Gå til innhold

Underlivsproblem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en jente på 20 år, jeg håpte noen av dere kunne hjelpe meg litt. Jeg har nå hatt samme sexpartner i ett halvt år. Jeg har aldri før slitt med slike problemer jeg har nå, det er mildt sagt helt jævlig. Jeg har vært hos legen 4 ganger de siste månedene og igjen og igjen fått ny kur for gardnerella (bakteriell vaginose) og sopp den ene gangen.. Legen sa sist gang nå at om det kom igjen så må jeg komme med til gynekolog. Ingen kjønnssykdommer har hverken jeg eller kjæresten min, vi har testet oss begge.

Situasjonen min er slik at det er så galt nå at når jeg sitter på arbeidsplassen så kan jeg kjenne den vonde lukta fra underlivet mitt helt opp. Jeg er livredd for at andre skal kjenne det. Selv dusjer jeg og vasker med nedentil minst 2 ganger daglig, morgen og kveld. Greia er at jeg blir helt fuktig nedentil, så lukter det helt forferdelig. Det setter seg både i trusa og i buksa. Jeg føler meg bare såå hjelpesløs og synes såå synd på kjæresten min.

Er det noen som har opplevd noe av det samme som har tipt til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruk truseinnlegg og bytt dem ofte i stedet for å bytte truse. Er heller ikke bra å vaske seg for ofte, én gang om dagen bør holde for å ikke forstyrre ph-verdiene i underlivet.

edit:

og heller ikke bruk såpe, kun varmt vann er det beste.

Endret av lillegulle
Skrevet

Bruk truseinnlegg og bytt dem ofte i stedet for å bytte truse. Er heller ikke bra å vaske seg for ofte, én gang om dagen bør holde for å ikke forstyrre ph-verdiene i underlivet.

edit:

og heller ikke bruk såpe, kun varmt vann er det beste.

Du får ikke vekk cum som har stivnet uten såpe.....

Anonymous poster hash: dcbe3...3d5

Skrevet

Jeg har det på helt samme måte. Hatt det i over ett år. Fikk det da jeg ble sammen med min nåværende samboer. Være hos legen utallige ganger og tatt forskjellige kurer mot dette,vært hos gynekolog for å sjekke. Det kan rett å slett være at din vagina og hans penis ikke går overens. Har aldri opplevd dette tidligere i andre forhold..

Anonymous poster hash: 599f5...8b5

Skrevet

Jeg har det på helt samme måte. Hatt det i over ett år. Fikk det da jeg ble sammen med min nåværende samboer. Være hos legen utallige ganger og tatt forskjellige kurer mot dette,vært hos gynekolog for å sjekke. Det kan rett å slett være at din vagina og hans penis ikke går overens. Har aldri opplevd dette tidligere i andre forhold..

Anonymous poster hash: 599f5...8b5

off så dumt du har det på samme måte :-( glad noen virkelig forstår å klarer å sette seg inn i den situasjonen. vet ikkje hva jeg skal gjøre lenger.. og tenker "hva mer kan en gynekolog gjøre?"... du sier kanskje noe der ja..

Skrevet (endret)

Edit leste hl feil. Håper Gynekolog får orden på problemene dine :)

Endret av Skogkløver
Skrevet

Du får ikke vekk cum som har stivnet uten såpe.....

Anonymous poster hash: dcbe3...3d5

Jo, det gjør man :ler:

Anonymous poster hash: ef86d...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...