Charmina Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #241 Del Skrevet 8. desember 2004 Huldra skrev: Måtte le litt av det du skrev Ikke vondt ment, bare utrolig morsomt og utrolig typisk at alt gale skjer på en gang... Ja og tro det eller ei men Charminamannen klarte å svi foretten som var fiskesuppe sånn at suppen smakte skikkelig brent For en dag!!!!!! :o Klems Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 9. desember 2004 #242 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei på deg! Håper ryggen din blir bedre fort. Min kjennes allerede bedre ut. Hvordan gikk det på 6-ukers kontrollen? Var hun blitt stor og fin? Håper du koser deg med mamsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. desember 2004 #243 Del Skrevet 10. desember 2004 Solen skinner og været er topp!!! Håper du koser deg i jule været. Ville bare ønske deg en super helg!!!KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. desember 2004 #244 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei på deg! Ville bare ønske deg en god helg jeg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 10. desember 2004 #245 Del Skrevet 10. desember 2004 Tja, har ikke blitt til at jeg har sjekket ut den butikken, ender vel opp med at jeg aldri får somlet meg til å kjøpe en slik ammegenser. Er du fornøyd med din?? Så fint bilde av sønnen din sammen med Martine, skikkelig koselig var det. Ønsker deg en fin helg med de deilige barna dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #246 Del Skrevet 10. desember 2004 Så koselig å se så masse hilsner fra dere SANDRA Ryggen er heldigvis bedre, men etter en hel dag på trasking i byen sammen med mamma i dag er bekkenet helt ille (men der kan jeg jo bare skylde på meg selv ) 6 ukers kontrollen er nå unnagjort og der fikk jeg nå bekreftet at jeg har fløtemelk ja for "lille" MArtine var nå blitt 4080 gram og det må sies å være en god vektøkning det! Også var hun blitt 52cm lang! Snakket en god stund med legen da jeg har vært litt bekymret! Martine har surklet siden vi fikk henne med hjem og hun gulper utrolig masse. Hun har også noen annfalls lignende ting som skjer - da står hun nesten i bro og blir helt stiv mens det skummer litt ut av munnen hennes og hun har klart problemer med å puste! Har jo mistenkt en god stund at hun har reflux siden det gulpes så mye og jeg kjenner jo igjen symtomene siden broren også hadde det! Men akkurat det med den stivheten og det hadde ikke han. Skal derfor opp på barneklinikken på mandag og få henne sjekket for både reflux og epilepsi!! Det siste hadde jeg ikke tenkt på engang, men legen sa at det var noe av det første som hun tenkte på! Kan ikke si at tanken gjorde meg glad nei :-( Er jo så redd for at det skal være noe galt med lille gullet mitt! Mamma skal nå være med meg opp der og det er jeg glad for. Ellers hadde nok Charminamannen tatt seg fri fra jobben og blitt med, men mamma går greit det også! Søren som jeg kvir meg! I natt sov hun nå ganske godt og jammen sover hun ikke i sengen sin nå også :o slett ikke verst! Mamma syntes det var så kjekt å endelig få se henne! Og hun hadde heklet en nydelig liten jakke og lue til henne. Og i dag kjøpte hun garn for å strikke henne en aldeles bedårende bunadlignende drakt til 17mai! Stilig :-) Og jeg fikk fine nye sko av henne i dag (jammen kjekt med mammabesøk ) GLOSSY ja ikke sant det var deilig med sol i dag - trodde nesten ikke mine egne øyne jeg!Supert for mamma og meg som skulle gå i byen i dag!Koste oss skikkelig!Snille snille værguder XSILJEX Ja jeg er kjempefornøyd med den genseren - faktisk så var jeg nede og kjøpte meg 2 stykker til da jeg likte de så godt!Så nå slipper frysepinnen meg å bli så kald når jeg ammer!Og med den gulpejenta mi er det greit å ha litt bytte Så fint at du likte det bilde - jeg er veldig glad i det selv også! Nei, klokka er halv ett og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lagt meg for lenge siden! (KG sin feil) Natti natti -Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 10. desember 2004 Må bare slette innlegg da jeg postet det flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 10. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. desember 2004 #249 Del Skrevet 11. desember 2004 Ikke mye gøy å lese om Martine sine anfall.... Håper dere finner ut av det. Men blir så urolig av å ikke vite noe. Men fin å mamma med seg.... Det roer iallefall meg litt Masse lykke til i allefall. Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #250 Del Skrevet 13. desember 2004 Bare raskt innom :-) Gruer meg til å dra på barneklinikken i morgen - synes godt det lille gullet mitt kunne fått sluppet! Tror hun er blitt litt forkjølet også for hun er så tett i nesen! Dryppet litt morsmelk inni og da ble det litt lettere for henne! Og tenk i dag er det 8 uker siden hun ble født - og da gratulerer vi selvfølgelig også Marcus med 8 ukers dagen :rosasmil: Glossy takk for at du krysser fingrene - det setter vi pris på! Nå må jeg prøve å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. desember 2004 #251 Del Skrevet 13. desember 2004 En liten hilsen på Luciadagen! Klem fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #252 Del Skrevet 13. desember 2004 Takk Huldra for trivelig Lucia hilsen! Tenk at det bare er 11 dager til julaften :o Har sendt mamma avgårde med flyet og det ble ganske så tomt her etterpå :veldigsur: men sånn er det desverre når man bor langt fra hverandre! Gjett om hun koste seg med både Martine og storebroren! Også ble hun jo med meg på sykehuset i dag og det syntes jo jeg var veldig greit da! Var lenge inne og snakket med en utrolig trivelig Nevrolog som virkelig tok seg tid med oss. Han undersøkte henne lenge og vel, og heldigvis trodde han mer på at det var Reflux en epilepsi. Refluxsen er jo ikke noe å juble for den heller da men tross alt er den jo lettere å behandle. Nå må vi vente på ny time til å få tatt en ph - måling men han håpet at de fikk det til før jul! Så da ser det desverre ut til at hun ligner sin storebror på alle måter! Ellers har dagene med mamma her gått utrolig fort! men vi har da fått kost oss masse. Også er det jo ikke så lenge til hun kommer tilbake da for det skal jo være barnedåp en gang utpå nyåret også! Nå skal jeg legge meg i badekaret og etterpå hoppe i seng! Får snekkeren på besøk i morgen tidlig! Lucia klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. desember 2004 #253 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg tenkte på deg da du skulle til legen med Martine. Jeg er såå glad for å høre at det antakeligvis "bare" er reflux.. I dag skal jeg på første barseltreff, så kommer bare innom for å legge igjen en bitteliten hilsen. Bare 3 dager så er Martine 2 md alt! Tiden går nesten for fort! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eos Skrevet 14. desember 2004 #254 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Charmina. Gratulerer med den lille, hun var skikkelig søt. :D Lenge siden jeg har vært her nå. Klem fra Amina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #255 Del Skrevet 14. desember 2004 Sandra takk for at du tenkte på oss! Glad for diagnosen jeg også!Mye bedre en det andre det er nå helt sikkert! Håper du koste deg på barselstreff i dag og at du kom i en kjekk gruppe Amina så kjekt å se deg her igjen - jammen lenge siden nå ja!Takk for gratulasjonen!! :-) I dag har det bare vært inneliv for ute er det et pyton vær. Blåser og regner noe værre! Charminamannen har vært ute og bragt julematen i hus mens gutten min og jeg har laget fine julekort! Så sånn sett har vi nå kost oss vi da! Martine er skikkelig snørrete og tett i nesen stakkars - men ikke så værst på soving i natt alikevel! Nå begynner Judgin Amy på tv2 så jeg iler................ -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 15. desember 2004 #256 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er koselig å sitte inne og kose seg i varmen når det er så dårlig vær ute :-) Håper forkjølelsen (?) til Martine går over raskt. Kan jo ikke være så snufsete stakkar liten, nå er det jo snart 2 md dag og alt! Fint å høre at hun sov greit om natten. Nå må jeg til unnsetning og redde Marcus fra dette urettferdige livet (han har økedager og skriker etter mat Har ikke gjort annet i dag jeg, vel.., jeg har jo skiftet bleier også da ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 15. desember 2004 #257 Del Skrevet 15. desember 2004 Gratulerer med 8 uker! Tiden går fort ja!! Hmm, kanskje jeg skal sende venninne i Oslo på oppdrag kjøpe ammegenser til meg da!! Hvis jeg ikke finner et sted å bestille på nett da.. Kan jo hende det går. Har hatt lyst på de lenge jeg, men det var det å få gjort ting da... Kjedelig med forkjølet baby da, stakkars.. Håper hun blir fort frisk!! Ønsker dere en fin dag og en god natt med masse søvn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #258 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei på dere så koselig med hilsner fra dere Sandra og Silje Martine har nok også hatt økedag for jammen har hun hengt på puppen i dag Faktisk har jeg ikke gjort annet en å sitte med henne der synes jeg! Også har hun bæsja noe helt horribelt! Den ene gangen faktisk helt opp til armene gjennom klærne og alt! Veldig stilig!!!! I natt sov hun som en engel men da kom til gjengjeld storebroren inn til oss og ville sove så det blir visst aldri en rolig natt alikevell! Men han hadde visst litt behov for mammakos han også og det må han jo få Ellers har det vært tømrer i huset igjen og jeg er så lei av å ha arbeidsfolk rekende nå - ting tar så ufattelig lang tid! Tror aldri dette huset blir helt ferdig jeg! Klokka er snart tolv og Martine har omsider sovnet! Men det varer vel ikke så lenge så jeg får slutte av her og heller stupe under dyna! Natti natti Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 16. desember 2004 Hjelpe meg så trøtt jeg er Hvorfor sover ikke de små englene om natten????? Nei da er Martine i storform og skal kose seg med mamma oppi senga da! Og å kose seg vil si å ligge med puppen også forsyne seg når det måtte passe! Og er jeg så frimodig å legge henne oppi sin egen seng når jeg ser at hun har sovnet igjen nei da skal jeg si at hun beviser at hun har god lungekapasitet gitt!!!!! Så i dag har jeg sovet litt når hun har sovet! Deilig, men det er jo ikke så mye annet man får gjort da! Har tømrer i huset i dag også men han trodde han ble ferdig i dag så det er jo lovende da! Regner gjør det fortsatt så det er ikke akkurat vær til å få julestemning av nei! Håper nå at det blir litt kaldere og kommer litt snø før julaften iallefall!Det hadde vært så koselig! I morgen skal jeg ha 6 venninder på kalkunmiddag for å avslutte årets klubb sesong! I Bergen er det veldig vanlig å gå i klubb - tidligere ble det vel kaldt syklubb men i denne klubben syes det ikke mye altså Vi møtes et par ganger i mnd og da går vi ut og spiser eller er hjemme hos noen, skravler og bare koser oss. Drar også på hytteturer og slikt! Veldig kjekt! Gleder meg til fredagene og håper Martine sover litt i natt da sånn at jeg ikke blir fullt så trøtt. Nei nå er det ei som krever mamma og det må hun jo få - hun er nå utrolig søt da og gir mamma de deiligste smil! I går ble jeg så glad når jeg gikk i posten for der lå det et stort rødt hjerte og på det sto det til mamma fra gutten din! Gjett om det var fint med både nisse og engel på! Og gjett om gutten var så stolt at han nesten lyste? Artig at de får lage og sende slikt på skolen! Nå må jeg ile...............! Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 16. desember 2004 #260 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei Innom med en stor natta - ,jeg! Håper dere har hatt en fin dag! Klemmer fra Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå