Glossy Skrevet 1. februar 2005 #401 Del Skrevet 1. februar 2005 Så bra å høre om Martine!!!! Jippi!! Fant du noe gøy på Ikea?? De inbydelsene som du lager høres så søte ut.... Må si du er skikkelig flink . Var forresten inne på nettsiden til den fotografen din. Skikkelig stilige bilder. SKikkelig orginale og tøffe!! Har bestillt syden tur nå og er SÅ fornøyd. Håper bare alt står bra til med den lille slik at vi får reist. Men hun er jo tross alt 6 mnd på den tiden så det skulle vel ikke være noe problem. Har bestillt på et barnevennlig sted og det betyr jo litt. Stor gleder meg allerede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #402 Del Skrevet 1. februar 2005 La Traviata :-D Skal ha dåpen ute på en resturant nede i sentrum! Vi blir rett og slett for mange pluss at jeg skal ha boende slekta mi fra Trondheim og da blir det liksom bare styr å ha det hjemme. Skulle ønsket det ikke var slik for sist hadde vi det hjemme og det var så koselig!Men da hadde vi annen løsning i huset pluss at man kunne være ute pga årstiden! Men det blir nå deilig å komme til duk og dekket bord da! Bustetrollet :-D Håper alt ordner seg til det beste for deg, kjekt at du stikker innom Glossy :-D Alltid noe med hjem når vi er på Ikea..merkelig det der Blomsterpotte,tullipaner,og batterier :o (Charminamannen sto for de da) Så etter sovesofa, og tror vi ble enige om en som var ok. Hvit dagseng som kunne brukes som sofa og som kunne bli dobbelseng!Skal ha den oppe på loftet!kjekt når vi har gjester! Så fint at du likte fotografen!Jeg likte de iallefall veldig og har ei venninde i Tr.heim som har tatt av datteren sin og de var bare så stilige! Endelig kommer det hit til Bergen også! Så kjekt med sydentur da! Hvor på Kreta endte dere? Tror vi må begynne å bestemme oss snart vi også før alt blir oppbestillt! Klokka er snart ett og jeg burde lagt under dyna for lenge siden!Er håpløs når det gjelder å komme meg i seng!Har snudd litt på døgnrytmen føler jeg sukk! Hørte akkurat isted at AP regjeringen hadde fredet kontantstøtten frem til 2008. De virker rimelig desperate nå ja! Men det er jo greit for meg å få pengene,hadde det til gutten min også! Men vil mye heller ha barnehage da, for det har ungene så godt av! Gutten min blomstret veldig opp der!Men her i Bergen er ikke det letteste i værden å få plass nei!Man må jo nesten søke med engang man vet man er gravid jo Nei senga venter! Natti natti -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #403 Del Skrevet 2. februar 2005 Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 2. februar 2005 #404 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei!! Nå er jeg tilbake. Så flott at ikke Martine har fått reflux hun også, men håper de finner ut av anfallene hennes da. Hun har jo blitt sjekket for epilepsi, så det er heldigvis ikke det da!! Jeg må si at jeg er imponert over dåpskortene du lager. De hørtes jo bare kjempefine ut. Holder du på med srapping siden du er så flink? Bildene hos fame bvar kjempefine. Likte familiebildene der godt! Ser de har studio her i Oslo også, så fikk litt lyst til å ta bilder der jeg også Vet du hva, at jeg lurer på om ikke Marcusholder på å få en tann han også. Han sikler så voldsomt, og gomler fælt på ting. Jeg trodde jeg kjente noe skarpt oppi der, men tror det kanskje bare var innbilning. Men det kan godt være det skjer noe oppi der, selv om det ikke synes noe enda. Var det slitsomt da Chraminasønnen fikk tenner? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #405 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Sandravennen Så kjekt at du er tilbake! Jeg elsker å lage ting og driver mye med kortlaging! Har kjøpt meg masse stempler og utstyr fra Usa for der er det jo bare så mye billigere en her da!Har tenkt å scrappe litt også men ikke begynt med det ennå!Skal lage hver sitt album til ungene tenkte jeg! Gutten har babyalbum da men jeg skal ta ut de bildene og heller lage nytt til han også. Der skal jeg skrive litt,stemple lime inn ting og bilder!Det gleder jeg meg til for det er så koselig å holde på med slikt! I Martine sitt må jeg nesten få lime inn bilde av Marcusen som jo er født på samme fantastiske dag! Tenner ja - nei det var faktisk ikke slitsomt i det hele tatt når gutten min fikk sine tenner!De bare kom uten at han plagdes i det hele tatt! Han slevet veldig da og puttet alt han kunne putte inn i munnen.Kjøpte han en bitering som kunne avkjøles i kjøleskapet og den likte han veldig godt da! Martine slever bare mer og mer synes jeg - må jo bytte tøy flere ganger om dagen.Enten blir de full av gulp ellers så slever hun de våte Nå må jeg begynne med litt husarbeid - det ser rett og slett ikke ut her! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #406 Del Skrevet 2. februar 2005 feilposting :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. februar 2005 #407 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei igjen!! Så kjekt å få sovesofa i hus. Er jo veldig grei ting å ha når en skal hagjester da. Vi har planer om å lage til et ekstra soverom her i huset og på sikt slik at de som vil overnatte ikke trenger å ligge på utstilling i stuen Syden tur ja, jeg stor gleder meg!!! Er SÅ klar forl litt sommer og sol. Skal til Platanias hvis du vet hvor det er?? Har vært der før og er veldig fornøyd med stedet. Denne gangen ligger hotellet helt nede med stranden. Tror det blir kjempe bra. Ja det er best å bestille snart. Da jeg ringte var der 3 leiligheter igjen der vi ville bo. Ikke så mange med tanke på at vi ikke skal reise før i august. Og i tillegg er familiestedene ganske så populære slik jeg har forstått det. Så da må du få mannen med deg å bestemme et sted Blir kjempe spennende å se hvor dere finner ut dere skal reise. Kanskje ender vi opp på samme sted Ha en fin onsdag vennen!!! Håper du får gjort noe da siden det flyter hos deg Men husk på bekkenet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 2. februar 2005 #408 Del Skrevet 2. februar 2005 hei hei! Tusen takk for den gode hilsenen du la i dagboken min! Den varmet virkelig Er hjemme nå og koser meg med lillebror og S(fosterjenta). lillesøsteren min er hos mormoren sin, de har det veldig kjekt ilag. Har mye å gjøre idag, må rydde og støvsuge. deretter legge sammen og på plass klær. deretter vaske og tørkeklær. Lage middag og rydde og støvsuge igjen klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. februar 2005 #409 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei vennen! Godt å høre at han ikke plagdes så fælt med tennene. For min mamma gikk det visst ikke så greit etter det jeg hører. Jeg og broren min syntes det visst var ganske plagsomt, og holdt det gående om natten.. Høres ut som en fin hobby det der! Nå må jeg også få ryddet litt snart her hjemme mens Marcus tillater det. Får besøk kl. 13.. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #410 Del Skrevet 3. februar 2005 Natt til fredag,og ennå ikke i seng! Driver og koker pumpen min og har tenkt å prøve å skvise ut noen dråper før jeg legger meg! Ja for her er det virkelig snakk om dråper altså - klarer jo nesten ikke å få ut noe Men ellers virker det som om jeg har rikelig med melk,men det låser seg helt med den pompegreien!Arg!Også har jeg lyst til å bare gi henne morsmelk og ikke tillegg siden vi har så mye allergi og astma plager i slekta!Man vet jo ikke helt da om sammenhengen,men jeg tar rett og slett ikke sjangsen! Venter på en ny pumpe fra USA og håper den hjelper bedre! Glossy skal det vaskes da Bertine Så flink du er skulle ønske det smittet litt over på meg SandraTror det der med tenner er veldig ulikt rundt om! kusinen til Martine fikk sin første tann nå når hun var 14 mnd.Greit å kanskje ha det kløstillende middelet i hus om det plutselig blir veldig ille! I dag har jeg vært på shopping istedet for å være hjemme å rydde. Kjøpte : 2 stk nattdrakter til Martine Masse hobbyting til å lage kort med smykke,armbånd og øredobber til min søster sin bursdag teppe til en baby som kommer snart spill til xboksen til gutten min Fikk svidd av litt penger da ja sukk!!! Og enda er det leeeeeeeeeeenge til lønning Ellers har vi plutselig fått veldig spennende ferieplaner,men det skriver jeg mere om i morgen for nå faller øynene helt igjen snart! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #411 Del Skrevet 4. februar 2005 Klokka er halv ni og jeg er oppe full av arbeidslyst :o Skal vaske hus og gjøre ferdig dåpskort (bordkortene) og innbydelser! Tenkte også å få malt et strøk på de platene som skal være utenpå kjøleskapet! De skal males med krittmaling. Hadde det på kjøleskapet i huset som vi solgte også og det er utrolig stilig! Og det er så greit å skrive ting man skal huske der! Og Gutten min elsket å få tegne der når han var liten (sikkert nå også kjenner jeg han rett) Charminamannen har levert han på skolen og selv gått på jobb! Martine ligger mett og fornøyd og lager hvinelyder inne i sengen. Ganske morsomt å høre på! Hun har det visst veldig gøy! I kveld skal vi ha overnattingsgjest! En gutt som sønnen min lekte masse med i barnehagen. De to guttene var nesten uatskillelige. De er utrolig forskjellige personer men leker så godt sammen og er bare så glade i hverandre! Så vi bestemte sammen med hans foreldre at vi måtte holde kontakten sånn at de fikk fortsette å treffe hverandre! Og de koser seg bare sånn sammen! Artig å se at vennskap er så sterke allerede når man er så liten! ferie ja - det var det jeg skulle komme tilbake til i dag! Vi lurer rett og slett på om vi skal bruke pappapermisjonen og reise 1 mnd til Mauritius Charminamannen har en pasient gående hos seg som nå er dratt ned der for 3 gang på pappaperm sammen hele familien! De kunne skaffe oss en 3 etg bungalow med hushjelp for bare 400 kr natten!Det er jo veldig billig da! Da betaler vi 12000 for å bo der i en mnd. Så kommer flybilettene utenom selvfølgelig! Har sjekket noen steder at de kommer på ca 22 000 for oss alle. Da bor vi helt nært stranden, men har også basseng rett utenfor. Det er lite turister som bor der mest lokale og det synes vi er helt topp.Så nå er vi bare så fristet og teller på knappene om vi skal eller ikke!De som har vært der så mange ganger hadde jo masse tips og info å komme med og det er jo supert! Reiste jo til Thailand og Malaisia når gutten vår var omtrent på samme alder som Martine vil være da (han var et par mnd eldre da)og det gikk bare kjempefint! Må iallefall bestemme oss ganske snart da! Nei nå er det ei som slett ikke vil ligge alene lengre!Nå gikk hviningen over i sutring så jeg får gå og ta henne opp! -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. februar 2005 #412 Del Skrevet 4. februar 2005 For et fantastisk tilbud!! Har lenge drømt om å reise dit!!! Det hadde jammen vært deilig det ja, en hel mnd på reise med hele familien. Synes det absolutt hørtes ut som noe for deg Her i gården nærmer det seg stadig. 22 dager til termin. Er kjempe spent, og du er ikke den eneste som sier at de missunner meg fødselsopplevelsen. Men for å være ærlig så er jeg ikke så sikker Huff jeg gleder meg jo, men sammtidig gruer jeg meg veldig. Jaja ut må det. Tenkt positivt!! Ville bare ønske deg en super helg!! Ha en venninne her inne på KG som sikkert gir beskjed når det skjer noe. Så du skal få vite det fort, lover :-) Legger det sikkert ut på gravid sidene da. Kos deg masse i helgen!!! Heia Mauritsius!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #413 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei Glossy vennen min Man skal både grue seg og glede seg til å føde. Men heldigvis er det for de fleste bare en fantastisk opplevelse da! Og for et resultat Men jeg er glad jeg valgte epidural denne gangen som jeg alltid har sagt jeg aldri skulle hafor det var jammen litt av en forskjell kontra ikke noe smertelindring i det hele tatt! Men heldigvis så oppdager man hver gang hvordan man ønsker det også får man det slik! Hadde ikke behov for det med førstemann og da var jeg jo på storken! Det kommer nok til å gå kjempebra Glossy snuppis! :enig_animasjon: Kommer til å følge spent med nå fremover! Nei, jeg får fortsette å rydde! Hele 1 etg er snart skinnende ren og ryddig Martine sover enda og suger som bare det på tommeltotten - gjett om hun er søt -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. februar 2005 #414 Del Skrevet 4. februar 2005 Det var virkelig en kjempeide da Charmina...med opphold på Mauritius! Høres bare så herlig ut!! 12000 for opphold i en mnd er heller ikke så ille tatt i betraktning at dere vil være i PARADIS!!! Men du...den platen du skulle ha på kjøleskapet..jeg ble litt nysjerrig jeg..dekker du hele døra med en plate eller?! Jeg lurte faktisk på å male kjøleskapet vårt i desperasjon fordi det er så stygt (hvitt....ganske gammelt) Men vi har kommet til at vi kjøper nytt..men det kan bli en stund til kjenner jeg oss rett! Vi har diskutert sengekjøp i flere år...men ikke kjøpt før nå! Jeg vurderte å ente male med magnetmaling eller tavlemaling. Vi har en sånn agenda-tavle hengende på kjøleskapet nemlig..og den er utrolig grei..der skriver vi opp planer for hver mnd...som en slags fremdriftsplan rett og slett!! Må takke deg for alle de koselige hilsener du har lagt igjen inne hos meg! Du er bare skjønn!! Håper du får ei flott helg vennen! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. februar 2005 #415 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei Charmina! Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Høres helt fantastisk ut med Mauritius-ferie! Blir kjempemisunnelig jeg! Vi har tenkt på ferie vi også, men må se an økonomien litt. Ønsker deg en flott helg! Tavlemalingen hørtes stilig ut, fint å ha et sted å skrive/tegne på! Spesielt for unger! Vi har en tavle som dekker sikringsskapet vi (for det er så stygt). Det er magnettavle til å skrive på /henge ting opp på. Kjøpt på IKEA (som nesten alt annet i huset vårt!). Nå må jeg gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. februar 2005 #416 Del Skrevet 6. februar 2005 Ville heller ikke sagt nei til en reise... *sukk* Reis og kos dere! Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #417 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei og hopp! Har ikke vært innom i helgen :o helt utrolig men santda den har vært rimelig travel! Og i natt har det vært null søvn da gutten min hadde så kraftig migrene at han hylte og kastet opp hele natten stakkars liten I dag skal vi feire bursdagen min bittelitt Skal iallefall spise litt kake om ikke annet! Skriver mere senere! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. februar 2005 #418 Del Skrevet 7. februar 2005 GRATULERER MED DAGEN!!! Håper du får en kjempefin dag. ...må visst ta opp Marcus littlikevel. Prøvde å legge han, men det var visst absolutt (!!) ikke det som var meningen skulle skje akkurat nå.. Skriver mer senere vennen. Stoooor bursdagsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. februar 2005 #419 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer med dagen Charmina! Håper du får en kjempefin dag! Deilig med kake :-) Kjedelig med slitsom helg, jeg føler virkelig med sønnen din. Jeg har migrene av og til selv, og vet hvor utrolig vondt og slitsomt det er. :trøste: Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. februar 2005 #420 Del Skrevet 7. februar 2005 WOW, Mauritius hørtes jo kjempedeilig ut! Det frister nok ja, og 12000 var jo ikke så gærent for en sånn tur for 4. Håper du koser deg på bursdagen din! Her i Sandraheimen blir det nok også våkennatt, så det er (hvis det er noen trøst ) ikke bare hos dere Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå