Gå til innhold

Dere som nyter analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for at dette skal bli en best mulig opplevelse? Syns dere det er godt? Samboern min er ivrig etter dette, jeg vil så gjerne like det, men det er jo ikke godt!

Anonymous poster hash: c71dc...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en vibrator eller dildo på deg selv samtidig. Kanskje du liker kombinasjonen bedre enn bare analsex?

Anonymous poster hash: 947fd...1a3
Gjest Pusine:)
Skrevet

Bruker godt tid på oppvarming, som å fingre litt, gjøre det vått der bak slik at penis glir lettere inn. Jeg er glad i rimming da, så her slikkes det først.. Men kanskje du skulle lekt litt med deg selv alene, fingre litt å sånn på egen hånd, bruke en liten dildo eller vibrator, prøve deg frem..

Men liker du det ikke så gjør du ikke det, er jo en ærlig sak det, noen liker det, andre ikke :)

Skrevet

Masse tid til forspill og masse glidemiddel. Også kan han begynne forsiktig med en finger for å få deg til å slappe av. Trenger ikke bryte på med hele stakan fra første øyeblikk.

Skrevet

Oppvarming er viktig, men tap ikke det psykiske og følelsesmessige av syne:

Jeg har merket meg at de jeg har hatt analsex med, sier at "det har noe med meg å gjøre" - jo mer seksuelt dominerende, eiende, jeg har vært, jo roligere og mer bestemt jeg har vært, jo mer har de villet ha analsex, og jo mer har de nytt å få både i eneren og toeren.

For analsex har unektelig noe veldig eiende ved seg. Den som blir pult i ræva blir virkelig "eid," så det er kanskje akkurat det som mangler, TS?

Skrevet

hjelpes…..

Anonymous poster hash: 78d0d...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...