Charmina Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #481 Del Skrevet 21. februar 2005 dobbelposting :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #482 Del Skrevet 21. februar 2005 trippelposting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. februar 2005 #483 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Charmina! Så fint at alt gikk så bra i dåpen! :-) Særlig det med dåpskjolen, det fikset dere jo i god tid! Kjenner meg igjen i det å ligge som to slakt etter at gjestene var gått, vi lå rett ut vi (og Brage likeså..)! Så fin den drakten så ut da, misunner deg litt jeg, har aldri hatt hverken bunad eller drakt, så hver gang det er en festlig anledning må jeg ut og handle pentøy. Men Brage skal få "babybunad" av farmoren sin, hun skal strikke. Høres ut som dere hadde det kjempefint, og så mye fine gaver Martine fikk!! Nå er det deilig med ro og fred tenker jeg Kos deg med lille Martine og sov lenge og vel om morgenene! Ha en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #484 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Traviata takk for hilsen!Var sånn her også at selv minstemann var utslått etter helgen ja I kveld har jeg bare slappet av! Sett på Krøniken på NRK, lest aviser og kost meg med Martine. Hun er så skjønn når hun smiler fra øre til øre og kommer med de jubel utbruddene. Da kan jeg love at mamma hjertet smelter lett altså. Nå sover hun søtt inne i sengen sin. Sønnen min har ringt fra hytten 3 ganger for å si at han savner meg og at han nå skal legge seg han er så god den gutten.Han ville snakke med søsteren også og hun ble helt stille når hun hørte han i telefonen skulle nesten tro hun lurte på hvor han var Klokka er halv tolv og det er ikke lenge før jeg skal krype under dyna jeg også. Er ganske så søvnig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #485 Del Skrevet 21. februar 2005 Gullkorn fra Charminasønnen : ”mamma du er den aller beste mammaen i hele værden” - i alle fall i denne familien. En dag vi gikk forbi en Dalmantiner utbrøt Henrik ”se mamma der går en klementiner” Denne kom før søsteren ble født ”da jeg var baby fikk jeg melk av puppen din ikke sant mamma” - jo da det kunne jeg bekrefte ”og det får dyrene av sin mamma også ikke sant?” - jo da det stemmer det ”men det var i gamle dager det mamma nå får vi den nå heldigvis på kartong i kjøleskapet” Jammen får han sagt det av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. februar 2005 #486 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei vennen! Det var ikke meningen å skremme deg slik Vet hvordan det der er når en venter på noe. hi hi. Så koselig å lese at dåpen gikk greit. Ikke mye gøy å oppdage at kjolen var glemt tenker jeg. Men dere var jo oppfinsomme og løste jeg den saken bra. Hørtes ut som en utrolig herlig meny forresten Jeg har som sagt lagt med omgangsyke noen dager og det har ikke vært noe gøy. Så i går var første dagen med skikkelig mat og skal si det gikk nedpå. Sulten som en ulv, og ja her sitter jeg allerede og har fått frokosten i meg Har vært lite liv i tulla i det siste, men nå er alt tilbake til normalt. Sikkert sulten hun og Ellers er det lite som tyder på at hun kommer med det første. Tror hun liker seg inni her jeg. Men det er egentlig helt greit. Har liksom vendt meg til tanken på å gå over tiden. Så da er det bare å vente. Håper dere nyter vinterferie og fint vær. Det gjør iallefall jeg!! Helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 22. februar 2005 #487 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei! Så flott at dåpen gikk så fint! Det ordner seg alltid for snille jenter vettu Husker bare dagen før bryllupet mitt; mannen skulle ringe de som ordnet med mat og vin å fortelle dem at vi ble flere gjester enn tidligere avtalt..faktisk 10 flere. Dette hadde han selvsagt glemt, og det ble oppdaget dagen før bryllupet da vi skulle pynte og dekke lokalene!!! Gjett om jeg ble frustrert da!!! Men det ordnet seg, og alle fikk sitteplass og nok mat Håper du får en fin dag idag Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. februar 2005 #488 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei Charmina! :dagensrose: Tusen takk for alle hilsenene i dagboken min den siste tiden! :klem2: Setter stor pris på hilsenene fra deg, du er så oppmuntrende og støttende, og skriver så koselig. :D Liker godt å lese i din dagbok, synes du skriver bra, ser så levende for meg deg og familien din! Lenge siden jeg har vært her nå, har hatt litt KG-pause, men nå er jeg her igjen og har fått oppdatert meg. Gratulerer med vel overstått dåp! Godt at det løste seg med nattbuss-bragt dåpskjole! Dåp uten dåpskjole hadde vært litt krise kan man si! Høres deilig ut med noen dager "fri" fra gutta! Kose dere masse disse dagene, du og Martine! Og været skal holde seg bra hele uken! Ha en god uke! fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 22. februar 2005 #489 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei!! Så flott at dåpen gikk fint! Er jo godt når det er vel overstått.. Han sønnen din er jo helt herlig ja. Skikkelig hjerteknuser. Så moro at du har samlet på ting han har sagt. Det skal jeg gjøre med Maren også. Gøy og ha til senere. Jeg har fått høre igjen ting jeg sa når jeg var liten og det er moro, kan til og med bli litt flau da.. Håper dere får en fin uke! Klem Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. februar 2005 #490 Del Skrevet 22. februar 2005 Vel overstått dåp. Har ikke fått med meg hele trilleren deres. Bra det ordnet seg til slutt... Bunad og amming er noe som ikke designerne har tenkt på nei. Har selv Bergensbunad. Men har fryktelig lyst på en Vestlansdrakt jeg også. Tror jeg vil ha en i en eller annen rødnyanse,men er ikke sikker. Blå kunne være et annet alternativ. Grønn og gul er ikke meg. Hva slags farge har du? En god venninne av meg er helt nydelig i den grønne, en annen i den gule. Der har mannen matchende drakt til konen sin. Samboeren min hadde jeg aldri fått inn i en- uansett desverre... Hvordan er det med din mann? Klem fra Mayamor- som må opp og se Frustrerte fruer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #491 Del Skrevet 22. februar 2005 Å så koselig med masse hilsner :rosasmil: Glossy JA jeg begynner jo å lure med en gang du ikke har skrevet noe i boka di en dag! DA ser jeg deg for meg på klinikken tvert vet du Det er nesten som med fjellvett reglene det der - meld alltid fra hvor du går Bertine Tror jeg hadde blitt rimelig stressa om jeg hadde opplevd det du gjorde rett før bryllupet da :o Men det rare er jo at det som regel ordner seg alikevel heldigvis.Fant ut at det var en butikk her i Bergen som leide ut dåpskjoler også så jeg hadde en liten plan B om vi ikke fikk fatt i kjolen.Men kjekt å kunne døpe henne i den samme som broren ble døpt i. Hulderjenta :dagensrose: Så utrolig fint å se deg igjen.Ble så utrolig glad når jeg så innlegget ditt akkurat nå!Du er nå bare så skjønn du vennen som kommer med sånne fine ord.Har savnet deg veldig!Håper virkelig du nyter solen disse dagene - er sikker på at den skinner spesielt for deg XsiljeX Jeg får også høre ting jeg sa og gjorde når jeg var liten - og blir litt flau innimellom.Er spent på om Martine kommer til å si mye rart som sin bror?Hadde jeg ikke skrevet det ned hadde det nok blitt glemt etter hvert! Mayamor Bunad og amming er ikke akkurat tingen nei Fargen på drakten min er lakserosa - tror ikke de lager den lengre for de fikk visst ikke fatt i mere bånd til den fargen.Er utrolig glad i den og bruker den så sant jeg kan.Jeg får heller ikke Charminamannen til å få seg bunad Jeg skulle ønske han ville men der er han ganske sikker i sin tale altså.Får heller håpe at gutten min vil ha når han blir stor da Jeg synes menn i bunad er kjempelekkert jeg da I dag har jeg heller ikke gjort så mye fornuftig!Vært og handlet litt og ellers lest en del og kost meg med deilige Martinemor. Vi koste oss med et lengre bad før vi gikk opp og så på fruene.Det vil si hun sovna og jeg så på Før guttene reiste opp på fjellet sa jeg til Charminamannen at han burde lære gutten vår å bruke mobiltelefonen.Slik at han kunne ringe hjem om det skjedde noe der oppe og det av en eller annen grunn var umulig for han å ringe.Han kunne jo falle på ski og brekke en fot eller noe f.eks. Så nå har Jr lært å ringe hjem til mamma - og gjett om han ringer?????? Tror jeg har blitt oppringt 10 ganger i dag allerede Bare pappaen er utenfor en liten tur så benytter den lille poden seg av det og ringer meg da - tror han synes det er kjempemorsomt! Så det var kanskje ikke værdens lureste ide alikevel? Klokka er nå elleve og kanskje skal jeg gå og legge meg litt tidlig for en gangs skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #492 Del Skrevet 23. februar 2005 Solen skinner fortsatt - men vi jentene har ikke vært ute i dag!Sov lenge siden Martine var våken mye i natt og nå etterpå går det i litt Charminamannen ringte i sted og de er på vei hjem igjen da gutten vår er blitt syk.Astma og migrene på engang stakkars liten.Snakket med han isted og da ville han veldig hjem til mamma ja - han er en skikkelig mammagutt! Begynner kanskje å male litt på rommet til Martine i kveld får se hvor stor arbeidlysten blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. februar 2005 #493 Del Skrevet 23. februar 2005 Ser for meg hvordan han kaster seg over telefonen jeg Charmina! Det er nå en herlig gutt du har! Måtte le da jeg leste de gullkornene over! Du kunne jo gitt ut bok du vennen! Stakkar liten som ble syk på turen da! Du skal se mannen takler det helt fint, men sikkert ikke så gøy å være så langt unna for deg da!... Jeg har en lekker mann jeg da Charmina..for han har nemlig bunad! Ikke så vanskelig å overtale ham heller faktisk! Jeg er helt enig med deg...det er utrolig sexy med menn i bunad faktisk!! Håper du får en flott onsdag vennen!! Stooooor fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. februar 2005 #494 Del Skrevet 23. februar 2005 Bare innom for å gi deg en stor I dette været smiler virkelig verden!!! Ha en super dag. Håper lille Henrik blir bedre. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #495 Del Skrevet 23. februar 2005 Madden :rosasmil: Heldige deg som har sexy mann i bunad Er litt misunnelig der altså!Kanskje jeg får charminamannen til å lese dette og så håpe på at han løper og kjøper en han også Driver å prøver å overtaler han da men har ikke lykktes ennå! Men sexy må jo være et godt argument! Glossy :-D Det er bare helt vidunderlig med sol ja man kan liksom ikke annet en å smile når man ser ut! Charminamannen og sønnen er kommet hjem - han hadde nesten 40 i feber stakkars liten. Fikk litt mat og masse mammakos før han spiste en paracet og stupte i seng. Gjett om han sovnet fort? Selv føler jeg meg ikke helt pigg nå heller!Hodet verker og jeg er skikkelig kvalm.Håper at ikke jeg også blir syk nå da! Martine har vært litt sutrete i kveld og det var hun litt i går kveld også.Begynner å lure på om hun kanskje ikke får nok melk jeg! Skal på helsestasjonen på fredag så da får jeg nå sett om hun har lagt på seg noe særlig siden sist!Synes iallefall ikke at hun har vokst noe særlig. Er vektøkningen liten må jeg kanskje begynne med grøt!Broren fikk det når han var 4 mnd for da hadde jeg iallefall ikke nok melk å gi han. Men siden vi har så mye astma og allergi i slekta så hadde det vært ok om hun bare fikk melk til hun var 6mnd iallefall.Innbiller meg at det er bra - men selv fikk jeg jo aldri morsmelk da og har verken allergi eller astma :klø: Skal innom et par dagbøker før jeg kryper under dyna.Er vel ikke så lenge til Martine våkner og vil ha litt melk tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #496 Del Skrevet 23. februar 2005 Så mye smart og morsomt den lille sønnen din sier jeg har et tantebarn som kommer med slike innimellom. utrolig festlig Håper han er blitt bedre,og at ikke resten av familien blir syk. Kos deg vennen Stor og en :dagensrose: til bare deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. februar 2005 #497 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei Charmina! Takk for gratulasjoner i dagboka mi! Du er så flink til å skrive masse hilsener, og det setter jeg sånn pris på! Håper sønnen din blir bedre, jeg får så vondt av ham når jeg leser at han er syk. Han må virkelig være noe for seg selv den gutten din, det var noen morsomme og ikke minst kloke sitater! Håper Martine legger på seg nok da, ikke lett å vite alltid. Lykke til på kontroll. Ha en fin natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2005 #498 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei på deg Charminavennen! Lenge siden jeg har skrevet her inne nå! Håper Martine har lagt fint på seg da, men det om du må begynne å gi grøt, er jo ikke det så ille. Tenk at hun har jo fått 4 måneder med morsmelk. Prøver forresten å få Sandramannen til å ville ha bunad, men han vil heller ikke ha Hehe han er så søt lHenriken din. Mamma, se der går det en klementiner Lo godt av den. Det blir moro når Marcusen begynner å prate, men prøver å ikke tenke så mye på hva som kommer til å skje.Det er jo så mye utvikling hele tiden, så må bare nyyyyyte denne tiden mens man har den. Kose seg med det man har akkurat NÅ. Stakkars lille, 40 i feber, da var han vel ikke særlig pigg nei, håper det går fort over, og at du ikke blir syk :kryssefingresmiley: Stooor kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #499 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja så var jeg her igjen! Her hos oss er det rene sykestuen for tiden! Begge guttene ligger strakt ut og er elendige (kanskje de ikke tålte fjell luften) Gutten min kaster opp slim,er tung i pusten,hoster,har feber og er rett og slett skikkelig dårlig stakkars liten.Nå sover han og det har han gjort noen timer nå! Charminamannen er snylta og ligger og sover han også! Martine er bra og ligger også og sover Selv sitter jeg som vanlig her da! :oops: Vasker klær, ser på bilder fra dåpen og sender noen mailer! BustisHåper du koser deg i oslo og at du har det supert La TraviataTakk for hilsen - og ja den gutten er helt spesiell og sier masse masse rart ikke alltid på de mest passende steder SandraHar sendt deg bilder,men ikke stress med de da!Det haster ikke.Utrolig masse fine bilder av Marcus på siden din-må prøve å ta noen sånne finger bilder av Martine også de var så søte Nå er det noen som trenger "søster" Charminas pleie hører jeg - iler avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2005 #500 Del Skrevet 24. februar 2005 Håper gutta blir friske raskt! Har sendt bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå