Gjest Minesveiper Skrevet 23. januar 2015 #21 Skrevet 23. januar 2015 Var det flere gutter som reagerte slik eller var det bare han ene?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #22 Skrevet 23. januar 2015 Grunnen til at han skrev det var sannsynligvis at han prøvde å gjøre deg oppmerksom på at dette var rent oppmerksomhetshoreri fra din side, og at alle skjønte det. Alle forstår jo at når ei dame poserer halvnaken og utfordrende med "ei ny bluse" så er det ikke fordi de vil vise frem blusen, men fordi de vil vise seg selv og få likes og oppmerksomhet. Dere er ikke så vanskelige å tolke som du tror. Neste gang du vil vise frem ei bluse du har kjøp, så kan du ta et bilde av blusen. Neste gang du vil vise frem deg selv kan du gjøre det, og så kan du skrive "SE PÅ MEG! VÆR SÅ SNILL OG GI MEG LIKES OG SKRIV KOMMENTARER OM HVOR FIN JEG ER!". Anonymous poster hash: 68337...73b 1
Becka Skrevet 23. januar 2015 #23 Skrevet 23. januar 2015 Menn har lov? Alle har vel lov. Jeg syntes ikke det er noe bedre med menn som flasher. Kanskje stemplingen blir forskjellige, men syntes det er like kvalmende, om det ikke er snakk om til privat bruk. ( altså mellom 2 personer ) Du skulle vise en bluse, stod du som på bilde også? For det er jo ikke bare snakk om blusen man skal vise, men også seg selv! Ganske tydelig.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #24 Skrevet 23. januar 2015 Var det flere gutter som reagerte slik eller var det bare han ene? Nei, bare han ene. Riktignok en jeg har avvist tidligere. De andre la bare til "flott bluse.. og flott bryst!!" Grunnen til at han skrev det var sannsynligvis at han prøvde å gjøre deg oppmerksom på at dette var rent oppmerksomhetshoreri fra din side, og at alle skjønte det. Alle forstår jo at når ei dame poserer halvnaken og utfordrende med "ei ny bluse" så er det ikke fordi de vil vise frem blusen, men fordi de vil vise seg selv og få likes og oppmerksomhet. Dere er ikke så vanskelige å tolke som du tror. Neste gang du vil vise frem ei bluse du har kjøp, så kan du ta et bilde av blusen. Neste gang du vil vise frem deg selv kan du gjøre det, og så kan du skrive "SE PÅ MEG! VÆR SÅ SNILL OG GI MEG LIKES OG SKRIV KOMMENTARER OM HVOR FIN JEG ER!". Anonymous poster hash: 68337...73b Når man skal ta et bilde av en bluse på, er det stor sannsynlighet for at det vil vise former eller kløft på bildet. Du må forøvrig være kvinne, for alle menn blir jo bare glade for slike bilder ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945
Gjest Minesveiper Skrevet 23. januar 2015 #25 Skrevet 23. januar 2015 (endret) Nei, bare han ene. Riktignok en jeg har avvist tidligere. De andre la bare til "flott bluse.. og flott bryst!!" Når man skal ta et bilde av en bluse på, er det stor sannsynlighet for at det vil vise former eller kløft på bildet. Du må forøvrig være kvinne, for alle menn blir jo bare glade for slike bilder ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Sikkert derfor han svarer i en negativ tone. Hadde ikke reagert negativt på det. Endret 23. januar 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #26 Skrevet 23. januar 2015 Når man skal ta et bilde av en bluse på, er det stor sannsynlighet for at det vil vise former eller kløft på bildet. Du må forøvrig være kvinne, for alle menn blir jo bare glade for slike bilder ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Ja, klart vi liker å få bilder av damer. Men det er tåpelig å late som om du skulle vise frem "den nye blusen din". Du skulle vise frem deg selv, ferdig med det. Anonymous poster hash: 68337...73b 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #27 Skrevet 23. januar 2015 Nei, bare han ene. Riktignok en jeg har avvist tidligere. De andre la bare til "flott bluse.. og flott bryst!!" Når man skal ta et bilde av en bluse på, er det stor sannsynlighet for at det vil vise former eller kløft på bildet. Du må forøvrig være kvinne, for alle menn blir jo bare glade for slike bilder ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Tittelen din 'Menn har lov, men ikke kvinner' røper jo ganske direkte at det ikke var kun blusen din du ønsket å vise fram. Blir derfor litt tåpelig når du i etterkant skal svare som om det var det. Særlig vinterstid er det vel dessuten ganske vanlig med bluser som ikke viser kløft.Anonymous poster hash: 82251...803
Summers Skrevet 23. januar 2015 #28 Skrevet 23. januar 2015 Grunnen til at han skrev det var sannsynligvis at han prøvde å gjøre deg oppmerksom på at dette var rent oppmerksomhetshoreri fra din side, og at alle skjønte det. Alle forstår jo at når ei dame poserer halvnaken og utfordrende med "ei ny bluse" så er det ikke fordi de vil vise frem blusen, men fordi de vil vise seg selv og få likes og oppmerksomhet. Dere er ikke så vanskelige å tolke som du tror. Neste gang du vil vise frem ei bluse du har kjøp, så kan du ta et bilde av blusen. Neste gang du vil vise frem deg selv kan du gjøre det, og så kan du skrive "SE PÅ MEG! VÆR SÅ SNILL OG GI MEG LIKES OG SKRIV KOMMENTARER OM HVOR FIN JEG ER!". Anonymous poster hash: 68337...73b Korrekt! Selv om jeg liker slike bilder og synes TS bør fortsette.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #29 Skrevet 23. januar 2015 Ja, klart vi liker å få bilder av damer. Men det er tåpelig å late som om du skulle vise frem "den nye blusen din". Du skulle vise frem deg selv, ferdig med det. Anonymous poster hash: 68337...73b Nei, da hadde jeg sendt slike bilder for lenge siden. Jeg har aldri vist kløft før. Ble bare sånn med den blusen på Big deal.. omg ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #30 Skrevet 23. januar 2015 Nei, da hadde jeg sendt slike bilder for lenge siden. Jeg har aldri vist kløft før. Ble bare sånn med den blusen på Big deal.. omg ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Rart at du "stadig opplever ramaskrik" da som du skriver. Anonymous poster hash: 68337...73b
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 23. januar 2015 #31 Skrevet 23. januar 2015 Og jeg som hele tiden har trodd det var motsatt? Jeg for min del vil gjerne ha lettkledde og slutty bilder på snapchat. Har bare pripne jenter der, så kjeder meg litt. Begynner å blit LITT lei av å se hva dere spiser til lunsj eller hva slags vær dere har.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #32 Skrevet 24. januar 2015 Rart at du "stadig opplever ramaskrik" da som du skriver. Anonymous poster hash: 68337...73b Ja men ikke bare blandt meg, men med kvinner generelt. Ingen som reagerer dersom Ronaldo viser kroppen sin, kun hvis Kim Kardashian eller en annen kvinnlig person viser rumpa/kløft/pupper. ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #33 Skrevet 24. januar 2015 Ja men ikke bare blandt meg, men med kvinner generelt. Ingen som reagerer dersom Ronaldo viser kroppen sin, kun hvis Kim Kardashian eller en annen kvinnlig person viser rumpa/kløft/pupper. ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Det er fordi menn eier sine egne kropper. Kvinner eies. Det er derfor menn kan sende bilder av sine ja, du vet hva. Men hvis en kvinne gjør det så er det noe galt med henne. Anonymous poster hash: d2c8c...073
Gjest Salvesen Skrevet 24. januar 2015 #34 Skrevet 24. januar 2015 Det er fordi menn eier sine egne kropper. Kvinner eies. Det er derfor menn kan sende bilder av sine ja, du vet hva. Men hvis en kvinne gjør det så er det noe galt med henne. Anonymous poster hash: d2c8c...073 Hadde det bare vært så vel...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #35 Skrevet 24. januar 2015 Ja men ikke bare blandt meg, men med kvinner generelt. Ingen som reagerer dersom Ronaldo viser kroppen sin, kun hvis Kim Kardashian eller en annen kvinnlig person viser rumpa/kløft/pupper.ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Hvilken verden lever du i? I den verden jeg lever i viser Kim kardashian rumpe og pupper omtrent hvert eneste dag uten at noen reagerer på det. Faktisk er hun blitt kjendis av det. Anonymous poster hash: 68337...73b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #36 Skrevet 24. januar 2015 Ja men ikke bare blandt meg, men med kvinner generelt. Ingen som reagerer dersom Ronaldo viser kroppen sin, kun hvis Kim Kardashian eller en annen kvinnlig person viser rumpa/kløft/pupper. ts Anonymous poster hash: 2e3b2...945 Trodde denne Kim kardashian stort sett er kjent fordi hun viser rompa og andre kroppsdeler? Jeg har i alle fall aldri fått med meg noe ramaskrik pga det.Anonymous poster hash: 82251...803
DoomCake Skrevet 24. januar 2015 #37 Skrevet 24. januar 2015 Hvorfor antar du at hele snaplisten din, inkludert mannfolk du har avvist tidligere skulle være interessert i å se en ny bluse? Om jeg har fått meg et nytt plagg så faller det meg virkelig ikke inn å annonsere dette for flere enn kanskje Mamma, søsteren min og BFF'en. "Vise fram bluse" -du liksom.. 1
Unforgivable Skrevet 24. januar 2015 #38 Skrevet 24. januar 2015 altså, ikke lur deg selv nå. 90% av jenter tar jo bildet slik at puppene blir fremhevet. Hvis ikke du gjør det er du ett unikum og tvilker på du ikke fremhevet puppene dine litt. Anonymous poster hash: b419f...a49 Da er jeg en avde 10%. Jeg har svært lite å kunne vise fram, uansett hvilken topp jeg har på. Men nå er jeg over 30 så regner med det har en innvirkning på at jeg ikke har det behovet med å vise meg fram på den måten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå