AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #1 Skrevet 23. januar 2015 Hvordan regner man ut syklusen sin for å bli gravid? Anonymous poster hash: 90523...b02
Gjest AryaKillie Skrevet 23. januar 2015 #3 Skrevet 23. januar 2015 Eggløsningen finner sted 14 dager FØR neste menstruasjon. Så om du har en 28 dagers syklus vil eggløsningen komme midt mellom syklusene
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #4 Skrevet 23. januar 2015 Skal jeg google det for deg? Hvorfor ikke siden du tok deg bryet med å slenge ut en spydig kommentar?Anonymous poster hash: 9c00c...f3e 1
VitaSana Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Du kan også følge med på utfloden, den pleier å bli seigere/slimete rett før eggløsning. Ellers pleier også morgentemperaturen (før du står opp) å stige bitte litt etter eggløsning.
Ok2k Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 Hvorfor ikke siden du tok deg bryet med å slenge ut en spydig kommentar?Anonymous poster hash: 9c00c...f3e Ja, hvorfor ikke. Nei, vent, jeg her glemt adressen til google.
Gjest Solstråla88 Skrevet 23. januar 2015 #7 Skrevet 23. januar 2015 Ved en syklus på 28 dager skjer eggløsning somregel 24 dager før mens, det er dog ingen standar på akkuratt dette. Selv hadde jeg 28 dagers syklus, men skjelden eggløsning. Sex annenhver dag pleier å gjøre susen i starten. Vær også oppmerksom på om du har brukt hormonpervansjon kan det ta en stund før kroppen er i gjenge igjen. Det kan også ta laaaaang tid å bli gravid, for oss tok det 2 år. Prøv og slappe av og nyt prøve tiden😊 Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå