Gjest Bertine Skrevet 17. januar 2005 #341 Del Skrevet 17. januar 2005 De var goe altså!!! Høres deilig ut med peis må jeg si, det vil jeg defentlig ha i neste leilighet! Vel, vi har endelig bestemt oss for å bli i haugesund ett år til. Mannen ville søke på fjernsyn og multimedieproduskjon i stavanger, men der må man ha 59 poeng for å komme inn!!! :o Så tviler på at han kommer inn .... Men jeg er egentlig lykkelig, er lettere for meg å finne jobb her, siden jeg ha hatt praksis rundt omkring i distriktet. Men du, den lille jenta di er virkelig søt ! kjempe fint bilde av henne du hadde lagt ut! Og det var lurt det med resturangen da, til dåpen mener jeg,greit å slippe leige! ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 17. januar 2005 Tenk i dag er det 3 mnd siden den lille prinsessa mi så dagens lys! Hvor blir egentlig tiden av? Hele familien har vært og spist middag på den resturanten som vi skal ha barnedåpen på! Jeg spiste pasta vegetar, Charminamannen spiste deilig fiskesuppe og gutten min pølser og Chips med grønnsaker! deilig! Ellers har vi ikke gjort så masse annet en å slappe av etter at vi kom hjem! Nå sover begge barna - deilig! Får gå opp og være litt sosial med min kjære! -Charmina Martine 3 mnd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. januar 2005 #343 Del Skrevet 17. januar 2005 Gratulerer med 3 måneders dagen lille Martine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #344 Del Skrevet 17. januar 2005 Hulderjenta Bertine Håper mannen din kommer inn! Man vet jo aldri - skal krysse fingrene jeg!Spennende med et år til i Haugesund da! La Traviata Tusen takk for 3 mnd hilsen. Det er utrolig hvor fort det går ikke sant! Kjekt med dåp om 2 uker da, og koldtbord er jo kjempegodt! Du får legge inn bilde av Bragegutten i dåpskjole etterpå - han er sikkert nydelig som alltid Nå MÅ JEG HOPPE TIL SENGS.....lærer visst aldri det der med å få nok søvn sukk Natti natt -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. januar 2005 #345 Del Skrevet 18. januar 2005 Gratulerer med 3 måneder Martine! Tenk at for 3 måneder siden var Marcus og Martine bare 1 dag gammel. Tiden har jammen flydd, of for en utvikling. Fra å bare ligge stille uten særlig kontakt, er det jo omtrent en helt annen baby som ligger der. Titter interessert rundt seg, strekker seg etter lekene side, ler og smiler. Fantastisk å bli mamma. Det er så gøy med sånne barnetolkninger. De kan få sagt det! Det er nok mange som har plukket opp et setning eller to fra sine foreldre der ja. Som f. eks: Påskjønnelse Jeg skal nok få barn når jeg blir stor,men jeg skal ikke ha dem ut nedentil. Det blir en alt for stor påskjønnelse for kroppen. Thale 7 år Ha en fin dag Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 19. januar 2005 #346 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg sendte alle barnesitatene til venner og famile. Det ble godt mottat. Hvordan går det med magen din, har du fortsatt veldig vondt? Håper du har det fint Charminavennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #347 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Sandravennen Magen er heldigvis helt bra igjen - ikke vondt i det hele tatt og det blør ikke lenger heller Så om dette fortsetter er jeg godt fornøyd med spiralen. Og bra er det for det hadde vært kjedelig om jeg ikke kunne ha brukt den (den kostet jo nesten 1300 kr, og hva hadde jeg hatt som alternativ liksom?......ikke p-piller iallefall) Kjekt at du kunne sende noe å smile av til andre - jeg synes de sitatene der bare er såååå artige! Ellers er nå bekkenet mitt helt på trynet igjen! Det har nok fått seg en låsning....................og desverre kommer jeg ikke til fysioterapauten før neste uke Men Charminamannen skal nå se litt på det når han kommer hjem.Håper han kan ordne det litt! I natt - belive it or not natten :o :o La henne klokka 23 i går og hun sov helt til klokka 8 i morges :o Så spiste hun og sovnet igjen til klokka 10 Det kunne en mamma like det Ute er det helt hvitt med snø - merkelig hvor det skifter! -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2005 #348 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Charmina! :-) Hurra for Martine som sov en hel natt da! Håper det fortsetter sånn! Godt at disse smertene dine er borte - men kjedelig med bekkenet ditt Er Charminamannen god til å massere? Håper han kan gjøre ting bedre siden du ikke får kommet deg til fysioterapi. De sitatene var så utrolig morsomme! Jeg tror jeg har lest noen av de bøkene der før - barnesitater slår jo alt da! Får prøve å samle sitater fra Brage også når han blir større! Heldige dere som har snø - her er det grønn vinter, og det er litt kjedelig. Føler ikke at det er ordentlig vinter. Men det gjør det lettere å trille barnevogna, om ikke annet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #349 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei La Traviata Jo Charminamannen er god - han er nemmelig fysioterapaut (og akkupunktør)men ikke akkurat spesialist på bekkenplager da! Han er mer spesialisert på idrettsskader og slikt! Men han skulle nå prøve å brekke litt på meg og se om det ikke blir litt bedre. Ja du må samle sitater fra Brage - jeg har noen fra gutten min i ei bok! Skal se om jeg ikke finner den igjen etter flyttekaoset og skrive inn noen dere kan lese! det er nemmelig ikke lite som har kommet ut av den munnen der Snø ja - nå ligger det faktisk massevis her ute - men ellers har det jo regnet i mnd her i Bergen Måtte fyre opp litt i peisen her i sted syntes plutselig det ble så kaldt selv om det bare er på null punktet ute! Når Charminamannen kommer hjem skal vi spise middag (spaghetti)også må vi avgårde og finne dåpspresang til lille Frida som vi skal være faddre på i Trondheim til helgen! Tenkte å kjøpe et lite gullhjerte eller noe også henge smykket rundt halsen på en nydelig liten bamse eller noe! Utenfor driver de og jobber med å legge stein - misunner de jammen ikke i dette snøværet!De må jo bli kalde stakkars! Ellers kommer det kanskje en maler i morgen og som skal male trappen vår her inne mens vi er vekke!Er jo litt praktisk å ikke bo her når de gjør slikt da! Er liksom litt avhengig av å kunne bruke trappa da! Nå er det ei som begynner å livne til fra duppen sin så jeg får sjekke bleien og etterpå finne fram maten :rosasmil: -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. januar 2005 #350 Del Skrevet 19. januar 2005 ÅÅÅ! for en god ide med smykket da!! Er nok litt hormonell jeg tror jeg..for jeg fikk tårer i øynene bare av tanken!! :oops: Trondheimstur i helga dere altså! Skal dere ta toget eller? Så heldig du er som har fysioterapimann da!! Det kunne jeg også tenkt meg..men det er vel kanskje hos dere som hos de fleste andre..en nyter svært sjelden noen fordeler med å ha en fagperson i familien...jeg liker iallefall veldig godt å skille mellom jobb og privat!! Håper onsdagskvelden blir fin!! Stooooort fra Madden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2005 #351 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei Charmina! Ja du er jammen heldig som har fysioterapeut hjemme! Det hadde vært noe... stiv nakke og skuldre er dessverre regelen hos meg, heldigvis er bekkenet mitt bedre etter fødselen da. Du må finne de sitatene fra sønnen din Charmina! Kan tenke meg at der fins det mange gullkorn! Koselig med dåp i helga da :-) Det er bare så mye lettere å finne dåpsgaver til jenter enn til gutter, det fins så mange fine smykker Du får ha en fin kveld og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #352 Del Skrevet 19. januar 2005 Sukk, jeg klarer visst aldri å komme meg under dyna i skapelig tid......er skikkelig natterangler og lærer aldri,ikke rart jeg passer til å jobbe nattevakter nei sukk. Og charminamannen er like håpløs så der er det ikke mye hjelp å få Madden La Traviataklem:Må finne de sitatene ja, for de er ganske artige! En av de husker jeg spesielt godt da! Jeg skulle på passkontoret og hente passene våre sist vi skulle til Kreta. Det var en vannvittig kø der inne og stappfult av mennesker i samme ærend. Da sier min lille "elskelige" sønn så høyt og tydelig han bare klarer " MAMMA - du har DEN flodhest rompa"!!!!!!!!!!! :o Gjett om jeg syntes det var artig da? NOT!!!!!!!!Og gjett om det var mange som sikkert så på rompa mi og strevde hardt for ikke å le??????? Har nå vært og fått kjøpt dåpsgave til den lille piken nå. Det ble en nydelig liten gull and med gullkjede, og en skjønn liten bamse med rosa topplue på som ligger oppi en nydelig rund boks med delikate roser på lokket og fint silkebånd rundt! det ble en skikkelig fin gave synes vi! Fikk også fatt i ny bunadsskjorte til gutten min!Oppdaget jo med gru at den var blitt alt for liten. Og der vi trodde vi skulle få fatt i en hadde de ikke. Men så kom jeg på at jeg hadde kjøpt en på Cubus engang da han var veldig liten og gikk innom og spurte om de hadde. Og hurra det hadde de. Kjempefin til bare 149 kroner! De hadde de ikke ute i butikken ennå men gikk villig på lageret og fant til meg! Supert! Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha min bunad på ennå. Det er jo sånt himmla styr når man skal amme med alt det der på seg! Men så er det jo litt kjekt å bruke den også da! Får tenke på det til i morgen! La Traviata og Madden dere trenger ikke å misunne meg fysioterapaut mannen nei, for det er nok sånn som med bakerens sønn det der - ikke mye massasje på hjemmebane nei Men han har nå brutt litt på bekkenet mitt i kveld da ....og det resulterte bare i at jeg ble kjempekvalm sukk,men kanskje det er bedre i morgen I morgen er det avgårde til Trondheim da , men flyet går ikke før sent om kvelden.Tror det var ti over ti eller noe så det blir med to trøtte unger tenker jeg! Det er jo midt i leggetiden til Martine mens broren da skulle sovet for to timer siden. Det kan jo bli spennende! Skal nå bli kjekt å se familie og venner igjen! Ute er det kommet enda mere snø, så nå blir det mest inneliv ja! Jeg liker ikke å kjøre bil på sånt føre og det er heller ikke lett med barnevogn da!Å slite på vogn i snø med dette bekkenet mitt er ikke tingen nei! Halv ett og her sitter jeg! Tror jeg får hoppe i dusjen og så komme meg under dyna! Kommer kanskje en maler i morgen. Natta -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 20. januar 2005 #353 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei vennen Så synd at bekkenet ditt er så kranglete. Føler du deg bedre i dag, du er vel ikke kvalm fortsatt? Gaven til MArtine hørtes kjempefin ut. Hun blir nok søt i dåpskjolen sin. Får du kanksje lagt ut bilde av henne etter dåpen, jeg kan hjelpe deg med å forminske det og sånn jeg "MAMMA - du har DEN flodhest rompa"!!!!!!!!!!!" haha, jeg lo meg skakk her hjemme. Så typisk at de skal skrike sånt ut der hvor det er mest mennesker Jeg gleder meg skikkelig til Marcus begynner å prate, men det er jo så koselig med babygurglelyder og da Jeg nyyyter denne tiden, og synes den bare raser avgårde.. Håper du får det finti Trondheim. Jeg krysser fingrene for flyturen din, men det går jo heeeeeeeeeeelt sikkert bra!! Det er jo faktisk tryggere å fly enn å kjøre bil, men det er ikke alltid så lett å fokusere på da, hvis man har litt flyskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #354 Del Skrevet 20. januar 2005 ARG Skrev laaaaangt innlegg og da jeg skulle poste det forsvant det bare Får prøve igjen! Sandra Er ikke kvalm lenger nå nei, og bekkenet kjennes bedre ut iallefall foreløbig. Er så irriterende med de stikkesmertene hele tiden. Takker ja til hjelp med bilde igjen så dåpsbildet blir oversendt straks etter dåpen den 20 februar - gleder meg til å se henne i kjolen! Kjekt med en sånn som har vært lenge i familien! Hjelper ikke så mye å tenke på at det er tryggere å fly en å kjøre nei, blir bare helt kvalm og stiv av skrekk oppi der, men det er en lett måte å dra på da! Prøver å oppføre meg helt normalt så ikke gutten skal merke noe - vil jo ikke smitte redselen min over på han for han synes jo det er kjempestas å fly han! Ellers har Martine sovet hele natten i natt også ganske så vidunderlig igrunn å kunne sove så mange timer igjen. Ser ut som om hun er kommet inn i en god rytme. Men det spørs nå hvordan det går i Trondheim da i nye omgivelser.Vi får ta det som det kommer! Vasker nå litt klær vi skal ha med...... .alltid ute i god tid her skjønner dere sukk jammen bra vi har tørketrommel gitt Nå må jeg opp og få i meg litt frokost - klokka er jo blitt mye allerede -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2005 #355 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei Charmina! utrolig bra sitathistorie De små sjenerer seg ikke akkurat for å komme med "flatterende" utsagn! Håper flyturen går bra, ikke noe godt med flyskrekk! Godt det er en kort tur da. Det blir sikkert koselig med dåp i helgen. Ønsker deg en fin helg på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #356 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei La Traviata :rosasmil: jo du kan tro selvtilitten økte med den frasen der Har nå maler på besøk og da er det like greit å sitte her nede på dataen alltid kjekt å ha en unnskyldning for å være avhengig KG bruker ikke sant Han skal male trappen vår og tapetsere og male ferdig trappegangen oppover - det er nemmelig ganske høyt og Charminamannen og jeg har ikke så lyst til å stå med det nei! Vi har malt og tapetsert alt ellers i hele huset og føler oss mildt sagt litt mettet på slikt! Selv om jeg har igjen rommet til Martine da som allerede er malt tre ganger uten hell også skal jeg jo male hele loftstuen! Den er panelt og skal nå males i en helt lys farge på både vegger og tak! Men det er nå sånt som jeg liker å holde på med! I det hele tatt så er jeg egentlig ganske så glad i å pusse opp - må hele tiden ha noe å holde på med liksom! det huset som vi solgte og flyttet fra var et hus fra 1920 årene. Veldig fint med høyde under takene og de fantastiske listene alle steder! Der pusset vi opp hele huset. Vi byttet vinduer og laget et digert kjøkken med peis og greier! Også flyttet vi da......................slik at sønnen skulle få tryggere skolevei og flere unger å leke med! Men jeg kjenner at jeg innimellom veldig savner det gamle huset. Får aldri den samme gode sjelen i dette her! Men man kan jo ikke få alt heller og når ungene trives så trives jo de voksne også! Og han har virkelig blomstret opp og har jo venner på alle kanter! Charminamannen stortrives også så det er nok bare jeg som savner det gamle huset innimellom! Ellers er min store lidenskap å holde på med dukkehus og miniatyrer! Har et digert dukkehus som jeg driver og innreder med alle mulige ting! Det er på flere etg og skal stå i stuen når det engang er helt ferdig! det er kjempegøy å tapetsere,legge gulver, fliser. male vinduene,dørene,trappene og legge inn strøm til alle lampene. Inne har jeg masse fine ting. Har fått endel fantastiske håndlagete dukker til å ha der, og ellers har jeg masse fine møbler og ting som hører med i et "ryddig" hjem! Kan nevne bittesmå strikkete babysokker, heklet dåpskjole med lue,servise,bestikk,panner,mat,sexy undertøy ,bilder,pyntegjenstander,blomster,katter som faktisk har pels,lamper,krystallkrone,rosetter i taket,parfyme og badeartikkler...............rett og slett masse artige greier! Skal lage et dukkehus til Martine også som hun kan ha og leke med! Mitt er ikke akkurat for små barnehender nei - bare til pynt! Barnslige gleder for voksne jenter Nei, nå er det en frøken som har fått nok av å ligge i senga hører jeg så jeg får gi meg! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. januar 2005 #357 Del Skrevet 20. januar 2005 Mini sexy undertøy også? Artig hus det der, tydeligvis bare for voksne jenter ja! God tur til Trondheim!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 20. januar 2005 #358 Del Skrevet 20. januar 2005 Det sitatet fra sønnen din var bare herlig, sitter på kontoret og brast ut i latter...., flere av kollegaene mine ble jo da selvfølgelig nysgjerrige og lurte på hva jeg var inne på.... Måtte vise dem, og de brast ut i latter alle sammen (gleder meg visst du finner igjen boken din ) Hørtes ut som en kjempefin dåpsgave du hadde kjøpt. Når jeg kjøpte til datteren til venninden min, hadde jeg virkelig vanskeligheter med å bestemme meg, er jo så mye fint. Datteren til venninden min heter forresten Martine hun også Håper du får en fin tur til Trondheim, kos deg Bamseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. januar 2005 #359 Del Skrevet 20. januar 2005 De barna de barna!! Lo ganske lenge av den rompe-historien.. Ikke spesielt festlig for deg der og da, men i ettertid klarer vel du også å le av det hele!! Det dukkehuset hørtes spennende ut! Jeg har en fascinasjon for miniatyrer og tittekasser/dukkehus! Kan du ikke legge ut bilde av huset? Det hadde vært moro å se!! Ha en kjempefin helg i Trondheim Charmina! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. januar 2005 #360 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei snuppa!! Har vært noen dager uten nett. Tusen takk for hilsner.. du må ha en super tur til Trondheim i helgen. Håper at turen går fin. Håper også at bekken plagene dine er blitt bedre. Ikke gøy å ha vondt. Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå