Gå til innhold

Menn har lov, men ikke kvinner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever stadig at det blir ramaskrik så fort en kvinne sender et bilde med litt kroppsfokus. Det virker som at menn automatisk tenker at dama er "billig" hvis man viser litt hud eller former? Dersom en mann tar bilde av seg selv i barris og/eller når han flekser muskler så er det helt greit?

Jeg sendte nettopp en snap til noen bekjente venninner og kamerater av en ny bluse jeg har kjøpt (som jeg lenge har pratet om) og det var kanskje litt kløft med i bilde og da fikk jeg høre det med en gang: "kanskje litt for mye puppefokus der? Men var fin". Og dette var svaret til en gutt.

Altså... Er det mulig? De sender bilder av seg selv halvnaken hele tiden, men så fort en kvinne viser noe så hever alle øyenbryna?

Det var snak om et slikt bilde: http://www.dizkover.com/upload/img/thumb/332-139593863856-sexy-selfie-letsgo.png og så stod det i tekst "endelig fant jeg denne nydelige blusen"

Anonymous poster hash: 2e3b2...945
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Angie Varona?

Anonymous poster hash: 02b00...679
  • Liker 1
Gjest Salvesen
Skrevet

Tror det har noe å gjøre med at når menn skal blotte kroppene sine, sier de noe sånn som: "Sjekk den digge kroppen min 'a!", mens når quinder skal blotte kroppene sine sier de noe sånn som: "Se den fine, nye blusen min!". Det er altså primært hykleriet man reagerer på.

• Liker 6
Skrevet

sånn er verden...

Anonymous poster hash: b3473...5ff
Skrevet

Ja, er sånn i dagens samfunn. Jenter er "billige tøser" mens gutter slipper unna.

Anonymous poster hash: 237bc...3da
  • Liker 3
Skrevet

Du kan være tøs med meg hvis du vil, så kan vi tøse sammen i verden <3

Skrevet (endret)

Jeg opplever stadig at det blir ramaskrik så fort en kvinne sender et bilde med litt kroppsfokus. Det virker som at menn automatisk tenker at dama er "billig" hvis man viser litt hud eller former? Dersom en mann tar bilde av seg selv i barris og/eller når han flekser muskler så er det helt greit?

Jeg sendte nettopp en snap til noen bekjente venninner og kamerater av en ny bluse jeg har kjøpt (som jeg lenge har pratet om) og det var kanskje litt kløft med i bilde og da fikk jeg høre det med en gang: "kanskje litt for mye puppefokus der? Men var fin". Og dette var svaret til en gutt.

Altså... Er det mulig? De sender bilder av seg selv halvnaken hele tiden, men så fort en kvinne viser noe så hever alle øyenbryna?

Det var snak om et slikt bilde: http://www.dizkover.com/upload/img/thumb/332-139593863856-sexy-selfie-letsgo.png og så stod det i tekst "endelig fant jeg denne nydelige blusen"

Oppegående mennesker over den gamle myndighetsalder synes det er like harry når menn gjør dette. Hvis du ikke synes det, sier det mer om deg. :P Endret av guttemann
  • Liker 6
Skrevet

Oppegående mennesker over den gamle myndighetsalder synes det er når menn gjør dette. Hvis du ikke synes det, sier det mer om deg. :P

huh?

ts

• Liker 1
Skrevet

Du kan være tøs med meg hvis du vil, så kan vi tøse sammen i verden <3

Verken løs eller tøs bare veldig sjenerøs :)

Anonymous poster hash: 84444...8ed

• Liker 2
Skrevet

altså, ikke lur deg selv nå. 90% av jenter tar jo bildet slik at puppene blir fremhevet. Hvis ikke du gjør det er du ett unikum og tvilker på du ikke fremhevet puppene dine litt.

Anonymous poster hash: b419f...a49

• Liker 1
Skrevet

ah glemte å si en ting

løs tøs.

Anonymous poster hash: b419f...a49
Skrevet

handler jo om at menn ikke står i sånn positur og duller seg til som et nek og spør om antrekket. menn viser jo kroppen for å vise kroppen .

Anonymous poster hash: 8cdb9...c47
  • Liker 3
Skrevet

"Dersom en mann tar bilde av seg selv i barris og/eller når han flekser muskler så er det helt greit?"

Like ugreit som at en kvinne flasher deler av seg selv i tide og utide.

Anonymous poster hash: 2c7fc...f8b
Skrevet

huh?

ts

"synes det er like harry når menn gjør dette", skulle det stå.
Skrevet

Når skal folk innse at kvinner og menn er forskjellige, og at vi begge fungerer annerledes både sosialt og fysisk? Eller skal vi bare fortsette å komme frem og tilbake med "menn kan gjøre dette" og "kvinner kan gjøre dette". Det er både gode og negative soder ved både kvinner og menn, ingen er perfekte og alle er annerledes, noe mange har det vanskelig for å forstå...

Anonymous poster hash: a8d95...963

• Liker 1
Skrevet

Det burde likevel ikke være forskjell på akkurat dette mellom kvinner og menn. Har man ikke lov å vise formene eller siden alle reagerer med " du ville nok vise puppene dine litt". Selvsagt vil man vise hva man har av og til. Er det så gale det da?

ts

Gjest Salvesen
Skrevet

Det burde likevel ikke være forskjell på akkurat dette mellom kvinner og menn. Har man ikke lov å vise formene eller siden alle reagerer med " du ville nok vise puppene dine litt". Selvsagt vil man vise hva man har av og til. Er det så gale det da?

ts

Nei, det er selvsagt ikke noe galt ved det. Så hvorfor ikke bare si det da? "Her er puppene mine, se på dem!". Det står alltid mer respekt av ærlighet enn det å gå rundt grøten for å få det man vil ha.

• Liker 2
Skrevet

ts

det burde også vært lov for menn å sett på en damerumpe uten å bli karakterisert som ekkel gris men det skjer ikke. du sendte bilde til han der du diskret vil ha bekreftelser og oppmerksomhet, det ser vi gutter ned på. skal du vise deg så vis deg skikkelig og ikke snakk om en bluse når du gjør deg til.

• Liker 2
Skrevet

det burde også vært lov for menn å sett på en damerumpe uten å bli karakterisert som ekkel gris men det skjer ikke. du sendte bilde til han der du diskret vil ha bekreftelser og oppmerksomhet, det ser vi gutter ned på. skal du vise deg så vis deg skikkelig og ikke snakk om en bluse når du gjør deg til.

Nei, jeg ville faktisk vise blusen. Kløften var bare en slags morsom bonus. Skal ikke skje igjen for å si det sånn :)

ts

Gjest Salvesen
Skrevet (endret)

Dette. Vi liker klare beskjeder uten noen form for spill. For å si det sånn: Dersom min nåværende flamme sendte meg et puppebilde* - og det var akkurat det det var - hadde jeg ikke gjort noe annet enn å sette pris på det. Men dersom hun skulle forkle det som et "smykkebilde", hadde jeg jo begynt å lure på hvilken barnslig og integritetsløs spilloppmaker av en quinde jeg hadde rotet meg borti. Det første respekterer man, det andre ser man ned på. Klare beskjeder og intensjoner, takk!

*det skulle så klart være "bystebilde"

Endret av Salvesen
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...