martine da,og alle er blitt så mye større en henne synes jeg. Ser ut til at hun bruker litt mere tid ja.Men de sier jo at det er helt normalt at de henger etter når de er født en mnd før tiden. Det var fysioterapaut der i dag som sjekket alle sammen og det var nå litt spennende. MArtine flørtet noe voldsomt - laget de små jente kvinene og smilte fra øre til øre. Da fikk jeg høre at hun der - hun kom til å bli farlig for guttene når hun ble større. Ellers hadde hul lagt veldig lite på seg denne mnd så nå må jeg ned og veie henne om et par uker igjen for å se at hun får nok mat i seg. Hun spiser masse om natten også nå så hun trenger kanskje mere? Får vel bare begynne med grøt snart om det fortsetter slik. Hadde jo lyst til å vente til hun ble 6 mnd men.................hun må jo få nok mat da stakkars. Målene hennes er nå : 59,8 cm 5110 gr 40,9 i hodeomkrets Sist veide hun 4820 gr så det er jo ikke store forskjellen da! Sandra Takk for opplysningene ang Paris - tiden blir nok for knapp til å dra inn og se noe ja.Det blir bare stress med to unger iallefall.Har visst nesten 5 timer mellom flyene men tar jo litt tid med baggasje og slikt også. Får heller finne roen og spise litt mat og slikt. Er ikke sikker på terminalen ennå,men håper å komme der det er mest butikker da Så spennende at du har bodd der nede da!Håper vi får tatt oss en Paris tur en annen gang - og da kommer jeg nok til å spørre deg om litt av hvert ja! Nei vaskemaskinen og gutten min roper på meg!Får ta han først og vasken etterpå! Ute er det masse masse snø :o og jeg som trodde våren var kommet nå Liker ikke dette i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #513 Del Skrevet 28. februar 2005 Da fikk jeg høre at hun der - hun kom til å bli farlig for guttene når hun ble større. Kansje for jentene også Fint det virker som om det går riktig vei, sykdom er aldri gøy Håper det blir bedre, og at mandagskvelden blir god, tross alt. Megastor bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. februar 2005 #514 Del Skrevet 28. februar 2005 :trøste: Du er tapper Charmina...håper du slipper unna sykdom da iallefall! Som du så trodde jeg at våren var i anmarsj..men er er det winterwonderland..igjen!!! :-? Skikkelig kjipt.... Vi får drømme litt...det går jo raskt unna nå..i morgen er det allerede mars!!! Håper Henrik kvikner raskt til igjen... Ha en kjempefin mandagskveld vennen!! Stooor fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 28. februar 2005 #515 Del Skrevet 28. februar 2005 Vil ønske en fin uke og god bedring i Charminaheimen. Håper dere er på beina igjen snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #516 Del Skrevet 1. mars 2005 [b]Bustis du får nå sagt det du snuppa! Men hun er jammen flørtete allerede. Men så har hun nå en å slekte på da. Broren strør jo om seg med komplimanger hele tiden til alle han Barnehage tantene fikk jo stadig høre hvor vakre øyne de hadde osv ikke snau han karen der nei :rosasmil: Madden drømmer sammen med deg om våren.men blir visst bare med drømmen lenge for jammen snør det ikke her i dag også Bra vi kan sitte inne og kose oss litt på KG da om ikke annet XsiljeX :-D Tusen takk skal du ha Ja så er det tirsdag og her i Charminaheimen er det fremdeles sykdom som dominerer. Men i natt har nå gullgutten min sovet iallefall og har sluppet å pustet i forstøverapparatet det meste av natten. Martine derimot henger i puppen til mor som aldri før :o tror hun må være i en voksefase nå så mye mat som hun vil ha. Nå ligger hun og sover mens broren tegner masse tegninger. Han elsker å tegne, og kunne sikkert gjort det hele dagen om han kunne. Har nå fått i han bittelitt havregryn til frokost,men det er jammen ikke mye mat han har spist den senere tid. Hadde han på vekten i sted og da var han jammen gått ned nesten 3kg. Og på en sånn liten tynn kropp er det jammen mye. Buksene faller jo av! I går fikk vi nå et mål med ved inn i garasjen så nå kan jeg fyre av hjertens lyst - og det gjør jeg også. Koser meg skikkelig når det brenner inni ovnen og i peisen.Ute er det 1 minus grad så det er nå ikke så veldig kaldt da. Tenkte jeg skulle bake noen boller om en stund - kanskje blir han fristet av lukten og får lyst til å spise litt!Håper det iallefall. Buksene mine faller nemmelig ikke av så det er iallefall ikke jeg som trenger å spise boller Til middag i dag skal jeg lage skikkelig grønnsakssuppe. Putter kjøttboller oppi til guttene da. Elsker sånn suppe jeg,særlig når det er surt og kaldt ute.Skikkelig vintermat liksom. Charminamannen skulle nå snakke med de som hadde vært på Mauritius i dag og jeg er spent på mere informasjon. Har jammen begynt å få litt reisefeber allerede jeg.Gleder meg sånn. Vi må kjøpe en sånn liten sammenleggbar vogn til Martine for det blir for mye å drasse med den andre vogna hennes. Så de hadde paraplytriller på tilbud til 199 kr nå, men de kunne man desverre ikke legge bakover. Og vi må jo nesten ha en slik hun kan sove i. Men de skulle nå få inn mange nå frem mot sommeren så vi finner vel noe.Må jo også kunne ha en myggnetting rundt vognen. Jeg er sikkert ekstra feriesyk i dag siden snøen daler ned utenfor vinduene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #517 Del Skrevet 1. mars 2005 Dagens smil I tilfelle dere kjenner noen som skal på karneval (som er velutstyrt..........) Gunnar skulle på karneval, og startet planleggingen i god tid. "Hva skal jeg finne på i år?" tenkte han. "Jeg må være litt ekstra kreativ" Tilslutt ble han enig med seg selv om å gå utkledd som Adam i Paradiset. Følgelig skrev han et brev til Kostymefirmaet AS og ba om å få tilsendt et fikenblad. En liten uke senere kom fikenbladet i posten.Gunnar prøvde det på,men kom til at det kanskje ikke dekket orntlig.Dermed sendte han det i retur med et lite brev : "Kjære Kostymefirmaet AS.Fikenbladet dere sendte meg,dekker desverre ikke mitt behov.Vennligst send et større" En knapp uke senere kom en ny pakke med et større fikenblad. Gunnar prøvde det på, men dette var også for lite. Han sendte det tilbake med en ny lapp :"Kjære Kostymefirmaet AS.Heller ikke dette fikenbladet dekker mitt behov.Vennligst send et større" Så noen dager senere kom en ny pakke i posten.Gunnar så at heller ikke dette fikenbladet var stort nok,så han sendte nok engang en pakke i retur med brevet : "Kjære kostymefirmaet AS.Jeg takker så mye for deres velvilje,men desverre så dekker heller ikke dette fikenbladet mitt behov. Vennligst send et større.PS:DET HASTER" To dager senere leverte et bud en ilpakke på døra til Gunnar. I pakken fant han et ENORMT fikenblad og et håndskrevet brev : "Kjære Gunnar. Dette er det største fikenbladet vi har. Hvis heller ikke dette fikenbladet dekker deres behov, ber vi dem ta deres behov i hånden,stikke det i øret og gå utkledd som bensinpumpe."Vennlig hilsen Kostymefirmaet AS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. mars 2005 #518 Del Skrevet 1. mars 2005 Bra det går litt bedre med Henrik i all fall Stakkar liten.. Bra han orker å tegne litt så det ikke blir så kjedelig for han. Du har det vel ganske slitsomt nå, men forhåpentligvis blir gjengen friske snart. Martine har helt sikkert en liten økeperiode. Mmmm boller Mine bukser faller heller ikke av (for å si det mildt, men jeg får i all fall igjen knappen nå ) Grønnsakssuppen hørtes god ut. Vi skal ha vegetarformrett i dag vi. Nå kom Sandramannen hjem, så får nesten begynne på maten. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #519 Del Skrevet 1. mars 2005 Sandra Vegetarformrett hørtes snadder ut da!Sitter og venter på at Charminamannen skal komme hjem sånn at vi kan spise. Martine er akkurat sovnet - hun sover mere om dagen nå, men kanskje ikke så rart siden hun til stadighet spiser om natten! Men Sandra har nok rett i at hun sikkert har økedager ja. Skjønne lille Henrik gullet mitt ryddet hele stuen mens jeg laget suppe isted - bare for å overraske og glede mammaen sin! Gjett om jeg ble rørt HAn er en skikkelig going! I dag klemte han søsteren sin skikkelig mens han sa "sant vi er i en deilig familie Martine" Han får nå jammen sagt det! I kveld skal jeg nå kose meg med fruene på tv. Forrige gang sovna jeg midt i episoden men håper jeg klarer å holde meg våken i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. mars 2005 #520 Del Skrevet 1. mars 2005 Henrik er jo bare så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå