AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Jeg har hatt symptomer i 3 uker nå, og fant ut det var klamydia i går. Fikk medisin! Men jeg aner ikle hvor lenge jeg har gått med det! Sist jeg sjekket meg var september. Men hadde sex rett etterpå (dum). Er det mulig å bli steril så fort av det ?Anonymous poster hash: dbe3e...80b
mereo Skrevet 23. januar 2015 #2 Skrevet 23. januar 2015 Jeg ville gått til de du fikk medisinene av og spørt dem. Går ut i fra at det var helsepersonell, de har bedre svar.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Eneste måten å finne ut dette på er å gå til legen din. Ingen her kan se om du er steril.... Anonymous poster hash: 53499...c5b 1
Gjest fallerifallera Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Klamydia kan gi bekkeninfeksjon, og det er dette som evt gjør deg steril. Dersom du ikke har hatt dette, har du nok ingen ting og frykte
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Hjelper flagyl på bekkeninfeksjon? Jeg fikk det før jeg visste at det var klamydia. Kan de sjekke på ultralyd/GU undersøkelse om jeg er steril?Anonymous poster hash: dbe3e...80b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Jeg skal det:) men lurer litt på om andre har vert borti det samme, og hvordan det gikkAnonymous poster hash: dbe3e...80b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå